Ga naar inhoud

Nina June : 6 maart 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Cheyenne010

Hij heeft bij mij zeker voorbeelden laten zien naar ik ben van nature al iemand die al snel denkt dat het bij haar niet uitpakt zoals het moet uitpakken.

 

ik heb een zelfde hang als jij denk ik, maar wel vollere borsten, nio zijn advies was ook ronde prothese vann 700cc.

 

ik ben alleen zo bang fat de dubble bubble vanzelf overgaat en dan alsnog eraan geholpen moet worden. 

 

Gelukkig ben jij een "live" voorbeeld, dat is betrouwbaarder dan een fotoboorbeeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!! ♡ Leuk om je verslag te lezen :D Ik krijg volgende maand ook Nio's en ook bij mij heeft hij al gezegd bij 1 borst kans op double bubble maar inderdaad dat dat weg trekt. Ondanks dat ik daar best onzeker van werd weet ik dat ik in goede handen ben en dat wij echt bij een heel kundige chirurg terecht zijn gekomen die haarfijn weet wat hij doet. Ik krijg 800cc. Hoe voel je je nu? Heb je veel pijn of valt het mee? 

 

Geniet van je boobs en ben benieuwd hoe het herstel zal gaan. 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei 1988:

Ondertussen 11 dagen na de operatie en alles verloopt heel goed. Het verband was echt heel irritant en jeukte en hing helemaal los. Ik ben dan vandaag ook maar een stevige sportbh gaan kopen. Daarjuist het verband eraf gedaan en deze bh aangedaan. Ik merk dat dit meer steun geeft dan het verband. Hopelijk kan het geen kwaad dat ik dit een paar dagen vroeger heb gedaan. Maandag langs de dokter om de draadjes eruit te laten halen. Ik heb nu toch al een beetje het resultaat kunnen zien en ik ben er zo blij mee! Morgen zal ik een foto posten. Weet er iemand hoe lang je die zwarte band moet aanhouden? Deze draag ik nu nog steeds over de sportbh. 

 

Wat fijn dat je blij bent met het resultaat! Vond je t niet spannend om t verband er af te halen?! 

 

De zwarte band moet je 8 weken dragen. Tenminste dit wordt door dr. Verdonck geadviseerd. Ik ben nu 6 weken po en heb m wel af en toe een paar uurtjes af maar ik vind t dan heel 'los' en onvertrouwd voelen! Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misagi wat spannend zeg over een maandje krijg je ook jouw Nio's :wub:. Maak je geen zorgen over double bubble het valt mij in iedergeval reuze mee. Had het veel erger verwacht. En uiteindelijk met wat tijd valt het allemaal mooi in de nieuwe plooi en is er niks meer van te zien. Ik ben nu 6 dagen PO en ben super tevreden over het resultaat. Ook al veranderen ze elke dag nog en zal het nog wel zo blijven voor een aantal maanden.

 

Wat betreft herstel gaat het goed. Ja, pijn zo nu en dan. Nu heb ik voornamelijk jeuk en prikt het op de wond. Je mag er natuurlijk niet aan zitten dus dat voelt wel vervelend. Maar ook dit komt en gaat. Ik neem al 3 dagen geen oxycodon meer maar gisteren avond deed het toch heel veel prikken/pijn dus heb ik er 1 genomen om te kunnen slapen en de nacht door te komen. Na 6 dagen dag en nacht sportbh dragen kon ik het gisteren even niet meer aan en begon het zo te jeuken dat ik zonder bh heb geslapen. Wat wel bevrijdend voelde. Vandaag bij opstaan merkte ik wel echt druk op de wond, alsof je het gewicht van de prothese te zwaar aanvoelt. Maar ook dit was even gelukkig uit te houden. Met het mooie weer wilde ik vandaag toch even van de zon genieten en ben gaan wandelen. Waarbij ik veel jeuk/pijn kreeg en dacht weer naar huis te willen maar na even zitten het weer terugtrok en ik uiteindelijk toch weer 2 uur buiten ben geweest. Goed naar je lichaam luisteren.

Nu weer lekker op de bank liggen niks doen.:D

 

Ben je gaan volgen, ben benieuwd naar jou ervaring en beleving. Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je er al zo blij mee bent nu! Die double bubble komt naar hoe ik het begrepen heb ook pas later toch?! Maar wie weet ook wel niet dat zou fijn zijn! 

