Ga naar inhoud

ervaringen dr frans straten


bibi7

Aanbevolen berichten

hallo dames

 

even een berichtje van mij. mijn operatie zal niet door gaan 15 mei !!!!! dit omdat ik inmiddels in het ziekenhuis heb gelegen en mijn andere implantaat ook zeer spoedig verwijdert gaat worden!!!

om deze en nog veel meer redenen heb ik mijn samen werking met de kliniek af gezegd en ben ik per direct bij het ZH in behandeling. gewoon omdat dit voor mijn eigen gezondheid erg van belang is. Momenteel leef ik op antibiotica en dit zal ook zo blijven totdat mijn anderen implantaat verwijderd word en dan hoor ik hoe verder. Dit alles heeft een vreselijke impact op mij. als er verbetering of verandering plaats vind zal ik dat hier laten weten.

korte samen vatting op het moment al 7 maanden maar 1 implantaat 2 word nu snel verwijderd

lipo aan me buik is vreselijk het eindresultaat.

lipo benen kortweg ook vreselijk

borsten vreselijk.

financieel vreselijk!!! betaald voor ellende en alleen maar ellende.

ik hoop dat ik zeer snel mag melden dat ik aan een nieuw plan mag gaan beginnen ik heb nog een hele lange weg te gaan en dat vind ik verschrikkelijk dacht dat ik eindelijk een bepaalde periode van me leven hiermee had kunnen afsluiten.dat is niet gelukt het is allemaal alleen maar erger geworden.

maar ik geef niet op ik hou vol ik vecht door!!!

 

dames geniet van jullie mooie lichaam en voor mij nooit meer een privé kliniek

 

xxxxx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Wat een ellende heb je al meegemaakt @bibi7!  Jeetje, ik schrik er van. Verschrikkelijk voor je. Waarom wordt je andere implantaat nu ook verwijderd? En waarom ben je niet tevreden over het eindresultaat van de lipo aan je buik en benen? Waarom ben je niet tevreden over Frans Straten?

 

Ik wens je veel beterschap!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bibi7 Jeetje, ik schrik hier best van want je ging de goede kant op? Heb je in het ziekenhuis gelegen omdat je andere borst ging tegenwerken? Ik had zn goede hoop bij je en om nu te lezen dat alles tegenvalt vind ik echt heel erg voor je :23: Al ben je een vechter, het zal niet meevallen poehee!! Ik wens je heel veel sterkte en knuffels de komende tijd en hoop van harte dat het ZH en je nieuwe PC het mooi kunnen herstellen en weer trots op je lichaam kunt zijn! 

 

Let op jezelf en lees je volgende up-date wel als je daartoe in staat bent :53:

en als we jouw moeten oppeppen geef je maar een seintje! Kunnen we hier ook goed ;) 

 

xx

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-12 om 15:38 zei Loulou_:

Wat een ellende heb je al meegemaakt @bibi7!  Jeetje, ik schrik er van. Verschrikkelijk voor je. Waarom wordt je andere implantaat nu ook verwijderd? En waarom ben je niet tevreden over het eindresultaat van de lipo aan je buik en benen? Waarom ben je niet tevreden over Frans Straten?

 

Ik wens je veel beterschap!

Hoi hoi

 

Helaas kan ik (nog) geen antwoord geven op al je vragen.ik ben ik bezig om dit op te lossen met Frans zodat ik op een normale manier hier mee verder kan gaan werken om mijn lijf te proberen te herstellen.maar het ergste is het er niet van kunnen slapen!! De emoties ervan mijn schaamte me nog onzekerder voelen dan dat ik me ooit gevoelt heb.ik kan je alleen vertellen dat ik vanaf dag 1 na mijn operatie steeds heb aangegeven wat ik gek vond of raar hoe je het ook noemen wilt.en dat daar niet echt na geluisterd is en dat mijn eigen gevoel al 7 maanden roept dit klopt niet!!! Ik heb een engel op me schouder want als ik niet in het zh was komen te liggen dan had ik nu niet mijn gevoel bevestigd gekregen en had ik gisteren weer bij Frans op de operatie tafel gelegen en was ik nog een paar duizend euro kwijt geweest.en wie weet met welk resultaat pfff nee de rillingen lopen over mijn rug.als de tyd daar is om dit te mogen melden zal ik hier zeer zeker mijn verhaal doen van dag 1 tot dag????? En ook met alle foto's erbij.mocht dit wel op een nette manier opgelost worden zal ik niet mijn verhaal kunnen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-12 om 22:54 zei BrownieG:

@bibi7 Jeetje, ik schrik hier best van want je ging de goede kant op? Heb je in het ziekenhuis gelegen omdat je andere borst ging tegenwerken? Ik had zn goede hoop bij je en om nu te lezen dat alles tegenvalt vind ik echt heel erg voor je :23: Al ben je een vechter, het zal niet meevallen poehee!! Ik wens je heel veel sterkte en knuffels de komende tijd en hoop van harte dat het ZH en je nieuwe PC het mooi kunnen herstellen en weer trots op je lichaam kunt zijn! 

 

Let op jezelf en lees je volgende up-date wel als je daartoe in staat bent :53:

en als we jouw moeten oppeppen geef je maar een seintje! Kunnen we hier ook goed ;) 

 

xx

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi BrownieG

Wat ben jij toch een lieverd!!! Nou het ging niet zo goed maar door wat de pc allemaal zei dacht ik erg genoeg dat het aan mezelf lag.

Nou niet dus. Mijn borst was binnen 2 uur (na weken weer geel veel pijn)zo dik als een voetbal leek wel of die ontplofte zo'npijn he pfff en koorts dus opgenomen met een ontsteking in me borst nu weet ik wat er dus was maar zoals hierboven beschreven mag ik daar nog niks over kwijt.

Volgende week word ik al geopereerd en mijn implantaat zal eruit gaan. Daarna volgt er een stappen plan voor mijn buik benen borsten.dit alles moet ik natuurlijk weer zelf betalen maar mischien komt dat goed mits de kliniek een hart heeft!!! Het spijt me dat ik nog niks duidelijke kan/mag vertellen. Die voor je lieve bericht en ik zal zeker af en toe even van me laten horen.en zeer zeker als ik meer mag vertellen xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff, wat een triest verhaal! Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat het geluk nu wel aan je zijde is! Kop op, en nooit stoppen met hopen en vechten! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei bettynoboop:

Pfff, wat een triest verhaal! Heel veel sterkte meid! Ik hoop dat het geluk nu wel aan je zijde is! Kop op, en nooit stoppen met hopen en vechten! Liefs!

Lief van je !!! Djw en opgeven never ik bijt me hier in vast al moet de onderste steen na boven.ik vecht en ik hou Hoop!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Loulou_

Wat goed van je dat je altijd naar je eigen gevoel hebt geluisterd. Ik hoop dat je er samen met de kliniek uitkomt. Heel veel succes en sterkte volgende week! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Lieve dames 

 

Inmiddels ben ik 2 weken geleden geopereerd!! Mijn implantaat is verwijderd en bij mijn andere borst heb ik gelijk een littekencorrectie gehad (was hoog nodig) oh en wat ben ik toch wijzer geworden. Verdriet heel veel verdriet blijf me echt verminkt voelen. Ik heb over 2 weken gesprek over plan van aanpak ivm alle andere correcties. Fijne dag nog xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@bibi7 Fijn om je weer even te horen maar minder om te lezen dat je nog zoveel verdriet hebt :( Hoop echt dat het allemaal gaat verbeteren voor je dmv een stappenplan. Het is mij niet duidelijk of het ziekenhuis of de kliniek dit onderneemt maar wens je toch heel veel sterkte toe de komende tijd met mooi resultaat. Je litteken correctie is wel goed gegaan? 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.