Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei Mel89:

Voor je het weet is het zover hoor..

Ik vind het eigenlijk best snel gegaan en nu denk ik woow over 5 dagen al

haha ja inderdaad... nou alvast heel veel succes dinsdag en een heel fijn weekend...:35: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
3 uur geleden zei Mel89:

De oudste is net 4 jaar en een tweeling van 2.5 jaar.

de oudste gaat na m'n operatie bij m'n moeder slapen doordeweeks zodat zij hem naar school kan brengen en daarna komt ze naar mij toe om de tweeling te verzorgen en eventueel hun meenemen zodat ik kan rusten.

Heel moeilijk voor mij Want ben geen vrager om hulp maar 't moet echt als ik het wil.

Savonds en het weekend neemt m'n vriend het werk over

Goed geregeld! En herken wat je zegt over hulp vragen. Ik doe ook het liefst alles alleen. Maar zo net na de operatie is het beter om je rust te pakken om goed te kunnen herstellen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mel89 he meis ik heb je toegevoegd! Je wordt vanzelf helemaal een pro hier op het forum haha! Ben zo blij dat dit bestaat! Zo sta je er nooit alleen voor. Ik heb van te voren niks geslikt ^_^

 

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loulou_:

Goed geregeld! En herken wat je zegt over hulp vragen. Ik doe ook het liefst alles alleen. Maar zo net na de operatie is het beter om je rust te pakken om goed te kunnen herstellen. 

 

Ja en ik begreep van m'n vriendin dat je echt nog geen luier kan verschonen.

Zou heel fijn zijn als ik het zelf kan of in ieder geval weer heel snel hihi maar herstel is ook heel belangrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei xRenee:

@Mel89 he meis ik heb je toegevoegd! Je wordt vanzelf helemaal een pro hier op het forum haha! Ben zo blij dat dit bestaat! Zo sta je er nooit alleen voor. Ik heb van te voren niks geslikt ^_^

 

Kus!

Dankje meis, Ja ik heb hier veel ervaringen gelezen.  Echt super fijn!

Heb ook hier vandaan dat dr Straten heel goed aangeschreven staat.

 

Pff van mij mag het zover zijn hoor.. Wachten is niks voor mij, ik heb 't nog liever gisteren dan vandaag :rolleyes: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Alysha:

Super spannend succes. Ik mag donderdag! En over de maat ik denk dat de kleinere maat ook best groot kan uitpakken hoor! Ik heb zovaak gezien dat het met passen een stuk kleiner lijkt als erna.....

 

Betreft het passen, is bij mij juist echt andersom geweest.

De pasprotheses leken bij mij veel groter als toen ze erin zaten, maar dat ligt ook aan het profiel wat je krijgt natuurlijk.

Het passen geeft een idee van hoe het ongeveer gaat uitzien, maar pin je er niet op vast.

 

Xx Lena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎23‎-‎1‎-‎2017 om 15:06 zei Mel89:

Dankje wel voor je reactie :)

Ik denk dat ik ook nog even een nieuwe pas afspraak in plan.

het was woensdag een gekkenhuis bij gabriels (dr straten) omdat hij gaat stoppen met werken via Diana.

dus iedereen was afgelopen woensdag nog bij hem ingepland waardoor hij waarschijnlijk niet echt de tijd nam, vond hem een beetje ongeïnteresseerd terwijl ik dat uit verhalen hier niet eruit kan halen dus ik vermoed echt door de drukte

 

Ik hoor nu al regelmatig dat Straten gaat stoppen bij Diana Gabriels, maar zou dit een smoesje zijn?

Hij staat nog steeds gewoon bij haar op de site:blink:, dus neem aan dat hij nog gewoon patienten krijgt via Diana.

Ik zie wel veel mooie borsten voorbij komen en tevreden patienten van hem, dus dat is een goed teken lijkt me:D.

Was gewoon effe nieuwsschierig hihi.

 

Xx Lena

Ooh en Diana Gabriels staat op You Tube met een nieuw filmpje;), volgens mij met zo'n meisje wat ooit mee gedaan heeft op TV (weet effen niet de naam dacht K-otik of ziets).

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei lena76:

 

Ik hoor nu al regelmatig dat Straten gaat stoppen bij Diana Gabriels, maar zou dit een smoesje zijn?

Hij staat nog steeds gewoon bij haar op de site:blink:, dus neem aan dat hij nog gewoon patienten krijgt via Diana.

Ik zie wel veel mooie borsten voorbij komen en tevreden patienten van hem, dus dat is een goed teken lijkt me:D.

Was gewoon effe nieuwsschierig hihi.

 

Xx Lena

Ooh en Diana Gabriels staat op You Tube met een nieuw filmpje;), volgens mij met zo'n meisje wat ooit mee gedaan heeft op TV (weet effen niet de naam dacht K-otik of ziets).

Hij is al gestopt bij haar.

Maar maakt de patiënten die hij via haar had lopen nog wel af.

Ik was daar ook op zijn laatste dag en ze hebben toen echt zoveel meiden ingepland op die dag die nog bij hem wilde.

Dat hij erg weinig tijd had voor ons.

Daarom ben ik nu rechtstreeks via hem gegaan en nam alle tijd voor m'n consult.

Hij is gestopt omdat het niet meer te combineren is met zijn eigen patiënten in zijn eigen kliniek omdat die zo goed loopt en ze lieten doorschemeren dat t ook aan de communicatie ligt met diana waar veel meiden het hier dus al over hebben.

Gebeuren veel foutjes daar met afspraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 13:17 zei xRenee:

Hoi!

 

Ik ben dinsdag door frans geopereerd in zijn eigen kliniek heyendael. Ben heel goed geholpen echt een top kliniek! Kwa maten kun je zeker vertrouwen op hem, daar heeft hij een goede kijk op ^_^ ik heb gekozen voor 345cc omdat ik 390 echt te groot vond maar ieder lichaam is natuurlijk anders, ik heb ook anatomisch. Veel succes met je voorbereidingen! Als je wil spieken moet je het even laten weten, kus! X

Moet je trouwens helemaal naakt onder dat blauwe pakkie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Op naar mooie borsten! Ik wens je veel succes toe en ben heeeeel benieuwd naar je ervaringen en operatie verslag @Mel89.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Schildpad:

Lieve @Mel89 ,

 

Heel veel succes en plezier morgen!! Laat je wat van je horen...?!

Dankje wel :D

Ik laat zeker van me horen..

Vandaag hele dag druk bezig geweest in huis om alles nog even op te ruimen en schoon te maken en was wegwerken.

ik ben er klaar voor! Haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Loulou_:

Nog een nachtje slapen en dan is het zo ver. Op naar mooie borsten! Ik wens je veel succes toe en ben heeeeel benieuwd naar je ervaringen en operatie verslag @Mel89.  

Dank je wel :D Ik ben ook zo benieuwd! Tasje staat klaar dus laat 't maar snel morgen zijn xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.