Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Ja dat lijkt me inderdaad wel een goede vraag, maar die vraag ik wel bij de controle ga hem daar niet speciaal voor bellen :rolleyes:

Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor nacontrole, dat hoeft toch pas na 4 weken? Tegen die tijd bel ik wel ff op zo'n controle duurt waarschijnlijk 5 min en dan ben je weer buiten.

Mijn vader ging over de financiën, maar hij had wel een soort factuur meegekregen na de betaling met het bedrag erop datum etc..

Neen plovier heeft geen foto's gemaakt van mijn borstjes.Ik denk dat hij er al genoeg had in zijn collectie hihi. Had het er nog met mijn moeder over, hij zal vast wel een billenman geworden zijn i.p.v een borstenman. Al dat gezeur wat die van al die vrouwen hoort over borsten moet die toch inmiddels wel kotszat zijn haha :153:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

haha die man kan geen tieten meer zien!

Heb nix ontvangen van betalings bewijs o.i.d.

vreemd....

Nacontrole is inderdaad geloof ik na een week of 6.

Bel wel even over een week of 2 ofzo.

Ja inderdaad ws moet ik bijna 2 uur rijden voor een controle van een paar minuten :wacko:

Maar goed, vind t ook wel een fijn idee om de boel nog even aan een inspectie te onderwerpen haha!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders mail je hem even of die daar nog een soort van bevestiging voor geeft!

Ik dacht dat die nacontrole over 4 weken was, maar kan ook 6 zijn zoals jij zegt

Ik moet er ook 1,15 uur voor rijden, maar geeft me wel een fijn gevoel als ik mijn Boobies nog even kan showen aan inderdaad meneer de inspecteur

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie!

Balen joh! Maar als ik mn huiswerk goed heb gedaan op het forum... moeten de borsten bij een bv achter de spier met de tijd alleen maar groter worden toch? Iets dat de spier de prothese drukt en langzaam gaat rekken ofzo, dus de prothese krijgt langzaam de ruimte... Ik lees vaak dat de meiden dan elke keer een grotere maat hebben tijdens hun herstel! Zij kunnen je zelf wel beter vertellen, maar hoop dat ik je even gerust kan stellen!

liefs xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heel de dag zonder paracetamolletjes doorgekomen!!!

Gaat steeds beter, neem alleen voor t slapen wel weer een ibuprofen (400). Wordt nog steeds iedere keer rond de klok van 4.00uur wakker door pijn :( De tijd daarvoor alaap ik wel prima!

Morgen inderdaad lekker weg, maar eerst:

Hechtingen verwijderen!!! Vind dit wel een beetje spannend hoor!!!!

Wanneer laat jij ze verwijderen?

En hoe gaat t met de pijn bij jou? Slik jij nog pijnstillers?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aaah mooi zo, ik ook! Althans bijna dan.. heb er alleen eentje ingenomen omdat ik hoofdpijn had :unsure:

Heb dus nog nauwelijks pijn, kan alleen nog niet mijn armen hoog houden en wel af en toe steken maar die pijn is draagbaar

Balen dat je nog steeds wakker wordt, maar komt goed meid nog even doorbijten!

Oef ik zie ook wel ertegen op om die hechtingen te verwijderen..

Ik laat het dinsdag doen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn advies was bij mij ineerste instantie ook 14 dagen, maar toen ik vertelde dat ik een weekje wegging, zei hij dat ik het dan beter ervoor kon doen. Na 10 dagen mag het.

De hechtingen trekken ook wel een beetje (vooral links), hoop dat dit over is als ze eruit zijn.

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Have fun!

(Ws ben je er allang nu)

Ja, dat valt echt niet mee om kleding aan te krekken waar je dat ding niet onder ziet. En dan vooral leuke kleding, want om nou steeds in van die wijde vesten de deur uit te gaan is ook niks he?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo dat was weer heerlijk om na twee weken weer even onder de mens te zijn!

Was gezellig feestje :D

Had eigenlijk helemaal geen last van mijn borsten, kwam misschien door de alchohol?

Niet dat ik veel heb gedronken, maar was gewoon verbaasd dat ik geen pijn had

En inderdaad wat je zegt a70, die wijde vesten hangen me de keel nou al uit haha

Heb sinds 15 minuten trouwens echt ontzettende jeuk aan mijn borsten en bij mijn littekens

Heel irritant!!! :145:

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het feestje zo leuk was en dat je geen last had... :D

Misschien inderdaad wel door de alcohol, wie weet hihi.. ;)

Ja die jeuk ken ik.. erg he?

Wanneer gaan jou hechtingen eruit?

dan zal het een stuk minder zijn..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast verpleegster_v

BELANGRIJK BERICHT:

Dr Plovier is nu voorgoed weg bij kliniek beaucare. Indien jullie op nacontrole willen komen kan dit gewoon in zijn nieuwe kliniek in Overijse.

Indien jullie met vragen zitten mogen jullie steeds bellen of een mailtje sturen naar info@beclinic.com.

Ik kan jullie ook garanderen dat wij jullie nazorg zonder kosten verder zetten in Beclinic.

groetjes

Valérie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.