Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
14 minuten geleden zei Karin1985:

Mooie boobs al hoor. Geen last van de zwelling op het borstbeen?? Die is nl wel goed te zien op de foto :P

Jawel! Haha enorm last van mijn rechter borst..

Heb al een andere sport bh aangedaan met voorsluiting dat ik het soms even kan open zetten.

Voel in mijn rechter borst af en toe ook wat steken, dacht dat het ter hoogte van mijn wond was maar komt echt van de borst zelf af 

In deze borst zit trouwens wel een grotere prothese.

Van de andere heb ik echt helemaal geen last

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei JESSICAD:

@Mel89 wat Mss deugd kan doen. Een pamper van je kids, open in de diepvries leggen en achteraf op je borsten leggen. Gekke tip maar kan verzachten 

Hahaha goed idee!

Doe het af en toe koelen met zo'n zak ijsklontjes en dat geeft wel even verlichting.

Alleen de bh open geeft al verlichting haha

 

Bedankt voor je tip xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Karin1985:

Vochtafdrijvende tabletten op homeopatische basis helpen ook goed om vocht af te drijven

Ga ik morgen laten halen. Thnxx 

Ben net in slaap gevallen op de bank en weer helemaal beurs wakker geworden omdat de paracetamol is uitgewerkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei NeshaBiruglic:

Ik heb even meegelezen omdat ik een consult bij hem gepland heb. Wat spannend om naar die operatie toe te leven! Hopelijk heb je een goed herstel! Ziet er al mooi uit op de foto! 

Ik ben er nu al super blij mee! Kan niet wachten tot ik mooie bikini's en leuke truitjes enzo aan kan. 

Veel plezier alvast op je consult, daarna word het helemaal spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Kimely:

Wauw wat een prachtige borsten! Ikzelf krijg op 31 mei nieuwe boobies :D Ik krijg 345 cc anatomisch bij dr. Van Straten. Ik krijg er steeds meer zin in nu ik ook jou ervaring/foto's zie!! Succes met het herstel xx

 

Dankje! Spannend! Vind het een fijne kliniek en zeker geen spijt van :D

Blij dat ik het eindelijk heb laten doen..

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Rocker:

Heel mooi, hoe gaat het met de pijn? 

Dank je! :D

 

Zoals je kan zien op de foto is de rechtse borst nog steeds opgezet en hard door het vocht. Dit is best pijnlijk en vervelend, want ik voel het eigenlijk continu met alles.

Kijk ernaar uit dat dit weg gaat trekken

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Rocker:

@Mel89 Ja dat vocht lijkt me inderdaad het vervelendste. Helpt het om te koelen met de zwelling? 

Ja echt heel vervelend!

Dat helpt wel een beetje en af en toe zet ik de bh eventjes open zodat het allemaal wat vrijheid krijgt.

Ik hoor van de meeste dat na 3 dagen de zwelling wegtrekt dus ik hoop zoooo dat dit vanaf morgen gaat gebeuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329

Duimen dat je een goede nachtrust hebt en het morgen beter gaat. Wel even een reality check voor mij dat je de eerste dagen echt niets kan en veel pijn hebt:(.

 

Dit weekend weer hulp van oma?? Heb je jouw kleintjes al moeten tillen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Mad41329:

Duimen dat je een goede nachtrust hebt en het morgen beter gaat. Wel even een reality check voor mij dat je de eerste dagen echt niets kan en veel pijn hebt:(.

 

Dit weekend weer hulp van oma?? Heb je jouw kleintjes al moeten tillen?

Je kan egt de eerste dagen bijna niks. Zelfs met de deuren dichtdoen heb je hulp nodig. Broek van achter omhoog doen is al een kriem!!!! Onderschat dit dus niet. En wat betreft tillen kleintjes..... ECHT niet doen. Niet dat je dit ook al kan hoor. Je hebt totaal geen kracht. En daarnaast denk om je kapsel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mad41329:

Duimen dat je een goede nachtrust hebt en het morgen beter gaat. Wel even een reality check voor mij dat je de eerste dagen echt niets kan en veel pijn hebt:(.

 

Dit weekend weer hulp van oma?? Heb je jouw kleintjes al moeten tillen?

Ja niet iedereen heeft hier last van hoor..

Enige voordeel is als je het wel hebt dat je het ook echt rustig aan doet haha

Als ik nergens last van zou hebben dan zou ik al snel teveel doen..

Dit weekend is papa aan de beurt om de kids te verzorgen, die zit doordeweeks met werken en kost ons teveel geld om een hele week vrij te nemen aangezien we deze zomer ook op vakantie willen :D

Ik doe normaal gesprokej eigenlijk bijna alles voor de kids en het huishouden en papa verdiend de centen.

Onze oudste van 4 en de grootste van de tweeling snappen het wel dat ik pijn heb en dat ze eventjes voorzichtig moeten zijn.

De kleinste van de tweeling snapt t niet helemaal en tegen hem moet ik best vaak zeggen dat mama au heeft en hem nu niet mag dragen en knuffel ik hem zo een beetje en dan is het eigenlijk wel goed.

Echt dragen lukt me denk toch nog niet, de zwelling zit best hoog en beetje naar mn oksel toe waardoor ik ook niet veel met die arm kan.

Heb mezelf vandaag alleen gedoucht, alles met mn linker arm gedaan.

Niet makkelijk maar toch weer lekker schoon haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Karin1985:

Je kan egt de eerste dagen bijna niks. Zelfs met de deuren dichtdoen heb je hulp nodig. Broek van achter omhoog doen is al een kriem!!!! Onderschat dit dus niet. En wat betreft tillen kleintjes..... ECHT niet doen. Niet dat je dit ook al kan hoor. Je hebt totaal geen kracht. En daarnaast denk om je kapsel 

Inderdaad.. de autodeur enzo kan ik niet openen en ik heb expres een losse broek aan die ik zelf omhoog kan doen maar om hem over mn billen heen te krijgen moet ik toch wat kracht zetten wat gevoelig is.

Ik heb het echt onderschat.. Ben er heel blij mee, echt super blij dat ik ze eindelijk heb maar tis wel even doorzetten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mad41329
16 minuten geleden zei Mel89:

Inderdaad.. de autodeur enzo kan ik niet openen en ik heb expres een losse broek aan die ik zelf omhoog kan doen maar om hem over mn billen heen te krijgen moet ik toch wat kracht zetten wat gevoelig is.

Ik heb het echt onderschat.. Ben er heel blij mee, echt super blij dat ik ze eindelijk heb maar tis wel even doorzetten

@Karin1985 en @Mel89

Ik heb m'n vriend en mijn vader al ingelicht dat ik minstens 2 weken niets mag en daarna nog steeds rustig en voorzichtig...:)

Als ik geopereerd ben wordt de zorg voor m'n kids uit handen genomen en kan ik de hele dag bankhangen... Daar heb ik normaal geen tijd voor;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Mad41329:

@Karin1985 en @Mel89

Ik heb m'n vriend en mijn vader al ingelicht dat ik minstens 2 weken niets mag en daarna nog steeds rustig en voorzichtig...:)

Als ik geopereerd ben wordt de zorg voor m'n kids uit handen genomen en kan ik de hele dag bankhangen... Daar heb ik normaal geen tijd voor;)

Heb je goed geregeld! Die rust heb je ook echt nodig.

Ik ben normaal een persoon die weinig slaap nodig heeft en ook laat gaat slapen maar overdag val ik echt in slaap op de bank.

Gisteravond om half 9 kon ik mijn ogen niet meer open houden.. heel raar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei Karin1985:

Je kan echt de eerste dagen bijna niks. Zelfs met de deuren dichtdoen heb je hulp nodig. Broek van achter omhoog doen is al een kriem!!!! Onderschat dit dus niet. En wat betreft tillen kleintjes..... ECHT niet doen. Niet dat je dit ook al kan hoor. Je hebt totaal geen kracht. En daarnaast denk om je kapsel 

Ja, echt opletten, hoor! Ik kan de wc niet eens door spoelen. De deuren gooi ik met mijn voeten dicht. Beetje aanpassen en zoveel mogelijk hulp vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.