Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Roosie, hoe is het met de zenuwen?? toch wel raar, 4 weken precies geleden zat ik de wachtkamer van beaucare te wachten op mijn operatie en ben ik jou tegengekomen :D en jij word nu 4 weken later geholpen!! Wel apart.. Hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten.. Ben je het weekend heel doorgekomen? Niet verkouden geworden? :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mii18, het is inderdaad allemaal echt snel gegaan! Ik hoop inderdaad dat ik niet zo lang hoef te wachten en als het wel zo is, jammer dan als ik maar geopereerd wordt! Ben het weekend wel heel doorgekomen, klein beetje verkouden maar kan gewoon door mijn neus ademen enzo dus daar maak ik me niet zo druk om.

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen zenuwen echt raar.. normaal ben ik altijd super zenuwachtig als er iets te gebeuren staat en nu bijna niet.. :blush:

Eefje dankjewel, ik ga zeker ff in mijn favoriete houden slapen ben namelijk echt geen rugslaper haha

xxx :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey roosie, gelukkig maar dat je maar een beetje verkouden bent! :) Ik was ook echt helemaal niet zenuwachtig, en normaal ben ik dat echt heel erg! Gelukkig maar dat je niet zenuwachtig bent. is alleen maar beterr!! Ik vind het wel spannend voor je hoor!! Maar ik weet zeker dat het super mooi word :43: liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jantina1984, dankjewel ben ook echt super benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen :blush:

Maresje dankjewel, ik moet eerlijk zeggen je verhaal heeft me niet losgelaten heb echt elke dag aan je moeten denken.

Morgen had ook jou mooie dag moeten zijn :(

Maar ik weet zeker dat alles goed met je komt zoals je zei je bent een sterke vrouw!

Heel veel liefs xxx :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs he meid!

Geniet nu maar wat van de rust en verwennerij en hopelijk ben je er snel bovenop!

Ben benieuwd naar een verslagje en evt foto's :-)

Liefs,

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey meis.... Gefeliciteerd met je boobies :43::D je hebt ze gewooon! ben erg benieuwt hoeveel cc er in is gegaan bij je.. Hoop dat je niet al te lang moest wachten, enne laat je maar lekker verwennen! kijk uit naar je verslagje ;) liefsss :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey iedereen!

Even hier een heel kort berichtje hier ben niet in staat om lang te typen.. de operatie is goed gegaan hij heeft er 360 cc medium profile, ronde achter de spier ingezet.

Ben alleen echt dood en doodziek, ik reageer blijkbaar heel heftig op die narcose enzo. Heb heel de dag in de kliniek gelegen en voortdurend iets tegen de misselijkheid gekregen en zo'n zakkie met suiker en water. Maar heeft niet geholpen ben nog steeds super misselijk en super veel overgeven..

Dus ook mijn pijnstiller, dus je kan wel raden ik stik echt van de pijn voel me echt invalide haha. Maja het is allemaal voor het goede doel dus ff doorbijten.

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaaaaah meissie... :( Balen is dat he... Ik had precies hetzelfde dan jij, ook kostmisselijk!! Het ging maar niet over! Maar ik wilde naar huis dus zijn we ook gegaan! Ik zou wel proberen iets te eten, al is het maar iets lichts zoals soep ofzo.. Sterkte ermee, als het goed is word het wel minder... liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD!!! :64: Hoop dat je misselijkheid snel over zal gaan, regelmatig iets lichts eten, beschuitje, soepje of zo zoals Mii ook al zegt, dan zal het vast stilletjes aan beteren, als je helemaal niets eet, blijf je misselijk worden. Veel sterkte alvast en hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Laat je lekker verwennen en rust nu maar goed uit, je hebt het verdiend!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej meis,

Hoe is t nou? Nog veel last gehad van misselijkheid?

Hopelijk gaat t wat beter. Ik heb een rot nacht achter de rug, maar t is te doen. Wel wat meer pijn als gister. Voelt een beetje of ik helemaal gekneusd ben. Heb jij ze al kunnen zien???

Bij mij was de bh al aan toen ik wakker werd. Moest hem 48 uur aanhouden voordat ik mocht douchen. Even geduld dus nog tot donderdag ochtend.

We hebben bijna t zelfde gekregen hihi : ik heb 375 cc, medium profiel. rond achter de spier!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.