Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Marisjuh:Haha nou je hoeft maar naar beneden te kijken en binnen 1seconden heb jij dat besef weer terug denk ik haha!

Vandaag heel de dag op school gezeten en zag in 1x dat ik een voicemail bericht had.

Bleek dus Beaucare te zijn of dat ik wilde bevestigen dat de operatie door ging, omdat mijn vader dus die 2 weken geleden had gebeld met eis Plovier of anders niets.

Heb natuurlijk volmondig ja gezegd haha! Zei had het nou alleen weer over 10.00 en plovier had tegen mij gezegd 11.00 dus hebben we er maar 11.30 van gemaakt!

Vandaag nog tegen een vriendin gezegd dat ik onder het mes ging en ze reageerde enthousiast voor me! Dus ik zeg kom maar op met die operatie ben er echt klaar voor!

Oohja las btw wel dat sommigen extra vitamen slikken ofso :blush: ? Heb ik eigenlijk nooit gedaan, maar er wordt dus wel aangeraden om vitamine pillen te slikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Roosie..

Leuk voor je hoor! :D nu komt het echt dichtbij! Ik heb geen extra vitaminen pillen geslikt hoor, ik slik die nooit, ik ben zoizo niet snel ziek of wat dan ook! Vond dat niet echt nodig... Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.. Ben je verder al helemaal zeker over je maat die je wilt hebben en al foto's verzameld die je mooi vind? :) Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja komt zeker dichtbij alleen nu vind ik de tijd echt langzaam gaan haha.

Ik slik ook nooit vitaminepillen en ben eigenlijk ook bijna nooit ziek, dus doe het denk ik ook maar niet

Ik neem voorbeeld foto's mee van Megan hier op het forum (ook bij Plovier) die vind ik echt super

Zei heeft 350cc achter de spier en Vrambout zei tegen mij tussen de 300/350 cc, dus wil het liefst gewoon die 350cc dus dat ga ik Plovier ook wel ff vertellen en dan op een mooi C-cup uitkomen. Mijn gevoel zegt echt beter te groot dan te klein... :rolleyes:

Zat vandaag trouwens op het gedeelte van complicaties te kijken.. kan ik niemand aanraden haha had ik echt beter niet kunnen doen :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa die van jessica zijn inderdaad ook heel mooi! Vind ze van Plovier tot nu toe eigenlijk allemaal mooi!

Sinds vandaag spookt het eigenlijk wel door me hoofd van wordt he bij mij ook maar zo mooi...

Maja anderzijds alles beter dan nu, maar je heb natuurlijk toch een bepaald beeld in je hoofd en het is altijd maar afwachten hoe het in het echt wordt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie

Het gaat echt opschieten nu he.

Moet morgen nog 1 daagie werken en dan pas over 4,5 week weer!!!

Vertrek maandag middag al naar Brussel, heb met mn man een hotelletje geboekt. Tis voor ons bet een stukje rijden.

Ik zit ook aan 350 cc te denken. Heb nu dus een kleine a en wil een volle c.

Twijfel erg over de grootte nu het dichterbij komt. Heb zojuist foto's van mij kleine erwtjes :blush: in de gallerij geplaatst.

Vraag me af wat jullie denken qua maat wat mooi zal zijn???

Owww begin echt wel nerveus te worden nu!!!

Vind het alleen zo vreselijk rot voor Maresje, hopelijk krijgt ze snel goed bericht!!!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey a70 gaat zeker opschieten nu, kan alleen niet snel genoeg gaan voor mij.

Vandaag nog in de stress gezeten.. had van de week al paar keer last van oorpijn en gisteravond weer en werd daar vanochtend dus ook weer mee wakker :blink:

Het spookte al meteen door mijn hoofd van straks kan de operatie niet doorgaan :mellow:

Maargoed ik meteen naar het inloop spreekuur gegaan vandaag van mijn huisarts en die zei dat er niks geen ontsteking was, alleen dat het wat naar binnen gevallen was (en dat is altijd bij verkoudheid)

Dus straks op het werk neusspray halen en toch maar vitames en ik ga heel het weekend rustig aan doen. (heb alleen vrij/za/zo verjaardagen en personeelsfeest haha dus zo rustig is het niet)

Hoelang mag je eigenlijk van te voren geen alcoholische drankjes benutten ?

Vind het inderdaad ook echt zo sneu voor maresje, ik ga echt duimen dat alles goed is voor der :147:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,

Nu begint het echt al af te korten he... Spannend !!!

Maar je bent bij Dr. Plovier in goeie handen hoor. Hij levert perfect werk af.

Ik had ook de foto's van Megan en Jessica24 bij als voorbeeld want die zijn allebei heel erg mooi en ongeveer hetzelfde van cc's zoals Dr. Vrambout me vertelde dat ik zou krijgen (300cc à 350cc)

Veel succes volgende week!

XXXiez

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jilly: jaja zeker spannend.Toevallig dat jij ook die foto's van megan had meegenomen en ik denk dat ik die van jessica ook maar ga meenemen. Zou ik jou ww misschien mogen om die van jou te bekijken.Of had ik die al een keer gekregen:blush:, onthoud het allemaal niet zo goed hoor!

