Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

heey roosie..

pff wat onzettend k*t voor je !!!

ik vind ze ook al voller geworden als eerst maar jij had natuurlijk een bepaald beeld voor ogen

en dat zijn ze voor jou op dit moment nog niet!

Ik denk ook inderdaad dat het bij jou allemaal wat langer gaat duren als bij andere mensen!

Je hebt 360 cc gekregen, dat moet toch ergens gebleven zijn he! ;)

Anders zou ik even contact opnemen met dr.Plovier, misschien kan die je gerust stellen! :)

En ik vind je ook geen zeikerd hoor, als het wat minder gaat zijn wij er ook voor je!

kop op he meis!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey lieve meiden bedankt voor al jullie lieve reacties :54:

Vind het fijn dat ik in ieder geval even mijn hart hier kan luchten

Misschien is het inderdaad een idee om Plovier eens te mailen en dat hij me wat duidelijkheid kan gaan geven, maar voor hem is dat natuulijk ook lastig om op een foto te beoordelen

En tuurlijk ik weet echt wel dat dit nog niet het eindresultaat is en dat ik nog steeds geduld moet hebben, maar vergeleken de andere meiden lijkt het proces bij mij echt langer te duren en daar word ik gewoon heel onzeker van, omdat dan die vragen door je hoofd gaan spoken van misschien veranderen ze bijna niet meer en blijft het zo..

Ik ga in ieder geval deze week ook maar eens bellen om een afspraak te maken voor de nacontrole, zal voor mij ook een gerusstelling zijn als hij ze een keertje ziet en dat ik meteen antwoord krijg op mijn vragen.

Liefs :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Net ook weer even stiekem gespiekt en ze zijn zeker al wat ronder :136:

Ik denk dat het bij jou veel meer tijd nodig heeft want de spier drukt nog steeds heel hard lijkt wel.

Maar je bent zeker geen zeikerd meisje, je hebt gewoon een beeld in je hoofd en het is echt niet leuk als het uiteindelijk voor jou niet zo is dat snap ik!

Ben benieuwd wat Plovier zegt, maar ik weet zeker dat hij je gerust kan stellen.

Ik sluit me volledig aan bij eefje, veel geduld! 360 cc gaat jou zeker wel een C opleveren meid ;)

Knuffel, kop op meisje :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid ik hoop zo dat jij een Eefje gelijk gaan hebben en dat die 360cc mij een volle C gaat geven

Weet alleen niet precies hoe ik het nou naar Plovier moet mailen.. moet ik gewoon zeggen dat het nog geen volle C is en of ik dit nog kan gaan verwachten?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi roosie,

Denk ook ECHT dat je die mooi c wel gaat krijgen hoor. En kan me heel goed voorstellen dat je geduld een beetje op aan t raken is.

Zou inderdaag gewoon aan dr Plovier vragen wat je kan verwachten en dat je inderdaad nu nog niet op die volle c zit, waar je zo opgehoopt had. Waarschijnlijk kan hij je gewoon gerust stellen...

Zou zeker even een afspraak maken voor na-controle, dan kan hij ook persoonlijk even kijken.

Komt vast goed hoor meis!!!!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey a70 ik hoop het echt dat het nog die volle C gaat worden

Ook al zit er 360cc in misschien pakt dit toch anders uit bij mij dan??

Ben anders volgens mij één van de eerste op het forum die niet tevreden is met het resultaat van Plovier

Ik ga hem denk ik toch niet mailen, maar mijn vragen bewaren voor het consult

En dus nog even duimen en afwachten of het nog wat gaat 'groeien' :ph34r:

Hoe gaat het trouwens met jou alweer aan het werk?

Ik ben gister ook weer voor het eerst gaan werken, maar dat was maar 1 uurtje kassa en voor de rest spiegelen dus beviel me prima

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid

Ik werk niet in een supermarkt maar bij de Kruidvat, maar de werkzaamheden komen beetje overheen he!

