Ga naar inhoud

Soon-larger : 21 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

16 uur geleden zei Wuppie:

Ik heb alle medicatie vanuit ziekenhuis mee naar huis gekregen. ;)

Ah zal dan wel per kliniek verschillen. Als je in een ziekenhuis geopereerd word zullen ze het wel meegeven maar een privékliniek geeft je een recept

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Soon-larger:

Ah zal dan wel per kliniek verschillen. Als je in een ziekenhuis geopereerd word zullen ze het wel meegeven maar een privékliniek geeft je een recept

Ja dat klopt. Maar in ziekenhuis zit ok meteen een apotheek he :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Hoe gaat het nu soon? 

 

Ik ga ook bij Jansen kliniek door peters me borsten doen maar lees bij sommige dat je man dan er niet bij mag blijven dat die later pas bij je kan komen ivm privacy andere patiënten  hoe ging dat bij jou ? 

Hee gaat echt een stuk beter!! Ben al twee keer eruit geweest lekker opgefrist en aangekleed en opgemaakt.

 

oh nee daar had ik geen last van! Als je aankomt moet je inderdaad alleen naar de ok omdat je moet omkleden en je word afgetekend en dan word je meteen geopereerd. Als je wakker bent uit de narcose word je naar een kamer gebracht en ik was al heel snel wakker en vroeg meteen naar mijn vriend, die mocht meteen komen. Ook kwam er later een andere meid bij mij op de kamer en haar man mocht ook gewoon op de kamer, alleen als we moesten omkleden ofzo dan moesten ze even op de gang. Dus maak je daar geen zorgen over :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Gizmootje:

Ohhh mooi. En hoelang moest je daarna nog blijven want jij was al heel vroeg geholpen toch 

Ligt helemaal aan hoeveel pijn je hebt en hoe het gaat. Ik had echt ongelofelijk veel pijn... 08:00 geholpen en 09:20 ging ik naar de kamer. Uiteindelijk ongeveer 14:45 naar huis pas :(

ik heb je trouwens aan m'n privé album toegevoegd! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Soon-larger:

Ligt helemaal aan hoeveel pijn je hebt en hoe het gaat. Ik had echt ongelofelijk veel pijn... 08:00 geholpen en 09:20 ging ik naar de kamer. Uiteindelijk ongeveer 14:45 naar huis pas :(

ik heb je trouwens aan m'n privé album toegevoegd! :) 

Ik word dinsdag geholpen door peters om 2 uur spannend mag ik ook je album bekijken? En hoe gaat het nu met je ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh meid, wat fijn dat het achter de rug is, en het ziet er al mooi uit! (mag ik in je album kijken #durftevragen), lees dat jij ook 375 hebt gekregen, ik krijg over 2 weken dezelfde aantal cc's wel anatomisch, maar toch, beetje vergelijken kan geen kwaad. Hoe is het nu met je? Zakt de pijn al wat meer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Priscilla30:

Ja dat duurde zeker lang ik was rustig tot ik me blauwe kleren kreeg Maar waren erg lief terug Reis ging ook goed toen gegeten en toen naar bed maar drama nacht en jij ?met pijnstilling goed te doen heb ze voor me spier 

@Priscilla30

Ja toen werd het wel spannend inderdaad! Personeel was zeker heel lief. Gelukkig ging de terugreis goed en heb je goed kunnen eten! Jij was denk ik niet laat na mij weg? Ik heb ook een drama nacht gehad de eerste nacht en gisteren ben ik zo ziek geweest van de morfine, maar vandaag gaat het al een stuk beter alleen wel veel pijn. Hoe gaat het met jou nu?

gelukkig is het met pijnstillend goed te doen, is geloof ik ook een iets korter herstel voor de spier, ik heb dual plane.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zoooe:

@Priscilla30

Ja toen werd het wel spannend inderdaad! Personeel was zeker heel lief. Gelukkig ging de terugreis goed en heb je goed kunnen eten! Jij was denk ik niet laat na mij weg? Ik heb ook een drama nacht gehad de eerste nacht en gisteren ben ik zo ziek geweest van de morfine, maar vandaag gaat het al een stuk beter alleen wel veel pijn. Hoe gaat het met jou nu?

gelukkig is het met pijnstillend goed te doen, is geloof ik ook een iets korter herstel voor de spier, ik heb dual plane.

Ja heb echt goed gegeten er na Hahha was nog fit denk 5 min na jou weg gegaan 1 ste nacht echt drama en gister veel geslapen vannacht goed geslapen half 7 er uit gegaan met pijn stilling goed te doen alleen stijf en druk er op loop beetje krom en wil van alles doen maar dat gaat niet Haha en er zit nog geen model in veel vocht duurt wel ff paar dagen ja ind voor spier eerder hersteld maar scheelt niet veel hoe voel jij je vandaag ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Priscilla30:

Ja heb echt goed gegeten er na Hahha was nog fit denk 5 min na jou weg gegaan 1 ste nacht echt drama en gister veel geslapen vannacht goed geslapen half 7 er uit gegaan met pijn stilling goed te doen alleen stijf en druk er op loop beetje krom en wil van alles doen maar dat gaat niet Haha en er zit nog geen model in veel vocht duurt wel ff paar dagen ja ind voor spier eerder hersteld maar scheelt niet veel hoe voel jij je vandaag ? 

