Ga naar inhoud

1988 : 28 februari 2017 : Dr. Verdonck : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@1988 oooh wat spannend seg... morgen de grote dag! En als ik je voor-situatie bekijk kan ik me voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt. Wat leuk voor jou.... morgen de start van een nieuw leven! Veel succes en we kijken uit naar je foto's en operatieverslag. Liefs, Cathytje x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste Reactie
2 minuten geleden zei 1988:

Ik zal het je morgen laten weten wat het geworden is. :) Dat is normaal dat je dat nog niet weet ik ben morgen aan de beurt en blijf zelfs nog twijfelen. Maar met het passen was mijn man en ik het eens over de 230 en nadien ben ik nog zo vaak van gedacht verandert. 

Oke, heel veel succes morgen! Vannacht nog een keertje op de buik slapen, hihi.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei 1988:

Vol zenuwen sebiet in bed kruipen. Morgen een lekker badje voor ik vertrek en dan op naar een leven waarin ik veel meer zelfvertrouwen hoop te hebben en eindelijk deze zomer in bikini durf rond te lopen! Hier alvast nog even de foto's met hoe het nu is. Dit zijn echt wel genante foto's... Ik heb helemaal niets, maar daar komt verandering in! :) 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Het zal echt een verschil worden.  Heb zelf ook vandaag foto's gemaakt van nu..maar weet nog niet of ik ze hier ga plaatsen. Ben er gewoon echt niet blij mee. Maar vind het super knap dat jij dit wel gewoon doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mutsje1982:

Het zal echt een verschil worden.  Heb zelf ook vandaag foto's gemaakt van nu..maar weet nog niet of ik ze hier ga plaatsen. Ben er gewoon echt niet blij mee. Maar vind het super knap dat jij dit wel gewoon doet!

Ja ook gewoon om anderen een idee te geven van waar ik kom en om eventueel andere in dezelfde situatie een idee te kunnen geven hoe het kan worden.  En ik denk dat we het eens kunnen zijn dat onze voorsituatie niet hetgeen is waar we blij mee zijn. Vandaar dat we hiervoor willen afzien... maar vanaf morgen verleden tijd! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He! Je bent vandaag geopereerd door dr Verdonck zie ik!

 

Hopelijk is het meegevallen en heb je niet te veel pijn! Nu 2 weken het drukverband aanhouden en dan kan je eindelijk je nieuwe borsten bewonderen! :) 

 

Veel succes met je herstel!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat het daarstraks niet zo goed ging. Het enige dat iets of wat goed aanvoelde was rondwandelen thuis. Na tien minuten moest mijn man me neerleggen omdat ik wegdraaide. Ik ben juist noet buiten bewustzijn geweest. Op dit moment lig ik op de matras die mijn man in de living heeft gelegd omdat ik bij het minste dat ik rechtkom wegdraai. Ik moest juist gaan plassen en ben op een emmer geweest naast het bed met veel hulp van mijn man omdat ik gewoon niet rechtgeraak zonder weg te draaien. Dus toch wel even afzien..

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei 1988:

Ik moet eerlijk zeggen dat het daarstraks niet zo goed ging. Het enige dat iets of wat goed aanvoelde was rondwandelen thuis. Na tien minuten moest mijn man me neerleggen omdat ik wegdraaide. Ik ben juist noet buiten bewustzijn geweest. Op dit moment lig ik op de matras die mijn man in de living heeft gelegd omdat ik bij het minste dat ik rechtkom wegdraai. Ik moest juist gaan plassen en ben op een emmer geweest naast het bed met veel hulp van mijn man omdat ik gewoon niet rechtgeraak zonder weg te draaien. Dus toch wel even afzien..

Hopelijk voel je je vandaag wat beter. Heb je een beetje kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Mutsje1982:

Hopelijk voel je je vandaag wat beter. Heb je een beetje kunnen slapen?

Ik heb eigenlijk niet echt kunnen slapen maar kan al wat recht komen zonder weg te draaien. Het is eigenlijk vooral door de pijn in mijn rug. Ik kon vannacht mijn houding niet vinden. Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@1988 Bah, wat rot voor jou :blink: Het blijkt toch wel een serieuze ingreep te zijn die we niet moeten onderschatten. Maar, kan je al iets zien? Bevallen je nieuwe boobs je? Ik duim mee voor jou op een snel herstel. Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei 1988:

Ik heb eigenlijk niet echt kunnen slapen maar kan al wat recht komen zonder weg te draaien. Het is eigenlijk vooral door de pijn in mijn rug. Ik kon vannacht mijn houding niet vinden. Hoe is het met jou? 

