Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Mel89: lekker geslapen vannacht? Hoe gaat het met de zwelling?

 

Voor de dames met een kantoorbaan: hoe lang nemen jullie vrij? Ik wil 2, afhankelijk van hoe het gaat, maximaal 2,5 week vrij nemen.  Ik heb zittend werk (managementassistente). Is 2,5 week voldoende? Zodra de operatiedatum bekend is ga ik op zoek naar hulp in de huishouding zodat ik die 2 weken dat ik thuis ben rustig kan herstellen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
18 minuten geleden zei Loulou_:

@Mel89: lekker geslapen vannacht? Hoe gaat het met de zwelling?

 

Voor de dames met een kantoorbaan: hoe lang nemen jullie vrij? Ik wil 2, afhankelijk van hoe het gaat, maximaal 2,5 week vrij nemen.  Ik heb zittend werk (managementassistente). Is 2,5 week voldoende? Zodra de operatiedatum bekend is ga ik op zoek naar hulp in de huishouding zodat ik die 2 weken dat ik thuis ben rustig kan herstellen. 

Ja opzich wel.. vanmorgen kon ik me voor het eerst weer wat normaal bewegen zonder extreme stijfheid op de borst en armen.

Merk nu dat t vocht begint af te nemen.. ben ik zoo blij mee

Rechtse borst wel die scherpe steken soms maar dat is beter dan continu die zwelling voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mel89:

Ja opzich wel.. vanmorgen kon ik me voor het eerst weer wat normaal bewegen zonder extreme stijfheid op de borst en armen.

Merk nu dat t vocht begint af te nemen.. ben ik zoo blij mee

Rechtse borst wel die scherpe steken soms maar dat is beter dan continu die zwelling voelen

Dan er is hoop haha, voor mij was t vanochtend eerste keer uit bed komen. Ik heb het alleen gedaan, weliswaar duurde t een kwartier:101: maar gelukt. Heel stijf alles, bah. Hoop over paar dagen dat t vlotter gaat.

Fijn dat je zwelling afneemt. Ik ben ingetapet en zie gelukkig nog niet of iets gezwollen is of niet. Misschien komt het nog.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Cicike:

Dan er is hoop haha, voor mij was t vanochtend eerste keer uit bed komen. Ik heb het alleen gedaan, weliswaar duurde t een kwartier:101: maar gelukt. Heel stijf alles, bah. Hoop over paar dagen dat t vlotter gaat.

Fijn dat je zwelling afneemt. Ik ben ingetapet en zie gelukkig nog niet of iets gezwollen is of niet. Misschien komt het nog.

Xx

Ik slaap echt rechtop.. zittend dus

Rugleuning omhoog en kussens erachter, dat scheelt veel om uit bed te komen.

De zwelling is pijnlijk dus die zou je wel voelen denk ik.

Als ik zo bekijk is 1 borst nog steeds flink opgezet maar voel aan mijn arm dat het vocht minder word, die kan ik al meer bewegen als voorheen.

Gister begonnen met brandnetelthee drinken en sinds dat flink aant zweten en continu gevoel van volle blaas dus t vocht wil weg gelukkig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook veel brandnetelthee gedronken en citroenwater. Vocht was echt heel snel weg.  Jij had gisteren een nieuwe bh gekocht toch? Anders nog even een tussenstukje gebruiken....als het voldoende steun geeft geen probleem maar ook voldoende ruimte om het vocht weg te laten lopen. Ik vond die "vochtzakken" erg vervelend.  Zodra die weg zijn knap je snel op.  Volhouden xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei juffie83:

Ik heb ook veel brandnetelthee gedronken en citroenwater. Vocht was echt heel snel weg.  Jij had gisteren een nieuwe bh gekocht toch? Anders nog even een tussenstukje gebruiken....als het voldoende steun geeft geen probleem maar ook voldoende ruimte om het vocht weg te laten lopen. Ik vond die "vochtzakken" erg vervelend.  Zodra die weg zijn knap je snel op.  Volhouden xx

Ja ik voel echt wel al verschil.

Had een bh van een vriendin aan gedaan maar dit was een c zag ik gisteren met douche.. ze zei ook een d dus ben gisteren naar hunkemoller gegaan en daar kwamen we zelfs uit op een e. Veel beter ook nu!

Af en toe gaat de bh irriteren maar zet dan even de bh open om het allemaal wat vrijheid te geven en dan kan ik erna wel weer tegenaan.

Vandaag echt continu gevoel van volle blaas en moet ook enorm veel plassen dus dat is goed.

Ben zo blij toen ik vanmorgen wakker werd dat alles al minder stijf en pijnlijk was.

Ik werd echt sjagarijnig van de pijn xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Mel89:

Ik slaap echt rechtop.. zittend dus

Rugleuning omhoog en kussens erachter, dat scheelt veel om uit bed te komen.

De zwelling is pijnlijk dus die zou je wel voelen denk ik.

Als ik zo bekijk is 1 borst nog steeds flink opgezet maar voel aan mijn arm dat het vocht minder word, die kan ik al meer bewegen als voorheen.

Gister begonnen met brandnetelthee drinken en sinds dat flink aant zweten en continu gevoel van volle blaas dus t vocht wil weg gelukkig

Ja, haha ik drink ook brandnetel thee. Ik heb ook detox thee gekocht en ga afwisselen. Ik voel mijn verband iets strakker zitten. Zal t wel beetje vocht zijn. 

Ik sliep zeg maar kwart omhoog. Heb elektrische lattenbodem en kom ik beetje bij beetje omhoog, even vennend aan de zwartekracht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Cicike:

Ja, haha ik drink ook brandnetel thee. Ik heb ook detox thee gekocht en ga afwisselen. Ik voel mijn verband iets strakker zitten. Zal t wel beetje vocht zijn. 

Ik sliep zeg maar kwart omhoog. Heb elektrische lattenbodem en kom ik beetje bij beetje omhoog, even vennend aan de zwartekracht.

Is idd wel fijn als dat kan. Als ik echt zou liggen dan zou ik niet meer omhoog kunnen komen denk ik haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Loulou_:

@Mel89: lekker geslapen vannacht? Hoe gaat het met de zwelling?

 

Voor de dames met een kantoorbaan: hoe lang nemen jullie vrij? Ik wil 2, afhankelijk van hoe het gaat, maximaal 2,5 week vrij nemen.  Ik heb zittend werk (managementassistente). Is 2,5 week voldoende? Zodra de operatiedatum bekend is ga ik op zoek naar hulp in de huishouding zodat ik die 2 weken dat ik thuis ben rustig kan herstellen. 

Ik heb ook twee weken vrijaf genomen, hoop dat het voldoende is.  Ook kantoorbaan.  Ben maandag 13/3 geopereerd dus kan het pas zeggen of het voldoende is over goed 9 dagen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe bikini :D Voor €3 :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Beevee:

Ik heb ook twee weken vrijaf genomen, hoop dat het voldoende is.  Ook kantoorbaan.  Ben maandag 13/3 geopereerd dus kan het pas zeggen of het voldoende is over goed 9 dagen :)

Ben benieuwd! Ik zoek je topic ff op zodat ik je kan volgen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei juffie83:

Wauwwww staat mooi!!:wub: 

Ik durf nog niets te passen:139:....ben bang dat het pijn gaat doen ofzo

Had deze bij wish besteld en kreeg hem vandaag binnen dus was zo benieuwd.

Heb wel hulp nodig gehad hoor om aan te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei juffie83:

Wauwwww staat mooi!!:wub: 

Ik durf nog niets te passen:139:....ben bang dat het pijn gaat doen ofzo

Ik zou zeggen:  je moet zelf zien wat kan en wat niet, maar je bent niet van porselein he ;) je moet ook oppassen dat je niet te verkrampt rondloopt omdat je niets durft want dat doet ook zeer eh

natuurlijk moeten we wel nog voldoende rusten dus een huistaakje doen en daarna lekker rusten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mel89:

Nieuwe bikini :D Voor €3 :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Fiet fieuw :44:. Dat ziet er heel goed uit, meis. Zo'n strapless top blijft nu wel hangen op die boobs :38:. Mooi hoor. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Jaydee:

Fiet fieuw :44:. Dat ziet er heel goed uit, meis. Zo'n strapless top blijft nu wel hangen op die boobs :38:. Mooi hoor. 

 

Xx Jaydee 

Ja idd :D Haha ben benieuwd hoeveel ze nog gaan veranderen.. Hoop niet veel kleiner hoor :rolleyes: xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mel89:

Ja idd :D Haha ben benieuwd hoeveel ze nog gaan veranderen.. Hoop niet veel kleiner hoor :rolleyes: xx

 

Je hebt nu natuurlijk nog wat last van zwelling en als dat verdwijnt worden ze natuurlijk wel iets kleiner. Maar daarentegen gaat de borstspier rond een week of 10 ontspannen en gaan de borsten "ploppen". Dan nemen ze juist vaak weer in volume toe. Dus ze ondergaan nog wel wat veranderingen hoor, de komende weken. En meestal worden ze alleen maar mooier, dus komt helemaal goed, meis :35:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Jaydee:

 

Je hebt nu natuurlijk nog wat last van zwelling en als dat verdwijnt worden ze natuurlijk wel iets kleiner. Maar daarentegen gaat de borstspier rond een week of 10 ontspannen en gaan de borsten "ploppen". Dan nemen ze juist vaak weer in volume toe. Dus ze ondergaan nog wel wat veranderingen hoor, de komende weken. En meestal worden ze alleen maar mooier, dus komt helemaal goed, meis :35:.

 

Xx Jaydee 

Oh ben zo benieuwd! Kan niet wachten haha xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jaydee:

Fiet fieuw :44:. Dat ziet er heel goed uit, meis. Zo'n strapless top blijft nu wel hangen op die boobs :38:. Mooi hoor. 

 

Xx Jaydee 

Looking good lady :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk wakker geworden met het gevoel dat ik geen paracetamols nodig heb.

Heb alleen wel last van 'nesteldrang' :lol:

Wil alles weer lekker schoonmaken maar me toch maar beetje inhouden nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.