Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei Mel89:

Ja ik vind ze ook echt mooi.

Hihi Dankje wel :D

Heb nog klein buikje onderaan hoor van de tweeling zwangerschap maar dat is de ene keer opgezet en andere keer wel zo goed als plat.

Als ik straks genezen ben wil ik m'n buikje nog wat strakker trainen.

ik heb gelukkig geen overtollig vel overgehouden.

Hey, wat leuk! Ik heb ook een tweeling. Die zijn alleen inmiddels al 25. En mijn buik is er helaas niet zo goed vanaf gekomen. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik er nooit veel aan heb gedaan om hem plat te krijgen :blush:.

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt... is alleen maar goed voor de genezing. 

Nou meis, rustig aan vandaag. Idd lekker beetje bankhangen, lezen en tv kijken en verder helemaal niks. Geniet ervan. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei Jaydee:

Hey, wat leuk! Ik heb ook een tweeling. Die zijn alleen inmiddels al 25. En mijn buik is er helaas niet zo goed vanaf gekomen. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik er nooit veel aan heb gedaan om hem plat te krijgen :blush:.

Fijn dat je zo lekker geslapen hebt... is alleen maar goed voor de genezing. 

Nou meis, rustig aan vandaag. Idd lekker beetje bankhangen, lezen en tv kijken en verder helemaal niks. Geniet ervan. 

 

Xx Jaydee 

Oh echt wat toevallig.

M'n tweeling jongens zijn nu 2.5 jaar en heb er eigenlijk ook nog niks voor gedaan maar mag opzich niet klagen.

 

Dankje wel :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Schildpad:

Fijn om te lezen dat je goed hebt geslapen. Ze zijn echt onwijs mooi geworden. Ben wel jaloers hoor haha. Geniet vandaag lekker van de zon (vitamientjes D) en genoeg blijven drinken om de narcose uit je lichaam te krijgen. Doe rustig aan meid. Fijne dag met je nieuwe boobs :wub:

Dankje meisje :D Als de zon doorbreekt ga ik er lekker van genieten inderdaad.

Is lang geleden dat ik eens rustig in de zon kan zitten met 3 kleine koters dus vandaag ga ik het ervan nemen dat ik niks mag haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Mylove2016:

Gefeliciteerd ze zijn prachtig gelukkig is het je allemaal goed bevallen .. een tweeling pfoe ben al blij met eentje haha maar heeft ook weer zijn voordelen natuurlijk xx

Dankje wel! Ben echt zooo blij ermee nu al :D

 

Is best pittig.. heb er 3 stuks! Hihi de oudste is net 4 jaar maar heel makkelijk kind maar de tweeling zijn wel echt boefjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei JESSICAD:

Wat zijn ze al mooi! En dat na dag 1, dat worden kunstwerkjes! 

Dit was gisteravond dus paar uurtjes na de operatie pas :D

Had ze ook nog niet zo verwacht.

Ben wel heel benieuwd naar 't uiteindelijke resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei lunap:

Ooh wat zal uw blij zijn zeg!  Zien er super uit. 

Hier maandag consult bij Van Straten. Vind lastig te bepalen wat juiste tijdstip is met de kinderen. 

Ik ben savonds op consult geweest bij Straten..

Kids bij m'n moeder.

Kwa verzorging is m'n tweeling eigenlijk nog te jong omdat ze nog veel hulp nodig hebben en ik ook heel slecht ben om m'n werk uit handen te geven.

Maar nu kon het dus wilde ik het ook niet langer uitstellen.

M'n moeder probeert mij zoveel mogelijk te helpen en verder ja kan ik ze voorlopig niet tillen.

Heb ook tegen ze verteld dat ik bij de dokter ben geweest en dat ik pijn heb en dat ze zachtjes bij mij moeten doen even.

De oudste en 1 van de tweeling snappen het en helpen me ook met m'n sokken aangeven enzo.

De oudste heb ik vanmorgen zelf aangekleed alleen luiers verschonen gaat niet, daar moet je teveel kracht voor zetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dag PO... Bij 1 borst last van vocht 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Loulou_:

Ik vind je borsten echt heel mooi geworden, nu al :wub:! Vocht is aan de (voor jou) rechterkant als ik het goed zie, toch? 

