Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

mii18 ik wil het zelf natuurlijk ook het liefst zo snel mogelijk weten, maar ik weet ook dat iets via de mail heel anders over kan komen dan dat je het bedoelt. Dus ga toch liever voor het face to face verhaal :blush:

Hey a70 maakt niet uit dat je laat reageert hoor, ik ben ook heel vaak een dag niet thuis ofso en dan heb ik ook geen internet dus ik reageer ook wel eens laat!

Mijn 'probleem'zit hem inderdaad gewoon in de grootte en niet zozeer in de vorm. Tuurlijk had ik ze heus wel wat meer bij elkaar gewilt, maar dat is nou eenmaal niet de vorm van mijn borsten dus dat accepteer ik.

Nice dat je borsten weer zijn gegroeit! Ik vind het ook heel erg raar dat er bij mij 0cm groei in zit terwijl bij mii18 en Marisjuh echt een paar cm groei zat en bij jou nu ook alweer 3 cm :mellow:

Als ik zo jou foto's bekijk zou ik het in ieder geval geen kleine D geven hoor. En je hebt al paar bh's in 70E dus dat zal wel jou maat zijn hoor meid ben daar maar lekker trots op!!!

Wel vervelend van dat prikken trouwens van die beugel

Ik baal ook zo dat het zo lang moet duren met prikken van datum, maar ik heb een paar belangrijke data's af te wachten i.v.m school en daarna kan ik pas plannen helaas. Maar Valerie had wel vertelt als ik een week van te voren zou bellen dat dat in ieder geval optijd zou zijn, dus hoef gelukkig niet super lang te wachten als ik eenmaal een belletje kan geven :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Roosie,

Vind je ook geen zeur hoor meis! :38: Vind je bekommernissen heel terecht, zou hetzelfde gevoel hebben! Maar als je liever wacht tot je persoonlijk met dr. Plovier kunt praten is dat ook goed hé, altijd beter dan via de mail, er gaat niets boven echt contact wat zo'n zaken betreft. Hoop dat je snel meer weet ivm de datum, en wie weet of ze inderdaad tegen dan niet alweer wat meer gevormd zijn!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roosie

Heb net je foto's bekeken, hele mooie setjes en je boezem ziet erin ook goed uit

Ze zijn zo te zien dan toch nog naar voor gekomen hé of ben ik nu mis???

Hoop dat je je nu misschien al een beetje blijer voelt?

Wij vrouwen het is niet makkelijk goed hé, jij wil dat ze naar voren komen en ik was gisteren aan het zeuren dat ze te fel naar voor gekomen zijn, ben hier alweer aan gewend hoor.

Hoop echt dat je nu tevreden bent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey evi

Het lijkt dan op de foto's dat mijn boezem meer naar voren is gekomen, maar in het echt niet hoor

Ben wel super blij met mijn setjes (eerste bh's in mijn leven woehoee :43: )

Maar nog steeds niet tevreden over mijn grootte.. van een 70B wordt ik niet zo heel erg blij hoor als ik eerlijk ben haha

Dat is meer een maat voordat je een borstvergroting ondergaat, maar niet echt een maat die je er aan over hoopt te houden

Maja ik heb in ieder geval datums waarop ik zelf op consult kan, dus morgen ga ik bellen en dan komt er hopelijk snel duidelijkheid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Ik dacht ook dat je op een C uitgekomen was hoor.

Begrijp je wel is echt balen maar wie weet bied de nacontrole wel een super goede oplossing voor je.

Ben benieuwd wanneer je kan gaan.

Ik blijf je volgen in elk geval want het is inderdaad niet leuk...

