Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoe trek je dan het handigst een truitje aan mag 6 weken toch niet boven je schouders met elleboog..  ik ben pas juli aan de beurt maar had al gedacht idd spagettihemdjes via onder aan trekken Haha maar goed hopelijk zo mooi weer dat ik in hemdjes kan blijven hihi 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
27 minuten geleden zei Gizmootje:

Hoe trek je dan het handigst een truitje aan mag 6 weken toch niet boven je schouders met elleboog..  ik ben pas juli aan de beurt maar had al gedacht idd spagettihemdjes via onder aan trekken Haha maar goed hopelijk zo mooi weer dat ik in hemdjes kan blijven hihi 

Mijn ellebogen komen soms wel iets erboven..

Ook met haren wassen

Nja beetje ter hoogte van mijn schouders of iets erboven

Zijn nu nog van die stretch truitjes dus die zijn wel goed aan te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha @Liefbeestje me too!

en bij tijd en wijle ook nog een gefrusteerde kop erop om het geheel af te maken :D

 

Heb morgen mn eerste controle afspraak dus dan ook weer voor het eerst weer in normale kleren en een make upje. Ben wel benieuwd want mijn borsten zijn echt heeeeel hard. Terwijl ik bij iedereen lees dat het na 2 weken al wel wat zachter is en het meeste van het vocht verdwenen is :74:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Gizmootje:

Hoe trek je dan het handigst een truitje aan mag 6 weken toch niet boven je schouders met elleboog..  ik ben pas juli aan de beurt maar had al gedacht idd spagettihemdjes via onder aan trekken Haha maar goed hopelijk zo mooi weer dat ik in hemdjes kan blijven hihi 

 

Ah wat leuk, ik word ook in juli geopereerd. Wel ik dacht net hetzelfde. Mijn man was al aan het lachen, hij vroeg me of hij me na toiletbezoek ook nog moest helpen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei JESSICAD:

 

Ah wat leuk, ik word ook in juli geopereerd. Wel ik dacht net hetzelfde. Mijn man was al aan het lachen, hij vroeg me of hij me na toiletbezoek ook nog moest helpen :P

Hahaha ik heb in het begin wel aan mijn vriend gevraagd of hij mijn broek omhoog kon trekken over mijn billen heen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Liefbeestje:

Maar heb hier ook al gelezen dat toch iemand hulp nodig had bij het afvegen na de grote boodschap......:P

 

Hahaha met links kon ik het wel.. Natte doekjes gebruiken, is nog makkelijker

Door t vocht in mijn rechter borst kon ik ook nauwelijks iets met mijn rechter arm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha wat een gedoe allemaal zo net na de operatie.  Hemdjes vanaf beneden aandoen had ik al ergens gelezen, goede tip! Maar als ik naar mijn werk moet na 2 weken zal ik mezelf netjes aan moeten kleden.... Dat moet na 2 weken toch wel haalbaar zijn?!

 

Vochtig toiletpapier is een goede tip :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Loulou_:

Hahaha wat een gedoe allemaal zo net na de operatie.  Hemdjes vanaf beneden aandoen had ik al ergens gelezen, goede tip! Maar als ik naar mijn werk moet na 2 weken zal ik mezelf netjes aan moeten kleden.... Dat moet na 2 weken toch wel haalbaar zijn?!

 

Vochtig toiletpapier is een goede tip :lol:

Ja bij mij wel.. ik was gisteren 2 weken po en kan mezelf nu wel weer aankleden

Alleen niet te vaak je ellebogen te hoog boven je schouders heffen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig! Als iemand je helpt met een shirt aantrekken kan het misschein al wel eerder? En hoe doe je dat dan met haren kammen enzo? Doet je man dat nu voor je :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loulou_:

Oh gelukkig! Als iemand je helpt met een shirt aantrekken kan het misschein al wel eerder? En hoe doe je dat dan met haren kammen enzo? Doet je man dat nu voor je :P 

Nee lekker allemaal zelf.. haha

In het begin wel laten doen maar nu lukt t prima zelf

Gewoon je armen zo laag mogelijk houden

Heb vandaag ook een shirt aan met langs mouwen

Goed gelukt hoor, hoofd ook mee naar voren en dan is het goed te doen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-3-2017 om 10:25 zei rozebooz:

Ja zeker! Qua maat weet ik dus ongeveer wat ik wil enkel vraag ik mij hoe dan uiteindelijk de vorm wordt. Of het dan nog verschil maakt net een beetje meer  of minder. rond of anatomisch. Bij rond denk ik ojeee als het maar niet schijven op ballonnen worden en anatomisch of er dan wel genoeg vulling boven in zit en  niet alles onderin als ballonnen hangt. Verder twijfel ik niet hoor, whaha..