Heb nog geen consult gepland, kan dit pas volgende week plannen omdat ik dan pas mijn rooster van school heb :)

Ben in ieder geval super benieuwd naar wat die gaat zeggen, maar ik heb zo'n gevoel dat die me gaat vertellen dat het nog wel gaat komen en dat ik geduld moet hebben en dat ik na 5 min weer buiten sta...

xxx :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej roosie,

Lijkt me inderdaad wel verstandig om je vragen persoonlijk aan hem te stellen. Heb ook geen idee wat zo'n na-controle inhoud. Maar als jij niet tevreden bent, vind ik wel dat hij daar ook de tijd voor hoort te nemen. En dat zal hij toch heus wel doen???? Zo hoort het tenminste wel bij een goede arts!

je kan misschien als je belt voor een afspraak je 'proleem'al een beetje aangeven, zodat hij er alvast van op de hoogte is. Maar ik denk ECHT dat jij die mooie C gewoon krijgt hoor meis, kan niet anders met 365 CC!!! Kop op! Komt echt goed!!!

Ik heb vandaag mn 1e werkdag gehad, dat viel op zich mee, alleen is er behoorlijk over me geroddeld waar ik op zn zachts gezegd niet blij mee ben. (T hele verhaal staat in mn topic)

liefs

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh haha bij Kruidvat... Naja ik zag kassa en spiegelen staan, ik dacht supermarkt gelijk ;)

haha maar is inderdaad wel een beetje vergelijkbaar... ;)

Ik heb ook geen idee wat zon na controle inhoud.. Ik hoop alleen dat ie je gerust kan stellen!

Lijkt me toch ook wel dat je aan een C moet komen met 360 cc en een omvang van 70??

Komt goed meis..... Je moet alleen het altijd en eeuwige geduld hebben !

Pffff... je zou er een hekel aan krijgen aan dat woord he ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey a70

Het is 360cc;) jij typt 365 niet dat dat groot verschil is haha

Maar goed ik heb dus ook geen idee wat zo'n na-controle inhoudt..

Ligt overrijse eigenlijk ook verder dan Machelen?

Heb op je verhaal in je eigen topic gelezen, wat k*t voor je dat het nu allemaal zo loopt

En al helemaal laf dat NIEMAND naar jou toegekomen is, bleegh en dat noemen zich dan collega's

Sta er lekker boven want jij bent gelukkig met je nieuwe boobs! Zoals andere al zeiden ze zijn gewoon jaloers

Waarschijnlijk is het nog 1 week interessant en dat waait het wel weer over!

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,ik was ook een van de ongelukkige die ene lang herstel had,hield lang vocht vast en dalen duurde dus ook tal weken langer,en de vorm kwam ook eigenlijk pas na weken om de hoek kijken,dit allemala bij de dual plane,en achter de spier ook,heeft gewoon wat langer de tijd nodig.

en als je strakke borstspieren hebt,dan duurt het oprekken ook gewoon wat langer,je spier geeft namelijk niet zomaar op hoor,die blijft tegendrukken,en bij de ene geeft de spier na 4weken al op en komt de projectie naar buiten/voren toe,en bij de ander kan dat wel 2maanden duren.

denk dat je geduld moet opbrengen,hoe lullig het ook klinkt,en ik weet denk haast zeker dat je arts dit precies hetzelfde zal vertellen,toch fijn dat je spoedig nacontrole hebt,dan zal je het horen en ben je vast gerustgestelt :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18 had je berichtje ff niet gezien hihi

Maar ik snap dat je dan meteen in jouw geval aan een supermarkt denkt

Ga jij eigenlijk nog op na-controle?

Ja ik dacht dus dat ik 75 had maar dat is dus 70, maar daardoor zou je inderdaad al zeggen dat ik makkelijk op een C uit moet komen, aangezien dat eigenlijk een 75B is (toch? dat zei een vrouw van de livera)

Klinkt echt zo klein vergeleken jou 75E!

