Ga naar inhoud

ainovab : 11 februari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei Gizmootje:

Oh alweer een week verder. Gelukkig dat je al wat beter voelt ! 

Plaats je nog foto's ? Voor/na  

ik heb voor 8 maart me eerste consult gepland in Uden met j.verwey via dg 

Hoihoi in eerste instantie wilde ik fotos plaatsen maar bij nader inzien vind ik dat tof niet zo prettig.. mijn profielfoto is van nu. Van gister. 

 

Veel succes met je consult 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Gizmootje:

Hey dat is begrijpelijk. Ik weet ook niet of ik het 123. Zou doen. 

Misschien alleen met bh of hemd aan hihi ! 

Is het goed te doen met die bh aan uit en douchen zo in week 1 ?

Ja naja internet is niet zo te vertouwen meer.. vandaar! En jahoor tis te doen aan en uit alleen de eerste 4 dagen als je hem aandoet worden je borsten natuurlijk wat strakker in die bh gepropt dus dat doet int begin even zeer. Maar ik hou hem aan met douchen want ik Was alleen vanaf m'n navel naar beneden en met een washandje me gezicht en oksels dus ik houd m altijd aan. Na 6 dagen heb ik pas m'n haar gewassen door op een stoel te zitten en naar voren te hangen zegmaar dan kan het makkelijk en das heerlijk!!! Vrijdag mogen me hechtingen eruit dan gaat savonds m'n bhtje uit en ga ik uitgebreid heeeel ijk douchen!! Lekker z'n rituals pakket gehaald!♡♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Gizmootje:

Oooh lekker om na uit te kijken ! 

Heb je ook een controle bij de hechtingen uithalen bij de pc of gewoon door een praktijk medewerker van dg ? 

Ik ga vrijdag pas dan mogen de hechtingen eruit. En dit is bij klinkt gabriels zelf in Barendrecht voor mij. Bij de medewerker niet de arts DENK ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey hey @ainovab super fijn om jouw uitgebreide verslag over de operatie eerder hier te lezen! Ik ben volgende week dinsdag aan de beurt bij dr Peters, heb heel veel geluk gehad dat ik op hele korte termijn bij hem kon, omdat de arts waar ik eigenlijk zou gaan mij niet meer wilde opereren wegens diabetes.. 1,5 week van te voren kreeg ik dat pas te horen. Allemaal de slechte communicatie van DG.. maar ik heb nu haar privé nummer dus als er wat is kan ik haar persoonlijk spreken, heel fijn idee!
Hoe is het nu met je? Nog tevreden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

Heey dames, even een vraagje waar ik heel ongerust over ben. Ik ben nu 9 maanden geleden geopeereerd via diana gabriels in vlaardingen door arts pieter hupkens, nooit complicaties gehad alleen ik voelde altijd de siliconen zitten zegmaar, als ik op mijn zij lig voel ik ze zakken naar links of rechts , misschien hoort dat maar ik heb nooit grote borsten gehad dus dat weet ik niet.. als ik op mijn buik lig voel ik ze echt en dat is biet zo fijn dan doe ik mijn handen onder mijn sleutelbeen anders ligt het niet lekker..waar ik me erg zorgen ommaak is dat ik ineens sinds vandaag mijn linker borstspier voel branden... heeft iemand dit?? Kan het nu nog gaan ontsteken of afstoten of iets... dankjewel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.