Ga naar inhoud

Eef.n : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Eef.n:

 

Hee popie,

 

Kreeg je de sportbh meteen mee, toen je bij dr. Verdonck was? Heb je van te voren aangegeven dat je deze wilde aanschaffen en wat moest je ervoor afrekenen? 

 

Ik heb al op internet rond gekeken voor sportbh's maar weet totaal niet naar wat voor maat ik moet kijken. 

 

Heb de BH meegekregen toe ik opnieuw ben langs geweest toen het verband los is komen te zitten.

Hij heeft een voorraad liggen in zijn thuispraktijk. 

Stephanie kijkt dan mee welke maat je het beste past. 

Als ik mij niet vergis heb ik hem cash betaald, was dat rond de 50 euro..... Maar voor zekerheid vraag je het hem best wanneer je belt voor een afspraak.

Je bent denk ik niet verplicht om langs te gaan bij hem maar wilde toch zeker zijn dat alles op zijn plaats zat :D.

 

Ben benieuwd hoe het resultaat bij je is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei popie:

 

Heb de BH meegekregen toe ik opnieuw ben langs geweest toen het verband los is komen te zitten.

Hij heeft een voorraad liggen in zijn thuispraktijk. 

Stephanie kijkt dan mee welke maat je het beste past. 

Als ik mij niet vergis heb ik hem cash betaald, was dat rond de 50 euro..... Maar voor zekerheid vraag je het hem best wanneer je belt voor een afspraak.

Je bent denk ik niet verplicht om langs te gaan bij hem maar wilde toch zeker zijn dat alles op zijn plaats zat :D.

 

Ben benieuwd hoe het resultaat bij je is....

 

Aanstaande donderdag heb ik n afspraak voor t verwijderen van t verband en de hechtingen! Ik vond t zelf ook prettiger om dit gewoon bij hem te doen.. dan ziet ie zelf ook meteen t resultaat, kan hij nog advies geven en ik vragen stellen. Vandaag even contact gehad wbt de sportbh, ik heb online 2 maten besteld.. ik kijk even of t was is en anders koop ik er in de praktijk eentje! 

 

Ben ook heel benieuwd naar t resultaat!! Hoop zo dat t er mooi uitziet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Patries:

Welke heb je besteld @Eef.n?

 

Die van de Hunkemöller met voorsluiting wat Stephanie zei. 2 verschillende maten dus even kijken wat goed zit. 

 

Volgens mij is t verband niet heel erg dik aangebracht dus moet dat redelijk te doen zijn! 

 

Voor jou vandaag de grote dag :wub: ben benieuwd wat je er van vindt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Patries:

Hee @Eef.n! Die met voorsluiting zei Stephanie ook tegen mij. Welke maten heb je besteld? Geen idee hoe ik dat straks ga doen in de winkel:45:

 

@Patriesik heb een 75C en 75D besteld, heb geen fauw idee of ik daarmee goed zit maar vermoed van wel. Ik kom van een kleine 75A af en heb 355cc gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/2/2017 om 07:45 zei PacificLady:

@Eef.n ik heb Stephanie gebeld en mocht het verband eraf halen en inruilen voor een sportbh. Ze zijn uitgepakt en ben al heel tevreden met het resultaat :wub:

Wauwieee wat leuk voor je! Ik ben volgende week donderdag aan de beurt om mijn kadotje uit te pakken. Zo spannend!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/2/2017 om 03:59 zei Eef.n:

 

Hee popie,

 

Kreeg je de sportbh meteen mee, toen je bij dr. Verdonck was? Heb je van te voren aangegeven dat je deze wilde aanschaffen en wat moest je ervoor afrekenen? 

 

Ik heb al op internet rond gekeken voor sportbh's maar weet totaal niet naar wat voor maat ik moet kijken. 

Hey @Eef.n! Ik ben volgende week donderdag aan de beurt om het verband en hechtingen af te halen whohooo!!! Ik heb contact gehad met Stephanie. De Anita sport bh kost 50 euro bij de Belgian Breast Clinic. Het is trouwens 5 euro goedkoper dan als je het online koopt van webshops en je hebt meteen de goede maat want ze meten het voor je op. Ik las ook op het forum dat de meeste vrouwen voor de Anita sport bh kiezen en heel tevreden zijn (dus ook dames die niet door Dr. Verdonck zijn geopereerd). 

 

Ik ga 2 kopen bij hen aankomende donderdag zodat im meteen de goede maat heb en kan verwisselen. Daarna ga ik kijken bij andere winkeltjes, kijken wat jullie aanraden hihi.

 

Veel liefs!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei Silvana:

Hey @Eef.n! Ik ben volgende week donderdag aan de beurt om het verband en hechtingen af te halen whohooo!!! Ik heb contact gehad met Stephanie. De Anita sport bh kost 50 euro bij de Belgian Breast Clinic. Het is trouwens 5 euro goedkoper dan als je het online koopt van webshops en je hebt meteen de goede maat want ze meten het voor je op. Ik las ook op het forum dat de meeste vrouwen voor de Anita sport bh kiezen en heel tevreden zijn (dus ook dames die niet door Dr. Verdonck zijn geopereerd). 

 

Ik ga 2 kopen bij hen aankomende donderdag zodat im meteen de goede maat heb en kan verwisselen. Daarna ga ik kijken bij andere winkeltjes, kijken wat jullie aanraden hihi.

 

Veel liefs!!!

@Silvana spannend! Hoelaat heb je de afspraak donderdag? Ik om 19:15uur... ik had 2 sportbh's van de hunckemoller onlin besteld maar passen allebei in in omvang. Denk dat de omvang kleiner valt dan gewone bh's. Dus ik ga ze opnieuw bestellen of kijkn of ik even naar de stad kan. En anders neem ik er ook eentje van Anita donderdag.  

 

Wat voor implantaten heb je gekregen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Eef.n:

@Silvana spannend! Hoelaat heb je de afspraak donderdag? Ik om 19:15uur... ik had 2 sportbh's van de hunckemoller onlin besteld maar passen allebei in in omvang. Denk dat de omvang kleiner valt dan gewone bh's. Dus ik ga ze opnieuw bestellen of kijkn of ik even naar de stad kan. En anders neem ik er ook eentje van Anita donderdag.  

 

Wat voor implantaten heb je gekregen? 

Ik ben donderdag om 20.00 uur aan de beurt :D Kan echt niet wachten!!! Ik heb gekozen voor de Motiva Ergonomix met Qid High Profile ronde protheses 295cc. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Ik voel vlinders in mijn buik hihi :wub: Ik wilde van een 75B (half gevuld) naar een volle C/kleine D. Wat heb jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Silvana:

Ik ben donderdag om 20.00 uur aan de beurt :D Kan echt niet wachten!!! Ik heb gekozen voor de Motiva Ergonomix met Qid High Profile ronde protheses 295cc. Ben zo benieuwd naar het resultaat! Ik voel vlinders in mijn buik hihi :wub: Ik wilde van een 75B (half gevuld) naar een volle C/kleine D. Wat heb jij? 

@Silvana  Mooi!! Ik denk dat we ongeveer dezelfde grote gaan krijgen. Ik kom van n kleine 75A af en heb dezelfde implantaten als jou alleen dan 355cc! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.