Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Dank je wel valerie!!

Ja ik wil ook nog op nacontrole gaan, misschien kunen we mat zn allen, haha :38:

Heb zelf geen jeuk bij mn littekens maar wel gewoon op mn borsten soms.

Vrijdag zijn de hechtingen er uit gegaan en de druk is meteen weg. Wel blijft t litteken aan de linkerkant erg gevoelig en vooral door die strakke rot bh die er steeds op drukt :145:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo vandaag voor het eerst naar school geweest, was maar voor 1 uurtje dus ben de dag goed doorgekomen!

Heb alleen vragen gehad hoe de operatie is gegaan, maar niet waarvoor dus dat gaat vooralsnog goed hihi

Vanochtend gebeld naar de huisarts om een afspraak te maken voor mijn hechtingen, kreeg ik voicemail...

Altijd wanneer ik mijn huisarts nodig heb is die op vakantie :145:

Gelukkig kon ik naar een vervangende huisarts en daar kon ik alleen vandaag terecht

Dus mijn hechtingen zijn er nu ook uit! Pleisters eraf halen was alleen wel pijnlijk

Het ziet er mooi uit, dus vanavond ga ik leker badderen hihi

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Roosie,

Haha dus niemand heeft tgevraagd? Da's mooi hoef je ook niks te bedenken :35:

Fijn he, als die hechtingen er uit zijn? Is het bij jou ook nog gevoelig? Zoals ik hierboven al schreef, bij mij vooral links.

Hoe gaat verder met je? Ik merk wel dat ik alles inmiddels steeds beter weer op kan pakken en gelukkig weer een hoop zelf kan. Gaat snel allemaal he, morgen is het alweer 2 weken geleden!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee tot nu toe heeft dus nog niemand iets gevraagd, maar had ook echt maar 1 uurtje les met maar een paar mensen uit mijn eigen klas

Dus ben erg benieuwd hoe het morgen gaat :)

Heb geen last van een BH die er op drukt en heb ook niet het gevoel dat er nu minder druk op zit

Vind het juist beetje eng idee nu die pleister eraf zijn, ben bang dat ik mijn litteken ga openscheuren ofso :blink:

Bij mij gaat het ook steeds beter, inderdaad dat je steeds meer zelf kunt doen kan alleen nog niet mijn kleren over mijn hoofd zelf uittrekken en hoge dingen pakken lukt ook nog niet

Morgen inderdaad alweer 2 weken po gaat snel he! Maar ik zal blij zijn wanneer ik alles weer kan, dus ook sporten enzo maar ik heb het er allemaal voorover hoor!

Ik ga morgen ook weer foto's maken denk ik ^_^

Liefs xxx en geniet nog lekker van je vakantie :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2e dag school, heb het wel tegen mijn projectgroep gezegd en die reageerden allemaal positief

Iemand anders vroeg ook nog waarom ik zo lang weg was, maar heb gezegd dat ik dat prive was.

Heb alleen sinds vandaag steken in mijn borsten, of litteken? Voel niet echt waar het vandaan komt, maar dat is eigenlijk voor het eerst

Misschien omdat de pleisters eraf zijn, of misschien doordat ik weer na school teveel doe?

Ga vanavond foto's maken, ben benieuwd of je weer goed veschil ziet.. ik hoop het! ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee tot nu toe heeft dus nog niemand iets gevraagd, maar had ook echt maar 1 uurtje les met maar een paar mensen uit mijn eigen klas

Dus ben erg benieuwd hoe het morgen gaat :)

Heb geen last van een BH die er op drukt en heb ook niet het gevoel dat er nu minder druk op zit

Vind het juist beetje eng idee nu die pleister eraf zijn, ben bang dat ik mijn litteken ga openscheuren ofso :blink:

Bij mij gaat het ook steeds beter, inderdaad dat je steeds meer zelf kunt doen kan alleen nog niet mijn kleren over mijn hoofd zelf uittrekken en hoge dingen pakken lukt ook nog niet

Morgen inderdaad alweer 2 weken po gaat snel he! Maar ik zal blij zijn wanneer ik alles weer kan, dus ook sporten enzo maar ik heb het er allemaal voorover hoor!

