Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Allereerst wil ik iedereen even bedanken voor alle lieve berichtjes! :54:

Hier mijn verslag over mijn Borstvergroting:

Gisterochtend met zijn allen vroeg uit bed gegaan, omdat het een 1,15 rijden was voor ons. Aangezien wij 3 honden hebben die heel de dag alleen zouden zitten wilde mijn moeder een lange wandeling gaan maken. Dus ik met mijn moeder de honden uitlaten, willen we weer terug gaan vond 1 hond het leuk om zich te verstoppen in het maisveld een kwartier lang.. joepie we hadden al zo veel tijd maar niet heus haha.

Uiteindelijk om 9.30 vertrokken thuis en we kwamen precies om 10.30 bij de Kliniek aan. Moesten heel even wachten omdat Plovier er nog niet was, maar ik mocht me alvast gaan omkleden en de badjas aandoen. Uiteindelijk om 11.15 had ik een gesprek met Plovier samen met mijn ouders. Had de foto's van Megan laten zien en verteld dat ik een grote C-cup wilde. Hij vertelde dat er tussen de 300/350 cc zou ingaan met high profile, omdat die medium profile niet bij mij zou passen. Ik vond het allemaal best zolang ik maar op een C-cup zou uitkomen, hij had het zelfs over kleine D (dat had ik nooit gezegd, maar ik dacht beter te groot dan te klein haha) :1bouncingboobs:

Nog even snel naar de wc en toen gedag zeggen tegen mijn ouders en vriend, mijn moeder werd beetje emotioneel, daardoor ik ook. Bedankt mam.. hierdoor kwam ik met tranen die operatiekamer binnen haha. Mocht op tafel gaan liggen en toen werd ik echt zenuwachtig was nog nooit geopereerd of iets.

Uiteindelijk bracht die de narcose in mijn arm en zei dat ik aan iets leuks mocht gaan denken en weg was ik. Weet niet hoelaat het was, probeerde nog klok te vinden, maar kon die niet vinden haha.

Toen ik wakker werd in de operatiekamer, moest ik alleen maar huilen echt serieus geen idee waarom :P En even later kwamen mijn ouders en vriend, want die waren wat gaan drinken in Mechelen. In eerste instantie voelde ik me totaal niet misselijk, maar opeens werd ik super misselijk en moest ik overgeven en zo is dat eigenlijk heel de middag gegaan. Al die anti-misselijkheid middelen hielpen voor geen meter en van dat zakje met water en suiker werd ik ook niet warm of koud. Pas eind van de middag kwam Plovier even kijken hij vertelde dat er 360 cc medium profile was ingegaan en dat alles goed was verlopen. Dus die medium profile pastte toch wel en ik was ook beetje (positief)verbaasd over dat er 360cc ingegaan was :36:

Uiteindelijk zei ik dat ik naar huis wilde, want ik voelde toch dat die misselijkheid niet overging. Het was ondertussen al kwart voor 7 en iedereen die na mij geopereerd was, was allang naar huis (ik was de allereerste die die dag bij Beaucare geopeerd werd) Onderweg nog 1x overgegeven en voor de rest geslapen. Eenmaal thuis nog even beneden gezeten, en maar op bed gaan liggen en gaan slapen. Had heel veel last van de pijn, want mijn pijnstiller hield ik ook niet binnen. Ik heb echt heerlijk geslapen, kan echt super op mijn rug liggen dus daar ben ik wel blij om :D Heb sinds vannacht niet meer overgegeven gelukkig en kan ook al wat eten. Ben wel echt super moe heb vandaag bijna heel de dag op bed gelegen, maar ben er toch maar uitgegaan anders kan ik vanavond niet meer slapen.

Al met al gaat het dus nu een stuk beter, heb nog wel echt super veel pijn.. En als ik eerlijk ben vind ik het echt nog bij lange na niet op een C-cup lijken :unsure: ... dus dat wordt afwachten, weet dat je het resultaat pas ziet na een paar weken, maar toch hoop je meteen die C-cup te zien. Ongeduldige ik!

Liefs xxx :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed wat van je te horen!

Had in mn eigen topic ook al even op je geantwoord.

Echt heel vervelend dat je zo naar bent geweest.

Maar dat je het klein vind lijken heb ik dus ook. Maar hopen dan dat het aan die bh ligt :38:

Morgen weten we meer!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bericht aan iemand uit Ridderkerk:

Mijn ouders spraken gisteren iemand uit Ridderkerk die ook geopereerd werd door dr Plovier gisteren.

