Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Mii bovenwijdte van 87 en dan een E cup is ook opmerkelijk,ligt echt aan de merk bh dan hoor,want normaal heb je met 87 geen E cup,wat moet ik dan wel niet hebben met 101?

die bh merken verschillen,van de ene kan je maar een C hebben en van de andere dus wel een E

mischien draag je de verkeerde bh maat Roosie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Net ook even naar je nieuwe picjes gekeken, begrijp je frustratie meid, denk ook echt dat je spier heeel erg tegendrukt nog en het nog niet heeft opgegeven. Die 360 cc moeten er ooit wel gaan uitkomen hoor, maar ja, als je er op wacht duurt het lang natuurlijk hé! :147: Als ik jou was zou ik ook zo snel mogelijk eens een afspraak maken met dr. Plovier, hij is het beste geplaatst om jou gerust te stellen. Sterkte meis!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Heb net je foto's bekeken.

Vind ze al wel mooier in model gekomen maar de dikte ja...

Maar ik denk ook dat het nog wel zal komen zoals ze hier al eerder zeiden die 360cc moet zich eens laten zien...

Ik zou echt niet kunnen inschatten welke cup, zou denken een B maar heb hier echt geen verstand van

Had altijd een 75 b aan en als ik dan mijn bh maat berekende kwam ik maar op een 80 A uit maar weet ook niet of die berekeningen kloppen.?

Welke maat is de bh van de kliniek? Als deze goed vol zit denk ik dat je je wel op die maat mag baseren...

Zou als ik jou was ook zo vlug mogelijk een afspraak maken met dr plovier want zo in de onzekerheid zitten is ook niet leuk hé je zou je juist beter in je vel moeten voelen.

En anders kan je hem misschien een mailtje sturen met in bijlage enkele foto's???

Veel liefs en komt wel goed hoor meid :52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt vervelend voor je dat je ze nog steeds te klein vindt, ik hoop echt dat ze nog meer naar voren komen en dat je uiteindelijk toch tevreden bent. Heb je het topic van Duncan gelezen? zou het misschien kunnen dat je hetzelfde hebt? Zij had er 450 cc in laten zetten en dat bleek ook lang niet voldoende te zijn om echt resultaat te zien, zij heeft nu een heroperatie aangeboden gekregen. Wil niet zeggen dat dit bij jou ook het geval is, maar je weet maar nooit, ieder lichaam is anders en iedereen reageert anders op een bep. aantal cc's.

wat de anderen al zeiden: ik zou contact opnemen met Plovier en alvast een mail sturen met foto's. Dan kan hij alvast reageren en zit jij niet zo in spanning want dat is ook niet prettig.

Succes meid,

xxx Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18 ik weet ook niet hoe het kan van die 86?? Misschien één van ons verkeerd gemeten dan..

Moontje ik heb nog geen bh's gekocht, had dat vorige week zaterdag gedaan maar paste toen bijna geen 70C, zat allemaal niet goed enzo en dat was alles behalve een geslaagde leuke middag want ben uiteindelijk in huilen uitgebarst in een paskamer... Maar deze week ga ik de gok maar weer eens wagen om bh's te gaan kopen, dus ben benieuwd.

Eefje je zou inderdaad zeggen dat je die 360cc er wel van af moet zien, maar misschien is het bij mij gewoon anders en ben ik misschien één van de mensen die gewoon meer cc moet hebben om hetzelfde te bereiken?? Wil ook echt snel datum plannen, maar kan die nog niet plannen omdat ik nog even wat belangrijke data's moet afwachten helaas :( pas daarna kan ik ervoor bellen.

evi1981 het model is inderdaad ook mooier geworden, maar qua omvang is het echt niet groter geworden sinds 4 weken geleden dus ik ben bang dat dit gewoon de grootte is zoals die is. Mijn bh zit in de was weet eigenlijk helemaal niet welke maat dat is. Zal vanavond wel eens kijken want moet zo gaan werken. Die afspraak wil ik ook echt gaan maken, maar zoals ik tegen eefje al zei kan ik het nu nog niet plannen omdat ik wat data's moet afwachten helaas, zodra ik dat weet ben ik de eerste die belt naar Plovire geloof mij maar, want kan niet wachten tot die controle haha

daffyduckheb het topic gelezen van duncan, maar dat is gewoon een uitzonderlijk geval denk ik. Het is niet dat ik op een A cupje ben gebleven dus een heroperatie zijn Plovier noooit aanbieden dat weet ik zeker. Hij zal namelijk wel vaker mensen op nacontrole hebben gehad die het te klein vinden i guess.. Ik hoop dat ik deze week weet een datum kan plannen

