Ga naar inhoud

Soon-larger : 21 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Zoooe:

@Priscilla30 Gaat bij jou de morfine goed? Ik ben daar mee gestopt omdat ik er zo ziek van ben geweest. Haha ja dat krom lopen ziet er wel hilarisch uit volgens mij Mn moeder zegt ook loop toch eens normaal Hahah. Ziet een litteken er niet mooi uit? Ja bh zit vreselijk strak maar vocht moet er nog uit natuurlijk.. dat kachel s avonds herken ik helemaal! Leuk om je zo nog te spreken! Toen ik trouwens wakker werd zei ik gelijk zijn ze toch niet te klein haha en nu hoop ik echt dat ze nog wat slinken maar komt vooral door t vocht denk ik

Nee 1 litteken is irritant met bh er op morfine gaat goed 5 Mg jij 10 denk ik hebben nou wel het ergste gehad Savond is de spanning niet normaal en zien ze er niet uit Hahhaha echt vocht moet weg zijn vandaag Lkkr me haar gewassen knap je ook van op nu lig ik weer met me kachels 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 138
  • Created
  • Laatste Reactie
9 uur geleden zei Priscilla30:

Ja beter ff goed over na denken ik ben 183 lang en breed dus schrok van 600 maar valt mee hahaha beter dan 450 iedereen hoor je had ik maar groter genomen! 

Ik ben niet zo groot 1,65 maar wel wat flinker dus ben erg benieuwd wat het gaat worden. Maar dat komt goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-3-2017 om 20:14 zei Liefbeestje:

Oh meid, wat fijn dat het achter de rug is, en het ziet er al mooi uit! (mag ik in je album kijken #durftevragen), lees dat jij ook 375 hebt gekregen, ik krijg over 2 weken dezelfde aantal cc's wel anatomisch, maar toch, beetje vergelijken kan geen kwaad. Hoe is het nu met je? Zakt de pijn al wat meer?

Hee hee! Sorry helemaal vergeten te reageren... ik zal je toevoegen aan m'n album! 

Pijn gaat heel erg goed! Slik alleen nog een paracetamolletje als het echt niet gaat. Enige wat vervelend is is de rugpijn door het op m'n rug en half rechtop slapen. Voorde rest heb ik alleen nog wat stijve borstspieren en die probeer ik nu langzaamaan elk uur eventjes op te rekken door m'n schouders naar achter te duwen (tip van pc)

 

waar ga je het laten doen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-3-2017 om 09:12 zei Zoooe:

@Soon-larger leuk om je verslag te lezen! Ziet er prachtig op de foto's bij je verslag! Hoe gaat jouw herstel, gaat het al beter? Heb je vooral de eerste dagen pijn gehad of een week lang al?

 

 

Hee zoooe! Sorry voor de late reactie..

dankjewel! Gaat echt een stuk beter! De dag na de operatie had ik echt heeel veel pijn.. moest ook overgeveb waarschijnlijk van de pijn en de morfinepilletjes.. dag 3 en dag4 gingen al een stuk beter en toen ben ik ook al uit huis gegaan! Sinds dien bijna elke dag ongeveer een uurtje wat wezen doen (een doop, een voetbalwedstrijd kijken en op een terrasje zitten, dus niet intensief! ;) ) en nu gaat het hartstikke goed :D alleen af en toe een paracetamol als ik wat hevige spierpijn heb of last van m'n rug.

 

ik wil je wel nog meegeven dat je het gewoon over je heen moet laten komen. Ik heb het een beetje ondersxhat van te voren, ik dacht nou ik heb daarna pijn. Maar je weet niet hoe het voelt tot je het hebt meegemaakt :P . Ik dacht de eerste dgen 'hoezo zegt iedereen dat ze maar 4 dagen echt pijn hebben?!', want ik dacht dat ik echt twee weken niks meer zou kunnen doen! Maar zoals ik hierboven zei ging het snel een stuk beter. Gewoon lekker chillen en per dag bekijken hoe het gaat :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Soon-larger:

Hee zoooe! Sorry voor de late reactie..

dankjewel! Gaat echt een stuk beter! De dag na de operatie had ik echt heeel veel pijn.. moest ook overgeveb waarschijnlijk van de pijn en de morfinepilletjes.. dag 3 en dag4 gingen al een stuk beter en toen ben ik ook al uit huis gegaan! Sinds dien bijna elke dag ongeveer een uurtje wat wezen doen (een doop, een voetbalwedstrijd kijken en op een terrasje zitten, dus niet intensief! ;) ) en nu gaat het hartstikke goed :D alleen af en toe een paracetamol als ik wat hevige spierpijn heb of last van m'n rug.

