Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Heey iedereen nogmaals bedankt voor al jullie successen!

Nou hier mijn verslagje:

Vanochtend waren we om 8.00 vertrokken mijn moeder en mijn vriend die gingen mee. We moesten om 9.30 aanwezig zijn, maar door de file waren we er pas rond 9.45/10.00 maar dat was geen probleem. Moest meteen mijn antimisselijkheidspilletjes innemen en vervolgens gingen we naar boven naar mijn kamer. En jezus wat een verschil zeg vergeleken met Beaucare.. super mooie nette kamer waar ik lekker tot rust kon komen. De anesthesist kwam later mijn vragenlijstje even doorbespreken en uitiendelijk kwam dokter Plovier langs om even alles weer door te bespreken en de foto's weer even te bekijken en vervolgens kwam de anesthesist me halen en mocht ik op de tafel gaan liggen. Pas toen kwamen de zenuwen een beetje haha en hupsakee voor ik het wist was ik weer weg!

Rond 12.30 werd ik wakker op mijn kamer en kwamen mijn vriend en moeder meteen en tot mijn verbazing was ik totaal niet misselijk!! Heb volgens hun wel 10x achter elkaar gevraagd hoe laat het was maar daar kan ik me echt niks van herinneren :wacko: Natuurlijk meteen even kijken naar beneden en ik kan echt zien dat ze groter zijn :D Er zit 560cc high profile van het merk Sebbin in! Rond 15.30 zijn we naar huis gereden. Het is natuurlijk allemaal weer pijnlijk en dit keer heb ik echt enorm last van mijn rug dat had ik de vorige keer niet, maar kan vergeleken de vorige keer echt al veeel meer zelf dus al met al ben ik tevreden en ga ik nu lekker herstellen :D Wil echt zoo graag mijn borsten kijken hihi ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey roosie,

PROFICIAT !!!!

Hi hi had ik ook zo een 10 tal keer gevraagd hoe laat het was mijn man werd er gek van :wacko:

Goed dat je al tevreden bent nu in spanning afwachten om te spieken hé, ben ook benieuwd dus hoop dat je weer foto's plaatst!!

In elk geval een goed herstel gewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Gefeliciteerd met je :1bouncingboobs:

Laat je maar lekker verwennen.

Hopelijk is het resultaat nu wat je verwacht hé. Ik hoop dat alllesinds voor jou en ben ook heel benieuwd naar je foto's.

Veel beterschap gewenst.

Mel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat het zo goed is meegevallen en leuk dat je nu al duidelijk verschil kunt zien! Wens je een voorspoedig herstel en laat je maar lekker verwennen! Benieuwd naar je nieuwe picjes! :118:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat met je nieuwe herboren boobs Roosie :43::43::43:

fijn dat je nu niet misselijk was na je operatie en dat je je enigzins goed voelt.

en de rugpijn zal elke dag beteren,ben razend benieuwd naar je foto,s zeg,en zeker omdat je zegt nu al meteen verschil op te merken, :3:

beterschap :71:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt fijnd dat ik niet misselijk ben geweest en dat ik nu al veel meer kan vergeleken mijn eerste borstvergroting.

Ze zijn ook weer niet zo groot dat je achterover valt ofso hoor haha denk dat ze wel kleiner zijn vergeleken de andere die hetzelfde aantal cc's hebben maar ik denk dat ze prima bij mijn lichaam zullen passen ben echt zooo benieuwd ^_^

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

super juist dat het zo beter gaat en je zelf al wat meer kunt ook,voel je je minder patient die afhankelijk is :)

ja dat ken ik wel,dat cc,s kleiner uitvallen als bij een ander,is je vast wel bekend dat ik dat ook heb,maar dat weerhoud je er idd niet van dat je er super trots op bent en blij bent dat ze goed bij je passen.ben toch benieuwd wat de 200cc meer heeft opgeleverd :D

ik ben 250cc naar boven gegaan en heb toch ook wel een enorm verschil hoor met me vorige wissel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Roosie,

Wat knap dat je alweer de fut hebt om een berichtje achter te laten!!

