Ga naar inhoud

Kmcj : 16 januari 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Ziet er echt heel mooi uit bij jou al! Lijken wel groter ook dan in het begin ofniet? Vind die van mij nog niet echt om aan te zien maar dat zal ook wel wennen zijn ofzo. :P Qua pijn heb ik sowieso geen klagen eigenlijk bijna geen last van. Ik heb ze voor de spier gekregen dus dat zal er waarschijnlijk ook wel mee te maken hebben. En jij nog last? Bij jou is het ondertussen al bijna weer een maandje geleden. Hoe zijn bijv je littekens? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt, het kan ook dat ze ietjes groter worden omdat het nog moet zakken. Haha ik vond het in het begin ook niet om aan te zien maar nu ondertussen ben ik echt blij! Fijn dat je geen pijn hebt gehad maar dat ligt denk ik idd omdat jij ze voor de spier hebt. Ik heb ook geen pijn meer maar ze zijn soms nog wel wat gevoelig! Hopelijk komt in ieder geval snel het gevoel terug aan de onderkant van mn borsten! Mijn littekens zien er heel erg mooi uit, ik heb aan iedere borst nog een korstje of hechtingkje wat nog weg moet gaan voor dat ik kan gaan smeren met littekencreme. Ik moet 23 febr op na controle. Ik smeer trouwens wel echt 2 a 3 x per dag mn borsten in met nivea creme en dat is ook heel goed om ze soepel te maken/houden en voor t vocht in de huid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt alle reden om blij te zien, ziet er echt goed uit al! Oké dat van die niveau crème ga ik ook maar proberen dan haha. Maar ik begrijp dat je dus aan de onderkant nog gevoelloosheid hebt? Ben wel benieuwd wat Fresow ervan vind bij je controle. Je had de pleisters er zeker zelf afgehaald? Viel dat mee? En wat voor profiel heb jij en projectie? Of weet je dat niet? Was benieuwd omdat ik Natrelle heb en jij mentor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 16-2-2017 om 18:07 zei Kmcj:

Ik weet niet waar ik dit bericht moet plaatsen dus doe het even hier. Heb sinds vanmorgen af en toe echt hevige steken in mijn rechter borst, is dit normaal? Ben nu 4,5 wk PO

Is dat niet omdat je nu misschien het gevoel terug krijgt aan de onderkant van je borsten? Of had je dat al weer terug? Ik heb daar namelijk ook nog steeds geen gevoel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 25-2-2017 om 00:06 zei xxies:

Is dat niet omdat je nu misschien het gevoel terug krijgt aan de onderkant van je borsten? Of had je dat al weer terug? Ik heb daar namelijk ook nog steeds geen gevoel.

Geen idee wat het was?! Maar het was behoorlijk pijnlijk! Maar dr. Fresow zei dat het aan het weer kon liggen. Heb er gelukkig ook geen mast mee van gehad. 

Ik heb nu ook na ruim 2 maanden nog steeds geen gevoel aan de onderkant van mn borst..

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Kmcj:

Geen idee wat het was?! Maar het was behoorlijk pijnlijk! Maar dr. Fresow zei dat het aan het weer kon liggen. Heb er gelukkig ook geen mast mee van gehad. 

Ik heb nu ook na ruim 2 maanden nog steeds geen gevoel aan de onderkant van mn borst..

Aan het weer? :blink:

Als in dat het koud is ofzo? 

Ben benieuwd wat hij ermee bedoelde :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎28‎-‎1‎-‎2017 om 19:21 zei Kmcj:

Hoi meiden,

 

Even een update! Bijna 2 weken P.O. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wow! dat ziet er echt super mooi uit:1bouncingboobs:.

Volgens mij gaat die Fresow het nog druk krijgen:P.

Hier mag je echt trots op zijn!

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Nivea:

Wauw, wat bijzonder.. nog nooit van gehoord.. geldt dat dan voor allerlei wonden, of geldt dat alleen voor borsten?

Ik zal het eens in de gaten houden!

 

Heey Nivea, bij borsten idd ook nog nooit van gehoord.

Maar na de bevalling die hechtingen daar heb ik bij bepaald weer wel eens last van gehad idd, en steken:blink:.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mrslaurajessy
Op 20-3-2017 om 21:32 zei Kmcj:

geen gevoel aan de onderkant van mn borst..

M'n zus heeft ook een BV gehad 8 jaar geleden en die heeft dat gevoel aan de onderkant nooit meer terug gekregen. Heeft dat dan met zenuwen te maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ey ladies, 

Hier nog een Fresow groupie :P

 

Ik ben 26 april eindelijk aan de beurt, en kan niet wachten haha ;)

Wat zien jou borsten er prachtig uit @lena76! Heb je de bh daar gekocht in de kliniek en een borstband gedragen? Ben zo benieuwd naar alles, en vooral hoe het eindresultaat zou zijn. 

 

Ik heb nu een lege c75 en krijg 375cc li en 400cc rechts Motiva ful. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MB2101 Heey,

 

Super dat je een datum hebt! weer een bij dr Fresow idd de groep wordt steeds groter.

Begrijp goed dat je niet kan wachten en zo lekker voor de zomer ik zou ook niet kunnen wachten net als jij:D.

Die prachtige boobies die jij ziet in het topppic zijn helaas niet de mijne, die moeten nog worden gewisselt.

Top lekker aftellen nu! voor je het weet is het zover:35:.

Ik blijf even mee kijken naar de resultaten van dr Fresow omdat ik veel moois voorbij zie komen.

 

Xx Lena

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.