Ga naar inhoud

Cicike : 17 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi,

Mag ik als beginneling even vragen welke termijn er bij jullie bij dr verdonck is over gegaan? Van consultatie tot operatie...ik probeer me al zo goed mogelijk voor te bereiden ivm werk. Hoe lang zijn jullie dan thuis gebleven van jullie werk?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Leve:

Hoi,

Mag ik als beginneling even vragen welke termijn er bij jullie bij dr verdonck is over gegaan? Van consultatie tot operatie...ik probeer me al zo goed mogelijk voor te bereiden ivm werk. Hoe lang zijn jullie dan thuis gebleven van jullie werk?

 

Groetjes!

Ik mocht na mijn consult al binnen 3 weken komen, maar ik wilde het iets later vanwege mijn wintersport vakantie. Volgens mij kon ook al 2 weken, even Stephanie bellen die weet er alles van hoe druk het is. 

Eerlijk ik mag na 2 weken po auto rijden, maar dat gaat me nog echt niet lukken, dus ik zou minimaal 3 weken vrij voor nemen. Je geneest maar 1 keer, he? En lijkt me een werkdag erg lang en pittig, ik heb tussendoor echt nog rust nodig. Ik heb wel al wat administratie gedaan en vond een half uur tot n uur voor mij meer dan genoeg. Misschien ben ik ook lui geworden:154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Guusje78:

Hé! Zou ik ook mogen meekijken. Ik ben dezelfde dag als jou geopereerd in de Welness Kliniek en heb ongeveer dezelfde maat. Ik heb 280cc extra high profile. 

Welk merk protheses heb je? Monobloc soft one? Dat gebruiken ze in de Wellness Kliniek toch? En wat is je voorsituatie?

Mag ik ook kijken bij jou?

Ik ga je toevoegen:38:

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-4-2017 om 14:47 zei Anne de Lange:

Ik kon de 4de dag po pijnloos autorijden en voor de kinderen zorgen en 1,5 week po weer aan het werk (kantoorbaan hoor). X Anne

Wooouw, dat is niet normaal snel. Ik zoek t nog niet om te gaan rijden. Mijn herstel ging niet zoals ik verwacht had, maar goed heb me erbij neergelegd en herstel wel maar met baby stapjes vooruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Pamuk:

@Cicike Ah nog iemand die met babystapjes vooruit gaat. 

Wat gaat er bij jou niet vlot genoeg?

 

En zou ik eens naar jouw foto's mogen kijken?

@Pamuk ik heb een paar 'ongelukjes' gehad. In het begin had ik erge krampen gehad, zie eerder in mijn verslag/tijdlijn. Een keer verkeerd in bed 'beland', en van de week woordwisseling gehad met mijn puberende dochter en was heel boos. Toen voelde ik als het ware mijn spieren scheuren in mijn linker borst. Dus weer vocht erbij, pijnlijk, strak bla bla bla. Nu begint het af te nemen en hoop dat het me niet nog n keer zoiets overkomt. Heb nog steeds niet auto gereden.. en dat ga ik ook nog niet doen. Ik forceer niks. Ik wil vooruit ook zijn het al maar baby stapjes.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cicike:

@Pamuk ik heb een paar 'ongelukjes' gehad. In het begin had ik erge krampen gehad, zie eerder in mijn verslag/tijdlijn. Een keer verkeerd in bed 'beland', en van de week woordwisseling gehad met mijn puberende dochter en was heel boos. Toen voelde ik als het ware mijn spieren scheuren in mijn linker borst. Dus weer vocht erbij, pijnlijk, strak bla bla bla. Nu begint het af te nemen en hoop dat het me niet nog n keer zoiets overkomt. Heb nog steeds niet auto gereden.. en dat ga ik ook nog niet doen. Ik forceer niks. Ik wil vooruit ook zijn het al maar baby stapjes.:(

@Cicike Ow dat lijkt me een eng gevoel. Gaat het nu wel weer een beetje?