Veel liefs aan iedereen en bedankt voor jullie reacties :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

als plovier een C zelfs D heeft gegokt en je houd er tenslotte een B aan over,zal er toch een oplossing moeten komen.

ik snap jou wel momenteel,je ziet wel mooi verschil,maar het is niet verbluffend :mellow:

Vind ik ook hoor, en dat is nu duidelijk een nadeel dat je geen passessie hebt gehad! Want anders had je mbv die bh kunnen laten zien wat je voor ogen had en had hij het aantal cc's kunnen zeggen. Ik vind het wel een fout van hem. Jij geeft een maat aan en hij belooft dat. Als het dan kleiner uitkomt is dat niet jouw schuld, hij is de expert.

En natuurlijk begrijp ik dat je zegt dat er meer vrouwen zijn die misschien toch groter hadden gewild, maar uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid toch bij de pc.......wij komen ook maar als leek binnen en geven ons volledig over aan de arts, hij kan dus nooit zeggen: Ja sorry pech als je niet tevreden bent.

Gewoon op je strepen gaan staan hoor en als het niet verandert en je bent niet gelukkig met de maat dan vind ik dat hij met een oplossing moet komen!!!

Ik vind ze trouwens wel heel mooi van vorm!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Heb net je foto's bekeken en ik denk ook dat je spier heel erg drukt en het nog steeds niet opgeeft ^_^

Die 360 cc moet je echt wel gaan zien!!

Wanneer heb je een afspraak bij Plovier? Hij kan je inderdaad gerust stellen ^_^

Ik vind ze al wel steeds beter met vorm meid :D

Ik snap dat je het wel een beetje hebt gehad maar probeer ook niet teveel naar de maten te kijken!

En dat A70 met 87 cm een E heeft vind ik ook heel knap! Ik zit aan 95 (onder 75 wel) en zit aan een D heel soms E. Denk inderdaad dat ze geluk heeft gehad ;)

Geef het nog even tijd meid, en gooi alles hier er lekker uit.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omvang 70 scheelt toch ook veel? Dan heb je toch eerder een grote cup ?

Maar Roosie ik zou vanavond nog een mail naar dr.Plovier sturen met foto's!

Dan heb je in ieder geval al een antwoord.. ik zou gek worden om te wachten voor mijn controle..

Succes meis..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk dat ze geluk heeft gehad :D

A70 Heeft ook hele andere borsten, staan heel dicht bij elkaar dit zal mischien ook mee spelen :D

Maar goed we weten nu ondertussen dat we niet met andere kunnen vergelijken ;)

Roosie meid komt echt wel goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey sorry voor mijn late reacties maar heb moeten werken vandaag dus vandaar.

Vind het mooi verwoord van moontje je ziet verschil maar het is inderdaad niet verbluffend

Daffyduck ik ga ook zeker op mijn strepen staan! Ik moet je wel eerlijk zeggen dat ik denk dat hij het gaat proberen af te wimpelen of iets.. dus ik hoop dat ik het mis heb.

Wil trouwens ook nog even wat verduidelijken, ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat ik qua omvang op 75 zou zitten en heb dus de 75C in mijn gedachte gehad altijd. Maar aangezien ik me heb laten opmeten en hier is 70 uitgekomen betekent dus dat wanneer ik maat 70D pas ik pas op de maat zit die ik altijd voor ogen had, omdat dit hetzelfde is als 75C . Snappie of ben ik nu onduidelijk??

Dat mailen vind ik wel goede tip, maar twijfel steeds of ik dat wel moet doen. Maar ik heb niks te verliezen dus misschien moet ik het toch maar doen dan!

Snap trouwens ook niet hoe het kan dat a70 en ik zelfde omvang hebben, ergens moet een fout zitten bij een van ons 2 want het is echt een wereld van verschil haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis!!

Ik zou gewoon mailen.. dan weet je in elk geval al wat hij ervan denkt!

Misschien kan ie je iets gerust stellen totdat je je na controle hebt!