Ik hoop voor je dat je tevreden bent en dat het herstel goed gaat!!!

Je hebt het achter de rug. Fijn hoor!

Liefs Flow

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo vandaag mijn eerste nacht achter de rug, opzich wel goed gegaan heb echt alleen echt enorme steken in mijn rug echt niet normaal :blink: Maja ik had hier de vorige keer ook last van, dus dat gaat vanzelf wel weer over. En die bh knelt weer lekker als vanouds dus kan nou al niet wachten tot die 4 weken voorbij zijn haha

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1bouncingboobs:

1ste daggie alweer voorbij,is nu niet zo pijnlijk he,tenminste dat ervaarde ik zo,

als de 1ste keer,ja dat rugslapen daar kom je ook wel weer doorheen,voordat

je het weet lig je al weer op je zij.Ja dat knellen van die bh haha heel herkenbaar,

zijn zo om die paar weekjes dan kan je die charmante bh ver weg stoppen en je boobs in mooie

lingerie steken.

Fijn dat je zelf wel nu goed verschil kan zien en ben dan ook heel benieuwd

he wat voor cup :136: het je nu mag geven en je foto's

Ik wens je een heel goed herstel toe,

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja er staat echt mega veel druk op, het voelt echt alsof mn ribben gekneusd zijn en alles één grote blauwe plek is. En heb ook onwijs last van mijn rug, bij zitten en slapen dus dat is wel vervelend.. majaa moet er iets voor over hebben he en over een paar dagen zal alles al weer stukken beter voelen (hoop ik haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou voor alle nieuwsgierigen mijn nieuwe foto's erop, gewoon op dezelfde link :rolleyes:

Ze lijken echt alleen precies even groot als voor mijn wissel haha, achja die 200cc zal de komende weken er vast wel weer uit komen zetten daar heb ik wel vertrouwen in!

Oohja een apart detail trouwens ik ben altijd in de waan geweest dat ik prothesen van cereform had, omdat ze daar bij Beaucare mee werkten, maar wat blijkt het waren gewoon Sebbin prothesen... dat vond ik best bizar :blink:

Nou ik ben benieuwd hoe ze nog gaan veranderen de komende weken!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Net je foto's bekeken.

Ze zien er inderdaad niet veel groter uit hé, vind dat ze er nu zo uitzien als na je eerste bv misschien iets minder maar jouw borsten hebben veel tijd nodig hé...

Komt wel goed, maar je ziet dat jij toch echt veel cc's nodig hebt om te krijgen wat je wil.

Ben benieuwd naar de vooruitgang, het ziet er in elk geval goed uit!!

Ik snap ook niets van die merken van prothesen.

Ben zo maar de enige die cereform heeft denk ik (staat om mijn stickers), mijn schoonzus heeft ook sebbin.

Ga hem toch vragen waarom dat zo is.

Hoop dat cereform toch ook goed is :mellow:

Heb ook de indruk dat sebbin zachter is als ik met mijn schoonzus en vriendin vergelijk...

Wel leuk dat je je "oude" protheses mee hebt, heb je een aandenken hi hi

Vele groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey evi ik vind het ook hoor dat ze er nu precies zo uitzien, als van voor me bv :mellow: .. maar ik ga er maar vanuit dat ze nog zullen veranderen aangezien ik van 360cc naar 560cc ben gegaan en dat moet toch ergens gaan uitkomen?? Ik hoop wel dat het nog gaat groeien hoor, want ik had wel gehoopt op een duidelijk verschil zeg maar..

Pff jaa 560cc klinkt veel, maar valt bij mij weer vet tegen achjaaa komt vast wel goed ik was ook wel plat helemaal, dus super klagen mag ik niet vergeleken mijn voorsituatie...

Ja ik was echt verbaasd toen ik de prothese bekeek en zag dat er Sebbin in zat.. maar nu ben ik er wel blij mee want ik was juist zo blij met de zachtheid van mijn borsten en baalde dus toen ik hoorde dat ik nu Sebbin heb gekregen ipv Cereform, maar is dus nu toch dezelfde

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.