Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Oeps sorry mii kon niet goed volgen omdat het bij mij ook een 75 E geworden is :rolleyes:

Geef een seintje hé roosie als je nieuwe foto's erbij staan???

Slaapjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb is ff gegoogled. Ik heb 300 cc cereform, vriendin 330 cc Sebbin. NU zie ik mijn is 13.5 cm diameter, 4 projectie. Zij heeft 13.3 cm en 4.1 projectie.

Maar 325 cc bij cereform is 13.8 cm en 4.1. Dus als ik het goed versta kan het dan SEBBIN minder gevuld is? En dat daarom ze zachter zijn? Is maar een bedenking :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey missJ sorry voor mijn late reactie hoor!

Maar ik had ook ff op cereform site gekeken en daar tref ik andere maten aan dan die jij beschrijft?

Als ik bij medium profile kijk 300cc cereform is de diameter 12,5 en de projectie 4. Kon het van Sebbin niet vinden, maar dan klopt jou 'theorie' al niet meer -_-

Had vandaag trouwens ff 2 simpele bh's gehaald 70E en die zaten gewoon prima :43:

Alle leuke bh's waren niet in mijn maat helaas, want sommige 70E waren weer te klein, 70F hebben ze natuurlijk niet en 75E zaten die bandjes veeeeeels te los. Dus dat wordt nog moeilijk voor mij bh's scoren haha. Zal vanavond maar weer eens ff foto's maken heb k afgelopen woensdag niet gedaan namelijk :76:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw meisje 70 F hih nee die vind je niet veel he :unsure:

Bij balconette moet ik die maat ook hebben maar dat bestaat eigenlijk niet grr maar je hebt zo veel leuke andere :136:

Uitverkoop bij hunkermuller dus mischien daar kijken?

Ben zo benieuwd hoe je boobies er nu uit zien :D

Gaat het verder goed ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had ook bij de hunkemoller gekeken, maar had niet zoveel tijd en toen ik bij de kassa stond zag ik wel 2 70F bh's maar toen had mijn vriend geen geduld meer om weer het pashokje in te gaan haha. Dus van de week weer ff kijken :D

Ik heb er weer ff nieuwe foto's op gezet dus kan je weer kijken hihi!

Verder gaat alles goed, had zaterdag een feestje en stiekem toch even een paar uurtjes normale bh gedragen :blush: Ging super alleen dan ben je toch weer blij als die kliniek BH aan kan haha

Ben nog steeds blij met mijn boobs gelukkig :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Net je nieuwe picjes gezien, :49: wat zijn ze weer veranderd zeg, echt heel mooi van vorm al!!!:123: Ze worden steeds mooier!!! :136: Kan me wel voorstellen dat je supergelukkig bent met je wissel! Geniet ervan meis!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Net je foto's gezien.

Zien er goed uit hé, denk dat als ze eenmaal gezakt zijn jij ook een heel mooi natuurlijk resultaat gaat krijgen.

Je mag er fier op zijn :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi leuk he die vriendjes :P Ze vinden het leuk als je het aan hebt maar het kopen vinden ze maar niks hihi :P

Je hebt leuke bh's gekocht meid! Vind je boobies ook prachtig! Gek he dat je er zoveel cc voor nodig had! Maar je hebt je boobies :D Wie weet groeien ze nog wat hihi je moet nog een paar weekjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een updatje..

Afgelopen woensdag was ik alweer 4 weken po, wat is het snel gegaan! Dus huppa ik gister meteen normale bh aan en dat ging eigenlijk gewoon prima.

Alleen toch heb ik nog last van pijn in mijn borsten vooral in mijn rechterborst heb ik vanaf het begin eigenlijk al zo'n zeurend gevoel en soms is het weg en dan komt het weer terug. Vind dat toch wel beetje eng hoor..

Heb nu ook maar weer de kliniek bh aan en ga hem ook nog even met slapen gebruiken en dan maar hopen dat die pijntjes snel weggaan anders ga ik me druk lopen maken :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie , ja ik zal het nog is nakijken :D:rolleyes: Ja ik heb het fout getypt.

12.5 cm is cereform. Sebbin vind je alleen als je 330 cc indrukt ergens tussen de links. Die is 12.3 cm. Ik had de grootte fout getypt :D

Ik heb het aan dokter Plovier gevraagd en hij zegt dus dat Sebbin zachter is dan cereform(iets minder gevuld). Maar hij kijkt welke breedte van implantaat het best bij je past Sebbin of Cereform. Ze zijn beide even goed dus :D

Je boobs zijn wel super geworden! Je mag fier zijn! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Roosie,

Net je nieuwe foto's bekeken, ziet er super uit hé.

Ze zijn echt waar heel mooi!!

En je litteken rechts zie je al niet meer links nog een beetje maar heb de indruk dat die borst nog wat moet zakken niet?

Komt allemaal perfect in orde!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bambie: Ik ben inderdaad erg blij met mijn boobs. Plovier is gewoon onze held want die van jou zijn ook echt prachtig :43:

@Ingrid: Tuurlijk mag je mn foto's zien, ik zal je even een pb sturen;)

@kiki: Ja apart verhaal he, denk niet dat er veel mensen zijn die op hun 18e kunnen zeggen dat ze een bv hebben gedaan en binnen 3 maanden weer een wissel haha. Maar ik zal je een pb sturen met mijn ww!

@Marisjuh: hihi groot he en ik moet je eerlijk bekennen dat ze voor mij alweer normaal ogen en ze al niet meer groot lijken haha. Maar denk wel dat ik inderdaad 70F heb, had die van mn zusje gepast die heeft 70F. Ga van de week shoppen, dus dan ga ik proberen een bh te scoren! Zal wel goed moeten zoeken, lastige maat helaas :76: Hoe had jij eigenlijk gezien dat ik weer nieuwe foto's had geplaatst in mijn album had het nergens gezegd toch:5:?

@Evi: Dankuu voor het complimentje dat je ze mooi vind, vind ze zelf ook mooi hihi :blush: Links zie je inderdaad het litteken veel duidelijker vooral als je ze in het echt ziet. Dat is het enige jammer vind ik dat mijn littekens niet gelijk zijn, majaa dan kun je over alles wel zeuren en ik ben nu echt super blij met mijn boobs! En die moet inderdaad nog wat meer zakken maar dat zal vast wel goedkomen.

@Esther: Wees maar gerust inderdaad je bent in goede handen, want deze meneer maakt inderdaad mooie borsten. Nog ff geduld en dan heb jij ze ook :136:

Zoo volgens mij heb ik nu iedereen beantwoord hihi:P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.