Ga naar inhoud

Cicike : 17 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Dat klinkt echt heftig! Wat goed dat je contact op hebt genomen, want stel je hier nog langer mee had rondgelopen.. 

 

Ben blij voor je dat het nu veel beter gaat :) Doe maar lekker rustig aan en zorg goed voor jezelf xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie
2 uur geleden zei lena76:

 

Heey Meis,

 

Hier de rest hihi, maar het is geen afschrikken hoor!

Ik zou willen dat alles mij van te voren was verteld ipv oooooh het valt wel mee doet geen pijn:blink:!

Ook ik had van verschillende mensen gehoord het valt wel mee, maar die hadden al borst van zichzelf en niet achter de spier zoals ik toen (het was in mijn ogen een HEL zo'n pijn:74:).

Mijn BV is wel inmiddels 14 jaar geleden en mijn operatie was in het MMC, en werd na de operatie naar huis gestuurd zonder pijn medicatie helemaal niks en nog dol.

Toen ik thuis aankwam heb ik alleen maar gekotst van de pijn:98::99:en narcose denk ik.

En ben ook ruim n halve dag bezopen/dol geweest.

Ik wil ook niemand afschrikken maar ik heb mijn BV als erg traumatisch ervaren, bevalling doe ik voor kop koffie met gebak incl knippen/hechten zonder verdoving:45:.

Daarom zie ik dus nou zo tegenop om die wissel te doen, ik wil juist wisselen voordat ik kapsel of problemen krijg.

Jij hebt het achter de rug in ieder geval, en hoop dat je snel hersteld:53:.

 

Xx Lena

 

 

Ach vrouwke. Het is wel te doen hoor alleen zoals iemand anders zei dat het geen pijn deed .. tja het kan maar ik heb wel degelijk pijn. Maar ik zou zeker met een prothesewissel een nacht in ziekenhuis blijven ik had echt niet naar huis gekunnen eergisteren pfff viel telkens van me graadje ...maar kan me voorstellen dat je het niet ziet zitten zag ik dus ook niet :D maar goed ik hoop alleen nu dat ze weer mooi en zacht worden. 

Alleen ben ik nog zo bang dat ze te groot zijn Omg :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ice93:

Hee wat heftig meis! Fijn dat je het verband nu hebt ingeknipt en je wel kan ademen lijkt me heel benauwd inderdaad. Leuk dat je ze eindelijk gaat zien spannend hoor!! Veel succes en ben benieuwd naar de foto's  (als je die gaat delen natuurlijk:) ):wub:

Dankje @Ice93

Ik probeer ze eerst goed op de foto krijgen en dan een albumke maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ellen125:

Ooh wat vervelend dat je zo'n pijn hebt gehad door het verband. Gelukkig is het nu opgelost, ik zou er ook niet aan gedacht hebben dat het  verband te strak zou zitten. 

 

Wat fijn dat je sportbh aan mag! Lijkt me een verademing tov het verband. Succes nog met je herstel!

Opzich zat de verband wel goed. Gaf me een veilig gevoel. En idd, ga je vanuit dat het goed zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei lena76:

 

Heey Meis,

 

Hier de rest hihi, maar het is geen afschrikken hoor!

Ik zou willen dat alles mij van te voren was verteld ipv oooooh het valt wel mee doet geen pijn:blink:!

Ook ik had van verschillende mensen gehoord het valt wel mee, maar die hadden al borst van zichzelf en niet achter de spier zoals ik toen (het was in mijn ogen een HEL zo'n pijn:74:).

Mijn BV is wel inmiddels 14 jaar geleden en mijn operatie was in het MMC, en werd na de operatie naar huis gestuurd zonder pijn medicatie helemaal niks en nog dol.

Toen ik thuis aankwam heb ik alleen maar gekotst van de pijn:98::99:en narcose denk ik.

En ben ook ruim n halve dag bezopen/dol geweest.

Ik wil ook niemand afschrikken maar ik heb mijn BV als erg traumatisch ervaren, bevalling doe ik voor kop koffie met gebak incl knippen/hechten zonder verdoving:45:.

