Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

34 minuten geleden zei xRenee:

He meid,

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten! Voelt het al goed? Ze hebben je vast fijn verzorgd daar! Vond je het allemaal meegevallen? Ben benieuwd, lekker uitrusten nu.

 

Liefs x

Dankje! Ja voelt zeker goed, echt zo blij mee.

Voel op de ene borst waar de grootste prothese in is gegaan wat meer druk dan de ander maar vind het goed te doen tot nu.

Ze zijn lief geweest voor me :D

Vond het wel meevallen denk ik.. Had kwa pijn wel erger verwacht

Zit nu in de auto onderweg naar huis en die bewegingen zijn beetje gevoelig maar heb het er allemaal voor over haha

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
6 minuten geleden zei Beevee:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

raar he, ben zelfs nu 1 dag PO en moet wel zeggen dat de tweede dag pijnlijker was dan de eerste, maar is niet noodzakelijk zo hoor.

Hopelijk weet je je een beetje een houding te geven

dat vind ik persoonlijk het moeilijkste dat je niet elke houding gewoon kan aannemen en dat je moet kijken wat je doet, maar een paar dagen/weken geduld en tis volle bak genieten (zeggen ze toch :) )

succes ermee meid!!  We did iT!! ;)

 

Dankje! Hoor idd van meerdere dat de pijn iets erger word.

Ja dat houding geven vond ik net al lastig in het bed in de kliniek.

Heb al best snel last van m'n rug dus denk dat ik die komende dagen nog wel ga voelen

Maarja wie mooi wil zijn :lol:

Kijk er naar uit dat ze genezen zijn en truitjes aan kan doen waarin ik ze kan bewonderen hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mel89, van harte gefeliciteerd met je boobs, meis. Nu lekker chillen, op tijd je medicijnen innemen en je lekker laten vertroetelen. Ik wens je een heel goed herstel en een mooi resultaat toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat een grote borsten heb je nu! Hoeveel cc heb je uiteindelijk laten  plaatsen?  En al lekker thuis inmiddels? Slaap lekker voor straks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mel89:

Ik kon het niet laten en heb even snel gekeken net zonder bh! Oh zo blij mee:D:D

Probeer een foto te plaatsen maar geeft telkens fout aan... 

Wat leuk voor je!!! Geniet ervan! Je hebt ze verdient:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jr profiel foto is iig weg Ha Ha :D

maar we zijn benieuwd maar doe maar eerst lekker rusten ^_^ we zien ze wel verschijnen :1bouncingboobs: die nieuwe aanwinsten 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa nu lukt t om hier een foto te plaatsen :D

Merk dat de druk nu iets meer word dus ben benieuwd morgen.

Zo lekker naar bed en hopelijk kan ik de hele nacht zittend slapen :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mel89:

Jaa nu lukt t om hier een foto te plaatsen :D

Merk dat de druk nu iets meer word dus ben benieuwd morgen.

Zo lekker naar bed en hopelijk kan ik de hele nacht zittend slapen :lol:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw, dat ziet er veelbelovend uit, meis! Dat worden hele mooie boobs, die geweldig goed zullen staan bij je prachtige slanke figuurtje :35:

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jaydee:

Wauw, dat ziet er veelbelovend uit, meis! Dat worden hele mooie boobs, die geweldig goed zullen staan bij je prachtige slanke figuurtje :35:

 

Xx Jaydee 

Ja ik vind ze ook echt mooi.

Hihi Dankje wel :D

Heb nog klein buikje onderaan hoor van de tweeling zwangerschap maar dat is de ene keer opgezet en andere keer wel zo goed als plat.

Als ik straks genezen ben wil ik m'n buikje nog wat strakker trainen.

ik heb gelukkig geen overtollig vel overgehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben de nacht best goed doorgekomen.

Heb m'n rugsteun omhoog staan dus slaap meer zittend zodat ik wel alleen uit m'n bed kan komen.

Ben 2x wakker geworden vannacht van in dezelfde houding liggen.

M'n vriend is nu maar zijn werk en over een uurtje komt m'n moeder om de kids te verzorgen en naar school te brengen.

Voelde de pijn met iets meer toen ik opstond, beetje spierpijn gevoel maar niet om gek van te worden en wat pijn is wel goed voor mij, want als ik geen pijn zou hebben dan ga ik teveel doen als ik het kan.

 

Kan niet wachten tot ik 6 weken verder ben en de beha uit mag :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Loulou_:

Mooi geworden zeg :wub: Fijn dat je de nacht redelijk bent doorgekomen en nauwelijks pijn hebt. Slik je pijnmedicatie? 

Ja net wakker en toen was natuurlijk alles uitgewerkt.. Heb net een celebrex op.

Heb wel wat pijn maar 't is te doen  hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mel89:

Ja net wakker en toen was natuurlijk alles uitgewerkt.. Heb net een celebrex op.

Heb wel wat pijn maar 't is te doen  hihi

Fijn dat de pijn goed te doen is.. lekker uitrusten en genieten misschien buiten op een ligstoel in de zon (uit de wind vanmiddag) van het mooie weer... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Loulou_:

Wauw wat een grote borsten heb je nu! Hoeveel cc heb je uiteindelijk laten  plaatsen?  En al lekker thuis inmiddels? Slaap lekker voor straks!

Ene borst zit nu 390cc en de ander 440cc omdat er wat verschil in grote zat..

Was zo verliefd toen ik ze zag zonder beha :wub: Haha

Kids zijn nu lekker op school dus ik heb vandaag een bankhangdagje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden zei Cicike:

Wooouw @Mel89, ze zijn echt prachtig geworden! Om jaloers te worden! :wub:

Ik kan ook niet meer wachten, nog maar 2 nachtjes:D

Hele fijne herstel gewenst en laat je verwennen!

Liefs xx

Ik kon gisteren echt niet wachten om ze even te bekijken. Vriendin van me was hier en die heeft geholpen met de beha.

Nog eventjes voor jou! Heel veel succes alvast xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei bk88:

Dat ziet er goed uit! Heel fijn herstel toegewenst! Voor hoeveel CC ben je gegaan? Ik ben volgende week aan de beurt! Twijfel ook nog een beetje.. Keuzes keuzes! 

 

 

Ik ben voor 390cc en 440cc gegaan..

Er zat wat verschil in mn eigen borsten.

Hij zei wel dat hij t waarschijnlijk niet helemaal gelijk gaat krijgen, vind het verschil nu niet heel goed te zien dus ben benieuwd als ze straks hun plekje hebben.

Is moeilijk hé.. maar ze slinken echt nog wat en achteraf hebben mensen achteraf spijt dat ze niet een maatje groter hebben gedaan.

Vriendin van mij was voor 400cc gegaan (wel bij andere chirurg en ander merk protheses dus) Maar ze heeft echt al spijt dat ze niet 1 maat groter is gegaan

Ik vind ze bij haar wel heel natuurlijk eruit zien en ze zijn perfect maar zou niet meteen zeggen die zijn nep

Straten vond dit ook natuurlijk staan en zei zelf niet groter want dan word het nep

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat je goed hebt geslapen. Ze zijn echt onwijs mooi geworden. Ben wel jaloers hoor haha. Geniet vandaag lekker van de zon (vitamientjes D) en genoeg blijven drinken om de narcose uit je lichaam te krijgen. Doe rustig aan meid. Fijne dag met je nieuwe boobs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.