Ga naar inhoud

Cicike : 17 maart 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Natje3:

@Cicike

Is heel mooi. Ik begin er toch ook naar te verlangen. Dat is wat ik ongeveer wil. Bedankt. 

Dankjewel @Natje3! Fijn om te horen. Zal jou ook prachtig staan. Ze moeten nog zachter worden en zakken, en ik ben ook n fanatieke sporter die geen overgewicht mee wilde sleuren, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 191
  • Created
  • Laatste Reactie
19 minuten geleden zei Tinny:

Wauw!!! Die van mij zouden dan ietske kleiner zijn! :) nu heb ik ongeveer een idee wat er onder mn verband zit.. geeft me weeral dat beetje extra moed om dag 2 po door te komen... :unsure: 

 

Ze worden zeker heel mooi! 275cc is een hele mooie maat! Ik heb ook bijna 275cc genomen, maar ik ben steviger als jij en toch voor de grotere gegaan. Het verschil is niet zo heel veel. En dit was ook bij mij de max ivm borstbreedte.

Ik volg je nu.

De bh kun je idd. als het verband eraf komt bij de Verdonck kopen. Ik heb nu Carefix Bella (besteld op mooihoofd.NL) vind erg fijn. Die van de HEMA heb ik ook, maar die rekt niet mee en ik had echt hele gevoelige huid en tepels gekregen, kon het niet verdragen. Nu neemt die gevoeligheid pas af. Trouwens ik heb mijn bh's bij de zorgverzekeraar ingediend en kreeg het vergoed.  :43: op aanraden van @Wuppie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cicike 

Als ik zo door je fotootjes ga dan zie ik dat je verband er reeds vroeg af was..? Om welke reden heb je dit vroeger er af gedaan dan voorgeschreven..? Sorry dat ik zo curieus ben eh ;) Maar ik ben zelf enorm nieuwschierig naar mijn resultaat.. + het verband spant echt enorm hard.. :) 

Ik ben een zeer ongeduldig persoon maar ook wel iets te braaf om het er vroeger af te halen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tinny:

@Cicike 

Als ik zo door je fotootjes ga dan zie ik dat je verband er reeds vroeg af was..? Om welke reden heb je dit vroeger er af gedaan dan voorgeschreven..? Sorry dat ik zo curieus ben eh ;) Maar ik ben zelf enorm nieuwschierig naar mijn resultaat.. + het verband spant echt enorm hard.. :) 

Ik ben een zeer ongeduldig persoon maar ook wel iets te braaf om het er vroeger af te halen :D 

@Tinnyidd ik had het eraf mogen halen van Dr Verdonck. De reden kun je lezen eerder in mijn verslagje op 23 maart ik. Was vreselijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Cicike:

@Tinnyidd ik had het eraf mogen halen van Dr Verdonck. De reden kun je lezen eerder in mijn verslagje op 23 maart ik. Was vreselijk...

@Cicike

ow ok .. sorry! Had beter eerst ff gezocht en gelezen. Autch seg.. :( 

Algoed dat het nu opgelost is nu het verband er af is! 

Ik heb ook steken maar zeker niet zo fel. Het enige waar ik enorm last van heb is kortademig zijn. Maar dat is ook eerder door de druk van het verband volgens mij. Dus gewoon lekker zo weinig mogelijk doen :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Tinny:

@Cicike

ow ok .. sorry! Had beter eerst ff gezocht en gelezen. Autch seg.. :( 

Algoed dat het nu opgelost is nu het verband er af is! 

Ik heb ook steken maar zeker niet zo fel. Het enige waar ik enorm last van heb is kortademig zijn. Maar dat is ook eerder door de druk van het verband volgens mij. Dus gewoon lekker zo weinig mogelijk doen :D

 

Het geeft niet hoor, ja dat verband staat idd strak. Ik kon ook moeilijk ademen. Hoelang moet ie nog bij jou op zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Cicike Ik word op 2 juni ook bij Verdonck onder handen genomen. Zou ik alsjeblieft ook in jouw album mogen kijken. Mij werd 380 cc geadviseerd, maar ik hoef ook echt geen mega grote boos, maar het mogen wel echt borsten zijn ;-) Ik ben overigens wel vrij breed door het vele sporten wat ik altijd heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Cicike:

Het geeft niet hoor, ja dat verband staat idd strak. Ik kon ook moeilijk ademen. Hoelang moet ie nog bij jou op zitten?

 

Ik heb de 14e mijn ingreep gehad. Normaal gezien nog 9 dagen. Dus vrijdag 28 april mag het er in principe af.

Ben jij op controle geweest bij Dr. Verdonck zelf of heeft hij telefonisch beslist dat je het verband er mocht af doen? Ben je nadien nog bij hem geweest? Ik zoek namelijk de draadjes te laten afknippen door mn collega's (verpleegkundigen), steristrips en plakker er op.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei bettynoboop:

Hoi @Cicike Ik word op 2 juni ook bij Verdonck onder handen genomen. Zou ik alsjeblieft ook in jouw album mogen kijken. Mij werd 380 cc geadviseerd, maar ik hoef ook echt geen mega grote boos, maar het mogen wel echt borsten zijn ;-) Ik ben overigens wel vrij breed door het vele sporten wat ik altijd heb gedaan.

Ja, mag hoor! Ik heb je al toegevoegd! Ik kreeg het maximale wat er in kon, maar dat heeft idd met de borstbreedte te maken. Dr Verdonck is echt heel goed en aardig. Je kunt alvast aftellen.:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Tinny:

 

Ik heb de 14e mijn ingreep gehad. Normaal gezien nog 9 dagen. Dus vrijdag 28 april mag het er in principe af.

Ben jij op controle geweest bij Dr. Verdonck zelf of heeft hij telefonisch beslist dat je het verband er mocht af doen? Ben je nadien nog bij hem geweest? Ik zoek namelijk de draadjes te laten afknippen door mn collega's (verpleegkundigen), steristrips en plakker er op.. 

Ik kon op moment echt niet weg, ondanks dat de helse pijn toen gezakt was was ik echt niet pijnloos. Sterker nog ik had vandaag eerste keer dat ik bijna helemaal geen pijn had. En ben vrijdag 5 weken po. Ik hoor bij de trage herstellers, terwijl ik dacht met mijn gezonde levenstijl zo gepipt was. Ik heb pech gehad en ik heb t enorm onderschat.

Na de twee weken ging ik wel op controle, maar dat was geen pretje. Vol met pijnstillers en spierverslappers, haha. Ik wilde echt door hem laten doen en bespreken. Hij maakte ook weer foto's, en werd gerustgesteld. Fijne man.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei bettynoboop:

@Cicike Heb even bij je gespiekt! Jij bent ook wel wat smaller dan ik, dus dan zal dit een vergelijkbare maat voor mij zijn! Staan je super!!! :D

Dankjewel! Ik ben er dolblij mee!:wub: Jij zult ook zijn:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Yess! Vandaag alweer 7 weken po!

Heb een nieuwe album aangemaakt, oude raakte vol.

Vorige week mij aan laten meten en bh's gepast en kwam ik op een 75/E of 70/F uit:55:. Woehoe!:tatice_04:

Ze worden met de dag mooier! :wub:

 

Sporten heb ik ook opgepakt samen met @Wuppie en we bouwen het rustig aan op. Het gaat steeds beter met de conditie van mij...nu doen we alleen nog maar cardio.

Op 2017-4-19 om 21:36 zei bettynoboop:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.