Daarom zie ik dus nou zo tegenop om die wissel te doen, ik wil juist wisselen voordat ik kapsel of problemen krijg.

Jij hebt het achter de rug in ieder geval, en hoop dat je snel hersteld:53:.

 

Xx Lena

 

 

Jeetje @lena76, zonder medicatie naar huis gestuurd? Ik schreef nog... was ik maar 5 dagen Po, keek ik erg naar uit. Dacht dat t al veel beter zou gaan. En nu achter af had ik deze dag niet willen beleven. De eerste dagen waren veel fijner, haha.

Ik dacht ook aan mijn bevallingen, de tweede was ook heel erg met complicaties. De eerste had ik nog liever over willen doen. Maar ja, ik heb gewoon pech gehad.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Cicike:

Hallo Lady's @Wuppie @Mel89, @Eef.n @Ice93 @B00bies @Ellen125 @Jaydee en de rest:rolleyes:

 

Ben even afwezig geweest, dus even een update van mijn herstel:

 

 5 dagen PO: was vreselijk, hoewel rugpijn was gezakt kreeg ik ontzettende ondraaglijke pijn steken in mijn linker borst. Het kwam op toen ik wat dieper adem haalde. Het voelde eerst heel hard, en toen zette de harde borst door in een steek wat met de seconde steeds erger werd. Ik kan hem omschrijven als tussen de prothese en spier van de grotere formaat 'knikkers' tussen zaten die een temperatuur hadden van meer dan 100°C. Deze 'knikkers' raakte mijn zenuwen ofzo, zooooo pijnlijk! Ik kon niet ademen, praten lukte helemaal niet, elke beweging  maakte het maar erger en erger, raakte in paniek en ging hyperventileren totdat ik bijna flauw viel. Het zweet brak me uit en was drijf nat. Eenmaal beter heb ik Pc gebeld, hij adviseerde ijs erop te doen en mijn temperatuur goed n de gaten te houden en rustig aan te doen en mijn medicijnen netjes te nemen. Heb ik ook niet anders gekund die dag. Hooguit naar de wc gelopen en zelfs dat was te veel. Kreeg telkens weer harde borsten en in de middag nog 2 keer een aanval gehad, maar minder heftig.

Eenmaal toen ik mijn bord eten kreeg dacht effe te gaan plassen. Bij de wc werd t alleen maar erger. Mijn broek bleef beneden, zelfs dat lukte t niet om omhoog te hijsen. Manlief heeft mij geholpen en toen ik op de bank zat begonnen de steken te komen. De eerste zakte weg pas na 20 minuten (was deze ook de langste) daarna 10 minuten later kreeg ik nog een en na een half uur nog 1. Dit was echt een heftig uur van mijn leven. En de krampen kwamen terug in mijn rug van het niet kunnen bewegen, van het stijf zitten.

 

Eenmaal beter heb ik Pc weer gebeld en ondertussen aan @Desert-Rose ook advies gevraagd. Ik was helemaal uitgeput en ik zag het niet meer zitten. Beide kwamen met het zelfde advies. Mijn verband zou te strak zitten!! Ik had ook vanaf dag een last van dove pink-vingers. Verband ingeknipt in de zijkanten en mijn gevoel kwam terug in mijn vingers. Maar het beste was dat ik weer gewoon kon ademen. Ik las eerder op forum dat ademen lastig zou zijn in het begin dus nam ik het voor lief.

Ik accepteerde ook dat t verband zo strak hoort te zitten. Ik zag ook geen verandering in de grootte van de tieten, misschien beide evenveel gezwollen?! Heb ook geen bloedverlies of bloeduitstorting. Geen koorts niks.

Sindsdien voel ik me 1000x beter. Vandaag gaan we de verband eraf halen en de sport bh aan doen.

Vind heel spannend! Bovenkant van de boobies heb ik gezien en zag er goed uit. :55:Ben benieuwd naar de rest!!

 

Ik wil met deze ervaring niemand af schrikken, heb gewoon pech gehad dat mijn verband ergens op mijn zenuwen drukte. Mijn advies is dat je bij twijfel altijd bellen met je pc en komt weer allemaal goed!

