Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Roosie,

Blij dat je ze zelf ook mooier begint te vinden, gaat zeker de goede kant op! Bij de ene duurt het gewoon wat langer voor de vorm er een beetje begint in te komen, maar komen zal het hoor! 't Is altijd weer dat geduld hé pffff <_<

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja ben echt blij dat ik zelf ook die verandering zie

Maar ik heb het gevoel dat die 75b gewoon voor nu goed voor mij is..

Weet ook niet precies hoe alles nou moet aansluiten enzo, was eerste keer dat ik BH aanhad in me leven :blush: dus heb echt nog geen idee wat te groot of te klein is hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jilly

Ja dat doet me zeker veel goeds

Voor de rest alles goed, wel af en toe die steken in me borst en dan vooral de linker maar komt goed

Hoe zit dat eigenlijk als je hechtingen eruit zijn.. gaan die pleisters er dan ook af, want ik vind in bad gaan fijner dan douchen :36:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hechtingen werden er bij de huisarts uitgahaald en omdat het nog niet helemaal dicht was, heeft hij er terug pleisters opgedaan. Die mocht ik na 2 à 3 dagen eraf halen en kon ik in bad.

Ik geniet ook meer van een bad dan van een douche maar de eerste keer was ik er toch nog niet echt gerust op hoor :-)

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de littekens volledig dicht zijn, mag je beginnen met ze in te smeren.

Ik had hier ergens gelezen dat het niet goed zou zijn om ruwe protheses te masseren dus heb het zelf nog niet gedaan...

Mss heeft iemand anders hier het antwoord op, dan weet ik het zelf ook voor de zekerheid :rolleyes:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik zou ook graag in bad willen.. zucht...

Ga altijd graag samen met mn dochtertje in bad zitten. :blush: Vind zij leuk.. en ik ook!

Ik heb de biodermal al in huis gehaald en van zwitsal mama borstencreme , die laatste gebruik ik nu al! Maar niet op de littekens hoor!

Ik heb trouwens helemaal geen briefje mee gekregen roosie! Alleen tel nrs. die ik kon bellen en een kaartje met de gegevens van mn Protheses.

?????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik smeer elke dag 's morgens en 's avonds bio-oil van Kruidvat (staat volgende week trouwens in promotie zag ik:-))

en ik moet zeggen dat de littekens al mooi zacht aanvoelen dus ben wel tevreden over de bio-oil.

De Biodermal wou ik eerst kopen maar vond ik niet direct maar dat schijnt ook goeie te zijn he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik denk dat ik die van Biodermal ga halen, best dure creme maar het is voor het goede doel he!

Dat badderen komt wel goed a70 we moeten nog heel even geduld hebben (vast zeker nog niet eerder gehoord het woord geduld hier :46: )

Waar heb je die zwitsal borstencreme gehaald eigenlijk?

Dat briefje die ik bedoel, had ik bij mijn eerste consult meegekregen met informatie wat ik voor de operatie wel/niet mocht en met informatie na de operatie over de medicijnen, na hoelang de hectingen eruit moeten, wat je wel en niet mag doen met sporten enzo..

Welk merk prothese heb jij eigelijk gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ A70

Een kaartje met de gegevens van de prothese heb ik niet gekregen... Wat staat er eigenlijk van info op?

Als je wil zal ik dat papier met nazorg ed wel inscannen en doormailen als je wil hoor.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat ook gevraagd tijdens het consult en de operatiedag maar weet het eigenlijk ook niet meer :67:

Ik dacht dat we levenslange garantie hadden op de prothese op lekkage ed. Als er toch een fabricagefout in de prothese zou zitten, doet beaucare gratis heringreep, indien binnen 2 jaar was ofzo?!

Kan dat? Heb jij ook zoiets gehoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

-Gratis heringreep indien zich problemen voor doen binnen 1 jaar

-levenslange garantie vd fabrikant op de protheses.

-5 jaar garantie op kapsel concentratie.

Dr Plovier heeft mij onder diezelfde voorwaarden geopereerd als die gelden bij Beau Care en op verzoek heeft hij die voor mij in de mail gezet!

HAHA die had ik zelfs nog meegenomen om door hem te laten onder tekenen. Haha ik dacht je weet maar nooit... Heb t natuurlijk niet helemaal via een officiele weg gedaan. (hij zal wel gedacht hebben: wat n "zeikerd")

Op t kaartje staat een soort van 'sticker' die denk ik op de verpakking vd protheses hebben gezeten.

De merknaam staat er op het, het aantal cs, soort enz.

Ja jilly, als je die wilt mailen heel graag, wellicht staat er iets niet in wat ik nog niet weet...

thanx! Stuur je een pb met mn e-mail.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahaa kijk dat is al een stuk duidelijker dan op de site hihi

Ik vind het juist suuper slim dat je het hem hebt laten onderteken!

Wou dat ik ook zo slim was en dat had gedaan haha, maar het liefst hoop ik er nooit gebruik van te maken natuurlijk

Ik vraag me alleen in het geval van mij en Jilly af.. mocht er iets gebeuren en er is een heroperatie nodig, moet dit natuurlijk bij Beaucare gebeuren door die ene Sarah Ulens, of moet je dan toch bij Plovier zijn, omdat hij degene is die de operatie heeft uitgevoerd? Want de controle enzo is ook in zijn nieuwe kliniek???

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja, die voorwaarden waren het inderdaad :blush:

Goh, ik ga maar eens een mailtje sturen naar Dr.Plovier om te vragen of ik zo'n kaartje nodig heb of niet...

Thx voor je pb'tje. Ik zal je dat papier morgen doormailen. Heb het nu blijkbaar niet bij me :wacko:

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei das een lastige, dat kun je misschien beter even aan hemzelf vragen.

MAAR WAT JE ZEGT: IK HOOP ER NOOIT GEEN GEBRUIK VAN TE HOEVEN MAKEN!

Heb jij al een afspraak gemaakt voor na-controle trouwens en zoja wanneer?, ik moet dit nog doen...

Hebben jullie trouwens een rekening ofzoiets gekregen?

En wat ik me afvroeg: Hij heeft van mijn erwtjes nog foto's gemaakt voor de operatie. Heeft hij dat bij jullie ook gedaan?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie vraag Roosie!

Ik hoop het nooit mee te moeten maken maar moest het toch voorvallen, neem ik eerst contact op met Dr.Plovier en zal dan wel horen wat hij zegt.

Als hij me dan toch doorstuurt naar Beaucare omwille van garantie en contract, ga ik naar Beaucare.

In dat geval denk ik ook wel dat je gewoon zo snel mogelijk geholpen wil worden en het dan niet echt uitmaakt wie het doet, al gaat mn voorkeur nog altijd wel uit naar onze wonderarts :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een mail gestuurd voor na-controle maar ze konden me nog niets zeggen over wanneer dit kon.

Zal er volgende week nog eens voor informeren want wilde dit graag doen op 25/10.

Ik heb bij Beaucare een ontvangstbewijs gekregen dat ik het geld betaald heb maar niet echt een rekening.

Bij mij heeft hij geen foto's genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.