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,ik kon niet achter blijven he,met foto kijken,dus heb ik ook meteen gedaan.

hoe zit de Sapph bh=die vallen normaal gezien kleiner uit als een gewonen ander(merk) bh,dus ik denk dat je dan beter een 70C van sapph kan hebben en een andere merk bh een C ook,lijkt me sterkt dat je zelfs van sapph een B hebt?omdat die juist zo klein vallen,heb je ook een 75B gepast,of is daar de ondermaat te wijd van? als je een 75Bpast,pas je ook een 70C he :rolleyes:

afijn,ik begin wel je probleempje in te zien Roosie,ze zijn wel prachtig veranderd,echt wel, :5:

ik ben benieuwd waneer je ff langs kan,en lucht je hart meid,en leg je wensen nog eens uit,sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje

Kan in ieder geval nog steeds niet zeggen wat nou mijn maat is, want alle 3 waren het verschillende maten.. Die bh van sapph met dat tijgerprintje is in 70B en die paste ik echt niet in een 70C hoor! aan de bovenkant was de cup gewoon niet gevuld en sloot het daar niet aan bij mijn borst. Terwijl ik die zwarte bh van sapph in een 70C heb en die wel prima paste.. Best raar omdat het wel van hetzelfde merk is? Had hem niet in een andere ondermaat geprobeerd die van sapph

En die bh van de hm is een 75C, maar die valt gewoon mega klein , van alle bh's met ondermaat 70 heb ik echt nog geen 1x een 70D uit het rekje moeten halen hoor.. terwijl dit toch dezelfde cupgrootte heeft als een 75C?

Maar ondanks dat ik nog niet de grootte heb die ik wil ben ik wel echt super blij met mijn setjes :123:

Ben blij dat ik morgen kan bellen voor een afspraak, hopelijk komt er snel een afspraak uit!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,ja dat is aprt ja,maar kan ook komen dat je borsten nog niet helemaal ingedaald zijn,dat de cup daarom nog niet helemaal gevult is,want na je daalproces krijg je meestal de projectie he,dus miscjien moet de projectie nog komen,je spierend rukken nog te veel tegen mischien,waardoor je dus die projectie(nog) mist.

ja ik snap je wel hoor,ze zijn niet klein,maar had mischien wel groter gemogen ja,wacht even ej arts af,wat die ervan zegt :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Ben blij voor je dat je binnenkort kunt langs gaan bij dr. Plovier! Hoop dat hij je kan geruststellen dat ze nog zullen groeien/verder vormen en je alsnog tevreden kunt zijn met je 360cc. Denk ook echt dat je spier ze nog erg tegendrukt nu en het nog moet komen, maar ben echt wel benieuwd welke verklaring hij heeft hiervoor. Succes!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Wil je nog even verwittigen dat het een feestdag is in Belgie dus het zou kunnen dat de kliniek niet open is vandaag.

Hoop dat je vlug kan komen.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blij voor je meisje, kun je even lekker je verhaal doen!

Ben zo benieuwd wat hij er van zegt :D

Ik vind je boobies wel prachtig!

En het klopt wat je zegt, h&m omvang valt echt heel klein uit! normaal heb ik 75 nou moest echt een 80 hebben ^_^

Hoe vind je vriend ze? :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou haha das wel heel toevallig!!!!

Ik moet ook de 12e op na-controle. Zelfde operatiedag zelfde na-controle dag. Ik moet alleen om 12 uur al. Mn vader gaat met me mee, want zie het niet zitten in mn uppie naar Brussel te rijden.

Heeeeel misschien zien we elkaar nog wel, zou leuk zijn!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey marisjuh!

Ik ben zelf ook echt heel erg benieuwd hoe het gaat verlopen

Dankjewel trouwens dat je die van mij mooi vind!

Mijn vriend vind ze trouwens heel mooi en vond mijn setjes ook leuk hihi

Ik merk trouwens wel dat als ik een paar uur normale bh aan heb dat ik echt last van mijn littekens krijg, omdat die beugel daar tegenaan zit, dit zal wel gewoon normaal zijn toch?

Merk trouwens ook dat er echt nog heel dik littekenweefsel onder zit, voel echt als zo'n dikke rand :unsure:

Oohjaa klopt het trouwens nou dat jij een ander wachtwoord heb zou ik die misschien mogen :blush:?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.