Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Roosie,

Ik heb geprobeerd om je een pb-tje te sturen maar het lukte niet, het venster verdween niet (of het kan zijn dat je nu heel veel dubbele pb-tjes van mij ontvangen hebt, sorry als dat zo is) want toen ik het nogmaals probeerde omdat ik niet wist of het bericht verstuurd was kreeg ik de melding dat je inbox vol zat.

Maar mijn vraag;

Ik ga 22 december op consult bij dr Plovier en wil graag en C-cup maar kan geen foto's vinden van borstvergrotingen die door dr plovier zijn gedaan van een C cup (alleen groter) dus ben erg benieuwd naar jou foto's. Zou ik je foto's mogen zien?

Liefs Lieke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Heey Bambie

Het klinkt heel stom, maar ik ben er eigenlijk helemaal nog niet zo mee bezig :blink: Bij mijn eerste bv (klinkt erg raar dit nog steeds hahah) was ik ook echt de dagen aan het aftellen en elke dag er mee bezig, maar nu juist niet.. Ik heb meer zoiets van wooo nu vakantie en 3 dagen daarna is het al. Ik ben denk de dag zelf straks wel zenuwachtiger dan de 1e keer. Toen had ik er gewoon heel erg zin in en was het een opluchting dat het eindelijk zo ver was, maar ga ik denk ik wel zenuwachtig zijn, omdat ik natuurlijk hoop dat het nu goed gaat komen!

Ben ook erg benieuwd of ik weer zo beroerd die narcose uitkomt.. ik hoop het echt niet want tjeeeee ik heb me nog nooit zo misselijk gevoeld :wacko:

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie

Voor jou is het nu ook al aftellen geblazen....spannend hoor,

heb met je al contact gehad in pb en kan me goed voortellen

hoor dat je graag je wissel wilt hebben,precies zo dacht ik er ook over,

van is dit het nou???Ik was ook heel erg teleurgesteld hoor in alles en ben nu ook zo blij met

me wissel en jij gaat zeker straks ook blij :101: worden met je wissel :1bouncingboobs: .

Heb je al last van zenuwen?of valt het wel mee?

Liefs Angela :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja spannend hoor meid! Snap dat je nu denk o word het nu wel wat ik zou willen?

Ik wil je heel veel succes wensen en nog even lekker genieten van je vakantie :136:

Merk je zelf dat je borsten al een beetje veranderd zijn?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Angela,

Ben echt blij voor jou dat jij zo tevreden bent! Ik hoop echt van harte dat ik straks na mijn operatie hetzelfde gevoel heb als jij.

Ik heb nu totaal nog geen last van zenuwen, ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig en telkens als ik er aan denk dan is het van oohjaa ik heb al bijna weer mijn wissel :blink:

Terwijl ik bij mijn eerste bv echt de dagen aan het aftellen was, maar misschien is het nu ook wel omdat je met alle feestdagen zit en het vakantie voor mij is dus het gaat toch lekker snel voorbij. Ik zal wel blij zijn als alles weer achter de rug is hoor, kan nu eindelijk alles weer moet ik weer opnieuw haha,, maja ik heb het er voor over

Liefs

Heey Marisjuh

Dankjewel voor je succes alvast, maar ik ga inderdaad eerst nog even van mijn vakantie genieten!

Merk wel dat ze veranderd zijn, super lekker zacht! En met de vorm ben ik ook super tevreden.. Ben echt zoo benieuwd hoe het gaat worden!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey roosie,

Lees net dat ze superzacht zijn geworden en mooi van vorm dan komt je wissel dik in orde hé meid alleen groter hé!!

Ben ik wel jaloers op dat de jouwe zo zacht zijn de mijne willen precies niet zijn al wel wat zachter maar toch ...

Als het me niet meer lukt om je succes te wensen bij deze maar normaal lukt het me nog hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roosie,

Ja het is nu natuurlijk tog anders voor jou ! het gaat vast helemaal goedkomen, heb je geen pilletjes voor de misselijkheid ik heb ze wel die moet ik 1 uur voor de operatie innemen mischien helpen ze wel of had je die de vorige x ook ?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marisjuh ik weet zeker dat ik voor de wissel wil gaan hoor! Maar vind het wel echt suuuper spannend :1bouncingboobs:

Evi alvast dankjewel voor je succes he!

Bij mij heeft het ook heel lang geduurd hoor voordat ze zacht werden, op het beginw waren het echt bakstenen joh!

Hey Bambie ik heb niks gehoord van misselijkheidspilletjes?? Heb jij dat van dr Plovier voorgeschreven gekregen? Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik super miselijk was van de vorige keer maar hij zei dat hij nu een betere anesthesist had en dat dat nu minder zou zijn ..

