Ga naar inhoud

Soon-larger : 21 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

38 minuten geleden zei Gizmootje:

Yeaah !! Fijn voor je zeg 

toch nog goed afgelopen. 

Ik zit nog in de wachtkamer... 

Pff om half 8 nog..? :( helaas is dat echt zo bij hun.... we blijven denken aan het resultaat he meid haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
7 minuten geleden zei Wuppie:

Gefeliciteerd met je datum. Ik ook 21 maart :D maar dan bij dr van Tits MMC Veldhoven bij cosmedics. 

Aftellen nu hè 

Jaa spannend! Super leuk!

heb er echt zo'n zin in haha.. ben van plan een lijstje te maken voor dingen die ik nog moet halen zodat ik goed voorbereid ben! En een tas klaar te zetten met spullen, kan ik er lekker naar uit kijken.

 

heb al de postoperatieve bh's binnen en ik kreeg van een vriendin een tip om anti-striae creme te smeren alvast, zodat mn huid wat rekbaarder wordt, dus dat ga ik eens proberen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soon-larger, gefeliciteerd met je datum en je tijd. Fijn dat het toch allemaal nog geregeld is. Nu idd lekker genieten van de "voorpret". Voordat je het weet is het de 21ste; het begin van de lente, het begin van een periode met nieuwe boobs. Fijn hoor! Geniet ervan, meis. 

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jaydee:

@Soon-larger, gefeliciteerd met je datum en je tijd. Fijn dat het toch allemaal nog geregeld is. Nu idd lekker genieten van de "voorpret". Voordat je het weet is het de 21ste; het begin van de lente, het begin van een periode met nieuwe boobs. Fijn hoor! Geniet ervan, meis. 

 

Xx Jaydee 

Dankjewel!! :wub:

inderdaad haha! New season new boobs

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Wuppie:

@Soon-larger welke bh heb je gehaald ?? 

En ind 21 mrt is het begin Vd lente :D:P:wub:

Jaa leuk inderdaad!

ik heb een tweedehands Carefix bh Anna maat L maar ik weet nog niet 100% zeker of ik deze maat nodig heb dus ik moet even van de pc horen of die goed is en dan bestel ik er nog een via de site van DG

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Soon-larger:

Jaa leuk inderdaad!

ik heb een tweedehands Carefix bh Anna maat L maar ik weet nog niet 100% zeker of ik deze maat nodig heb dus ik moet even van de pc horen of die goed is en dan bestel ik er nog een via de site van DG

Is dat stof niet heel dun. Bied dit voldoende ondersteuning? Had hem ff opgezocht op internet wil hem ook bestellen nl. Laat je me weten of die goed is gekeurd door jou pc :D

Thanks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister gebeld door de anesthesiloog bij de Janssen Kliniek... nummer was onbekend en ik schoot gelijk weer in de stress of het niet weer afgebeld werd haha :blush: maar gelukkig hij had alleen een paar vraagjes over m'n diabetes en wat mededelingen dat ik gelukkig tot half 5 in de ochtend nog wat mocht drinken als het nodig is. 

 

Zenuwen beginnen nu toch wel in te slaan... 'weten ze nog wel dat ik 375 wil...' 'moet ik niet gewoon kleine borsten houden' 'zullen grote borsten mij wel staan en is het mooi in een bikini' :unsure:

 

maar ik weet dat ik dolgelukkig ga zijn dinsdag.. maar toch wel wat zenuwachtig! :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Soon-larger, van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, meis. Nu lekker chillen, op tijd je medicijnen pakken, veel drinken om "je narcose" kwijt te raken en je heerlijk laten verwennen. 

Ik wens je een heel fijn herstel toe. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Soon-larger:

Hoi allemaal wat een zware dag

ben 8 uur geopereerd en 16:00 thuis... alles is goed gegaan en het is super mooi. Maar ik heb heel veel pijn helaas..

ik zal proberen morgen een verslag te typen

Wat fijn dat je nu het nu al mooi vindt! Goed je pijnstillers innemen en rust pakken. En gefeliciteerd natuurlijk with your girlies^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Soon-larger:

Hoi allemaal wat een zware dag

ben 8 uur geopereerd en 16:00 thuis... alles is goed gegaan en het is super mooi. Maar ik heb heel veel pijn helaas..

ik zal proberen morgen een verslag te typen

Weet wat je voelt op dit moment. Gefeliciteerd met jr nieuwe boobies Meis.  Rustig aan en ook ik heb helaas veel pijn ( vandaar nu nog wakker. Kan niet slapen :lazy2:

sterkte Meis en hopelijk snel vsn pijn af samen :55:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! Daar ben ik dan weer.. sinds gister weer een beetje levend.. super lieve zuster gehad bij kliniek janssen die letterlijk alles voor me wilde doen en wilde helpen! Heb echt veel pijn gehad doordat ik gewoon nog super strakke borsten en borstspieren had van mezelf. De dag na de operatie was ik helemaal ziek en heb ik twee keer alles eruit gegooid :( . Ik slaap gelukkig wel gewoon goed, dat is evht super fijn, alleen nog hulp nodig bij t opstaan, daar moet ik wel moed voor verzamelen. Langzaamaan probeer ik ook zelf naar de wc te gaan en zelf mn tanden te poetsen en uit te kleden. Nu heb ik alleen nog spierpijn, waar ik met paracetamol en ibuprofen wel mee kan leven :)

 

hieronder een foto van net na de operatie en een foto van gister. Ben er zelf echt zo ontzettend blij mee al! Ze voelen nog niet helemaal eigen, maar ik kan gewoon al zien dat ze heel erg mooi gaan worden als ze dalijk wat zakken en soepeler worden.

Vraagjes zijn altijd welkom :wub:

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh wauw ziet er idd al mooi uit! 

Wat fijn dat je goed ervaring hebt.

hoop dat je snel weer op eigen benen kan staan en lekker je dingetjes kan gaan doen. Maar in de watten gelegd worden is okk wel

lekker he Haha ! 

Knap dat je nu al zo weinig pijnstillers nodig hebt en goed kan slapen is ook wel ideaal. 

Ik wens je een goed herstel en ik lees je berichtjes weer :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gizmootje:

Oooh wauw ziet er idd al mooi uit! 

Wat fijn dat je goed ervaring hebt.

hoop dat je snel weer op eigen benen kan staan en lekker je dingetjes kan gaan doen. Maar in de watten gelegd worden is okk wel

lekker he Haha ! 

Knap dat je nu al zo weinig pijnstillers nodig hebt en goed kan slapen is ook wel ideaal. 

Ik wens je een goed herstel en ik lees je berichtjes weer :D 

Dankje! Jaa hmm in de watten gelegd worden is heerlijk maar t voelt wel heel vervelend om voor elk klein dingetje je vriend te moeten roepen :( wel heel lief is ie hoor! Vandaag heeft ie ook lekker mn haren gewassen, ziet er een stuk levendiger uit nu haha.

ik had ook morfinepilletjes maar die vielen volgens mij niet lekker.. dus die maar afgezworen. En de zakjes ibuprofen 600 mg omgeruild voor ibuprofen pilletjes 2 keer 400mg. Vond dat zo ontzettend vies dat bruis in water bahh! En verder nog antibiotica tegen ontstekingen die slik ik tm zondag :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.