Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Het gevolg daarvan is geloof ik dat je borsten heel erg hard worden!

Dus niet lekker zacht maar heel hard..

Er zijn geloof ik 4 fases van kapselvorming en bij fase 4 moet je een heroperatie dacht ik..

Dus dat is niet zo fijn..

Weet niet hoe je het merkt..

Mijn boobs zijn in ieder geval al super zacht net zoals mijn natuurlijke borst :D

Dus dat zit hopelijk wel goed.. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je borsten zachtjes met crème of olie insmeren is niet masseren hoor, dat kan geen kwaad. Masseren is meer duwen en knijpen enzo, dat doe je beter niet in de eerste 6 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke gelukkig was al bang dat het raar was dat die van mij nog zo hard zijn!

Maar a70 ik ook moet ook nog niet aan denken hoor om erin te duwen/knijpen

Heb overigens erg last van pijnlijke stijve tepels.. komt door die naad volgens mij die erover heen loopt, maar is erg pijnlijk en vervelend!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie..

Mijn tepels doen ook nog steeds zeer, lijkt wel overgevoelig

als ik er langs ga met mijn vingers doet het al zeer..echt super vaag!

en dat terwijl voor mijn bv mijn tepels juist NIET gevoelig waren..

Hoop dat dit nog wel terug gaat want dit is ook niks ;) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt vervelend van die pijnlijke gevoelige tepels

Ik moet je zeggen ze waren bij mij opzich al best gevoelig

Dus ik was eigenlijk blij op het begin dat ik er geen gevoel in had!

Maar dat is nu helaas terug en zijn ze echt overgevoelig dus hopelijk wordt dat nog minder, want dit is inderdaad ook niet alles :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd vliegt inderdaad gelukkig maar!

Op school gaat alles goed, heb het alleen super super druk dus dat is echt balen

Heb het tegen best veel mensen vertelt en iedereen reageert super leuk en positief heb nog geen lullige opmerkingen gehad ofso

Ga morgen weer foto's maken, wilde dat eigenlijk gister doen maar is er niet meer van gekomen..

Ik vind ze alleen nog steeds zo klein mijn borsten... :(

Maar verder met jou ook alles goed? Las dat je weer het zware werk aan het doen bent en nauwelijks last heb dat is wel super joh!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey a70

Ik ga zeker op nacontrole heb alleen nog geen afspraak gemaakt, had van de week die Valerie aan de lijn en die zei als ik een week van tevoren zou bellen, dat ze me dan gewoon inpland.

Voor de mensen die het willen weten er staan weer nieuwe foto's op ;)

Vandaag even naar de Livera gegaan, met mijn moeder want had een 75C van de hema en wilde vragen aan zo'n mevrouw of dat die goed zat en ja ze vond hem goed zitten.

Ondermaat laten opmeten, wat denk je... 70 ipv 75!

Dus een 70C gepast en die zat prima. Die van de hema valt volgens mij gewoon heeel klein, want bij de Livera 75C leek wel een cupmaat groter ofso!

Maja al met al wel blij met mijn vorm borsten, maar ze hadden echt wel groter gemogen.. Ik had bij een volle C in ieder geval groter in gedachten dan dat ik nu heb

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Zag net je laatste picjes, vind ze al veel verandert nu, ze beginnen ronder te worden, er komt meer vorm in, soms duurt het wat langer, maar het begint nu toch te komen :136: ! Zou me wel verwonderen moest je uiteindelijk niet meer bekomen dan 70C met 360cc, dus ik denk dat ze nog wel iets groter zullen worden als ze helemaal zijn ingedaald en gevormd.:38:

Veel liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze gezien hoor, je nieuwe foto's. Toch heb ik wel het idee dat ze groter zijn geworden. Het is alleen zo moeilijk zien op foto's door de lichtval enzo. Ik denk dat je dalijk echt wel verschil gaat zien als de protheses wat ingedaald zijn....nog even geduld dus. En dat die C bh's passen zegt ook genoeg, het volume is er dus, alleen nog niet op de plaats waar jij het graag wil. Komt goed!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje, de vorm begin inderdaad beter te worden, in vergelijking met de anderen lijkt het inderdaad alsof het bij mij allemaal heel lang de tijd nodig heeft om die vorm te krijgen en die 360cc er helemaal uit te laten komen.. Ik hoop dus dat ze nog gaan groeien hihi

Daffyduck, het is inderdaad altijd latig op foto's te zien, ben ook erg benieuwd hoe ze straks zijn als ze zijn ingedaald. Ben ook benieuwd wanneer ze wat zachter gaan worden, heb nog niet echt het gevoel dat ze wat zachter zijn geworden. Dus ik mnoet alweer geduld geduld geduld hebben haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis,

Net even in je album gekeken. Maar zie nu ook echt wel verschil hoor! Ze zijn voller geworden en lijken ook wat dichter bij elkaar te staan. Nou en als je inmiddels die C al hebt, kan t alleen nog maar meer worden, super toch?

Ik vind bijvoorbeeld dat mijn boobs op de foto groter lijken dan in t echt.

Een Foto vertekend soms best wel hoor. We hebben bijna hetzelfde aantal cc gekregen en qua postuur verschillen we volgens mij ook niet zoveel, dus denk dat het bij jouw inderdaad wat langzamer gaat. komen we weer terug he bij t woordje geduld haha. :44:

Je hebt mooie boobs hoor meis, geniet er nu maar van!!!

Nog een paar daagies en we mogen de kliniekbh al officieel uit. Maar jij ging hem ook 2 weken nog doordragen toch?