Ik snap je verhaaltje hoor! ik dacht ook altijd dat ik 80 had, maar heb 75 dus ben op een 75E uitgekomen!

Stom he dat we nooit goed onze onderwijdte hebben opgemeten.. :wacko:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja meid ik sluit me aan bij Mii gewoon mailen hoor! :D

Ja de onderwijdtes vallen bij iedereen anders uit ;)

Op de tabel van hunkermuller (ja de eerste die klopt hihi :P ) zou het verschil tussen 70 en 75 2 cupmaten zijn ;)

Maar ik dacht ook altijd dat ik 80 had dus ja 80 c dat klopt is weer 75 D.

Pff al die maten...

Ben benieuwd wat je gaat doen roos!

Snap wel dat je bang bent dat je afgewimpelt word ^_^

Plovier lijkt me een lieve arts dus lijkt me niet :D

Hoe gaat het verder met de pijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ik ga mailen eerst even overleggen wat mijn ouders er van vinden, want hun zijn er meer voor om het pas bij het consult aan te geven :rolleyes:

Met de pijn gaat het overigens wel goed opzich hoor wel af en toe last van wat steken, maar met werken eigenlijk ook helemaal geen last dus dat is wel fijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roos,

menn wat zal jij idd balen ja. Ik denk wel dat je het helaas nog even de tijd moet geven. ik denk dat je pc je dat zal zeggen.

Ow kan mij je frustratie helemaal indenken, bah!!

Zou ik jouw foto's ook mogen bekijken? Ik heb niet zoveel meer cc's dan jou, maar heb toch een e/f

liefs jen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het met mijn ouders overlegt en samen besloten om toch niet te e-mailen. Snap dat jullie zeggen dat ik hem het beste moet e-mailen zodat ik al wat duidelijkheid krijg en dat ik hier dan wat minder kan zeuren hahah. Vind het zelf natuurlijk ook het fijnst dat ik zo snel mogelijk duidelijkheid heb. Maar hun argumenten om hem niet te mailen, daar ben ik het toch uitiendelijk ook mee eens.

Dus wordt toch nog even afwachten.. helaas, maar wie weet gebeurt er wel een wonder en gaan ze nog groeien in die tussentijd haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nou daar gaat het mij niet om hoor meis :D je mag hier net zoveel klagen als je wilt !! ;)

Maar als ik mezelf na zou gaan, zou ik zo snel mogelijk antwoord willen hebben en zou ik geen dag meer kunnen wachten! maar als jij met je ouders hebt besproken dat je wacht tot met de controle, is dat ook oke toch? Hoop dat je snel een controle kunt hebben! Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Meis,

He wat ontzettend vervelend voor je zeg!!

(Sorry dat ik pas zo laat reageer, maar had t erg druk de afegelopen dagen en moest vandaag weer tot laat werken)

Vind je boobs ook zeker wel mooi hoor meid en zie toch ook iedere keer wel verandering, maar kan ook heel goed begrijpen dat je ze graag wat voller wilt. Inderdaad maar zsm een afspraak maken met Plovier. Hoop dat hij je inderdaad gerust kan stellen! Als je niet wilt mailen en het liever prsoonlijk zegt moet je dit zeker doen. Wij vinden je echt geen zeur hoor! Als je ergens mee zit dan moet je dat hier gewoon kunnen zeggen!!!

Heb net mn boobs nog een keer opgemeten en zo nauwkeurig mogelijk: Kom nu uit op 71,5cm onderwijdte en 89 cm bovenwijdte. Zijn ietsjes groter dus.

(Gemeten volgens de richtlijnen vd tabelletjes.)

Snap er eerlijk gezegd ook niks van hoor die maten. Ik vind t zelf ook geen E, wel een kleine D misschien. Maar bijna alle bh's die ik bij de hunkemoller heb gepast waren te klein in 70D????

Het is inderdaad wel zo dat je met een smalle omvang eerder op een wat grotere cup uit komt. En mn boobs staan inderdaad dicht opelkaar waardoor de beugel al snel in mn borsten prikt i t midden, missschien heb ik daardoor ook een maatje groter nodig????????

Anyway: Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en dat je boobs gewoon nog vanzelf naar voren komen. Het kan inderdaad ook best zijn dat je gewoon sterke borstspieren hebt. Al zijn ze nog niet zo heel groot, ik vind ze wel mooi hoor meid!!!

liefs en een dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.