Hey meid! Ik las even mee en zat met hetzelfde dilemma als jou :) mijn chirurg zie me dat, wanneer je ronde prothesen dual plane plaatst, de spier de bovenkant van de prothese een beetje platdrukt zodat dit ook natuurlijk oogt maar wel nog vol. Hij zei dacht ik zelfs dat anatomische dual plane plaatsen weinig zit had:) misschien ben je daar iets mee. Succes nog! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei rozebooz:

@lien. Bedankt voor het meedenken :D jij hebt dus uiteindelijk toch voor rond gekozen? Ik heb binnenkort nog contact met de kliniek..dan hoop ik wijzer te worden. :)

Ja inderdaad :)   Van het merk Motiva, ook omdat die zo natuurlijk zouden uitzien/aanvoelen/vallen. Ze zitten nu nog ingepakt, maar als je het merk ingeeft op de zoekbalk kan je wel al resultaten zien! Waar ga jij op consultatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 13:28 zei Mel89:

Nee lekker allemaal zelf.. haha

In het begin wel laten doen maar nu lukt t prima zelf

Gewoon je armen zo laag mogelijk houden

Heb vandaag ook een shirt aan met langs mouwen

Goed gelukt hoor, hoofd ook mee naar voren en dan is het goed te doen

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Mel ziet er goed uit zeg!! Hoe is het nu?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Paprika:

Mel ziet er goed uit zeg!! Hoe is het nu?

 

 

Goed hoor.. begin ook al steeds meer in huis te doen

1 borst is nog wel groter en zit nog hoger dan de ander.. maar ben dan ook pas 3 weken po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2017 om 22:39 zei lien.:

Ja inderdaad :)   Van het merk Motiva, ook omdat die zo natuurlijk zouden uitzien/aanvoelen/vallen. Ze zitten nu nog ingepakt, maar als je het merk ingeeft op de zoekbalk kan je wel al resultaten zien! Waar ga jij op consultatie ?

Ik ben bij Frans Straten geweest, wel een goed gevoel bij deze kliniek :) ik denk dat ik uiteindelijk toch wel met het eerste advies mee ga. 440 cc anatomisch III. of het uiteindelijk echt allemaal verschil gaat maken weet ik niet, maar door de stevigere gel schijnt het ook minder snel te rimpelen.. en gezien mijn huid wat lichter misschien ook dunner is.

@Mel89 hoe gaat je herstel tot zo ver? Ik las dat je rustig aan weer dingen oppakt :) komt je andere boob nu ook al beetje op zijn plaats of nog steeds beetje hoger en vocht?? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei rozebooz:

Ik ben bij Frans Straten geweest, wel een goed gevoel bij deze kliniek :) ik denk dat ik uiteindelijk toch wel met het eerste advies mee ga. 440 cc anatomisch III. of het uiteindelijk echt allemaal verschil gaat maken weet ik niet, maar door de stevigere gel schijnt het ook minder snel te rimpelen.. en gezien mijn huid wat lichter misschien ook dunner is.

@Mel89 hoe gaat je herstel tot zo ver? Ik las dat je rustig aan weer dingen oppakt :) komt je andere boob nu ook al beetje op zijn plaats of nog steeds beetje hoger en vocht?? Xx

Goed!! :D Alleen de littekens jeuken enorm haha

Over 2.5 week eindelijk de bh uit.. Kan niet wachten

Rechts zit nog wel hoger maar merk wel dat t aant zakken is, af en toe voel ik in de rechterborst wel wat spanning dus denk ook nog vocht

Linker borst voelt ook zachter.

 

Doe eigenlijk alweer best veel alleen mijn armen niet te ver onhoog dus ramen wassen laat ik allemaal nog even 

 

440 mooie keus hoor.. ik vind het bij mezelf echt niet te groot

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Pamuk:

@Mel89 en wat betreft stofzuigen en strijken? Doe ik nl al wel beetje bij beetje

Stofzuigen doe ik nu ook elke dag. Strijken begin ik niet aan haha

Shirtjes hang ik meteen op een hanger te drogen en verder eigenlijk geen kleding wat gestreken moet worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Pamuk:

Maar jij had toch zo'n robot ding?

Ja klopt, werkt opzich wel maar neemt niet alles mee en doet er wat langer over.

Dus sinds paar dagen de stofzuiger erdoorheen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.