Ga naar inhoud

Zoejes : 17augustus 2010 : Dr van Selms : Jan van Goyen Kliniek


Aanbevolen berichten

De wond is nog steeds dicht gelukkig. Mijn borst begint ook weer iets beter te voelen, is nog wel harder dan de andere en wat groter en bij aanraken nog wat gevoeliger, maar moet gewoon wat meer geduld hebben met deze borst denk ik.

Ik durf alleen nog niet te douchen want ben bang dat mijn wond weer wat zachter wordt en daardoor weer opengaat. Dus nog steeds maar even met washand en manlief wast mijn haar gewoon in de wasbak.

Ik begin het allemaal weer wat hoopvoller in te zien. We wachten het gewoon af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff... heb zo je topic eens doorgelezen!

en wat een gedoe joh met dat open wondje iedere keer!

lijkt me niet leuk om constant angstig te zijn dat het wondje weer open gaat!

Lijkt me echt super vervelend..

Hoop dat ie nu netjes dicht blijft en dat je straks eindelijk lekker kunt genieten :)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je geen douchepleister?dat je die er ff opdoet tijdens het douchen en erna eraf haalt,kan je wel heerlijk douchen en je wondje/littekentje blijft dan wel mooi veilig droog eronder.

ik kreeg douchepleisters mee van de kliniek,mischien jij ook?anders vraag je even of je er mee mag nemen?of is de kliniek ver weg van je?dan even naar de apotheek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het wondje is nog steeds dicht, maar dat van die douchepleisters is wel een goeie.

Weet je toevallig ook hoe die heten.

Ik heb hier nog 2 pleisters liggen van toen ik geopeerd werd, ze zijn bruin langwerpig, maar volgens mij niet water dicht.

Mijn rechterborst begint nu ook wat beter aan te voelen, wat zachter ook, dus er is al wat meer vocht uit.

Ik heb nu alleen ontzettend veel pijn in mijn nek en tussen mijn schouderbladen, waardoor ik weer pijn in mijn hoofd krijg,

Dit komt denk ik omdat ik me de afgelopen week veel te krampachtig heb bewogen uit angst dat mijn hechting weer openging.

Dus moet me nu gewoon wat meer gaan ontspannen ipv stressen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Zoejes,

Voeg hier even een foto bij van zo'n pleister, weet je meteen wat je moet gaan halen! Had er zo van de kliniek meegekregen, en ben er ook nog gaan halen in de apotheek om te vervangen (aangezien ik die van de kliniek had verprutst, vergt wel wat oefening om hem goed op te plakken, ben vrees ik niet zo handig in die dingen hihi)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoejes,als ze dit merk niet hebben bij je apotheek,kan je ook andere nemen hoor,als je maar vraagt naar douchepleisters :6:

fijn te lezen dat ze al zachter worden,ja dat duurt wel even tal weekjes soms he,maar het komt,het belangrijkste!!

en dat krampachtige,herkenbaar,dat had ik vooral na me dual plane operatie,heel me nek en schouders zaten vast,of er een stok in me broek gestoken was die tegen me nek en schouders leunde,idd lekker ontspannen,en vraag desnoods ana je partner(als je die hebt) of hij je elke avond na of tijdens het douchen masseerd,doet ook wonderen.

sucses...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.