Ga naar inhoud

ChDV : BV : Eerste consult 14 oktober 2010 : Dr. Verpaele : coupurecentrum


ChDV

Aanbevolen berichten

Hey,

ik ben 19 jaar, student en ben heel hard aan het twijfelen over een bv.

Vooral omdat ik nog zo jong ben, omwille van de complicaties en omdat het onomkeerlijk is.

Ik heb nu eigenlijk zo goed als niets, nog minder dan AA en zou gwn graag een mooie B hebben.

Verder moet ik nog mijn ouders volledig inlichten dat ik hierover nadenk, die er waarschijnlijk niet zullen voor staan springen. Hoe het dan verder afloopt, weet ik nog niet..Verder wil ik graag ronde prothesen, achter de spier. Mijn voorkeur gaat uit nr dr Demeyere en Plovier. Ik houd jullie op de hoogte :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi CHdv,

ik was je al eens tegen gekomen in topics :) maar bij deze alsnog welkom

het is ook ene hele stap(lijkt het wel) een bv,maar achteraf valt het toch reuze mee hoor,je denkt al gauw,ik?dat doen enkel filmsterren enzo,maar nee zo ingewikkelt is het eigenlijk helemaal niet.

lees je goed in,bekijk veel foto,s wat je wel en niet mooi vind,en kijk wat je aanstaat,bekijk waar jij jezelf wel in terug vind,dan ben je al een grote stap verder hoor.

je bent al zeker van je zaak,wat je zou willen,en het zou ook erg goed zijn,om 2consulten te nemen,bij 2verschillende artsen/klinieken,zodat je dat kan vergelijken.

ben je ook al eens voor de lol aan de slag geweest met gevulde zakjes in je bh?

dan kan je alvast een beetje zien en voelen hoe het is om wel borsten te hebben :6:

sucses in je zoektocht en besluit erna en veel sterkte en sucses met je ouders...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

Ik was je ook al een keer tegengekomen op het forum..

Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld! Was benieuwt naar je..

Maar vervelend dat je denkt dat je ouders waarschijnlijk het niet goed zouden keuren!

Ik dacht dit zelf ook! Maar echt, je ouders begrijpen meer als je denkt!!

Praat er gewoon over, leg uit hoe je je voelt !

Weet zeker dat je dan echt opgelucht bent!

Ik zelf had dit gevoel ook, en eenmaal verteld was ik opgelucht!

Het zou toch fijn zijn als je met je moeder naar een consult kon?

Misschien is het dan voor haar ook wat duidelijker!

En ik zou zeker bij dr.plovier op consult gaan! :)

Liefs en succes met alles!

Hou ons op de hoogte..

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

Ik heb je al gesproken via mail ^_^

Wat fijn dat je al een keuze voor jezelf hebt kunnen maken, voelt al heel fijn!

Ik herken het heel erg dat je ouders niet achter je staan...

Ik was 17 toen ik er voor het eerst over had,maar no way dat het ging gebeuren niet snijden in een gezond lichaam en ik moest me accepteren ik was een leuke meid.

Een half jaar later zijn mijn ouders het gaan accepteren ze zagen in dat het belangrijk voor me was en nu bijna een jaar verder ben ik het meest gelukkige meid die er is ^_^

En het fijnste iedereen staat uiteindelijk toch achter me!

Probeer je ouders er zo veel mogenlijk bij de betrekken, laat ze zien hoeveel het voor je betekend!

Ik was ook bang over het feit dat ik zo jong ben, maar eigenlijk ben ik blij dat ik het nu heb kunnen doen.

Wat was het geworden over een aantal jaar? Had ik zo nog door willen gaan met het onzekere gevoel?

En complicaties? Meid die kans is errug klein ^_^

Als je de protheses achter de spier wilt zou ik naar plovier gaan die plaatst eigenlijk alleen maar achter de spier ^_^

D. Meyere plaatst vooral voor de spier, wat ik bij deze meiden heb gezien!

Heel veel succes meid, het komt goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ChDV,

Welkom in je eigen topic! :P

Zou zeggen al je moed bijeen verzamelen en eens een goed gesprek met je ouders hebben. Ook al zouden ze er niet meteen voor staan springen, denk dat ze het uiteindelijk wel zullen accepteren als ze begrijpen hoe jij je er bij voelt. Veel succes ermee alvast! :35:

Zelfs al staan ze niet achter je, ga je dan toch zelf op consult gaan? Lijken me beiden een goeie keuze, Plovier en De Meyere. Benieuwd waar je uiteindelijk zult voor kiezen, hou je topic in de gaten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur ging eerst naar dr. Demeyere omdat die veel dichter bij me is dan dr. Plovier maar nu ik hoor dat dr. Plovier vooral achter de spier doet en Demeyere liefst niet ga ik mssn toch van gedacht veranderen :P Alleszins ga ik bij beide op consult gaan. En ja, ook indien mijn ouders er niet mee akkoord gaan. Dat kunnen ze mij toch niet verbieden vind ik. Iedereen trouwens echt bedankt voor de lieve berichtjes, vind dit echt een tof forum! Leer super veel bij en lieve mensen kennen die elkaar steunen :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey chdv