Heb geen oog dicht gedaan vannacht.  Kon geen fijne houding vinden..als ik half zit dan kom ik niet meer omhoog. Dus moet mijn man midden in de nacht wakker maken om me rechtop te hijsen.  Kwa pijn is het goed te doen...alleen wat druk op mijn borst en vooral stijf.  Ben een paar keer gaan lopen vannacht om mijn rug te ontspannen.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@Mutsje1982 Jij bent ook geopereerd..... fijn herstel en vooral luisteren naar je lichaam denk ik. Komt allemaal wel goed, het is voor een goed doel en een nieuw leven! Veel liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Cathytje:

@Mutsje1982 Jij bent ook geopereerd..... fijn herstel en vooral luisteren naar je lichaam denk ik. Komt allemaal wel goed, het is voor een goed doel en een nieuw leven! Veel liefs x

Ja gisteren door dr verdonck.   Het valt me tot nu toe nog wel mee...al ben ik wel blij als ik straks weer gewoon kan slapen. Ben hartstikke moe..maar heb hooguit een half uur geslapen vannacht. 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
1 minuut geleden zei Mutsje1982:

Ja gisteren door dr verdonck.   Het valt me tot nu toe nog wel mee...al ben ik wel blij als ik straks weer gewoon kan slapen. Ben hartstikke moe..maar heb hooguit een half uur geslapen vannacht. 

X

Pfffff, amai je moet er wat voor over hebben hè... gelukkig valt het voor de rest wel mee. Dit zijn effe lastige dagen waar je door moet. Succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Cathytje:

@1988 Bah, wat rot voor jou :blink: Het blijkt toch wel een serieuze ingreep te zijn die we niet moeten onderschatten. Maar, kan je al iets zien? Bevallen je nieuwe boobs je? Ik duim mee voor jou op een snel herstel. Veel liefs x

Het is inderdaad niet te onderschatten. Ik heb vandaag al wat kunnen rusten omdat ik op tijd en stond even kan rechtstaan om mijn rug te strekken (zonder weg te draaien nu). Van

mijn rug en stijfheid heb ik het meeste last. Je geraakt alleen niet recht. Als ik vannacht een beetje kan slapen hoop ik er toch nog wat meer door te zijn. Maar van het resultaat dat ik nu kan zien want het is serieus ingepakt ben ik wel heel tevreden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een slapeloze nacht gehad. Ik vind mijn draai heel moeilijk op mijn rug. Ik heb vanmorgend de pijnstiller ibuprofen even weggelaten bij het eten omdat ik meer last heb van mijn maag door de medicatie dan de pijn zelf. De stijfheid is er nog wel maar is al wel minder. We houden nog veel vocht vast ter hoogte van de buik en nek. We zijn op de goede weg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei 1988:

Weer een slapeloze nacht gehad. Ik vind mijn draai heel moeilijk op mijn rug. Ik heb vanmorgend de pijnstiller ibuprofen even weggelaten bij het eten omdat ik meer last heb van mijn maag door de medicatie dan de pijn zelf. De stijfheid is er nog wel maar is al wel minder. We houden nog veel vocht vast ter hoogte van de buik en nek. We zijn op de goede weg! 

Het zal alleen maar beter worden de komende dagen. Heb zelf geprobeerd  om half op mijn zij te slapen met ondersteuning van een aantal kussens.  Alleen word ik na 2 uurtjes stijf wakker en kom ik niet meer recht... heb gelukkig wel wat kunnen slapen. De pijn valt ne reuze mee. Alleen af en toe flink druk op mijn  borstkas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
1 uur geleden zei 1988:

Weer een slapeloze nacht gehad. Ik vind mijn draai heel moeilijk op mijn rug. Ik heb vanmorgend de pijnstiller ibuprofen even weggelaten bij het eten omdat ik meer last heb van mijn maag door de medicatie dan de pijn zelf. De stijfheid is er nog wel maar is al wel minder. We houden nog veel vocht vast ter hoogte van de buik en nek. We zijn op de goede weg! 

Komt allemaal goed! Iedere dag een beetje beter... effe volhouden meid, het is het waard!

