Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hej meid,

Ow wat ontzettend geweldig!!! Wat een ontzettend goede service. Dit geeft wel aan dat deze arts zn werk echt heel series neemt. ECHT TOP!!!!!

Ben meteen naar je topic gesneld want was zo niewsgierig! Zal in mn eigen topic zo een berichtje posten over mijn na-controle.

Wel heel erg jammer dat we elkaar niet ontmoet hebben he?? Ik was er net iets over 12 uur en nog voordat ik mn koffie op had werd ik al naar binnen geroepen.

Het zou inderdaad fijn zijn als je in de kerstvakantie terecht kan. Wel even rot dat je weer opnieuw door een herstel moet heen bijten, maar we slepen je er wel doorheen hier met zn allen!

En op naar die volle C!!! (of misschien wel groter :38:)

Zo zie je maar dat die cc´s echt per persoon zo kunnen verschillen, want wij hebben bijna hetzelde aantal gehad.

Wat super zeg dat hij dit voor je op wil lossen! Nogmaals ben echt heel erg blij voor je en alle lof voor Dr Plovier!!!!!!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Heey roosie..

Leuk voor je joh... :D

Echt goed van dr.plovier dat ie dit voorstelt!

zie je er niet een beetje tegenop weer onder het mes te gaan?

toch blijf ik het raar vinden dat die 360 cc zomaar verdwenen zijn bij jou..

maar nu gaat het goed komen :D

Super leuk voor je :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje

Het is dus voor ons een klein kostenplaatje, hij stelde dat voor en wij zijn daar gewoon meteen mee in gegaan en vonden dat gewoon schappelijk.

Niet meteen op consult, omdat ik het even wilde laten bezinken en goed nadenken over wat ik nu wil voor grootte. Niet over de plaatsing gehad en hij zei alleen dat we dan richting de 500cc gingen, maar dat was ook gewoon schatting. Ik ga er trouwens vanuit dat het weer achter de spier wordt, daar ben ik zelf ook wel tevreden over.

Inderdaad super dat het al zo snel kan, hij zei ook van waarom langer wachten en ongelukkig zijn terwijl je als je weer snel gaat voor de zomer weer klaar bent

heey a70Inderdaad wat je zegt eindelijk een arts die zijn werk serieus neemt en zijn klanten het beste wil leveren. Kan niks anders zeggen dan dat ik dit echt SUPERR van hem vind, wist ook echt niet hoe ik hem moest bedanken.

Vind inderdaad jammer dat ik je niet heb gezien, wij waren er pas om 10 over half 3 en moesten ook nog even wachten voordat ik aan de beurt was. Trouwens echt super mooie kliniek!

Zou inderdaad mooiste zijn als het in de kerstvakantie kan, inderdaad wel weer operatie en herstellen maar ik heb het er echt voor over!!

heey mii18Vind het zo super dat we tot deze oplossing zijn gekomen

En ja ik had het liever in 1 operatie goed gehad, maar dit is alles dubbel en dwars waard het opnieuw onder het mes gaan.

Echt lief dat jullie allemaal zo met me meeleven :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Wat een geweldig nieuws, niet dat je een heroperatie hebt natuurlijk, maar dat je zo goed geholpen gaat worden en straks ook weer helemaal klaar bent maar dan met je droomboobies! Ben ook heel blij voor je, heel goede service van dr. Plovier! :35:

Op naar de kerstvakantie! Kan me voorstellen dat het nu niet snel genoeg kan gebeuren! :104: Veel aftelplezier maar weer! :101:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eefje!

Ja deze oplossing van hem is inderdaad echt super! Want ik besef me echt dat er ergere gevallen zijn dan mij die gewoon naar de deur worden gewezen. Dus ik knijp echt in mijn handjes met Plovier :109:

Hopelijk kan ik het plannen in de Kerstvakantie dus dat wordt weer aftellen hihi

Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk :D

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

mii18 snap dat je benieuwd ben naar het bedrag, maar dat hou ik toch maar even voor me, het belangrijkste is dat er een schappelijke oplossing is gekomen vind ik!

En nee ik ga nu echt voor maatje meer!!!

Weet jij dat toevallig hoeveel verschil 140cc oplevert? Volgens mij is dat verschil toch niet zo heeeeeel groot??

Afijn moet me dus echt goed gaan informeren en als het nodig is ga ik gewoon 2x op consult :118:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,meid ik vind het zo leuk voor je,en zo een goed voorstel,ja ik ken als geen ander het probleem hoor,dat je cc,s verdwijnen <_<

dus 500 klinkt nu veel,maar in jou situatie zal je een mooie cup krijgen ermee,ben ik van overtuigt :)

erg leuk en fijn ook dat je al in kerstvakantie kan,dat je idd volgende zomer klaar ben,super!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad zoals je zegt moontje 500cc klinkt heel wat, maar in mijn situatie valt dat dus opzich wel mee. Maar ik weet zeker dat we er wat moois van gaan maken! :1boobs:

mii18 ik ga nu niet voor een bepaalde cupmaat, ik wil mezelf namelijk behoeden voor het feit dat ik alleen maar op een maat ga focussen. Ik moest heel veel foto's mee gaan nemen van wat ik mooi vond, zodat we mijn beeld goed kunnen overdragen aan hem. Ik wil nu niet meer voor een volle C gaan, maar maatje meer. Ik heb nu iets van ja laatste kans, dus nu moeten we het ook goed gaan doen. :36:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik snap je volkomen Roosie,en vind het je volle terecht dat je nu goed gaat aanpakken,niet weer een teleurstelling,1 is al meer dan genoeg meid.

en het is leuk dat je nu een oplossing aangeboden kreeg,maar je moet wel weer plannen en opnieuw herstellen,dus pak het maar goed aan,ben benieuwd of je in de kerstvakantie kan,zou fijn zijn,joepie dan ben ej volgende zomer helemaal klaar :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Roosie,

Ik zou me inderdaad gewoon goed laten informeren. Het blijkt nu wel weer dat een hoeveel cc je niet een bepaalde cup kan garanderen. Maar met 500Cc lijkt het me haast niet anders kunnen dat je daar toch MINIMAAL een C aan over moet houden.