Ik weet dat je zelf geen eigen topic heb, maar wel regelmatig heb meegelezen op dit forum, dus als je het leest..

Hopelijk is je operatie goed verlopen en gefeliciteerd met je nieuwe Boobies

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosie, lijkt wel of ik naar mijn eigen verslag kijk wat betreft het misselijk zijn en het lang moeten blijven :( Balen he.. maar gelukkig gaat het nu al beter.. Wanneer mag je je bh uit doen? Spannend joh! Ga je ook foto's op de site zetten? Ben reuze benieuwt hoe ze eruit zien.. :D laat je maar lekker verwennen xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gelukkig is die misselijkheid nu zo goed als weg, alleen nu heb ik echt suuuuper veel pijn in mijn borsten en rug. Echt veel meer pijn dan gisteren, had juist gehoopt dat dat wat minder zou worden, maja ff doorheen bijten. Vanmiddag mag ik mijn BH gaan uitdoen vind het best eng, omdat ze nu in de bh al zo pijn, doen ze volgens mij al helemaal pijn als dat ding uit is. Maar ik ga in ieder geval wel foto's erop zetten hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga zo douchen, mn moeder is er! Vraag meteen of ze foto's wil maken :rolleyes:

Ben ook wel een beetje bang dat het misschien tegenvalt...

Hoort er vast bij die spanning.

Jullie horen van me en ben benieuwd naar jou 'ervaring' roosie...

:71::71::71:

ps ik heb bij vlagen ook dat de pijn meer is hoor!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Roosie, de pijn was bij mij de dag daarna ook erger, maar na deze dag word het steeds minder.. :) Als je gaat douchen is het even raar om je bh uit te hebben, vond ik ook! Maar het is wel ff heerlijk om te kunne douchen.. Succes en ik zie graag je fotos! liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie,

Ik heb net je verslagje gelezen! Proficiat met je nieuwe aanwinsten. Je zult zien dat het elke dag een beetje beter gaat! PS: heb je nog steeds last van misselijkheid? Ik heb misschien een tip voor je: gebruik Nux Vomica D4 van A. Vogel. Dat is een homeopathisch geneesmiddel bij overspannenheid (door stress) en misselijkheid. Vooral dat laatste is belangrijk. Ik was eergisternachtt misselijk en toen heeft mijn vriend me dit gegeven en het ging later wel over! Hoop dat het bij jou ook helpt.

Die spierpijn is zeer herkenbaar. Is volgens mij gedeelte van de narcose die via de spieren je lichaam verlaat en uiteraard van de verkrampte houding die je wellicht aanneemt door de operatie en last but not least 'het RUGLIGGEN' (vreselijk vind ik het).

Ik neem 's ochtend Recovery Power (Vitamine B12) in van Bloem. Dat is een krachtige herstelformule en ondersteunt herstel bij inspanning en ziekte. Misschien heb je er wat aan, kijk maar. Ik voel me wel beter nu ik die dingen slik. Het zijn smelttabletten die je 's ochtend voor de maaltijd onder je tong moet laten smelten. Bevest per smelttablet 10 mg Vitamine B12 in zuivere vorm, dat nodig is voor een doelmatige zuurstoftransport door rode bloedcellen. Dit komt ten goede aan de opbouw van spier- en zenuwweefsel bij sport en studie of herstel van een ziekte.

Voornamelijk dat verhaal m.b.t. spieren is bij ons van belang.

Sterkte met je herstel en ben benieuwd naar je foto''s!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid, wat vervelend om te lezen dat je zo misselijk bent geweest :98: Dat vind ik toch altijd wel het ergste!

Ik hoop voor je dat de pijnstillers zo wat beter aan slaan, dan voel je je gelijk een stuk beter.. overhaast je niet met de bh uit doen hoor, als het echt pijn doet kun je er nog even mee wachten. Het voelt wel heerlijk om even te douchen, knap je van op :)

Ben natuurlijk wel heel erg benieuwd naar je foto!! :D

Succes en beterschap! :116: Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie!

Blij te horen dat het al beter gaat met de misselijkheid!

Hopelijk werken de pijnstillers ook wat beter zodat je ook minder last hebt van je borsten.

