Ga naar inhoud

Hoe hebben jullie je haar? Pony of niet?


Marisjuh

Aanbevolen berichten

Heey meiden!

Ik weet niet zo goed waar ik dit onderwerp moet plaatsen dus is het verkeerd zet het gerust ergens anders ^_^

Ik heb vanmezelf klein beetje slag maar wel dun haar!

Ik wilde mijn haar op bijna 1 lengte tot over mijn borsten maar het hangt zo slap langs mn gezicht.

Kortom ik wilde vandaag een pony laten knippen. Maar nu komt het ik heb al eerder een pony gehad en het werd zo snel vet! Maarja nu hangt het ook zo slap en worden de plukken langs mn gezicht ook vet...

Kortom meiden hebben jullie een pony? zo ja hoe zorgen jullie ervoor dat het niet vet word?

Of hebben jullie het ook bijna op 1 lengte en hoe zorg je ervoor dat het niet zo flut hangt :blush:

O en stylingsproducten zijn echt een no no voor mij!

Kortom gewoon wassen en creme voor de puntjes is genoeg :blush:

Sorry als heel dit topic niet gepast is :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hihihi! Kijk maar naar mijn foto's in de galerij... Ik heb een GIGA bos stijl haar mét pony!

Mijn haar is nooit vet! Nu beken ik je wel eerlijk dat ik elke 2 weken mijn haar laat behandelen met truffelshampoo van Fuente..http://www.fuente.nl/nederland/truffle_by_fuente.php

En dan wordt je haar echt nooit vet! Heerlijk spul!

Liefs,

Dollie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw je hebt echt mooi haar :D

Helaas heb ik wel snel vet haar.. na 1 dag gaat het flut zitten.. :9:

Wat houd truffelshampoo in?

Donderdag ga ik ook voor een pony :D

Hoe hou jij die een beetje in model?

Na 5 min buiten lopen ben ik net 1 bos klit :P

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan opteren voor een dunne schuine pony ipv zo'n dikke rechte .

Je begint best niet teveel aan de zijkant maar net waar je wenkbrauwen beginnen . Het korste stuk laat je nog onder je wenkbraus beginnen en zo schuin naar beneden .

Dat is niet zo drastisch .

Je kan dat een paar dagen aanzien en als 't je niet aanstaat kan je terug om 'm toch gelijk , dikker of breder te laten knippen . Meestal doet me'n dat dan gratis (als je binnen een paar dagen terug gaat) .

Andersom kan je niet meer terug , wat eraf is , is eraf .

Je kan als je pony vettig is die gewoon even wassen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook een pony en had eerst een schuine (lokje)

Nu is die aan de linker kant nos steeds iets langer, maar heb ik wel wat meer pony.

Ik heb een tijd lang laagjes in mn haren gehad en nu wil t weer laten groeien. Die laagjes gaven een hoop volume, maar heb geen zin meer om iedere ochtend een half uur te fohnen.

Mn pony fohn ik trouwens wel, met zo'n krul borstel, zodat ie wat 'bol'valt. Als ik dat niet doet, zit het ook niet! Maar das binnen 5 minuutjes gepiept!

Ik heb best een smal gezicht en een pony maakt mn gezicht wat voller.

Enne ik was mn haar iedere dag. Het is niet echt sel vert ofzo, maar ik vind dat gewoon lekker fris!!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was het om de dag :blush: soms 1 keer in de 3 dagen :blush:

Waarom was je het elke dag? Heb gehoord dat het hierdoor alleen maar vetter wordt ^_^

Al neig ik er soms ook wel naar...

Tsja, ik douche elke dag en vond het wel lekker om er helemaal onder te staan en mijn haren te wassen. En ik heb lange haren en zit er heel vaak in met mijn handen (zit het voor mijn gezicht ofzo) of lekker aan plukjes te draaien en aan het eind vd dag MOET ik het wassen want dan is het al vettig aan het worden, laat ik het een dag langer zitten dan is het gewoon VET. Ziet er niet fris uit.

Dus gewoon elke dag. En mensen zeggen allemaal van 'je moet je haar niet elke dag wassen' maar heb in vakanties wel es geprobeerd om er doorheen te gaan, naar om de dag of 2 dagen maar het lukt niet.

Dan maar niet hoor haha. Mijn haar glanst mooi en is lekker zacht dus het maakt me niet zoveel uit :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.facebook.com/album.php?profile=1&id=555996179#!/photo.php?pid=5440475&id=555996179&ref=fbx_album

Ik heb een schuine pony haha zoals de meeste...

Je kan dat zo kort knippen als je wilt...

Ow en qua shampoo...

Ik gebruik Alterna shampoo en ben nu sinds een week Syloss ofzoiets aan het proberen...

Had deze gekregen van een vriendin en moet zeggen om de dag moet ik ze echt wassen MAAR ik heb lang haar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was gewoon elke dag,net wat Excella zegt,ik kan dat dus ook niet,moet elke dag heerlijk me haar wassen in de douche

zelfs op vakantie krijg ik dat niet voor elkaar.

ik was me haar wel met shampoo van de kapperswinkel,dure en heb geen enkel dof,vettig of droog haar

fohnen,dat maakt ons haar droog :angry: maar zelfs daar heb ik ene goedje voor van de kaperswinkel :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh ben jaloers meloentje, wil graag mijn haar tot over mn borsten helaas gaat het zooo langzaam :9:

Ja b cupje heb het doorgezet!

Mn vriend zei doe het gewoon!

Ben er heel blij mee, is toch iets anders he :D

Mn vriend vind het sexy staan dus wat moet ik nog meer!

Nieuwe boobies, nieuw haar :P

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.