En @Desert-Rose superbedankt voor je hulp!!!:53:. Ik heb overigens heerlijk geslapen ten opzichte van de dagen ervoor.:101:

Dankjewel nogmaals voor het meedenken en jou geruststellende worden!:53:

 

Ben blij met deze forum!:blush: 

En nu op naar de echte herstel!

Greetz!

 

 

 

 

 

 

 

He ,meis, echt heel graag gedaan.

 

En wat fijn dat je nu eindelijk eens goed hebt geslapen, en de pijn dragelijk is, nu kun je inderdaad goed beginnen met herstellen.

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Cicike:

Hallo Lady's @Wuppie @Mel89, @Eef.n @Ice93 @B00bies @Ellen125 @Jaydee en de rest:rolleyes:

 

Ben even afwezig geweest, dus even een update van mijn herstel:

 

 5 dagen PO: was vreselijk, hoewel rugpijn was gezakt kreeg ik ontzettende ondraaglijke pijn steken in mijn linker borst. Het kwam op toen ik wat dieper adem haalde. Het voelde eerst heel hard, en toen zette de harde borst door in een steek wat met de seconde steeds erger werd. Ik kan hem omschrijven als tussen de prothese en spier van de grotere formaat 'knikkers' tussen zaten die een temperatuur hadden van meer dan 100°C. Deze 'knikkers' raakte mijn zenuwen ofzo, zooooo pijnlijk! Ik kon niet ademen, praten lukte helemaal niet, elke beweging  maakte het maar erger en erger, raakte in paniek en ging hyperventileren totdat ik bijna flauw viel. Het zweet brak me uit en was drijf nat. Eenmaal beter heb ik Pc gebeld, hij adviseerde ijs erop te doen en mijn temperatuur goed n de gaten te houden en rustig aan te doen en mijn medicijnen netjes te nemen. Heb ik ook niet anders gekund die dag. Hooguit naar de wc gelopen en zelfs dat was te veel. Kreeg telkens weer harde borsten en in de middag nog 2 keer een aanval gehad, maar minder heftig.

Eenmaal toen ik mijn bord eten kreeg dacht effe te gaan plassen. Bij de wc werd t alleen maar erger. Mijn broek bleef beneden, zelfs dat lukte t niet om omhoog te hijsen. Manlief heeft mij geholpen en toen ik op de bank zat begonnen de steken te komen. De eerste zakte weg pas na 20 minuten (was deze ook de langste) daarna 10 minuten later kreeg ik nog een en na een half uur nog 1. Dit was echt een heftig uur van mijn leven. En de krampen kwamen terug in mijn rug van het niet kunnen bewegen, van het stijf zitten.

 

Eenmaal beter heb ik Pc weer gebeld en ondertussen aan @Desert-Rose ook advies gevraagd. Ik was helemaal uitgeput en ik zag het niet meer zitten. Beide kwamen met het zelfde advies. Mijn verband zou te strak zitten!! Ik had ook vanaf dag een last van dove pink-vingers. Verband ingeknipt in de zijkanten en mijn gevoel kwam terug in mijn vingers. Maar het beste was dat ik weer gewoon kon ademen. Ik las eerder op forum dat ademen lastig zou zijn in het begin dus nam ik het voor lief.

Ik accepteerde ook dat t verband zo strak hoort te zitten. Ik zag ook geen verandering in de grootte van de tieten, misschien beide evenveel gezwollen?! Heb ook geen bloedverlies of bloeduitstorting. Geen koorts niks.

Sindsdien voel ik me 1000x beter. Vandaag gaan we de verband eraf halen en de sport bh aan doen.

Vind heel spannend! Bovenkant van de boobies heb ik gezien en zag er goed uit. :55:Ben benieuwd naar de rest!!

 

Ik wil met deze ervaring niemand af schrikken, heb gewoon pech gehad dat mijn verband ergens op mijn zenuwen drukte. Mijn advies is dat je bij twijfel altijd bellen met je pc en komt weer allemaal goed!

En @Desert-Rose superbedankt voor je hulp!!!:53:. Ik heb overigens heerlijk geslapen ten opzichte van de dagen ervoor.:101:

Dankjewel nogmaals voor het meedenken en jou geruststellende worden!:53:

 

Ben blij met deze forum!:blush: 

En nu op naar de echte herstel!