En idd, Ibuprofen is heel slecht voor de maag. Best zo snel mogelijk afbouwen of veel yoghurt eten, dat schijnt ook te helpen. Zeker nooit op nuchtere maag nemen... dat is om problemen vragen :79:

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk kan je binnen 2 weekjes hier terug lachend aan denken en jezelf zeggen dat t t allemaal waard was. Goed herstel gewenst meid 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen heb ik ook al wel een beetje meer op mijn zij gelegen want zo enkel plat op de rug kan ik echt niet slapen en op die manier wel. Ik zal blij zijn als die medicatie gedaan is maar ik ben met de ibuprofen terug gestart omdat op de papieren staat dat je die helemaal moet uitnemen. Ik heb er dus per ongeluk eentje overgeslagen maar dat zal wel geen kwaad kunnen denk ik. De paracetamol pak ik niet meer dus eens zien wat dat zegt. De antibiotica van drie dagen is op dus daar zijn we al vanaf. Die ibuprofen is dus tien dagen dat lijkt me lang niet? Als ik plat lig kan ik zelf al terug mijn achterwerk opheffen om me wat te verleggen hopelijk morgen mijn schouders ook! Dan moet ik manlief niet altijd wakker maken om mij recht te heffen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei 1988:

Ondertussen heb ik ook al wel een beetje meer op mijn zij gelegen want zo enkel plat op de rug kan ik echt niet slapen en op die manier wel. Ik zal blij zijn als die medicatie gedaan is maar ik ben met de ibuprofen terug gestart omdat op de papieren staat dat je die helemaal moet uitnemen. Ik heb er dus per ongeluk eentje overgeslagen maar dat zal wel geen kwaad kunnen denk ik. De paracetamol pak ik niet meer dus eens zien wat dat zegt. De antibiotica van drie dagen is op dus daar zijn we al vanaf. Die ibuprofen is dus tien dagen dat lijkt me lang niet? Als ik plat lig kan ik zelf al terug mijn achterwerk opheffen om me wat te verleggen hopelijk morgen mijn schouders ook! Dan moet ik manlief niet altijd wakker maken om mij recht te heffen. 

Ik heb de antibiotica  ook op nu. Paracetamol heb ik vannacht voor het laatst gepakt.  Heb het niet echt nodig. Pak voordat ik ga slapen wel nog een ibubrofen.  Zal ook blij zijn als ik gewoon zelf kan draaien en mij houding kan veranderen zonder hulp..maar het gaat steeds beter... alleen dat vocht in mijn buik....

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Mutsje1982:

Ik heb de antibiotica  ook op nu. Paracetamol heb ik vannacht voor het laatst gepakt.  Heb het niet echt nodig. Pak voordat ik ga slapen wel nog een ibubrofen.  Zal ook blij zijn als ik gewoon zelf kan draaien en mij houding kan veranderen zonder hulp..maar het gaat steeds beter... alleen dat vocht in mijn buik....

Dat vocht is inderdaad nog wat lastig. Ook omdat dat pijnlijk is als je daar aan komt of als er iets tegen duwt. Pak jij die ibonuprofen nog drie keer per dag? Maar al bij al valt de pijn heel goed mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei 1988:

Dat vocht is inderdaad nog wat lastig. Ook omdat dat pijnlijk is als je daar aan komt of als er iets tegen duwt. Pak jij die ibonuprofen nog drie keer per dag? Maar al bij al valt de pijn heel goed mee. 

Afgelopen dagen wel...ben het vanmiddag een beetje vergeten.. zo lang het goed gaat met minder....vind de het wel prettig om voor de nacht wat te pakken. Wel fijn dat de pijn mee valt nu. Nu nog wat mobieler worden.  Laat jij de hechtingen in de kliniek verwijderen? Of doe je dat bij de huisarts? Verdonck  is er zelf over 2 weken niet heb ik begrepen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Mutsje1982:

Afgelopen dagen wel...ben het vanmiddag een beetje vergeten.. zo lang het goed gaat met minder....vind de het wel prettig om voor de nacht wat te pakken. Wel fijn dat de pijn mee valt nu. Nu nog wat mobieler worden.  Laat jij de hechtingen in de kliniek verwijderen? Of doe je dat bij de huisarts? Verdonck  is er zelf over 2 weken niet heb ik begrepen 

@Mutsje1982 ik lees even mee, en verdonck is idd niet beschikbaar van 14/3 tot zeker 26/3 ivm bevalling van zn vrouw... in geval zijn vrouw eerder bevalt dan zal hij ook eerder niet beschikbaar zijn... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.