Heb je ook een operatie verslag of album priscilla ? Ik krijg ze ook voor de spier ben erg benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Priscilla30:

Nee heb ik nog niet gedaan maar als je vragen heb geen probleem tot nu toe valt het me wel mee goed te doen met pijnstillers 

Ooh ik word okk bij dezelfde arts en kliniek geholpen en ook voor de spier dus ben zo benieuwd na jou herstel... de het Rustig aan en hopelijk een mooie zomer dat je mooi kan genieten ! Ik blijf je ff volgen hihi dankje wel voor het aanbod 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Gizmootje:

Ooh ik word okk bij dezelfde arts en kliniek geholpen en ook voor de spier dus ben zo benieuwd na jou herstel... de het Rustig aan en hopelijk een mooie zomer dat je mooi kan genieten ! Ik blijf je ff volgen hihi dankje wel voor het aanbod 

Thanx ben echt tevreden over kliniek waren super aardig en lief en was echt bang Hahah nog nooit narcose gehad toen ik wakker werd wilde ik zo snel mogelijk naar huis Haha terug reis ging goed enige wat vervelend is kan niet zelf uit bed dan moet ik echt steuntje in de rug hebben en de bh op de hechtingen zijn vervelend en als je opstaat even zwaar maar voor de rest te doen heb 600 cc gekregen en hoeveel krijg jij? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 11:27 zei Priscilla30:

Ja heb echt goed gegeten er na Hahha was nog fit denk 5 min na jou weg gegaan 1 ste nacht echt drama en gister veel geslapen vannacht goed geslapen half 7 er uit gegaan met pijn stilling goed te doen alleen stijf en druk er op loop beetje krom en wil van alles doen maar dat gaat niet Haha en er zit nog geen model in veel vocht duurt wel ff paar dagen ja ind voor spier eerder hersteld maar scheelt niet veel hoe voel jij je vandaag ? 

@Priscilla30 dan was jij mooi op tijd weg zeg haha! Gelukkig kan je goed slapen, dat is ook belangrijk! Haha ja ik loop ik zo krom het ziet eruit hahaha. Ja bij mij ook veel vocht lijkt wel of t meer wordt en alsof ze harder worden maar misschien zit t in Mn hoofd. Heb jij nog tips voor zo snel mogelijk t vocht weg te kunnen laten gaan? Ja zal niet veel schelen is een hele operatie natuurlijk. Heb nog wel pijn en jij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Zoooe:

@Priscilla30 dan was jij mooi op tijd weg zeg haha! Gelukkig kan je goed slapen, dat is ook belangrijk! Haha ja ik loop ik zo krom het ziet eruit hahaha. Ja bij mij ook veel vocht lijkt wel of t meer wordt en alsof ze harder worden maar misschien zit t in Mn hoofd. Heb jij nog tips voor zo snel mogelijk t vocht weg te kunnen laten gaan? Ja zal niet veel schelen is een hele operatie natuurlijk. Heb nog wel pijn en jij?

Ben vannacht voor eerst alleen gebleven nam vannacht 2 uur 5 Mg morfine en 2 paracetamol en toen ik van morgen zelf het bed uit gister had ik slechte dag was moe en vandaag gaat goed op morfine en paracetamol doe ik het goed alleen krom lopen hahaha als ik eenmaal loop gaat Het goed alleen op 1 litteken die bh pffff maar ziet er mooi uit veel vocht nog geen idee gaat van zelf weg en savonda is hey net een kachel Hahhaha maar gaat stuk beter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Priscilla30:

Ben vannacht voor eerst alleen gebleven nam vannacht 2 uur 5 Mg morfine en 2 paracetamol en toen ik van morgen zelf het bed uit gister had ik slechte dag was moe en vandaag gaat goed op morfine en paracetamol doe ik het goed alleen krom lopen hahaha als ik eenmaal loop gaat Het goed alleen op 1 litteken die bh pffff maar ziet er mooi uit veel vocht nog geen idee gaat van zelf weg en savonda is hey net een kachel Hahhaha maar gaat stuk beter 

@Priscilla30 Gaat bij jou de morfine goed? Ik ben daar mee gestopt omdat ik er zo ziek van ben geweest. Haha ja dat krom lopen ziet er wel hilarisch uit volgens mij Mn moeder zegt ook loop toch eens normaal Hahah. Ziet een litteken er niet mooi uit? Ja bh zit vreselijk strak maar vocht moet er nog uit natuurlijk.. dat kachel s avonds herken ik helemaal! Leuk om je zo nog te spreken! Toen ik trouwens wakker werd zei ik gelijk zijn ze toch niet te klein haha en nu hoop ik echt dat ze nog wat slinken maar komt vooral door t vocht denk ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 13:38 zei Priscilla30:

Thanx ben echt tevreden over kliniek waren super aardig en lief en was echt bang Hahah nog nooit narcose gehad toen ik wakker werd wilde ik zo snel mogelijk naar huis Haha terug reis ging goed enige wat vervelend is kan niet zelf uit bed dan moet ik echt steuntje in de rug hebben en de bh op de hechtingen zijn vervelend en als je opstaat even zwaar maar voor de rest te doen heb 600 cc gekregen en hoeveel krijg jij? 

Ik

heb 400 en 500 gepast maar twijfel heel erg vind 400 mooi lijken maar bang dat ik spijt krijg en niet meer genomen heb en 500 te groot dus wil met dr peters bespreken wat het beste past en dan op 3D bekijken zonde zijn als ik heel erg twijfel en verkeerde keus maak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Ik

heb 400 en 500 gepast maar twijfel heel erg vind 400 mooi lijken maar bang dat ik spijt krijg en niet meer genomen heb en 500 te groot dus wil met dr peters bespreken wat het beste past en dan op 3D bekijken zonde zijn als ik heel erg twijfel en verkeerde keus maak. 

Ja beter ff goed over na denken ik ben 183 lang en breed dus schrok van 600 maar valt mee hahaha beter dan 450 iedereen hoor je had ik maar groter genomen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.