Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Aah wat fijn dat hij ze mooi vind! Is toch een pluspuntje hihi :D

Ja kan kloppen hoor meid! Moeten je borsten even aan wennen hihi en het litteken, pff ja bij mij is het ook redelijk dik maar gaat wel over :D

Geduld is wel een toverwoord zeg hierbij pff ^_^

Ja klopt stuur je even een pb'tje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is zeker een pluspuntje!

Njaa zoals je zegt komt vast wel goed met de littekens maak me daar eignelijk ook niet zo zorgen om!

Maar als ik die pijn krijg wanneer ik een normale bh draag, kan ik beter zeker weer sportbh aan doen, of juist normale bh aanlaten zodat mijn borsten eraan kunnen wennen? :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Fijn dat je nu een datum hebt om naar toe te leven :43: , zal hopelijk heel verhelderend zijn voor jou. Als een beugelbh nu nog niet lekker zit kun je inderdaad beter nog een tijdje de sportbh verderdragen.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

ben blij voor je dat je eindelijk een datum hebt.

Dus nog een dagje of 10 wachten en dan gaan we meer weten

Ben eens benieuwd wat het gaat worden!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, lijkt me inderdaad een strak plan om dan toch maar even mijn sportbh nog aan te houden. Eigenlijk echt raar.. de eerste weken geen last gehad van mijn littekens maar nu sinds 2 weken heb ik er eigenlijk last van. Maar inderdaad fijn dat ik een datum heb :D

Evi dankjewel ben zelf ook erg blij met de datum :43:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Hoe gaat het nu met je?

Nog altijd geen verandering??

Nog 5 dagen geduld en dan mag je op nacontrole hé begint te korten je zal snel meer duidelijkheid krijgen.

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey evi,

Met mij zelf gaat het wel goed, vandaag voor het eerst weer gedanst (streetdance) en het ging wel goed op een kleine steekjes na dus daar ben ik wel blij om

Voor de rest geen verandering in mijn boobs nee, iedereen die ik tegenkom zegt inderdaad ook van dat het geen C cup is, dus hopelijk ziet Plovier dat ook maar kan die me op de één of andere manier gerust stellen :unsure:

Maar genoeg over mij, hoe is het met jou boobs heb net even in je album gekeken en vind ze echt suuuper mooi joh! Ben je tevreden?

Gaat verder alles ok goed met de pijn enzo?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top te lezen Roosie dat je aktief bezig bent geweest en het goed ging,op die paar steekjes na dan,die volkomen normaal zijn in dit stadium.

en zo voel je je ook minder patient he als je weer wat kan aanpakken :)

jammer dat je borsten geen verandering meer geven en ga zeker hopen dat je gerust bent na gesprekje met je arts.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je voor je compliment roosie.

Met mij gaat alles super heb alleen nog heel eventjes spierpijn als ik opsta maar is zo weer over en dan s' avonds ook nog wel als ik wat veel gedaan heb maar voor de rest alles super!!

Nog 3 dagen en dan weet je meer, ben echt mee aan het aftellen voor je.

En hoop echt dat dr plovier je gerust kan stellen of een goede oplossing voor je zal hebben.

Zou je een heroperatie doen moest hij dit voorstellen??

Liefs

Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst sorry voor mijn late reactie, maar heb deze week allerlei tentamens dus ben druk bezig met leren!

Moontje ben inderdaad blij dat ik weer wat kan sporten en weer bijna alle normale dingen kan doen. Van de week ook alweer wat met een paard gewerkt, dus alles gaat weer richting mijn oude gewoontes!

Marisjuh ik ben zelf ook heel erg benieuwd maar ook erg zenuwachtig naar het gesprek :blush: Met mn borsten zelf gaat het ondertussen goed qua pijn, vind er zelf alleen niet echt meer verandering in zitten.

