Ga naar inhoud

Kim15 : 30 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Op 28-5-2017 om 17:25 zei Kim15:

Ja klopt rond en 350 of 375 gaan we dan even bekijken nog. 

 

Ooh vind he zo spannend haha.

 

 

Heej hoe is het bij jou? Al zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2017 om 16:17 zei Kimely:

Ohhhh wat spannend en eindelijk iemand die ook dinsdag wordt geopereerd bij dokter Straten!

 

Hoelaat mag jij je melden???

Heej hoe is het bij jou al zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-29 om 21:58 zei Kim15:

Heej hoe is het bij jou al zenuwen?

Ik lees je berichtje nu pas!  

 

Hoe is het met je?

 

Hier gaat het wel redelijk moet ik zeggen. Na de narcose kon ik alleen maar huilen om vervolgens de hele tijd naar mijn mooie borstpartij te blijven kijken. Toen ik 's middags eenmaal wilde plassen werd ik zo misselijk/duizelig dat ik bijna moest overgeven, maar heb het gelukkig binnen gehouden. Na een nieuwe poging na 20 minuten en een smelttabletje tegen de misselijkheid,ging dat ook goed gelukkig. Iets na zessen kwam dr. Straten langs en mocht ik naar huis. Had toen al wel ruim een uur lang last van druk op de borst, waardoor praten ook moeilijker werd. Nu de eerste nacht redelijk overleefd, maar vanochtend voelde ik het toch wel weer meer pffff.

 

Ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimely:

Ik lees je berichtje nu pas!  

 

Hoe is het met je?

 

Hier gaat het wel redelijk moet ik zeggen. Na de narcose kon ik alleen maar huilen om vervolgens de hele tijd naar mijn mooie borstpartij te blijven kijken. Toen ik 's middags eenmaal wilde plassen werd ik zo misselijk/duizelig dat ik bijna moest overgeven, maar heb het gelukkig binnen gehouden. Na een nieuwe poging na 20 minuten en een smelttabletje tegen de misselijkheid,ging dat ook goed gelukkig. Iets na zessen kwam dr. Straten langs en mocht ik naar huis. Had toen al wel ruim een uur lang last van druk op de borst, waardoor praten ook moeilijker werd. Nu de eerste nacht redelijk overleefd, maar vanochtend voelde ik het toch wel weer meer pffff.

 

Ik ben benieuwd hoe het jou is vergaan!

Hier gaat het ook redelijk heb geen pijn maar wel enorme druk. Ik kon niet goed wakker worden van de narcose dus was nog erg versuft heb niet eens goed kunnen kijken. Was ook wel misselijk voelde alsof ik moest overgeven maar lukte niet daardoor durfde ik ook niet te eten. 

Wij ook eindelijk na 6 uur naar huis. Dat vond ik wel erg lang duren. 

Vannacht ging voor mii niet zo heel super erg last van m'n rug gehad van het liggen en kon niet echt een goede houding vinden. Net nog even geslapen dat is wel even fijn. Ben blij dat ik geen pijn heb maar die druk is ook niet fijn vooral met opstaan en liggen gaan. 

 

Fijn dat bij jou ook alles goed is verlopen. Moet zeggen dat ik het ontzettend spannend vond. 

 

Liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Kim15:

Hier gaat het ook redelijk heb geen pijn maar wel enorme druk. Ik kon niet goed wakker worden van de narcose dus was nog erg versuft heb niet eens goed kunnen kijken. Was ook wel misselijk voelde alsof ik moest overgeven maar lukte niet daardoor durfde ik ook niet te eten. 

Wij ook eindelijk na 6 uur naar huis. Dat vond ik wel erg lang duren. 

Vannacht ging voor mii niet zo heel super erg last van m'n rug gehad van het liggen en kon niet echt een goede houding vinden. Net nog even geslapen dat is wel even fijn. Ben blij dat ik geen pijn heb maar die druk is ook niet fijn vooral met opstaan en liggen gaan. 

 

Fijn dat bij jou ook alles goed is verlopen. Moet zeggen dat ik het ontzettend spannend vond. 

 

Liefs kim

Hoorde al van de verpleging dat meerdere meiden inderdaad niet lekker waren geworden na de narcose. 

 

Wat duurde dat lang he? Ik hoorde om half 4 de dokter namelijk al in de eerste kamer, ik denk moooooi..maar dit werd helaas iets na zessen. 

 

Oh vervelend zeg, ja dit is ook pas de eerste nacht en het gaat vast nog wel erger worden. 

 

Ik moet zeggen dat ik het nog steeds wel spannend vind, maar dan meer hoe het herstel nu gaat verlopen. Vanavond is even die bh uit en even lekker douchen en ze uitgebreid bekijken :D 

 

Ik spreek je gauw weer! Succes met je herstel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii dames. 

 

Nou hier mijn verslagje van de dag van mijn operatie. 

 

Dinsdagochtend 30 mei om 05.10 ging bij mij de wekker. 

Voor mij is het 2 uurtjes rijden naar kliniek heyendael. 

Daar moest ik mij om 8 uur melden. 

Ging sneller dan verwacht dus waren ruim op tijd. 

We werden naar mijn kamer gebracht en uit eindelijk kwam de verpleegster langs om een en ander uit te leggen en op meten. 