Hee mii18 ben ook net zo nieuwsgierig als jij hihi ik ga in ieder geval weer foto's plaatsen hoor!

:wub:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi roosie

nog 13 daagjes dan hebje eindelijk je wissel ..ik hoop voor je dat je dan wel je droomboobs zult hebben ...voor je het weet zijn de 13 daagjes weer voorbij en benje weer aan de beurt...zieje er niet tegen op op weer het herstel en de pijn ?...ik ben nu 1 dag po ..maar vind het toch best tegenvallen hoor voel me echt zon oud wijf nu die niet zo heel erg veel kan op het moment ..naar fijn dat het bij jou zo is opgelost bij Plovier ..je krijgt nu hoeveel cc en high profile toch ?...

ik ga je topic zeker volgen .... gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Emmy

Ik hoop ook echt dat ik nu mijn droomboobs ga krijgen en die 13 dagen gaan inderdaad zo voorbij. Eerlijk jaa ik zie er wel tegenop.. weer 4 weken die bh, afhankelijk zijn van anderen enzovoort. Was blij dat ik eindelijk weer alles kon en dat het lekker zacht is geworden haha, maarjaa ik heb het er wel voor over hoor. Ik vond de pijn ook erg tegenvallen, maar op een gegeven moment wen je er wel aan hoor en gelukkig gaat het ook steeds minder worden. Ik ben ook echt blij dat er een goede oplossing is gekomen. Ik krijg nu tussen de 550/600cc high profile, heb alleen zo'n gevoel dat hij er uitiendelijk toch minder dan 550cc gaat instoppen weet ook niet waarom ik dat denk haha stom he :wacko: Hoeveel cc heb jij gekregen en wat voor profile?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey roosie,

ik had al medicijnen gehaald met de voorschriften van de bergman kliniek en die had ik meegenomen naar dkr plovier en hij zei dat dat goeie medicijnen waren en dat ik ze gewoon mocht gebruiken,kun je ze zelf halen he bij de apotheek 't zijn 2 zuigtabletjes tege de misselijkheid voor de narcose speciaal je moet ze een uur voor de operatie innemen het moete echt smelttabletten zijn hoor want je mag voor de operatie ook geen water drinken! heb bijv ook arnicia van dkr vogel, is tege zwelling en blauwe plekken schijnt ook heeeel goed te werken, kun je in principe gewoon zelf kopen he dkr plovier heeft ze nagekeken en t was goed!

Nog 12 daagjes voor jou !! voor mij nog maar 5 pffff heb al tege mn vriend en schoonmoeder gezegt, als ik weg wil vluchten moeten jullie me echt tegen houden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat belooft wat moois te worden dan he! En wat voor profile heb je gekregen?

hoi roosie

bio mij was het medium profile ..heb vandaag effe kunnen spieken ...zitten nog wel erg hoog en zijn ook wel erg gezwollen nog ..maar gaat vast wel goed komen aleen die bhhe is echt een martelwerktuig hoor ..die band doet best wel zeer is echt geen prettig gevoel..maar ja het moet ..het geeft tegendruk zodat je inplantaat naar beneden word gedrukt ..maar fijn is anders ..het was effe zo lekker om ze evenuit de bhte hebben ..maar na het douchen weer het martelding aangedaan ...pff zal blij zijn als ik ervan af ben hoor ....g

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi ..ja dat is waar maar blijft het een rotding vinden ...zie elkee dag uit naar het moment dat ze effe los kunnen ....hihihih....spannend voor je nog 10 dagen en dan eindelijk je droomboobs ..je ging toch rond de 500/600 krijgen high profile toch ?..gaan vast fantastich worden ..nou ik kijk uit naar het moment dat ze wat minder gezwollen zijn .de bh knelt zo ontzettend het is gewoon verschrikkelijk oncomfortable ..en dandie jeuk rond heel je borst..grrrr ..maar goed elke dag gaat het een klein stukje beter ..ben toch pas 4 dagen po dus ik kanniet klagen vind ik ..maar het rugslapen is echt niets voor mij .zou zo graag eens lekker op mijn zij willen slapen mijn rug doet er allemaal zeer van om zo doodstill op je rug de nacht door te brengen ..het eerste half uurtje dat ik dan uit bed ben ...lijk ik echt wel zon oud wijfje so stijf ben ik dan hihihi...nou voor jou de dagen afstrepen en dan is het weer zo ver voor jou ...het gaat vast goed komen hoor meiss......

gr emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.