 

ik wil je wel nog meegeven dat je het gewoon over je heen moet laten komen. Ik heb het een beetje ondersxhat van te voren, ik dacht nou ik heb daarna pijn. Maar je weet niet hoe het voelt tot je het hebt meegemaakt :P . Ik dacht de eerste dgen 'hoezo zegt iedereen dat ze maar 4 dagen echt pijn hebben?!', want ik dacht dat ik echt twee weken niks meer zou kunnen doen! Maar zoals ik hierboven zei ging het snel een stuk beter. Gewoon lekker chillen en per dag bekijken hoe het gaat :wub:

Hoe kan ik jullie foto's zien ik ga ook even proberen er op te zetten al vind ik ze nog nieg zo mooi hahhha

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Gizmootje:

Mooi zeg soon !!! Die van een week po zien er echt mooi uit 

Dankjewel! :D ben er ook echt al blij mee! Geduld is wel lastig hoor ik moet me nog steeds inbeelden hoe het uiteindelijk word!

maar heb nu wel al een maatje strakker bh aangedaan omdat ik eigenlijk die maat doorkreeg van de pc. Dus nu zullen ze nog wat dichter bij elkaar groeien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Soon-larger:

Hee hee! Sorry helemaal vergeten te reageren... ik zal je toevoegen aan m'n album! 

Pijn gaat heel erg goed! Slik alleen nog een paracetamolletje als het echt niet gaat. Enige wat vervelend is is de rugpijn door het op m'n rug en half rechtop slapen. Voorde rest heb ik alleen nog wat stijve borstspieren en die probeer ik nu langzaamaan elk uur eventjes op te rekken door m'n schouders naar achter te duwen (tip van pc)

 

waar ga je het laten doen? :)

Ik kan je foto's nog niet zien, misschien is het toevoegen erbij ingeschoten ;-)

 

Ik word door Dr. Laura Moojen geopereerd in de Velthuis Kliniek, 13 april is D-Day (aka Tietendag :D:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Liefbeestje:

Ik kan je foto's nog niet zien, misschien is het toevoegen erbij ingeschoten ;-)

 

Ik word door Dr. Laura Moojen geopereerd in de Velthuis Kliniek, 13 april is D-Day (aka Tietendag :D:D)

Nee klopt ik voeg je nu toe!

spannend! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Soon-larger:

Hey! 

Ehm hieronder staat als het goed is bestanden kiezen en dan zou je het gewoon kunnen versturen! Of wil je het in een album?

 

klopt veranderd echt met de dag he! Mooi om te zien! Mij is verteld daar niet zoveel mee te zitten want ze groeien vanzelf dichter naar elkaar door die bh. En ze zullen niet verder uit elkaar staan dan bij je voorsituatie, maar als je toen al ver uit elkaar had zal het nu ongeveer het zelfde blijven.

hoe gaat het met je?

 

1 uur geleden zei Soon-larger:

Nee klopt ik voeg je nu toe!

spannend! :D

Ik zie ook nog niks haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Soon-larger:

Nee klopt ik voeg je nu toe!

spannend! :D

In hele dikke hoofdletters: WAUW!!!!!!

