Ga naar inhoud

roosie : 12 januari 2011 : Dr. Plovier : Be-Clinic


Aanbevolen berichten

Ik snap het hoor meisje, je had mischien een heel anders resultaat in je hoofd?

Wacht maar hoor! Bij mij zijn ze in totaal 6 cm naar buiten toegekomen en dan word het ook een mooier geheel :D

De bolling die je meestal ziet komt omdat ze dan meer naar buiten toe komen :D

Kijk maar eens over een weekje of 2 echt mega verschil hoor!

Ik heb je een berichtje terug gestuurd :D ben heel benieuwd!

Maar die 360 zie je wel na een tijdje hoor! ik heb 325 en in het begin dacht ik mwah maar nu heb ik een strakker truitje aan en jaa toch wel big boobies hoor :D en jij hebt nog een 40 cc meer!

Lekker hond uitlaten, zal je goed doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 643
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou het honden uitlaten was inderdaad even lekker! Voor het eerst weer ff lekker naar buiten geweest.

Maar ik had inderdaad gewoon wat anders resultaat in mijn hoofd en ik kan je nou al vertellen dat jou borsten velen malen groter zijn dan die van mij hoor.. je zult het wel op de foto's zien.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ik heb je al een pb'tje gestuurd!

Maar meid het moet allemaal nog naar voren komen hoor! Kijk maar bij mijn foto's dag 4 en week 10 ^_^

Ik heb ze ook dual-plane, de onderkant word niet bedrukt door de spier, dit scheelt ook een klein beetje..

Ik denk dat je een C wel gaat halen hoor!

Ik snap dat je denkt waar is mijn bolling? Maar meid het ligt ook aan je eigen borsten ^_^

Ik zeg het nog een keertje, wacht maar over een paar weekjes zullen ze heel anders zijn :D

Liefs :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo vandaag wel een super dagje gehad!

Lekker spijkerbroekje aan, normaal truitje heerlijk.

Lekker eve weer buiten geweest met de honden

Oom en tante op visite geweest. Een neefje die bij aankomst me bijna iets te hard deed knuffelen aaauw die wist het nog niet haha

Weinig pijn en kon ook gewoon lekker zitten op de bank.

Zelfs nog met de hond naar de dierenarts geweest omdat die een scheur in zijn oor had :o

Oftewel de dagelijkse bezigheden komen langzaam weer terug en begin me weer wat meer mens te voelen :D

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te lezen, eindelijk weer een beetje meer mens dan patiënt! :D Zou ik trouwens ook je ww mogen, ben ondertussen toch wel een beetje nieuwsgierig geworden naar je picjes! Maar geduld heb je nu echt nog wel nodig hihi, komt vast wel goed! :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen Roosie, dat het wat beter met je gaat!

Ik was vanmiddag helemaal versleten toen ik buiten een ommetje had gemaakt. Haha en normaal ben ik echt niet vies van een beetje beweging.

Net ook een vriendin op bezoek geweest. Doet je wel weer even goed he om onder de mensen te zijn?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey mii18 heb nog geen nieuwe foto's gemaakt, wacht er nog even paar dagen mee anders focus ik me er zoveel op :blush:

Net even lekker gedoucht en heeft mijn vriend ze voor het eerst gezien, hij vond ze natuurlijk meteen mooi!

Altijd handig he, mannen die snel tevreden zijn :38:

hey a70 ik merk ook wel dat mijn conditie wat achteruit gegaan is hoor, liep ook echt ontzettend sloom. Me moeder zei ook echt dat ik erbij liep als één of ander standbeeld (loop natuurlijk met mijn schouders naar voren enz) :122:

Maar het is zeker fijn om weer wat onder de mens te zijn, doet me echt goed

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even contact gehad met een meisje uit mij projectgroep die van mijn bv wist.. vertelde ze me dat er op school wel wat verhalen de rondte gingen omtrent mijn operatie.. dat ik aan mijn benen geopereerd zou zijn :154: Echt hilarisch snap niet hoe ze daar bij komen, ik heb toch zeker geen lelijke benen zou je zeggen haha.

Maar goed vind wel nadeel, dat er dus mensen wel allemaal nieuwsgierig naar zijn, vind het nu echt heeel eng om naar school te gaan. Iedereen gaat natuurlijk vragen wat er is enzo... :huh: De eerste twee weken ga ik toch zoiezo met sjaal lopen, omdat je anders die lelijke naad ziet. En bovendien als ik een truitje aan heb, zijn mijn borsten nog steeds super klein in die BH.

Toch wel een nadeel dat ik op school zit, die verdomde roddels altijd he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan ik me goed voorstellen roosie. Nou je kan toch altijd antwoorden dat het iets 'persoonlijks'is en dat je er liever niet over praat?

Ik werk zelf samen met 20 vrouwelijke collega's dus als bij mij het balletje eenmaal gaat rollen, dan weet je t ook wel.... :rolleyes:

Een voordeel is dat mijn leiding gevende het zlef ook heeft laten doen, haha dus dat scheelt weer...

maak je er niet te druk om, jij zit straks veel lekkerder in je velletje en dat is t enige dat telt!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja van dat persoonlijke zei mijn moeder ook al

20 vrouwelijke collega's is ook niet niks nee, kan me inderdaad voorstellen als het balletje gaat rollen dat het dan 'feest' is :rolleyes:

Maar het is inderdaad mijn keuze en wat de rest ervan vind zal me inderdaad een worst wezen!

LIefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo probeer ik er ook maar over te denken!

De dag dat ik geopereerd was stond mn schoonzusje met mn nichtje van 10 spontaan voor de deur. Erg leuk normaal gesproken, maar ik lag 'kreupel' in bed natuurlijk.

Ik had mn schoonzusje dus toch maar ingelicht en die reageerde hartsikke leuk. Maar mn nichtje weet t nu dus ook. Ze zei dat ze t heel erg stoer van me vond. Heel lief natuurlijk en ze kan 'goed geheimen bewaren' maar je snapt wel dat ik hier ook niet helemaal gerust op ben....

Ik woon daarbij ook nog eens in een dorp waar iedereen elkaar kent.....

Maar als ze wat willen kletsen dan moeten ze dat maar doen. Ik denk maar zo: beter mooie neppers dan lelijke echte!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nounou het zit je niet echt helemaal mee he met al dat onverwachte bezoek :131:

Wel fijn dat je schoonzusje leuk reageerde en snap dat je er niet op gerust ben over je nichtje, maar dat zal allemaal wel goedkomen joh geen zorgen over maken!

Juist dat vind ik een mooie slogan! Beter mooie neppers dan neppe lelijke :13:

Nu moet ik die van mij alleen nog mooi gaan vinden haha

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat is inderdaad een mooie slogan... :43: en het is ook nog eens de waarheid ook!

Hihi roosie.. denken ze dat jij iets aan je benen hebt laten doen, naja zeg!!

Maar hoop dat je straks niet al teveel roddels krijgt als je terug bent op school. zou vervelend zijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee inderdaad, maar het is wel even lastig.. want roddels of vragen krijg je denk ik zoizo!

Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je ermee doet.. :) Ik zou niks zeggen!!

anders zijn er vast meiden die gewoon jaloers zijn en die het rond gaan vertellen!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er in ieder geval weer nieuwe foto's op gezet!

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Had even BH van mij zusje aangedaan om te kijken hihi :blush: is een 75b (hier zat wel vulling in, maar die kon er niet uit)

Had trouwens mijn maten nog even opgemeten

onder:74

boven:86

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.