Het is wel normaal dat je de 2de dag wat meer pijn voelt. Die narcose geraakt ook helemaal uitgewerkt en je neemt nu waarschijnlijk een andere houding aan en dat rugslapen doet ook geen deugd he.

Ik denk wel dat iedereen het best spannend vond om die BH voor de eerste keer uit te doen maar zoals Elcke zei, overhaast het niet. Als je er nog teveel last van hebt, kan je beter nog even wachten.

Een douche is echt wel zalig, al is het in begin wat onwennig, en daar knap je echt van op.

Geniet ervan !

Ben ook benieuwd naar je foto's :-)

Veel beterschap nog!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes en tips van jullie erg lief :56:

Nou ik heb me gedoucht hoor en de bh uitgedaan! Vond het best spannend om uit te doen maar uiteindelijk viel het allemaal mee..

Ff lekker kunnen douchen en me haren wassen heerlijk!

Vind ze nog steeds niet zo heel hoor groot hoor :rolleyes:

fototoestel ligt nu niet thuis, maar vanavond ga ik foto's maken dus ben erg benieuwd naar jullie mening

Liefs :56:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej roosie,

nee ik snapte er ook geen reet van. :rolleyes: Heb ze daarom maar in de galerij gezet!

Ben ook wel erg benieuwd naar jou foto's hoor!

Heerlijk he om weer frisse haartjes te hebben!

Voel t wel aan mn borsten, steekt een beetje nu!

Aan de ene kant is die bh echt een vreselijk ding, maar voelt toch ook wel weer veilig om hem aan te hebben. Toen hij vanmiddag in de was zat, had ik een sport bh van de hema even aangetrokken. Deze zat veel lekerder, maar voelde toch wat minder 'veilig'.

Hoeveel en welke pijnstillers slik jij? Ik toch wel om de 6 a 8 uur een ibuprofen. Tramadol heb ik afgelopen nacht de laatste van genomen. Volgens mij kreeg ik door zo'n rare buik van.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey het is me volgens mij gelukt om de foto's erop te krijgen.. ik zal je mijn link met wachtwoord ff sturen naar je via een persoonlijk bericht.

Ik vind die van mij echt nog alles behalve mooi hoor, me moeder en zus zeggen van ooh ziet er super natuurlijk uit..

Maar ff serieus moet je eens naar die foto's kijken van de zijkant ziet er ehht nog niet uit hoor :154:

Ik vind de bh nog steeds niet fijn hoor, maja we moeten toch maar ff 4 weken volhouden he!

Ik slik om de 8 uur die tramadol, heb inderdaad echt een rare buik en nog steeds niet naar de wc geweest.

En maar 1x per dag ibuprufen 600, want die mocht je maar eenmaal daags dacht ik...? :rolleyes:

En tussendoor als ik echt pijn heb paracetamol 2 stuks

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej roosie,

Had je al een pb terug getuurd. Je borsten zijn en worden echt wel mooi hoor meid.

Het moet nog indalen, das bij mij ook! En wel grappig want dat zei mijn moeder ook: jee wat ziet dat er natuurlijk uit, helemaal niet nep. (en t zijn nog best 'balletjes'nu)

Ik als advies medicatie mee de eerste dagen: iedere 8 uur ( iniedergeval minimaal 6) een pijnttiller tramadol met ibuprofen at te wisselen. Heb toen later gevraagd ( telefonisch aan de verpleegkunige) of ik de tramadol kon afbouwen. Ze zei dat als ik me goed voelde de ibuprofen om de 6 uur mag nemen en af kan wisslen met om de 4 uur paracetamol.

Heb alleen vannacht toch weer een tamadol geslikt. Had vreselijke pijn! Overdag lijkt het echt minder te zijn dan snachts!

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roosie

Hoe is met jou?

Ik ben gister geholpen en heb ookk best wel veel last.. Mag ik miss je ww hebben Ik ben erg benieuwd naa je nieuwe aanwinst :1bouncingboobs:

Succes met je hertsel

XX Liefs jantina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa nou dat heb ik dus ook he dat ik 's nachts veel meer pijn heb..

Moet je eerlijk zeggen het slapen enzo gaat allemaal prima, maar wordt elke keer rond 4/5 uur wakker en dan begint het eerst met steken in me rug, alsof iemand er een mes in steekt en als ik rechtop ga zitten beginnen mijn borsten te kloppen en trekken.