Mi18:Je moet me niet te bang gaan maken he.. schrik wel van je berichtje :blink: Maar ik ben echt maar beetje verkouden.. ik proef alles en als ik snuit ofso komt er maar heel klein beetje mee (ja sorry voor deze details haha) En als ik geen oorpijn had gehad zou ik in deze situatie absoluut geen neusspray halen omdat ik gewoon normaal kan ademen. Heb nu echt de schrik dat ik dit weekend ziek ga worden of vet verkouden wordt ofso. Ik voel dat deze dagen beetje worden afzien voor mij :122:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sorry wilde je niet bangmaken hoor.. Maar ik heb dat toevallig ergens gelezen!en omdat je schreef dat je een beetje verkouden bent.. Wilde je alleen maar waarschuwen, zou jammer zijn toch? Ik zou in ieder geval oppassen met stappen en alcohol, niet zonder jas en niet teveel alcohol he!! ;) hihi klink net een moeder xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje!

Ik snap dat je even schrik, lekker rustig aan doen en lekker veel slapen :6:

Het gaat snel zeg!

Ik heb extra vitamine C genomen en ik moet zeggen ik ben niet ziek geworden en het herstel ging prima.

Hoeft natuurlijk niet aan de vitamine te liggen.

Ik las dat C altijd goed is, helpt je weerstand en zorgt dat het lichaam zich sneller kan herstellen, nou dat kunnen we wel gebruiken :D

Nou meisje wat je zegt beter te groot dan te klein! Jij gaat echt wel een C krijgen met 350 cc.

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Roosie,

Ja ik heb dat ook hoor dat ik bang ben ziek te worden. Werk met kleine kinderen die allemaal snotverkouden zijn en doe de hele dag niks anders dan groene neusjes afvegen. :wacko:

Heb een week geleden toch maar wat multivitamines gehaald. Gewoon voor wat extra vitamientjes! Ik kijk nu even uit met alcohol. Vorige week zaterdag had ik een feestje en daar heb ik behoorlijk wat wijntjes op, maar dit weekend pas ik even. ( hoe jammer ook). Volgens mij moet je ook na de operatie even opletten met alcohol, is niet gunstig voor het genezings proces geloof ik. Maar hoe lang, weet ik ook niet.

Heb jij ook een hotelletje geboekt of ga ji dinsdag vroeg weg? Wel raar he, allebei dezelfde arts, maar wel op een andere plek!

dikke kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa ik heb echt sinds gister dat ik in één keer aan allerlei doemsenario's moet denken.. best irritant.

Heb vanmiddag ook vitamine C, neusspray en inhalatiecapsules gehaald haha

Ja ik heb van het weekend nogal wat feestjes, maar ga zeker niet te veel alchohol nuttigen.

Ik heb in ieder geval geen hotel geboekt, het is 'maar' een uurtje rijden en ik hoef natuurlijk niet zo vroeg als jij.

Bij mij gaat er een hele bups mee.. mijn ouders en mijn vriend

Inderdaad echt raar dat we allebei door hem worden geopeerd maar dan op een andere plek, hoelaat wordt jij nou ook alweer geopeerd?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

6.45uur aanwezig en daarna meteen de operatie!

Ik Kom vanuit richting rotterdam, dus ivm files en het vroege tijdstip is een hotelletje wel een uitkomst!

Breng maandag middag mn kleine meid bij mn ouders en mn man is om 13 uur klaar met werken, daarna meteen richting brussel. Dan hoop ik ervoor de sptis te zijn. Savonds nog maar even lekker uit eten daar. Dan heb ik even wat afleiding , al vraag ik me af of ik wel een hap door mn keel krijg :6:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woo dat is echt al vroeg he! Als ik thuis rond half 10 wegrijd ben jij misschien al wel aan het wakker worden.. Ook raar idee, dan moet het voor mij nog allemaal beginnen.

Wel leuk dat je er een hoteltje heb geboekt, ff een lekker rustig maar toch romantisch avondje!

En dat eten komt wel hoor, ik ga die avond van te voren maar genoeg eten want die ochtend kan het niet he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosie... Ik wist helemaal niet dat je ook een vriendje had.. Of had je het nou wel verteld? Ik weet het niet meer..

Maar leuk joh dat je ouders en vriendje meegaan! Wilde dat mijn ouders me ook zo steunden, ik was alleen met mijn vriend ! Hij zei ook naderhand: dit doe ik nooit meer alleen! Hij was zooo zenuwachtig die 1.5 uur alleen.. Pff ik word weer naar als ik eraan denk! liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mii18, volgens mij had ik dat nog niet echt duidelijk vertelt op het forum,

Maar heb dus inderdaad een vriend en die staat ook helemaal achter mijn beslissing vanaf het begin.

Had hem ook duidelijk vertelt dat dit een kwestie was wat al veel langer voor hem speelde, dus hij is heel blij voor me.

Aaah ja dat begrijp ik dat die 1,5 uur zenuwslopend waren voor hem, maar het is het allemaal waard geweest toch!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.