Greetz!

 

 

 

 

 

 

Oh wat een 'geluk' dat het door je verband kwam en niet iets engs/verkeerd vanbinnen!!! Veel succes met je verdere herstel :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei lien.:

Oh wat een 'geluk' dat het door je verband kwam en niet iets engs/verkeerd vanbinnen!!! Veel succes met je verdere herstel :) 

Ja, maar het blijft steeds eng bij elk steekje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Cicike:

Ja, maar het blijft steeds eng bij elk steekje.

 

Pff... vervelend zeg!! Goed dat je gebeld hebt met je pc! Snap dat de schrik een beetje blijft!! 

 

Ben je wel tevreden met t resultaat na t verwijderen van je verband? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-3-2017 om 07:07 zei Eef.n:

 

Pff... vervelend zeg!! Goed dat je gebeld hebt met je pc! Snap dat de schrik een beetje blijft!! 

 

Ben je wel tevreden met t resultaat na t verwijderen van je verband? 

 

Ja @Eef.n, ben tot nu toe heel tevreden met t resultaat. Het is nog erg strak, maar over paar weken zullen ze zachter worden en zakken. Gisteren lukte t niet om n album aan te maken, kreeg fout meldingen, probeer je later wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei lien.:

Ik heb enkel nog mijn voorsituatie, en die is publiek als het goed is? :) dankjewel!

Hihi, ik heb het inmiddels gezien! Ben benieuwd hoe het wordt, maar denk jij bent nog nieuwsgieriger.

Wanneer ben je aan de beurt en wat neem je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Cicike:

Hihi, ik heb het inmiddels gezien! Ben benieuwd hoe het wordt, maar denk jij bent nog nieuwsgieriger.

Wanneer ben je aan de beurt en wat neem je?

315cc Motiva, daarom was ik extra nieuwsgierig naar je foto's :) deze vrijdag ik de BBC! Vandaag zou ik het uur moeten krijgen. Op wat voor u cupmaat gaat je uitkomen gok je? Ik kan niet wachten tot het mei is en de eerste echte bh aan mag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei lien.:

315cc Motiva, daarom was ik extra nieuwsgierig naar je foto's :) deze vrijdag ik de BBC! Vandaag zou ik het uur moeten krijgen. Op wat voor u cupmaat gaat je uitkomen gok je? Ik kan niet wachten tot het mei is en de eerste echte bh aan mag! 

Ik zit nu in een c cup van de HEMA. 75 omvang wat ik toch met tussenstuk verlengd heb omdat deze strak zit ook ivm vocht en lui gedoe op de bank. Maar vind hem nu al te klein. Ik ga vandaag n andere bh bestellen. Mijn verband is eerder afgegaan, maar de bh nog gepast voordat ik hem af knipte en was toen beetje teleurgesteld, de cup zat te los en inmiddels te klein. Die tette veranderen dus constant. Mijn wens was een volle C cup. En 295cc van Motiva was voor mij de max ivm borstbreedte. Anders zie je de randen. 

 

Dan is het spannend vrijdag al! Twee weken na mij! Ik was toen de eerste om 8.15. uur. Twee uur later zat ik in de auto. Wel n hele leuke team die daar werkt! Lekker aftellen nu:D gaat sneller dan je denkt!

Hou me op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2017 om 13:06 zei lien.:

315cc Motiva, daarom was ik extra nieuwsgierig naar je foto's :) deze vrijdag ik de BBC! Vandaag zou ik het uur moeten krijgen. Op wat voor u cupmaat gaat je uitkomen gok je? Ik kan niet wachten tot het mei is en de eerste echte bh aan mag! 

Hey @lien. heel veel succes morgen! Komt allemaal in orde! Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 2 weken po! Een nieuwe foto in mijn album toegevoegd. Verschil is nog niet zo groot. Voelen ze ietsjes zachter. :66:

Heb inmiddels overgestapt van HEMA bh naar Carefix Bella. Deze rekt mee en vind mijn huid en tepels heel prettig. Ze zijn echt mega gevoelig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.