Maar ik toch maar weer even braaf geduld hebben, ook al kan ik dat woord eigenlijk echt niet maar aanhoren/zien haha

Hey moontje, wanneer weet je eigenlijk of je een strakke borstspier hebt? Want voor hetzelfde geldt heeft die spier bij mij al wel helemaal losgelaten en 'groeit' en veranderd het nauwelijks meer..

Maar zoals je al zegt ik verwacht eigenlijk ook dat hij gaat zeggen dat ik nog geduld moet hebben en dat het de tijd nodig heeft.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt... 70C is een 75B!

ik dacht ook altijd dat ik ondermaat 80 had, heb dit ook altijd gedragen!

Totdat ik me op ging meten, en ik op 76 uit kwam haha ;)

maar ik draag ook nog gewoon 80 !

Ik ga denk ik niet op na controle..

Ik weet het eigenlijk nog niet, zit te twijfelen!

vind het zo ver weg om ff 5 minuten binnen te zijn!

Dus ik kijk nog ff..

Ik ga voor je duimen dat jij die volle C krijgt meis.. :116:

Snap dat je het woord geduld niet meer aan kan zien of horen !

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jij zelf zal het niet weten en of voelen hoor,dat je een strakke borstspier hebt,of je moet fanatiek trainen/sporten?

maar dat denk ik niet aan je reaktie.

maar je arts zal dat wel gemerkt hebben tijdens de operatie,ik kreeg het daarom ook te horen na de operatie,dat me arts toch wel moeite had met me spieren om de prothesen te plaatsen,hihi al ik dat wel wist,want ik sport erg veel dus ja

wacht even je controle af :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roosie,

Wanneer moest je nu weer op na controle?

Als je wil informeer ik morgen wel even voor je hoor...of je nog "geduld" moet hebben...

Laat me maar iets weten...

liefs

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje ik heb wel jaren intensief gesport heb namelijk op een dansacademie gezeten van groep 6 tot en met 2 jaar geleden. Dans nu tegenwoordig nog maar 1 uurtje in de week en 1 uurtje paardrijden. Kan het daar ergens mee te maken hebben?

Plovier heeft verder niks vetelt over dat er iets moeilijks was ofso.. alleen dat er 360cc medium profile in was en toen was hij weer weg :rolleyes:

Hey Evi,

Heb nog geen datum voor mijn nacontrole moet eerst nog even een rooster afwachten.

Vind het heel lief dat je het voorstelt, maar denk dat ik het toch het beste zelf kan vragen

Hoe is het met de zenuwen?? Je kan zeker niet meer wachten hihi

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even een vraagje?

Zat even op de site te kijken van cereform (mijn merk prothese) had daar verder eigenlijk nog nooit eerder op gekeken hoor..

Daar staat een tabel over het aantal cc en daarachter wat voor projectie en diameter je krijgt

Alleen ik zag bij medium profile helemaal nergens 360cc staan?? De maat die ik dus volgens Plovier heb gekregen..

Vind het best raar eigenlijk dat die maat er niet bij staat :mellow:

Dit is trouwens die site: http://www.cereform.nl/pages/Rond.html

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosie

Ik had al wel eens gekeken op die site..

Maar niet alle cc's staan er tussen..

Ik denk dat je dan het beste bij de 375 cc kunt kijken.

zon groot verschil met 360 en 375 cc zal het niet zijn toch?

Liefs en een fijn weekend :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Beetje laat om te reageren hé maar is inderdaad het beste dat je zelf effe informeert...

Denk ook wel dat het bij jou wat meer tijd nodig heeft hoor.

Bij mij lijkt het nu momenteel ook niet of er 350 cc inzit, in bh toch niet

Straks mag ik voor eerste keer spieken...ben er wel beetje bang voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje jou heb ik ondertussen al gesproken in pb

Heb net de omvang van mijn borsten gemeten..

Boven: 86

onder: 70 (opgemeten bij Livera, neem aan dat dit afgerond is naar beneden)

Dus bij mij is het 0 cm gegroeit in omvang vergeleken met 4 weken geleden..

Terwijl de meeste hierbij dus een groei zien en ik niet grrr :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.