Ik zou alleen niet weten hoe ik anders moet liggen, want ik slaap dus heerlijk alleen als ik wakker wordt doet het super pijn.. :133:

Die tramadol slik ik ook nog, die blijf ik gewoon slikker totdat het op is.

Dacht echt dat er bij mij 1x daags ibuprufen opstond en 3 maal daags die tramadol, zal zo het papiertje eens pakken waar het op staat

Ik weet alleen niet wat het is, maar heb me gewoon nog geen 1x super happy ermee gevoeld, wat jij al wel heb gehad :(

En mijn moeder merkt het ook aan me, ik voel me er ook echt beetje schuldig en stom over,

Ik weet dat het allemaal met wachten heeft te maken enzo, maar ik betwijfel gewoon of het een grote volle C wordt en dat was wel echt mijn wens

Maar alles is beter dan niks dus ik heb beslote vanaf nu maar positief te denken! -_-

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roosie,

Mag ik je link en ww aub? Ben erg benieuwd naar het voorlopige resultaat.

Het rugslapen is echt een ramp he... Ik had vooral last tussen mijn schouderbladen, elke keer dat ik wakker werd en kon gewoon niet zelf in een andere positie liggen. Als ik dan rechtkwam, begon het ook fel te steken maar dat komt omdat er dan bloed naar je borsten stroomt en vandaar de pijn. Dit gaat geleidelijk aan minderen hoor en voor je het weet, kan je de nacht zonder pijn doorkomen.

De eerste 4 dagen zijn de ergste dus nog even op je tanden bijten.

Kan ook wel zijn dat je je door die tramadol wat weemoediger voelt en daarom mss niet zo positief denkt.

Ik heb je borsten nog niet gezien maar als je wens een C-cup was, zal Dr.Plovier je dat zeker gegeven hebben hoor.

Wees gerust en wacht wat af tot ze wat ingedaald zijn.

Veel beterschap nog!

Liefs

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja heb ook erg last tussen mijn schouderbladen, heb echt een stijve nek niet normaal :blink:

Kan misschien inderdaad ook door die medicijnen allemmaal komen dat ik beetje negatief denk,

Ben vandaag ook ongesteld geworden, dus dat maakt het qua emoties er ook allemaal niet beter op zeg maar haha

Maar ik stuur je ff een berichtje ^_^

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej roosie.

ik had dus echt het advies iedere 8 uur de pijnstillers met elkaar af te wisslen???? Ik denk dat het bij iedereen wel verschillend is. Maar doordat ik vanacht zo'n pijn had, slik vandaag toch nog maar even de tramadol. pff wordt er wel onzeker van hoor. Bij alles vraag ik me af? Kan dat wel? mag dat wel? :unsure:

En wat je boobies betreft, weet zker dat het wel goed komt! Wees eerlijk tegen je mams, begrijpt ze heus wel. Ik heb die twijfel ook of ze wel voller worden, maar als ik alle foto's van de meiden hier goed bekijk, zie je bij iedereen een goed verschil van vlakna de ingreep en een paar weken later. Tuurlijk is het bij de een sneller als bij de ander, maar Dr Plovier is een goede arts en die zal toch heus wel weten hoe hij ons een (volle) c cup moet geven??

Vervelend dat je nu ook ongesteld bent. Ik was het afgelopen vrijdag, dus had er ook nog wat last van tijdens de ingreep. heel 'fijn'. :blush:

Ik stap t einde vd middag weer even onder de douche, ben benieuwd of ik al verschil zie...

( al moet ik me er natuurlijk nu ook niet blind op staren)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey heey,

Nou ik heb ff gebeld naar de kliniek omdat ik er niks meer van snapte en mijn ouders dachten echt dat het 3x tramadol en 1x ibuprufen was.. Maar het is dus wat jij zegt om de 8 uur een pijnstiller en het beste is om ze inderdaad af te wisselen. Ze brandden sinds vandaag echt heel erg, ik ga zo denk ik maar ff uurte op bed liggen

Mijn moeder begrijpt me gelukkig ook heel goed, en vanaf nu ga ik er maar positief tegen aankijken en wat je zegt, Plovier weet heus wel hoe die ons een volle C moet geven, dus daar vertrouw ik maar op.

Ik ga denk ik vanavond pas douchen en als de pijn zo blijft niet, want ze zijn echt te pijnlijk op dit moment om het uit te doen. Ben benieuwd inderdaad of je nu al verscil gaat zien, maar inderdaad niet blind op staren

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.