Ga naar inhoud

Fruitella : 15 juli 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Dank je! Ja, ik sprak vanochtend een paar vriendinnen die een Sapph verslaving hebben en zijn moeten idd ook een maat groter van Sapph hebben! Dat doet Sapph goed zeg!

Weet je wat ik ook heb. Ik vind de bh's die ik nu in mijn maat heb er zoooo HUGE uitzien. Als ik ze in mijn hand heb, dan kan ik bijna niet geloven dat ik ze pas. Ik had gisteravond een oud bh'tje in handen. Daar past nu de helft van mijn tiet niet eens in...Zo onwerkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi grappig is dat he! Telkens als ik een bh pak denk neeehee daar kom ik niet in! Maar toch past ie perfect :D

HIhi nou moet ik ook maar is sapph halen hihi dan zou ik een E hebben :P

Ja dat herken ik ! Ik had een ouder bh aan mn tepels kwamen er boven uit hihi :P

Geniet er van meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh, ik ben gehuld in een Sapph setje..Ik kan er niet over uit hoe grooooot ze lijken in een gewone bh itt de compressie bh...Ik heb maar een vest over mijn t shirt aangetrokken omdat ik anders het idee heb dat de hele wereld het ziet en iedereen naar mijn tieten kijkt...suf..he...Ik heb gisteren ook een sportbh gekocht. De pump it up van lime ..nog wat. Dat werd ook de 70C. Ik heb een dezer dagen een feest met meiden aan wie ik niks wil vertellen en ik weet zeker dat je het ziet in gewone bh's, dus dan ga ik die sportbh maar onder mijn behoorlijk blote jurk aantrekken. Dat plet de boel nog wat en dan ziet het er goed uit zonder dat ik dingen uit hoef te gaan leggen.

Ze zijn al behoorlijk zacht. Al is de rechter dus volgens mij zo goed als klaar met indalen. en de linker doet het errug rustig aan..Daar baal ik ietsjes van. Je ziet nu nl gewoon echt verschil. De hele rechterborst zit een fractie lager dan de linker en de rechter is al een mooie druppel en af. De linker heeft van boven nog een bultje zeg maar en is nog weinig ingedaald..Ik hoop dat hij flink opschiet!!!!

Wat ik trouwens eerst had. Dat ik dacht dat de linker opzwol als ik op mijn zij lag blijkt wat anders te zijn. De linker borst vervormt gewoon ietsjes als ik erop lig en het duurt even voordat het terugzakt. Als ik m een paar tellen masseer is hij weer gewoon. Het doet mij denken aan het verhaal van diegene die een push-up bh aan had en toen ze hem uitdeed bleven de borsten in die positie zitten voor een poosje.

Is het normaal dat mijn borst tijdelijk 'vervormt' als ik op die zij lig?? Gaat dat wel weer weg?? Waarom is dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Ruim 10 weken post op!! Mijn borsten zijn prachtig geworden en ze worden met de week mooier en mooier. Ze zijn iets meer geprononceerd nu de borstspier het steeds meer op gaat geven! De linker loopt nog steeds ietsjes achter qua indalen op de rechter, maar ook de linker is een heel eind op weg. Ze zijn heel natuurlijk en zo goed als niet van 'echt' te onderscheiden. Ook zijn ze in vergelijking met de eerste weken een heel eind naar het midden toe gekomen! Ik vond ze wat ruimer uit elkaar staan dan mijn eigen borsten voor de operatie. Ook dat is niet meer zo. Dat was echt de borstspier die ze naar buiten duwde. Nu alles ontspannen en opgerekt is, zijn ze echt in het profiel van mijn eigen bosten. In proportie, en prachtig gevormd. Het zijn echt mijn eigen borsten, maar dan gesupersized!!

Ik slaap zonder problemen zonder bh (dat duurde even voordat ik dat durfde..) En ik kan ook weer alles zonder klachten of pijntjes.

Het is voor het oog een volle B cup, maar ik draag 70C en 70D bh's. Ligt aan het merk. Ik ben dol- en dolblij met de beslissing om een boobjob te nemen en ben er echt gelukkig mee!!

PS Voor alle mensen die naar foto's vragen. Ze hebben in het begin enkele weken op internet gestaan. Ik heb ze nu weggehaald en ze komen er ook niet meer op. Ik wil geen foto's van mijn borsten permanent op internet hebben staan. sorry!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd meisje ook al 10 weken PO :D

Jammer dat je geen foto's meer hebt was benieuwd hoe ze er nu uit zien :6:

Maar meid ook nu zijn we weer hetzelfde hihi. Ze zijn echt heel natuurlijk en lijken zo echt!

Links is echt nog inimie bol maar eigenlijk kun je dit bijna niet zien ^_^

Fijn dat ze je zo blij bent! Ik ben ook zo happy dat Boobjob bestaat :3:

Geniet er van meis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fruitella,

Fijn dat alles zo goed gaat met je borsten.. :43:

10 weken po alweer, de tijd vliegt voorbij!

Ik ben ook super happy dat er iets als een boobjob bestaat!

Het maakt toch veel meiden veel gelukkiger... :)

Jammer dat we geen foto's kunnen bekijken, was toch wel nieuwsgierig..

Geniet ervan! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.