Ja klopt van die borst heb ik ook echt last.. Alsof ie op klappen staat haha

Daar zit ook de grootste prothese erin.. misschien daardoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Mel89:

1 dag PO... Bij 1 borst last van vocht 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Supermooie boobs, meis :wub:.

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mel89:

Ja klopt van die borst heb ik ook echt last.. Alsof ie op klappen staat haha

Daar zit ook de grootste prothese erin.. misschien daardoor

Dat zal vast de verklaring zijn. Ben wel benieuwd hoe het voelt zo vlak na de operatie. Is de "pijn" te vergelijken met stuwing zoals vlak na de bevalling als je borsten vol zitten met melk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loulou_:

Dat zal vast de verklaring zijn. Ben wel benieuwd hoe het voelt zo vlak na de operatie. Is de "pijn" te vergelijken met stuwing zoals vlak na de bevalling als je borsten vol zitten met melk?

Ja eigenlijk wel.. maar die kan je verhelpen door te gaan voeden hihi en deze niet.

Vanmorgen deed me echt alles zeer.

Kon m'n glas water niet eens naar m'n mond brengen

2 paracetamol's gepakt en ben naar beneden gegaan en bh open en zo'n rits met ijsklontjes even op die borst gelegd.. nu gaat 't weer beter gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ik weet nog goed hoe dat voelde, inderdaad niet fijn! Is de pijn gezakt nu je paracetamol genomen hebt? De ijsklontjes zullen ook vast verkoelend en pijnverminderend werken. 

 

Lekker rustig aan doen vandaag en genieten van het zonnetje  (op een luie stoel in de tuin?)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Loulou_:

Ohhh ik weet nog goed hoe dat voelde, inderdaad niet fijn! Is de pijn gezakt nu je paracetamol genomen hebt? De ijsklontjes zullen ook vast verkoelend en pijnverminderend werken. 

 

Lekker rustig aan doen vandaag en genieten van het zonnetje  (op een luie stoel in de tuin?)!

Ja dat spierpijn is gezakt en de druk op m'n borst ook wel wat..

M'n moeder was gister het recept gaan halen wat ik mee had gekregen maar bij de apotheek hadden ze erbij gezegt liever niet gebruiken dan wel.. Echt alleen bij nood! Dus vind die pijnstillers niet zo als ik dat hoor. Dus probeer t alleen met paracetamol's maar

Vandaag lekker genieten  van het weer inderdaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik merk vooral dat het morgens enorm zeer doet, als je een hele nacht hebt stilgelegen en dan moet rechtkomen ( uit zitpositie weliswaar) dan gaat het mij enorm steken, maar dan wat ijs en rustig aan doen, dan komen we er wel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Beevee:

Ik merk vooral dat het morgens enorm zeer doet, als je een hele nacht hebt stilgelegen en dan moet rechtkomen ( uit zitpositie weliswaar) dan gaat het mij enorm steken, maar dan wat ijs en rustig aan doen, dan komen we er wel :-)

Klopt, bij mij voelt t nu ook steeds beter 

Bij mij begon de druk gisteravond ineens heel erg en vanmorgen was het helemaal erg.

Kan m'n armen in ieder geval weer bewegen nu 

We moeten er wat voor over hebben hoor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ze zien er wel prachtig uit hoor!!!! Ik krijg steeds meer zin in mijn eigen operatie als ik al jullie verslagen zo lees! Sterkte met je herstel en GENIET van die prachtige nieuwe set!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Liefbeestje:

Maar ze zien er wel prachtig uit hoor!!!! Ik krijg steeds meer zin in mijn eigen operatie als ik al jullie verslagen zo lees! Sterkte met je herstel en GENIET van die prachtige nieuwe set!

Ja ben er zeker blij mee maar tis wel even bikkelen zo hoor.

Linker borst heb ik echt helemaal geen last van en kan ook best veel met die arm alleen rechts dat is gewoon ff shit..

Had ik ook hoor, zag al die mooie borsten voorbij komen en ik wilde ze ook haha

Nu kijk ik ernaar uit dat ik de bh uit mag maar dat duurt nog even

(Ik loop wel altijd 3 stappen vooruit volgens mijn vriend) :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.