Ik wel, maar denk wel dat ik hem na die 4 weken wel wat meer afwissel met de hem sport bh, zit toch wat lekkerder.

:38:

Dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad de C bereikt dus kan alleen nog maar beter worden inderdaad!

Vind jou boobs in ieder geval echt super mooi

Maar wat je zegt bijna hetzelfde aantal cc's, dus ik hoop dat het bij mij inderdaad gewoon langzaam gaat en nog wat groei gaat komen, maar misschien groeit het wel bijna niet meer... dat hoop ik dus echt niet hihi. Maar we gaan weer het magische woord geduld gebruiken :4:

Inderdaad officieel nog een paar dagen die BH, ik ga wel meer sportbh dragen en op momenten dat ik wat zwaardere dingen moet doen ga ik die kliniek BH dragen. Dus ik ga hem niet de volle 6 weken dragen, maar wat afwisselen :)

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, geduld is een schone zaak, hihi, bij mij duurde het ook heeeeeel lang voor ze eindelijk zachter begonnen worden, pas bij 7 weken po voelde ik verbetering, dus komt wel hoor! :44: Maarja, weeral geduld! :9: Duurt bij jou vast niet zo lang, je hebt ronde, dus die worden sneller zacht dan anatomische.:D

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gister even een dikke dip gehad..

Zaterdag met mijn moeder en zus naar de stad geweest om te kijken voor wat leuke bh's

Nou heel veel 70C zaten raar en paste ik gewoon niet, dus bij de laatste winkel ben ik echt even in huilen uitgebarst :(

Als ik mezelf met jullie allemaal vergelijk heb ik gewoon vanaf het begin al niet dat happy gevoel gehad, gewoon omdat ze kleiner zijn dan dat ik ze in mijn hoofd had

Het is gewoon nog steeds niet die volle C, ik had de grootte van Megan hier op het forum in mijn hoofd en dat lijkt wel een cupmaat groter ofso

Heb uiteindelijk geen BH's gekocht, omdat ik er geen zin meer in had

Ik voel me ook de grote zeikerd hier op het forum en thuis begrijpt ook alleen me moeder me, want de rest vind dat ik maar tevreden moet zijn omdat het 10x meer is dan ik had.

Daar hebben ze allemaal ook gelijk in, alleen daar kan ik nu gewoon even geen genoegen meenemen, want je wilt gewoon dat het perfect is en dat je tevreden bent na de operatie

Majaa verder nauwelijks last van pijn dus dat is het enige wat wel fijn is :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh meis wat klote voor je dat je je zo voelt terwijl je je juist heel gelukkig zou moeten voelen. Vervelend ook dat je omgeving je niet serieus neemt wat betreft dat gevoel maar gelukkig je moeder wel.

Ik denk nog steeds dat je geduld moet hebben totdat ze wat meer gezakt zijn....heel moeilijk maar elk lichaam is anders en ik geloof niet dat dit het eindresultaat is, over een paar weekjes ziet het er vast heel anders uit en kan je wel met een grote lach op je gezicht bh;s gaan kopen.

Kop op he!!!!

Dikke kus, Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Vind je helemaal geen zeikerd hoor.

Is juist normaal dat je zo reageerd, je hebt een bepaald beeld en dikte in je hoofd en als je dan niet krijgt wat je verwacht valt het heel hard tegen, zou bij mij ook zo zijn hoor.

Misschien dat je toch nog een beetje geduld moet hebben...????

Ik vind wel dat ze er al iets groter uit zien dan in het begin dus gaat het indalen en uitzetten bij jou misschien een beetje trager dan bij iemand anders??

Als je je toch onzeker voelt kan je misschien een foto mailen naar plovier en vragen of dit nog gaat uitzetten of niet dan weet je ook of je nog mag hopen op meer...

Komt wel goed en wij zijn er hier ook om naar de negatieve gedachten te luisteren hé...

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Lieve Roosie,

Ach meis, wat ontzettend k*T zeg!!!

Tuurlijk ben je geen zeikerd, als het niet is wat je had gehoopt mag je dat ook zeggen! Het is jouw gevoel en daar kan en mag een ander niet over oordelen!!! Ik vind jouw boobs ook mooi, maar als het niet is waaar jij op had gehoopt is dat gewoon heel vervelnd!!!

Iniedergeval wel fijn dat je moeder je wel begrijpt!

Ik denk ook dat het bij jouw wellicht gewoon wat langer duurt voor het zich gevormd heeft en ze echt nog wel kunnen groeien. Maar anders zou ik zeker nog even contact opnemen met Dr Plovier, al is het maar dat hij je misschien gerust kan stellen!!

Liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Meid, kop op hoor, niet wanhopen! :147: Je bent zeker geen zeikerd! Zal proberen een beetje een verklaring te geven waarom het bij jou zo lang duurt voor die vorm er een beetje inkomt. Op je voorfoto's is goed te zien dat de afstand tussen je tepels en je natuurlijke borstplooi klein is, denk dat het daarom veel meer tijd nodig heeft bij jou omdat je huid extra moet oprekken om die prothesen plaats te geven. Maar er is al een enorme vooruitgang geboekt vind ik, en ook zijn ze zoals ik vorige keer al zei ronder geworden, komt steeds weer neer op dat geduld durf het al bijna niet meer schrijven, en begrijp best dat je het een beetje zat bent onderhand, lijkt ook allemaal zo lang te duren pffff, maar heus meis, het zal zich verder vormen, en die 360cc zullen er echt wel uitkomen! Straks kun jij ook leuk bh's gaan shoppen, maar voor nu nog even laten rusten tot ze wat meer gesetteld zijn. ;)

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.