Snap helemaal wat je bedoelt, sommigen herstellen jaloersmakend snel en mooi. Maar babystapjes zijn ook stapjes denk ik dan maar. 

Las dat jij ook 40+ bent, denk je dat onze huid sneller meebeweegt of juist niet omdat het minder elastisch is? 

Weet nl niet of ik nu juist een voordeel heb qua leeftijd (44) of eerder een nadeel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei RID:

@Cicike zou ik bij jou misschien ook mee mogen kijken? Ik heb zelf de 27e operatie bij Verdonck staan en twijfel nog erg over de cc's!

Ja, natuurlijk mag je ook mee kijken. Ik ben heel erg tevreden over de resultaat. Over welke maten twijfel je? En welke protheses neem je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cicike:

Ja, natuurlijk mag je ook mee kijken. Ik ben heel erg tevreden over de resultaat. Over welke maten twijfel je? En welke protheses neem je?

 

Het zouden de monobloc soft one rond worden, dual plane geplaatst. Ik heb 300&400 gepast, 350 had hij niet liggen. 400 vond ik erg groot en 300 was mooi maar mocht op zich nog wel beetje groter. Hij stelt dus 350 voor. Ik vind het moeilijk omdat ik me daar nu niets bij voor kan stellen! Wil volgende week ook bellen met de vraag of ik die maat wel kan passen bij mijn volgende consult. Hij heeft het ook helemaal niet over low medium of high profile gehad bedenk ik me nu..

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Pamuk:

@Cicike Ow dat lijkt me een eng gevoel. Gaat het nu wel weer een beetje?

Snap helemaal wat je bedoelt, sommigen herstellen jaloersmakend snel en mooi. Maar babystapjes zijn ook stapjes denk ik dan maar. 

Las dat jij ook 40+ bent, denk je dat onze huid sneller meebeweegt of juist niet omdat het minder elastisch is? 

Weet nl niet of ik nu juist een voordeel heb qua leeftijd (44) of eerder een nadeel. 

Ja, nu gaat het wel de goede kant op,dacht ik! Met mijn rechter borst weinig tot geen last van gehad, dus als linker ook zo deed had ik wel veel betere herstel gehad zou hebben. Maja, ik had beetje pech, en wilde ik waarschijnlijk te graag snel herstellen.

Weet niet of dat aan onze leeftijd ligt, hoop van niet want er komt ooit nog een wissel, haha. Wil nog niet aan denken. Hoop dat ik deze lang kan houden e dat ze mooi blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 ik heb je ook toegevoegd aan mijn album. De maat hangt ook van je borstbreedte af! Bij mij was dit de maximale voor een natuurlijke uitstraling. Ik wilde absoluut geen randen zien van de protheses. En 2 cupmaten erbij is wel echt heel mooi (tot nu toe). Ik ben pas 4 weken po en over 2 weken ga ik mijn booebis op laten meten. Mijn wens was een volle C cup. Dus we zien wel wat t wordt, er gaat nog veel veranderen als ik hier de meiden moet geloven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei RID:

 

Het zouden de monobloc soft one rond worden, dual plane geplaatst. Ik heb 300&400 gepast, 350 had hij niet liggen. 400 vond ik erg groot en 300 was mooi maar mocht op zich nog wel beetje groter. Hij stelt dus 350 voor. Ik vind het moeilijk omdat ik me daar nu niets bij voor kan stellen! Wil volgende week ook bellen met de vraag of ik die maat wel kan passen bij mijn volgende consult. Hij heeft het ook helemaal niet over low medium of high profile gehad bedenk ik me nu..

Oké, zo te zien ga je naar de Wellness Kliniek?

Wat is je voorsituatie? Misschien kun je een lijst maken met vragen en dan nog alles bespreken voor de operatie. Zou je ook n fijn gevoel geven als alles duidelijk wordt.

Succes met passen!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.