Ik ga morgen ook weer foto's maken denk ik ^_^

Liefs xxx en geniet nog lekker van je vakantie :119:

hej roosie,

Heb zojuist wat fotootjes genomen, maar nog niet vergeleken met de vorige. Zal ze er zometeen opzetten.

Volgens mij zijn ze niet zo heel veel veranderd hoor...

Ben ook erg benieuwd naar jouw foto´s

Ja, ik zal ook blij zijn als ik alles weer kan, ook geoon simpele dingen als even een stuk fietsen enzo.

Goed van je dat je het hebt durven vertellen in je project groep.

Ik vond het ook eng hoor toen de hechtingen er net uit waren, maar ben het nu al wel gewend. Vandaag ook voor t eerst niet meer zo´n last gehad van de linkerkant.

De steken heb ik ook hoor af en toein mijn borst. Niet de hele tijd maar volgens mij ook als ik te druk bezig ben.

En in de auto over een drempel heen rijden voelt ook echt niet fijn. Zelf autorijden durf ik ook nog niet aan. Ben ook een beetje bang dat ik iets forceer, dus zo lang t niet hoeft, doe ik t lekker niet!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie

Fijn dat je groepje zo goed reageerde en dat niemand het nog heeft opgemerkt.. :)

Die steken zijn heel normaal hoor.. :) maak je geen zorgen!

geef ff een gil als er nieuwe foto's op staan?

dan spiek ik ook weer even ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh mijn god, gisteravond foto's gemaakt net bekeken op laptop maar heb echt 2 verschillende borsten :133:

De ene borst heeft hele andere vorm en is veel groter... durf hem niet eens online te zetten

Hoop dat het aan de foto lag, dus ik ga nog een foto maken hopen dat het daarop meevalt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis.

Ik weet niet of je mijn topic gelezen hebt, maar ik zat met precies dezelfde zorg.

Ik had ook t idee dat mn linkerborst een stuk groter is en ik zie het dus vooral goed op de foto.

Mijn linker borst was voorheen ook ietsjes groter, maar niet zodat het echt opviel en nu valt het me wel erg op.

Zat hier gisteren ook erg mee, maar heb net ff voor de spiegel gestaan en ik zie t nog wel, maar als ik goed kijk valt het wel mee en hopelijk trekt het nog wat bij...

We zijn pas 2 weekjes PO, moeten gewoon ff geduld hebben, het moet zich allemaal nog herstellen en vormen ws.

Ben benieuwd naar je fotootjes of het echt zo verschillend is, want misschien vergroot je het voor je zelf allemaal wat uit(dat doe ik ook namelijk betrap ik me op :38:)

Liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meis..

het is net inderdaad wat a70 zegt..

en in de ene borst kan nog wat meer vocht of wat meer zwelling zitten

dit trekt nog wel bij.. je bent natuurlijk pas 2 weken po..

ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar je foto.. misschein vinden wij het wel weer meevallen ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de foto erop gezet!

Heb vanavond ook nog een foto gemaakt en daar zie je wel wat minder verschil.

Mijn rechtlitteken valt ook beter in de plooi van mijn borst dan mijn linker

Mij lukt het trouwens niet om mijn littekens 5min lang te masseren, krijg echt super naar gevoel in mijn buik ervan!

Is het dus echt noodzakelijk om 5min lang te masseren, of is het cremetje erop doen ook al genoeg :36: (zal wel niet haha)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roosie..

heb net je foto's bekeken en ik vind het verschil ook reuze meevallen... :)

vind ze al wel mooier worden.. :)

Enne.. ik smeer ook niet 5 minuten in.. Ik smeer het gewoon even erop en klaar!

weet ook eigenlijk niet of dit voldoende is.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej roosie,

nou ik vind het ook wel mee vallen hoor!

Je ziet wel dat de prothese links op de foto al meer is ingedaald dan rechts en denk dat daardoor ook je litteken daardoor links al mooier weg valt. Dus dat gaat zeker goed komen meis.