Ook ik ben student en een jaartje jonger dan jij. Ook ik heb minder dan AA ik noem het bijmezelf gewoon plat :unsure: en wil een bv al vanaf mijn 16e.Heb ook altijd gezegd dat ik graag een normale b-cup wil (intussen is dit wel omgeslagen naar een C-cup bij mij hihi)Ik voel me er totaal niet te jong voor, ik denk dat het juist een enorme opluchting voor me zou zijn als ik ze uiteindelijk heb, want laten we eerlijk zijn elke meid wil die vrouwelijke rondingen hebben!

Probeer inderdaad je moed te verzamelen zoals eefje al zei en het eens aan te kaarten bij je ouders. Ze zullen je uiteindelijk echt wel begrijpen meid, bovendien is het ook een enorme opluchting als je het eenmaal heb vertelt.

Je hebt je zo te zien ook al goed ingelezen, want je weet al goed wat je wilt! :35: Ik word 21 september geopereerd door Dr Plovier bij Beaucare en krijg als het goed is ronde prothesen, achter de spier. Heb al veel positieve verhalen gelezen en mooie resultaten gezien van hem dus ik ben erg benieuwd.Dus als je vragen hebt over mijn ervaring met hem, kun je altijd bij me terecht meid ^_^

Liefs :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Dr.plovier vind ik persoonlijk een hele goede chirurg.

Hij heeft mij ook geopereerd! Ben nu 10 dagen PO!

Mijn foto's kun je zien in de gallerij!

Heb alleen maar goede dingen over hem gehoord en mooie foto's gezien!!

Ben benieuwt hoe je ouders gaan reageren..

Laat je het ons wel weten?

Succes met alles! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wou je dit jaar nog consulten en operatie plannen?of ben je meer voor het orienteren nog dit jaar?

nieuwschierigheidsvraagje :D

wel, na het verteld te hebben wil ik zo snel mogelijk consults doen om nog informatie te gaan vinden en te kunnen vergelijken. Een operatie zou dan waarschijnlijk in februari moeten gebeuren. Vroeger gaat niet lukken met mijn studies. En dan kan ik ook alles nog eens goed overlopen...xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ladies!

ik heb het net verteld! Enorm zenuwachtig! Maar goed, mijn moeder gaat meegaan naar de huisarts en dan zie ik wel weer wat die zegt e. Ik laat het jullie zeker weer weten. Kvoel mij wel opgelucht dat ik het eindelijk heb verteld! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben echt opgelucht!

ze reageerde niet echt positief op een operatie maar verstond het wel. Ik ga het idee bij mijn ouders nu gwn laten doordringen een tijdje. En met mn ma nr de huisarts om haar wat gerust te stellen en gwn ja om eens te horen wat hij ervan zegt, zal me ook wat gerust stellen denk ik. xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je huisarts hier een beetje bekend mee is!

Ik denk dat je beter gelijk naar een consult kan gaan bij een kliniek!

Die hebben er veel meer verstand van en die kunnen je ook meteen de mogelijkheden uitleggen..

Ik was namelijk bij mijn huisarts gisteren en die was helemaal verbaasd..

Wist er niks vanaf en vroeg me het hemd van het lijf...

Ik denk dat een chirurg jou en je moeder meer gerust kan stellen!

Maar dat is mijn mening he! :)

Succes met alles :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me ook wel aan bij de reaktie va Mii,een huisarts is e rniet in thuis en zal altijd en te nimmer af raden,die leven in hun eigen wereld om het zo beetje kort te zeggen(die zijn er om mensen beter te maken en niet mooier).een consult bij een plastisch chirurg zal je meer de nodige info geven en je meer gerichter verder kunnen helpen.

ook is dit mijn mening,je maakt de keus tenslotte zelf :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ben echt opgelucht!

ze reageerde niet echt positief op een operatie maar verstond het wel. Ik ga het idee bij mijn ouders nu gwn laten doordringen een tijdje. En met mn ma nr de huisarts om haar wat gerust te stellen en gwn ja om eens te horen wat hij ervan zegt, zal me ook wat gerust stellen denk ik. xx

Hee meid wat fijn dat je het hebt verteld!

Snap dat je bent opgelucht dat begrijp ik heel goed.

Voor je ouders is het ook even wennen, maar in ieder geval fijn dat ze ervoor open staan!

Liefs :57:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik blijf er toch bij dat ik eerst nr de huisarts ga :P koppig I know :P

mssn zelfs om eens te kijken of mn borsten wel zeker volgroeid zijn en zo (al dat ik dat eig wel zeker weet hoor maar gwn voor mn moeder). En zelfs als hij het afraad, ga ik toch nog naar de chirurgen! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.