 

Ja het was heerlijk weer om naar buiten te gaan vandaag ♡ Zolang het voor jou oké voelt is het goed. Wordt er goed voor je gezorgd nu thuis? Dat wordt voor mij nog een dingetje om "afhankelijk" te moeten zijn en ook met kids. Maar ik zal wel moeten :P

 

Leuk dat je mij ook volgt. Ben al aan het aftellen. Zo zijn we mooi klaar voor de zomer ;)

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misagi @Liefbeestje Hi dames, met mij gaat het uitstekend! Lief dat jullie het vragen. Sinds gisteren geen medicijnen meer en voel ook geen pijn. Afgelopen woensdag m'n eerste controle gehad en  m'n boobies zijn goedgekeurd door Dr. Nio, hij keek heel trots naar z'n kunstwerk :wub:. Wel had ik m'n bh te hoog zitten waardoor de protheses niet konden dalen en dat is wel essentieel om de dubbel bubble techniek te laten slagen. Hij heeft de bandjes van m'n bh verstelt en nu 4 weken wachten tot volgend consult. @Tries89 Hij wilde de pleistertape eraf halen maar ik begon meteen te piepen, ben wat kleinzerig. Dus die heb ik gisteren onder de douche langzaam verwijderd naast het feit dat ik misselijk werd van m'n eigen stress en paniek. Viel het eraf halen reuze mee:blink:. Wond zag er heel goed uit en maar twee kleine korstjes op m'n rechter wond waar ik ook zo'n jeuk had af en toe. Dr.Nio zei dat het de tape was die de jeuk veroorzaakte en dit klopt want jeukt gelukkig niet meer. Ik doe eigenlijk alles al behalve sporten, intensieve oefeningen of schoonmaak. Ook zo min mogelijk m'n ellebogen boven m'n schouders. Het gaat allemaal boven mijn verwachtingen goed. Zal paar foto's toevoegen aan m'n album ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha erg he die pleisters.  Ik heb ze vd week na t douchen eraf gehaald en mijn maag draaide er ook van :) zag er gelukkig goed uit. Fijn dat je je goed voelt meid! Wel oppassen dat je niet te veel doet.. vind t zelf ook erg lastig omdat ik nergens geen last meer van heb! 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Pamuk gefeliciteerd met je nieuwe boobies. Ik heb de eerste drie dagen oxi genomen. Eerste dag ben ik in de ochtend geopereerd en pas s'avonds een oxi genomen. Wel heb ik er twee tegelijk genomen want kreeg heel veel pijn. Maar dit schijnt niet de bedoeling te zijn. Er is niks gebeurt maar raad aan dat je een per keer neemt. De volgende dag heb ik er 3 volgens prescriptie ingenomen. De dag erna maar twee. De vierde dag heb ik geen oxi op maar dag 5 heb ik er wel 1 op. Vanaf dag 9 neem ik helemaal geen pijnstillers meer ook geen paracetamol.

 

ik zou echt alle pijnstillers op tijd nemen vooral de eerste dagen die zijn het zwaarste. Een schema met tijden maken is echt een aanrader. Dan kan je ook precies bijhouden wat je gedaan hebt en weet je zeker dat je alles binnen krijgt.

 

Sterkte en wens je een goed herstel

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nina June!

 

ja ik heb nu via de administrator van dit forum ook een aangepast schema gekregen. Dit om de medicijnspiegel wat constanter te houden. Het is nu dag 2 po en het voelt nog niet als een feestje

 

Probeer me te focussen op dag 3 en 4. En dat ik dan hopelijk het ergste achter de rug heb. 

 

Liefs Pamuk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MamiS Ja die had ik gekregen. 

Maar ik moet zeggen dat ik die van @best_boobie echt beter vond. 

 

Zodra je weet wat je krijgt aan pillen kun je het beste haar mailen voor een goede verdeling over de dag en nacht. Kan de mijne wel geven maar weet niet of je hetzelfde krijgt. En best boobie weet ook precies wat je wel en niet tegelijk mag innemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey dames.

Ik word over 2 weken geopereerd bij Velthuis en die hebben mij oefeningen (via fysio) doorgestuurd om de borstspier op te rekken, moet ik nu mee beginnen. Hebben jullie ook zoiets gehad, of doen ze dat ergens anders ook, of is dat echt een Velthuis dingetje. Ze melden het ook op hun website dus misschien wel alleen daar, het blijkt dat daarmee de pijn een stuk minder is na ingreep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.