Wanneer wil je een datum vast laten leggen, ben benieuwd...

:52:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg Roosie, ik ben zo blij voor je!!!!!!!

Ik vond dr Plovier ook echt een topper hoor. Niet alleen qua opereren maar hoe meelevend hij is.....ik vond het echt een schatje en mn zusje zei dat ik na de operatie 2x tegen hem gezegd heb dat ik hem lief vond en hem wilde knuffelen. Whahaha dat weet ik niet meer hoor, was toen nog half in de narcose volgens mij.

Heel veel plezier met alle voorbereidingen weer. Ik zou het ook zo weer doen hoor, mis dat er naartoe leven zelfs een beetje!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey roosie

Wauw ik lees net je berichten en wat geweldig zeg die service!

Vind het echt heel goed opgelost van hem!

Wat is de reden dat het bij jou niet goed uitgepakt heeft?

Pff 500 cc dat is wel flink aantal hihi :D

Krijg je ze nu idd weer achter de spier?

Mischien is voor de spier ook een optie en pakt het beter uit?

Snap dat het niet snel genoeg kan gaan!!

Leuk voor je meid!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid,

Heb net je foto's nog even bekeken kwa vorm zijn ze al wel veranderd he!

Maar nu heb ik toch mischien een hele gekke vraag :blush:

Je borsten zitten nog steeds vrij hoog en lijken nauwelijks in te dalen (via de zijkant)

Wanneer je rond 500 cc achter de spier krijgt gaat het dan wel?

Heb namelijk ook wel eens gehoort dat sommige mensen een te sterke spier hebben en dan word de prothese als ware platgedrukt en krijg je niet de gewenste grootte.

Wil je niet rot laten voelen of je zorgen maken maar dit zou mischien kunnen.

Weet niet welke verklaring plovier er voor had maar je kan het altijd er even over hebben.

Verder vind ik het nog steeds leuk voor je meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey daffyduck

Dankje dat je zo blij voor me bent, ben er zelf ook nog steeds echt suuuper blij mee! Hihi grappig dat je hem wilde knuffelen en lief vond maar daar niks meer van weet :131: Vind het inderdaad ook weer heel leuk om het voor te bereiden en dat erna toe leven is inderdaad ook weer heel leuk, maar vind het nu wel allemaal spannender dan de vorige keer hoor!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Missl dankje voor je antwoord op mijn vraag, ga het ook nog uitgebreidt met Plovier erover hebben wat voor verschil ik ervan kan verwachten! xx

Hey marisjuh! Jaaa inderdaad wat je zegt echt een super service. De reden voor de heroperatie was gewoon dat ik een ander beeld erbij had, want toen hij het bekeek vond hij het zelf wel op een C-cup lijken en zei ook dat 360cc best wel behoorlijk wat is. Geen idee of het weer achter de spier komt, denk het wel omdat dat zijn werkwijze is.

Over dat ze wat te hoog zitten, heeft Plovier toevallig ook gezegd dat hij ze nog wat hoog vond zitten. Weet niet of dit nog verder zal dalen, was daar toen eigenlijk niet verder op in gegaan, maar dat is dus ook één van mijn vragen hoe dat zit bij mijn nieuwe borstvergroting, hoe dat daar dus zal uitpakken. Heb zoiezo nog 100 vragen voor het consult hoor haha.

Liefs :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet niet welke ondermaat je hebt ,maar als je op ondermaat 70 zit is 140cc een enorm verschil hoor,kom je op ondermaat 75 richting de 80 is 140cc al wat minder,niet weinig,maar minder dan als je 70 hebt,dus bekijk alles goed en overleg het goed met je arts,niet nog een keer een teleurstelling he,maar ik ben overtuigt dat je het goed aanpkt nu je de kans hebt :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey moontje ik qua ondermaat 70 om precies te zijn zelfs 69 cm. Hoop inderdaad dat het wel een groot verschil gaat opleveren, maar we gaan het gewoon heel goed bespreken en als het moet ga ik gewoon voor een 2e consult om alles duidelijk te krijgen! Hoe zit dat trouwens met het litteken, wordt die groter en minder mooi of kan ik qua litteken ongeveer hetzelfde verwachten?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh maar dan is 140cc veel verschil hoor met ondermaat 70,denk dat je echt gerust mag wezen.

het litteken zal je niks van merken,mijn ervaring met mijn arts dan he,ik had niet meer pijn eraan en je zag uberhaud niet dat ik 2x onder mes was geweest,zo mooi en dun streepje had ik,wel me laatste 3de wissel,door dat er 1000 in gegaan is,heb ik een littekentje van een halve cm langer,niet dikker,niet meer pijn niks verders van te merken :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb een datum!! :43: Het kon helaas niet in de kerstvakantie, want dat was al helemaal vol. Ik kon ook al 1 of 2 decembeter terecht maar dat kwam met mijn school niet zo handig uit. Dus het is woensdag 12 januari om 16.00 dat vind ik opzich wel een nadeel maar achjaa dat heb ik er wel voor over hoor!

En dinsdag 30 november heb ik een consult daar heb ik ook erg zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.