Grappige vrouw trouwens wel. Eerst begon ze over het verleden van het ziekenhuis dat het eerder werd gebruikt voor patiënten met tuberculose. En dat de helft hier dood ging en andere helft bleef leven Oke thnx! Had ik nodig haha. 

 

Maar goed m'n polshartslag was aan de hoge kant maar kon geen kwaad waren ook de zenuwen. 

Uiteindelijk werd ik om 9.45 naar de Ok gereden. 

Daar kreeg ik een baby infuusje want m'n aderen waren erg klein. 

9.55 ging de antibiotica erin en even later kwam dr straten alles aftekenen. Erg spannend allemaal. 

 

Toen naar de operatiekamer ik mog op de operatietafel gaan liggen. 

Ze zagen dat ik erg nerveus was en ik begon te huilen en te trillen een meneer zei nog ik geef je even wat kalmerends.  

Voor mijn gevoel nog geen minuut later vroeg ie voel je al wat ik zei ja word duizelig. En toen was ik out geen idee of ik de narcose al gekregen had want niks over gehoord. 

 

Op de uitslaapkamer kon ik moeilijk wakker worden heb er nog wel even gelegen ik was zo versuft dat ik geloof ik wel gekeken heb naar mn borsten maar drong niet tot me door kan me niet eens herrinderen dat ze me de bh hebben omgedaan. 

 

Terug op de kamer af en toe nog weg gedommeld. Wel misselijk maar niet overgeven daardoor durfde ik niet te eten. Uit eindelijk 5 crackers gehad op de heledag. 

 

Had wel enorm druk op m'n borsten verpleger zei al net alsof je bakstenen op je borsten hebt liggen nou idd zo voelde het ook. 

Toen gewoon lekker uit rusten. 

 

Tegen 6 uur kwam dr straten gelukkig langs om te vertellen dat ik naar huis mog. Eindelijk want dat wou ik ook graag. 

 

Eenmaal thuis nog even op de bank gezeten en lekker naar bed. Nou ging niet zo heel fijn de eerste nacht maar ik heb wat geslapen. 

 

Tot nu toe gaat het redelijk druk word minder maar houd veel vocht vast. 

 

Ik houd jullie op de hoogte

 

xo kim

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om te lezen, omdat het zo herkenbaar is. Ik denk nog vaak terug aan de dag van de operatie in dezelfde kliniek. Ondanks de soms pijnlijke dagen erna was dit toch wel een van de mooiste dagen uit mijn leven! Ik wens je een goed herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei neen004:

Leuk om te lezen, omdat het zo herkenbaar is. Ik denk nog vaak terug aan de dag van de operatie in dezelfde kliniek. Ondanks de soms pijnlijke dagen erna was dit toch wel een van de mooiste dagen uit mijn leven! Ik wens je een goed herstel! 

Wat fijn dat je dat zegt. Want dit moment denk ik jeejtje waneer voel ik me weer normaal. Moet geduld hebben. Dank je wel x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2017 om 08:54 zei Mallorca:

Goedemorgen,Nee ik ga naar diakonessen in utrecht.......morgen bellen ze en hoop dat ik heel vroeg mag......we houden elkaar op de hoogte..groetjes

Hoii hoe is het bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Natje3:

@Kim15

Ben blij.dat het voorbij is. Zolang ik stil lig heb ik geen pijn. Maar als ik begin te bewegen. Oei,oei dat is dat minder.

Hoe is het met jou ?

Redelijk als ik stil zit is het te doen maar zolang ik ga lopen of me druk maak worden ze gelijk hard. 

En wel nog een druk erop. 

 

Kwestie van geduld. Die ik soms niet heb haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk om jullie verhalen te lezen. En heel herkenbaar. Ik ben een week eerder geholpen, ook in Groesbeek. 

Ik ben nu bijna twee weken verder en het gaat heel goed! Hopelijk gaat het herstel bij jullie ook zo snel! Lekker boekje lezen in de tuin, beetje tv kijken, soort mini vakantie houden hehe

 

sterkte! En natuurlijk gefeliciteerd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎6‎-‎2017 om 07:22 zei Kim15:

Hoii hoe is het bij jou?

Dinsdag was the day voor de wissel en was erg relaxt.......na ongeveer 1,5 2 uur duurde de operatie en blijft raar zo een narcose...ik moest alleen nachtje blijven ivm bloeding aan de kant waar de silicone in mij borst zat en had uiteraard een drain..medicatie was erg sterk en donderdag dacht ik....ik kan wel zonder...nou niet dus...buiten het ongemak waar niemand het over wil hebben dat je niet meer naar toillet kan zo ziek als een hond met koorts en  misselijk...na diclofinac gaat het weer dus morgen maar snel weer vragen bij apotheek.....ene borst is nog steeds groot deel zonder gevoel...best eng..........maar vind ze net zoals jij heel mooi maar hou liefst mijn bh nog aan met douche want vind dat toch eng zonder en weet niet hoe snel ik m weer aan moet doen .Zo mooi te horen dat je ze mooi vind en rustig aan doen he want dan heb je er heel wat jaren weer plezier van.....liefs xxx mallorca

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.