Meid wat ze ze mooi, nu heb ik er helemaal zin in, ik krijg dezelfde hoeveelheid cc's :-)

Maar echt prachtig hoor, ik ga je volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Gizmootje:

Als ik al jullie verhalen en foto's zie duurt het nog zooooo lang dat ik aan de beurt ben :77: ik wil ookkkk :D

Wanneer is je datum. Kan het nergens vinden nl :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Wuppie:

Wanneer is je datum. Kan het nergens vinden nl :53:

18juli heb ook een topic staan 

dr peters Jansen kliniek Oisterwijk 

7 mei gesprek met peters had ik eigenlijk 11 april maar is verzet ivm drukte van de arts gaan ze alleen op zondag nog consulten inplannen met hem. Ik ben erg benieuwd wat hij adviseerd en maak dan ook een 3D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Gizmootje:

18juli heb ook een topic staan 

dr peters Jansen kliniek Oisterwijk 

7 mei gesprek met peters had ik eigenlijk 11 april maar is verzet ivm drukte van de arts gaan ze alleen op zondag nog consulten inplannen met hem. Ik ben erg benieuwd wat hij adviseerd en maak dan ook een 3D 

Oh ja dan moet je nog ff wachten :wacko:mooi balen dan van april naar juli in de zomer :unsure: maar Ja niks aan te doen en je krijgt uiteindelijk je tetten :D benieuwd ind naar wat je gaat krijgen. Wat heb je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-4-2017 om 09:15 zei Soon-larger:

Hee zoooe! Sorry voor de late reactie..

dankjewel! Gaat echt een stuk beter! De dag na de operatie had ik echt heeel veel pijn.. moest ook overgeveb waarschijnlijk van de pijn en de morfinepilletjes.. dag 3 en dag4 gingen al een stuk beter en toen ben ik ook al uit huis gegaan! Sinds dien bijna elke dag ongeveer een uurtje wat wezen doen (een doop, een voetbalwedstrijd kijken en op een terrasje zitten, dus niet intensief! ;) ) en nu gaat het hartstikke goed :D alleen af en toe een paracetamol als ik wat hevige spierpijn heb of last van m'n rug.

 

ik wil je wel nog meegeven dat je het gewoon over je heen moet laten komen. Ik heb het een beetje ondersxhat van te voren, ik dacht nou ik heb daarna pijn. Maar je weet niet hoe het voelt tot je het hebt meegemaakt :P . Ik dacht de eerste dgen 'hoezo zegt iedereen dat ze maar 4 dagen echt pijn hebben?!', want ik dacht dat ik echt twee weken niks meer zou kunnen doen! Maar zoals ik hierboven zei ging het snel een stuk beter. Gewoon lekker chillen en per dag bekijken hoe het gaat :wub:

@Soon-larger sorry voor de late reactie, ik was niet echt actief op het forum de laatste dagen!

 

wat betreft je foto's: PRACHTIG!

echt heel mooi al, zo zou ik ze ook al wel willen! 

 

Wat fijn dat je herstel redelijk is gegaan! Ik werd ook misselijk van de morfine haha en de ergste pijn is inderdaad voorbij. Had net van sportbh gewisselde n foto's gemaakt, belde ik de praktijk op om te vragen wanneer ik op Mn buik mag en of ik een ander merk sport bh aan mocht, nou ze zeiden nee mag echt niet absoluut niet doen... nou ik heb amper bewogen en gelijk na de foto's die sport bh aan, volgens mij doen wel meer meiden dat en lijkt me ook fris om een schone bh aan te doen?! 

 

Ja precies ik heb het ook een beetje losgelaten, natuurlijk heel goed opletten maar iedere keer komen er weer nieuwe/andere pijntjes of ongemakken om de hoek kijken haha. Ik ga trouwens de foto's toevoegen aan Mn album, maar omdat een kant wel veel pijn doet staan Mn schouders nu scheef zie ik..

 

hoe is het met jou nu? :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2017 om 23:51 zei Priscilla30:

Nee 1 litteken is irritant met bh er op morfine gaat goed 5 Mg jij 10 denk ik hebben nou wel het ergste gehad Savond is de spanning niet normaal en zien ze er niet uit Hahhaha echt vocht moet weg zijn vandaag Lkkr me haar gewassen knap je ook van op nu lig ik weer met me kachels 

Hoe gaat het nu? Voel je jezelf al beter? Merk jij ook dat de vorm wel aan het veranderen is al? Neem je nog morfine? