Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

24 minuten geleden zei Mel89:

Vandaag eindelijk wakker geworden met het gevoel dat ik geen paracetamols nodig heb.

Heb alleen wel last van 'nesteldrang' :lol:

Wil alles weer lekker schoonmaken maar me toch maar beetje inhouden nog

Oh wat super meid!

Ik heb gisteren nog toch zwaardere pijnstiller moeten nemen voor mijn rug. Hoop snel af te kunnen bouwen. En eindelijk wat kunnen slapen. Ben vandaag 4 dagen po.

Hoe gaat t verder met jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie
11 minuten geleden zei Cicike:

Oh wat super meid!

Ik heb gisteren nog toch zwaardere pijnstiller moeten nemen voor mijn rug. Hoop snel af te kunnen bouwen. En eindelijk wat kunnen slapen. Ben vandaag 4 dagen po.

Hoe gaat t verder met jou?

Voor mij is het nu een week geleden, ik heb alleen de eerste dag de zware pijnstilling genomen en verder iedere keer 2 paracetamols. Wel om de 4/5uur gepakt ofzo hoor

Gister eigenlijk maar 2 keer naar de paracetamols gepakt en vandaag tot nu nog niks.

Het word beter.. Haha ik dacht ook ja ja duurt me te lang maar ga me nu echt steeds beter voelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooh dat lijkt me ook het ergste inhouden tot je weer alles kan. Doet iedereen echt 6 weken geen stofzuigen en strijk ?? 

Strijken doe ik sowieso niet haha :lol: Das eindeloos hier met 3 kids..

Ik doe de shirtjes vanuit de wasmachine altijd meteen op een hangertje hangen en zo laten drogen.

Afgelopen weekend heb ik wel beetje geveegd in huis en zit er voor vandaag aan te denken om de stofzuiger te proberen

Als ik mn arm niet te hard laat zwaaien lijkt me dat wel te lukken toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben okk altjjd aan het poetsen wassen strijken dus die 6 weken worden heel lang en te lang als ik niksnut mag doen Haha... dus vroeg me af of iedereen ook echt helemaal Niks doet, ellebogen onder de schouder lijkt me dat je nog makkelijk beetje kan stofzuigen en strijken op je gemakje. Haarfohnen en wassen lijkt me dan ingewikkelder :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Gizmootje:

Ja ik ben okk altjjd aan het poetsen wassen strijken dus die 6 weken worden heel lang en te lang als ik niksnut mag doen Haha... dus vroeg me af of iedereen ook echt helemaal Niks doet, ellebogen onder de schouder lijkt me dat je nog makkelijk beetje kan stofzuigen en strijken op je gemakje. Haarfohnen en wassen lijkt me dan ingewikkelder :D

Ja lijkt me wel, al heb ik eergisteren wel mijn haren zelf gefohnd.

Met mijn linker arm kon ik al veel meer en heb mn haren gewoon beetje naar die kant van mijn arm gedaan zodat ik mijn arm niet te hoog hoef te houden

En haren wassen net zo, mijn vriend heeft het een dag na de operatie gedaan en vanaf toen doe ik het zelf om de dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden zei Mel89:

Strijken doe ik sowieso niet haha :lol: Das eindeloos hier met 3 kids..

Ik doe de shirtjes vanuit de wasmachine altijd meteen op een hangertje hangen en zo laten drogen.

Afgelopen weekend heb ik wel beetje geveegd in huis en zit er voor vandaag aan te denken om de stofzuiger te proberen

Als ik mn arm niet te hard laat zwaaien lijkt me dat wel te lukken toch

Ik dacht aan swifferen ipv stofzuigen. Net de vaatwasser ingeladen en aangezet. En eitje gebakken. Maar nu heb harde tieten:45: dus effe weer rusten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mel89:

Voor mij is het nu een week geleden, ik heb alleen de eerste dag de zware pijnstilling genomen en verder iedere keer 2 paracetamols. Wel om de 4/5uur gepakt ofzo hoor

Gister eigenlijk maar 2 keer naar de paracetamols gepakt en vandaag tot nu nog niks.

Het word beter.. Haha ik dacht ook ja ja duurt me te lang maar ga me nu echt steeds beter voelen

Fijn dat het beter wordt. Ik merk t opzich ook wel, maar mijn rug heb ik verkloot met die krampen. Maar goed met pijnstillers is het heerlijk en kan ook anders liggen. Vannacht beetje op mijn zij gelegen, was goed te doen met paar kussens, ik voelde mijn spier echt ontspannen.

En het zonnetje schijnt!:101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

ben 8 dagen PO en rij sinds drie dagen terug met de auto (het schakelen naar eerste terug is wat heftig, maar rustig aan doen dan lukt het wel)

 

heb vandaag gestofzuigd :). En inderdaad als je niet te hard zwaait, lukt dat wel, het duurt alleen iets langer ;)

 

en haar föhnen?  Ook al gedaan :)  ook met hoofd serieus gebogen maar ging wel, gewoon beetje opletten dat je de armen niet te hoog houdt

 

strijken heb ik nog niet gedaan, maar ga straks ook dat toch eens moeten doen want dochter wil morgen jurkje aan doen wat echt moet gestreken worden, denk dat als je eens 1 ding strijkt je wel kan eh, gewoon de bewegingen wat meer controleren 

 

en inderdaad rusten zodra je de stijfheid (of de stuwing gelijk ik het voel) voelt komen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei xbritt:

Ik ben net geregistreerd hier maar als ik dit zo lees word ik nu al gek haha.

Lukken dingen als autorijden enzo nog wel?:o

Je moet t je echt zo gemakkelijk mogelijk maken en wat dingen even laten. Maar autorijden mag sowieso 2 weken niet

Je krijgt er wel iets heel moois voor terug en je lichaam heeft tijd nodig om te helen

Het is toch een operatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mel89:

Je moet t je echt zo gemakkelijk mogelijk maken en wat dingen even laten. Maar autorijden mag sowieso 2 weken niet

Je krijgt er wel iets heel moois voor terug en je lichaam heeft tijd nodig om te helen

Het is toch een operatie

 

Ja dat is waar. Ik vind het zo moeilijk om een indruk te krijgen van hoe bepaalde dingen gaan en wat je wel/niet kan doen enzo. Het lijkt in mijn omgeving wel alsof het een hele issue is om over dat soort dingen te praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Beevee:

Hoi hoi!

ben 8 dagen PO en rij sinds drie dagen terug met de auto (het schakelen naar eerste terug is wat heftig, maar rustig aan doen dan lukt het wel)

 

heb vandaag gestofzuigd :). En inderdaad als je niet te hard zwaait, lukt dat wel, het duurt alleen iets langer ;)

 

en haar föhnen?  Ook al gedaan :)  ook met hoofd serieus gebogen maar ging wel, gewoon beetje opletten dat je de armen niet te hoog houdt

 

strijken heb ik nog niet gedaan, maar ga straks ook dat toch eens moeten doen want dochter wil morgen jurkje aan doen wat echt moet gestreken worden, denk dat als je eens 1 ding strijkt je wel kan eh, gewoon de bewegingen wat meer controleren 

 

en inderdaad rusten zodra je de stijfheid (of de stuwing gelijk ik het voel) voelt komen 

Oh knap al dat je kan auto rijden.

Ik heb net ook gestofzuigd maar kon echt geen kracht zetten.

Ik probeer best veel maar omdat ik me echt sinds vandaag weer goed voel doe ik ook oppassen met wat ik doe

Mijn rechter arm is nog moeilijk met bewegen, dan krijg ik soms steken naar mijn borst toe dus daarmee doe ik het nog rustig aan.

Fijn dat je al zo goed hersteld en wat dingen kunt doen hoor en idd ik voel het wel wat wel en niet kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei xbritt:

 

Ja dat is waar. Ik vind het zo moeilijk om een indruk te krijgen van hoe bepaalde dingen gaan en wat je wel/niet kan doen enzo. Het lijkt in mijn omgeving wel alsof het een hele issue is om over dat soort dingen te praten.

Is het ook.. ik had het ook niet zo erg verwacht kwa pijn maar bij mij was het de zwelling die zo pijn deed maar niet iedereen heeft dit.

Vriendin van mij ging bijvoorbeeld 4e dag al van de glijbaan met haar dochter.

Achteraf had ze spijt maar ik ga het nog niet misschien proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xbritt Jeetje, met 5 dagen al rijden, daar begin ik nog niet aan. 

 

Voel me op de bank al wel een pief maar nu heb ik net een half uurtje gelopen en dan ben ik echt wel weer moe nu. 

 

Wilde eigenlijk ff een boekje lezen maar dit forum trekt me meer aan :)  Haha wordt bijna een obsessie :P.  

 

En @Mel89 Je hebt helemaal gelijk, het is een hele operatie geweest en je moet jezelf ook echt de tijd gunnen om te niksen. Dat is alleen wel even wennen als je altijd een druk bijtje bent geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de pijn minder is en je kleine dingetjes in huis kan doen @Mel89. Vanaf nu zal het vast iedere dag beter gaan qua pijn. Zie je zelf ook al verschil aan je borsten als je het vergelijkt met 1 dag po?

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Loulou_:

Fijn dat de pijn minder is en je kleine dingetjes in huis kan doen @Mel89. Vanaf nu zal het vast iedere dag beter gaan qua pijn. Zie je zelf ook al verschil aan je borsten als je het vergelijkt met 1 dag po?

Ja ben blij toe dat ik me wat beter voel nu..

Ja zie wel wat verschil maar niet heel veel eigenlijk naar mijn idee

Bij de rechter lijkt nog steeds een zwelling te zitten.. of lijkt gewoon hoger te zitten, weet het niet

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Mel89:

Ja ben blij toe dat ik me wat beter voel nu..

Ja zie wel wat verschil maar niet heel veel eigenlijk naar mijn idee

Bij de rechter lijkt nog steeds een zwelling te zitten.. of lijkt gewoon hoger te zitten, weet het niet

 

Wat wordt er eigenlijk door de arts gezegd over hoe lang de zwelling aanhoudt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mel89 hoe is het nu met jou? Volgens mij ben jij ook nog niet zo lang geleden geopereerd toch?

 

Ik begreep van vocht vasthouden en zwelling dat dat wel 4 weken kan duren. Daar hou ik me nu aan vast, als het sneller gaat dan is dat alleen maar mooi meegenomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Pamuk:

@Mel89 hoe is het nu met jou? Volgens mij ben jij ook nog niet zo lang geleden geopereerd toch?

 

Ik begreep van vocht vasthouden en zwelling dat dat wel 4 weken kan duren. Daar hou ik me nu aan vast, als het sneller gaat dan is dat alleen maar mooi meegenomen :)

Ik voel me nu steeds beter.. ik ben nu 8 dagen po

Ik las toevallig net in de brief dat ze zwelling nog wel even kan blijven idd.

Ben allang blij dat de zwelling niet meer zo pijnlijk is

 

Hoe ver ben jij? En hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Mel89:

Ik voel me nu steeds beter.. ik ben nu 8 dagen po

Ik las toevallig net in de brief dat ze zwelling nog wel even kan blijven idd.

Ben allang blij dat de zwelling niet meer zo pijnlijk is

 

Hoe ver ben jij? En hoe voel je je?

Dan loop je 2 dagen op mij voor. Ik ben nu 6 dagen po. 

 

Zag je plaatje in die roze bikini en dacht wow, was ik al maar vast zover. Jouw zwelling valt ook echt wel mee (als ik vergelijk met de mijne). Ik kan nu eindelijk wat meer plassen dus hopelijk gaat het er nu zo langzamerhand uit. Vooralsnog heb ik 2 luchtbalonnen onder mn kin :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Pamuk:

Dan loop je 2 dagen op mij voor. Ik ben nu 6 dagen po. 

 

Zag je plaatje in die roze bikini en dacht wow, was ik al maar vast zover. Jouw zwelling valt ook echt wel mee (als ik vergelijk met de mijne). Ik kan nu eindelijk wat meer plassen dus hopelijk gaat het er nu zo langzamerhand uit. Vooralsnog heb ik 2 luchtbalonnen onder mn kin :45:

Zo denk ik ook telkens hoor als ik de meiden zie die voor op mij lopen.

Ik heb ook echt last van het vocht, zelfs in mijn buik.. ik lijk wel maanden zwanger en mijn buik voelt ook gewoon enorm vol.

Ik vind de zwelling nog best erg maar in het begin was mijn borst bijna vierkant bij wijze van. Rechter borst is nog steeds hoger door het vocht dan de ander hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mel89:

Zo denk ik ook telkens hoor als ik de meiden zie die voor op mij lopen.

Ik heb ook echt last van het vocht, zelfs in mijn buik.. ik lijk wel maanden zwanger en mijn buik voelt ook gewoon enorm vol.

Ik vind de zwelling nog best erg maar in het begin was mijn borst bijna vierkant bij wijze van. Rechter borst is nog steeds hoger door het vocht dan de ander hoor

Wat doen we ons zelf aan he! Dat vierkante herken ik wel, ze zitten ook onder mn oksels. Lekker sexy......NOT. 

 

Heb nu weer een nieuw dingetje: mn tepels staat echt vooruit, als je het koud hebt zeg maar. Weet niet hoe dat komt maar lees hier dat dat weer op te lossen is met een wattenschijfje in je bh. Haha, wel inventief 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.