Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Hey roosie,

proficiat met je datum!!

Consult is niet meer zo lang wachten hé, jammer van operatiedatum maar dit kan je ook positief bekijken hé, nu moet je dat dom harnas toch niet aan met de feestdagen!!!

veel liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hej Roosie,

Gefeliciteerd meid met je nieuwe datum.

Jammer dat het niet meer in de kerstvakantie kon.

Maar net wat Evi zegt, dan hoef je ook niet met dat stomme harnas aan te lopen.

En je (eventuele) kerstjurk zit dit jaar iniedergeval vast gevulder dan vorig jaar :38: en volgend jaar wordt hdan helemaal top :3:

Aftellen dan maar weer!!

Enne dat consult gaat al opschieten, ben heeeeel benieuwd wat Dr Plovier je nu gaat adviseren....

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosie,joepie een datum bekend!! :126: leuk! dan heb je vast wat na uit te kijken,en het is zo janauri hoor,met al die feestdagen tussendoor.en ook lekker je consult tussendoor nog,nee komt helemaal goed meid.

wat wil je zelf ermee,een topic openen in wissel,geheel een nieuwe,of deze v erhuizen naar wissel en dan je 2de datum erbij?of???

als je het even laat weten,dan kunnen we het even ordenen,en dan is het voor andere ook overzichtelijker en makkelijker je te volgen erin :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Gefeliciteerd met je datum! :64: Net een dagje na mijn 1 jaar po! Ik was ook pas om 16u30 aan de beurt, heeft ook voordelen, mag je 's morgens nog eens lekker stevig ontbijten! :47: En ook nog een consult tussendoor, spannend! Gaat echt goed opschieten hoor, voor je het weet is het al zover!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel voor alle felicitaties van iedereen!

Inderdaad jammer dat het niet in de kerstvakantie kan, maar dan kan ik inderdaad wel gewoon normaal kerst en oud & nieuw vieren! :3:

Vind het echt heel bizar om mezelf al na 2 mnd al in het kopje borstprothesewissel zou staan hihi

Had nooit verwacht dat het allemaal zo zou gaan lopen voordat ik aan het hele gebeuren begon

Maar moontje doe mijn topic maar verhuizen alleen en dan inderdaad 2e datum bij

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend meid,en je volle terecht,was toch best klein uitgevallen he,maar wel mooie vorm hoor.

ik heb ook verdrinkprobleempje,had zelfs met 750cc een maatje van iemand die er 350 a 400cc in heeft,kun je nagaan,en weet dus maar al te goed hoe je je voelt.lekker van de aankomende feestdagen genieten en dan er vol tegenaan,op na nieuwe mooie volle grote boobie,s! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

OJAAAA JIJ HEBT JE CONSULT MORGEN!!!!

Heel veel succes morgen, we willen alles weten he ;)

Hihi blijft toch gek hoor om jouw topic hier te zien staan. We zijn op dezelfde dag geopereerd en jij bent nu al weer opnieuw aan t aftellen :unsure:

Maar weet zeker dat je dit keer wel tevreden gaat worden!!!

KOMT HELEMAAL GOED MEIS!!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meiden!

Nou hier ff mijn klein verslagje van het consult..

Was om 11.30 aan de beurt, maar we waren iets te laat ivm verkeer en binnen moesten we ook nog heel even wachten

Meteen binnen moest ik foto's laten zien en had meteen maar mijn vragenlijstje gepakt

Voor mij was er 1 duidelijke boodschap, ik wil behoorlijk wat groter met meer projectie naar voren en bolling aan de bovenkant. Liever teveel (maar wel esthetisch verantwoord natuurlijk) dan te weinig :rolleyes:

Dus het wordt tussen de 550/600cc high profile (want medium zou niet passen)

Dus ik zeg nu maar weer aftellen naar 12 januari :43: Ben echt heeeeel benieuwd hoe het gaat worden, best spannend weer!

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie

joepie je bent eruit en weet nu waar je aan toe bent :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

denk dat jij in jou situatie het wel kan hebben om je droomboobs te laten komen,en high profile krijg je meer projectie naar voren dus geeft je nog meer resultaat wat je wens,als ik zo je wens eens las,dit gaat helemaal goedkomen :136:

sucses met aftellen naar 12 jan.....

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waauw meid 500 a 600 cc dat word groot zeg hihi :136:

En ja met high profile krijg je meer protectie naar voren ben zo benieuwd :D

Heeft ie nog uitgelegd waarom het niet zo goed uitpakte?

Ben er wel benieuwd naar :56:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mii18Met high profile krijg je inderdaad meer projectie naar voren dan met een medium profile. Dus ben ook heel erg benieuwd hoe de vorm van mijn borsten hierna eruit komen te zien

Moontje ben inderdaad erg blij dat we er nu uit zijn, maar heb nog wel steeds zoiets van eerst het resultaat zien en dan pas geloven hoor haha. Denk inderdaad dat met het high profile ook wel goed gaat komen, want dan krijg ik inderdaad meer die projectie naar voren. Het enige 'nadeel' is wanneer ik bijvoorbeeld zou liggen ze wat meer, maar daar lig ik echt niet wakker van. Inderdaad nu gaan aftellen ^_^

Marisjuh klinkt inderdaad wel veel 550/600cc, maar ik moet er natuurlijk rekening mee houden dat het bij mij wat kleiner uitvalt als bij andere mensen he. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe die high profile zal gaan staan. Heb niet meer gevraagd wat de reden nou precies is waarom het kleiner is, maar ben allang blij met deze oplossing en dat vind ik het belangrijkste!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp je reaktie wel Roosie,ik had dat bij me 3de operatie ook,eerst zien dan geloven,puur omdat me 2de zo klein was uitgepakt bij me.

maar je bent redelijk fijn gebouwd toch,dus dit pakt zeker wel dubbel uit hoor als nu,geloof me..

lekker aftellen,en dat zal vlotten met al die leuke feestdagen ertussen :D

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je hebt gelijk meid, ik sluit me aan bij a70 dat worden mooie volle boobies :D

Verschilt high profile zo veel? Ik dacht meestal een aantal mm, maar ik ben ook heel benieuwd!

Ik vind het een geweldige arts zeg! dat hij het zo voor je wil oplossen.

Ik tel met je mee tot :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.