Evi wat fijn dat het al stukken beter met je gaat! Vind het echt super lief dat jullie allemaal zo met me meeleven :wub: En ja ik zou 10000% zeker weten een nieuwe operatie doen als hij dat zegt, maar ik weet zeker dat hij dat niet gaat voorstellen, want er zijn ergere gevallen geweest waarbij ze ook niks hebben vergoedt. Maar ik hou jullie in ieder geval op de hoogte hoe het allemaal is gegaan hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Zag dat je nieuwe foto's had, ben gelijk gaan kijken, en vind ze toch weer wat verandert, ze lijken eindelijk wat meer naar voren te komen en in vooraanzicht is de vorm ook mooier aan het worden. Misschien is die borstspier het eindelijk toch aan het opgeven? :unsure: Wens je veel succes morgen op je gesprek met Plovier!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook heeel benieuwd naar je gesprekje afloopt.

Wou je nog even succes wensen.

Ben benieuwd of we elkaar nog gaan zien. Ik moest om 12 uur komen. (maar ergens tussen 12 en 13 was ook goed???)

Vrees dat ik wel moet wachten haha

Ben ook meteen ff naar je fototjes gaan spieken, maar het valt mij ook op dat de vorm mooier is geworden!

Hoop zo voor je dat het bij jouw gewoon wat langer de tijd nodig heeft!!!

Hopelijk weet je morgen meer en kan dokter plovier je helpen!

liefs

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen!

Nou hier mijn verslagje over de na-controle.

Vanmiddag om half 2 vertrokken en mijn tante was ook meegegaan

Uiteindelijk aangekomen, moesten we nog heel even wachten en ik was echt suuuuper zenuwachtig, niet normaal!! :ph34r:

Eenmaal binnen maar meteen van wal gegaan, nadat hij vroeg hoe het met me ging.Was een heel emotioneel gesprek en had hem gewoon eerlijk vertelt dat het anders was dan ik me had voorgesteld en dat het geen volle C cup is geworden.

Hij was gewoon helemaal sprakeloos en vond het heel erg om mij te zien zitten dat ik ontevreden was, want hij wil gewoon tevreden gezichten brengen en dit komt hem eigenlijk ook zelden voor. Hij was zelf ook gewoon echt beetje ontdaan

Maarrr... we zijn tot een oplossing gekomen, het wordt een HEROPERATIE (met een klein kostenplaatje voor ons) :D:D:D:D:D:D:D:D OMG kan wel een gat in de lucht springen!!!!!

Had dit wel stiekem ergens gehoopt, maar nooit durven denken dat het echt zou gebeuren!

Ik mag gewoon meteen weer op en ga proberen het in de kerstvakantie te plannen, ook ivm school

Ben echt zoooooooooooooooooo blij woehoeeeeee :43: :43: :43: :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Wat een service!!

En hoeveel cc gaat het nu worden?

Mag ik aub je ww? Ben wel eens benieuwd hoe ze nu zijn met die 360cc. ik heb zelf 380cc gekregen achter de spier, vandaar mijn nieuswgierigheid...

Veen succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey poes

Ik mag inderdaad ook echt in mijn handjes knijpen met deze oplossing!

Want hij vertelde ook dat andere me waarschijnlijk echt naar de deur zouden wijzen

En dat is ook echt waar

Maar hij had het over dat we dan naar de 500cc zouden gaan, maar moeten natuurlijk wel weer op consult etc

Ik stuur je even een pb met mijn wachtwoord meid

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Dat is supergoed nieuws voor je hé meid.

Ben echt blij voor je.

En vind het heel tof van dr Plovier dat hij je opnieuw wil opereren!!! Bewijst nog maar eens wat een geweldige dokter hij is hé, ben zo blij dat ik voor hem gekozen heb.

Wat ik wel niet goed begrijp is er nu wel of niet een klein kostenplaatje aan verbonden???

Veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,wat super te lezen meid,goede service en fijn dat hij je meteen begreep ook,dat is al heel fijn op zich :1bouncingboobs:

wat is het kostenplaatje dan en waarom? want daar ben ik ook even nieuwschierig naar eigenlijk...

en waarom weer op consult? kon dat niet meteen gepland worden het aantal cc en of de soort prothesen??

krijg je ze weer achter de spier?

joepieee en in de kerstvakantie al,superrrrr heb je zelfs volgende zomer volgend jaar alles al achter de rug :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.