Ga naar inhoud

Soon-larger : 21 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Gizmootje:

Succes zeg ellende !! Las net bij iemand dat Kevin peters gister geopereerd heeft in Oisterwijk... nieuwe lokatie ?? Misschien ook extra data beschikbaar.... 

Dankje! Aaah oke dat zou kunnen inderdaad! Locatie maakt me op dit moment echt niets uit hihi...

jij vandaag je intake toch? Of gister? Hoe was het?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie

Morgen avond !!

 

heb die kliniek gegoogeld maar die man die daar opereerd is geen goeie zwarte lijst en weet ik het allemaal... maar goed lokatie kan goed verhuurd worden voor extra OK's en aangezien dr peters uit België komt is dit misschien voor hem ook handiger ? Of het was een eenmalige actie. Heb je al gebeld ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gizmootje:

Morgen avond !!

 

heb die kliniek gegoogeld maar die man die daar opereerd is geen goeie zwarte lijst en weet ik het allemaal... maar goed lokatie kan goed verhuurd worden voor extra OK's en aangezien dr peters uit België komt is dit misschien voor hem ook handiger ? Of het was een eenmalige actie. Heb je al gebeld ?

Aah leuk! Vond het heel leuk het consult en de intake :) zien wat het gaat worden!

 

oei lastig... ja al 3 keer gebeld maar diana heeft t steeds te druk... heb mn nummer achtergelaten en ze gaat mij vandaag nog terug bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Gizmootje:

Word er tijdens in take al na een datum gekeken ? Of pas na gesprek met pc

Je eerste gesprek is met een consulent dan ga je passen en neem je alles door, dan krijg je ongeveer 2 weken daarna een afspraak met de pc en spreek je alle risico's door en krijg je advies voor de maat en dan pas ga je een datum kiezen. waar ga je op consult? Let je alsjeblieft wel op dat je gewoon zelf aan geeft welke pc je wilt? Ik werd naar Schellekens verwezen 'vanwege mijn suikerziekte' maar dit was gewoon een smoes volgens mij om hem vol te krijgen omdat hij nieuw bij DG is. Uiteindelijk was ik wel blij hoor! Is een hele lieve man en goede vakman, maar t is gewoon niet eerlijk als je niet zelf de keus krijgt, en vervolgens toch word afgewezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gizmootje:

Nog terug gebeld door Diana ? 

Nee!! Hele dag gewacht en zou terug gebeld worden! Net opnieuw gebeld en ze zit in een afspraak ofzo en was ook niet mobiel bereikbaar!! Hebben ze haar gemaild en gezegd dat ik terug gebeld moest worden. 

Mijn vriend gaat over een kwartiertje nogmaals boos op bellen ik ben veelste lief geweest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee girls mijn vriend heeft heel boos opgebeld en kreeg dan eindelijk Diana zelf aan de lijn! Pfff wat een ellende...

Maar lang verhaal kort ze had kevin peters gebeld die nam niet op... nu heeft ze al mijn gegevens over mijn diabetes en gegevens van mijn arts in een mail gezet en een anesthesiloog gemaild waarmee kevin werkt of ik 21 maart geholpen kan worden... 12 maart kon nog maar dat is te snel. Ook gaat ze het schema omgooien en mij sowieso als eerste plaatsen. Mail is ook naar mij ge cc't dus ik kan precies zien wat er word gezegd. Ik heb nu Dianas privé nummer en mag haar morgen weer bellen met vragen of dat xe iets meer weet van Kevin.. heb er zo langzamerhand weer wat vertrouwen in! Pfff pfff wat een ellende... ben blij als het over is zeg!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Gizmootje:

Dat zou heeeel snel zijn deze week al. Zou je nog super snel met pc op gesprek moeten want die kenT je nog niet toch ? Als het peters zou worden.. Maar goed morgen misschien verlossende antwoorden en is je puzzel van stress gelegd

Ja klopt ook ik zei het maar hha maar 12 maart gaat niet gebeuren hoor :P 

ik hoef niet meer op gesprek zei ze, ze hebben heel het dossier doorgestuurd met alles wat schellekens had opgeschreven enzo. Ook foto's meegestuurd. Ben super zenuwachtig... verwacht dat Diana dit gaat regelen! Maar ik spreek dus al een tijdje een meisje die door kevin is geopereerd en hem nog spreekt. Zij had hem geappt en hij zei dat maart lastig ging worden maar hij ging morgen kijken.

super duimen!

bedankt voor het lieve meeleven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoooi meiden! Eindelijk goed nieuws ;):)

 

ik mag 21 maart geopereerd worden door dokter kevin peters in kliniek janssen te oisterwijk! 7:15 aanwezig :blink: haha dus lekker vroeg weg (1 uur en 15 min rijden)

en zondag word ik nog door hem gezien na de operaties in vlaardingen :) 

 

Super! Het heeft geholpen dat mijn vriend even goed boos is geworden en ik achter haar aan heb gezeten haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Soon-larger:

Hoooi meiden! Eindelijk goed nieuws ;):)

 

ik mag 21 maart geopereerd worden door dokter kevin peters in kliniek janssen te oisterwijk! 7:15 aanwezig :blink: haha dus lekker vroeg weg (1 uur en 15 min rijden)

en zondag word ik nog door hem gezien na de operaties in vlaardingen :) 

 

Super! Het heeft geholpen dat mijn vriend even goed boos is geworden en ik achter haar aan heb gezeten haha!

Gefeliciteerd met je datum. Ik ook 21 maart :D maar dan bij dr van Tits MMC Veldhoven bij cosmedics. 

Aftellen nu hè 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Soon-larger:

Hoooi meiden! Eindelijk goed nieuws ;):)

 

ik mag 21 maart geopereerd worden door dokter kevin peters in kliniek janssen te oisterwijk! 7:15 aanwezig :blink: haha dus lekker vroeg weg (1 uur en 15 min rijden)

en zondag word ik nog door hem gezien na de operaties in vlaardingen :) 

 

Super! Het heeft geholpen dat mijn vriend even goed boos is geworden en ik achter haar aan heb gezeten haha!

 

Geweldig meid, de aanhouder wint.

 

Heb je titel aangepast ;)

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.