Enne ze zijn weer gegroeid he? :35:

Ook ik smeer geen 5 minuten, daar is het aan de linkerkant bij mij nog veel te gevoelig voor!!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie,

Ik heb je nieuwe foto's net even bekeken en ik vind ze al erg gegroeid en er mooi uitzien hoor.

Dat verschil is me amper opgevallen en dat kan gewoon te maken hebben met zwelling en vocht dus maak je geen zorgen, dat komt helemaal goed!

Het codewoord in het hele proces is 'geduld' dus probeer je er niet op te fixeren. Je bent ook nog maar 2 weken PO he...

Die boobs gaan nog enorm veranderen, naarmate de tijd voorbij gaat.

Ik masseer mn littekens ook geen 5 minuten hoor.

Gewoon even erop doen, wat insmeren en klaar :-)

Kissiez

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor alle lieve reacties hierboven!

Moet inderdaad nog steeds geduld hebben

Gelukkig dat niet iedereen 5 minuten smeert ik dacht dat ik de enige was hihi

Vind de littekens trouwens wel echt super mooi!

Vergeleken met mijn moeder (15 jaar geleden) zijn ze veel mooier

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Heb ook even gespiekt :blush:

Ze zijn toch iets gegroeid he! En het verschil zie ik echt niet tussen je borsten :blush:

Gaat echt helemaal goed komen meisje!

Hihi ik smeer ook niet 5 min in hoor! een masseren en dan lekker laten intrekken.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meis..

Hoe is het?

Ik heb ong hetzelfde Ik zat ook elke keer dat mijn borsten heel erg ongelijk lijken.

En vroeg het ook steeds aan iedereen of dat nog wel goed komt.

Gewoon even geduld hebben meis en dan komt het met ons wel goed, je hebt nu al hele mooie borsten:D

Liefs Jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jantina

Alles gaat goed hier, heb nu wel sinds dat mijn hechtingen zijn verwijderd steken, maar dat hoort er eenmaal bij.

Heb het ook echt super druk met school, waardoor ik ook minder op het forum ben helaas

Moet inderdaad gewoon nog geduld hebben, want ze veranderen nog steeds gelukkig!!

Maar je wilt gewoon dat het 'perfect' is dus kijk je kritisch naar jezelf he

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

ladies, ik ben inmiddels ruim 4 weken PO en het verschil tussen links en rechts is er nog steeds.

Lijkt ook niet echt te veranderen.

Ik had ook, net als veel vrouwen dat eentje iets groter was als de andere. Maar zo n groot verschil als nu was het echt niet.

Weet iemand of het normaal is dat ze na een maand nog steeds zo verschillend zijn? de rechter ( de kleinere ) deed ook vanaf het begin aan veel meer pijn en ik voel dat er schuin achter het litteken, van binnen een hard bultje lijkt te zitten.

Ik heb geen idee of ik nog op nacontrole bij dr Plovier moet komen, hebben we het niet over gehad.

Oh en ik heb nog n vraag, ik heb dus ook geen kaartje met gegevens van de protese mee gekregen, alleen een handgschreven visitekaartje met het aantal cc's erop. Maar ik begrijp dat je bij sommige protesen je borsten juist wel, en bij sommige juist niet moet masseren. Ik neem aan dat Plovier met een soort protesen werkt (over het algemeen) weet een van jullie of er gemasseerd moet worden of juist niet?

X Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede vraag Keet,

Heb ook geen idee??????

Heb wel een kaartje vd prothese gekregen, maar daar staat nix over masseren op, enkel de gegevens cv protheses.

Als je op na-controle wil, kan je zelf contact opnemen met Dr Plovier en een afspraak maken.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey keetepeet,

ik geloof dat je ruwe prothesen pas na een tijdje mag masseren

maar heb dit eens aan moontje gevraagd en die heeft dit afgeraden..

waarom weet ik niet meer.. hihi maar anders kun je het altijd navragen bij dr.plovier

ik weet ook nog niet of ik op nacontrole ga, heb nog geen afspraak gemaakt

liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast keetepeteet

Bedankt meiden voor de antwoorden, ik ga dus zeker niet masseren, alhoewel ik wel in staat ben de kleinste flink naar beneden te trekken af en toe... LOL

X Keet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.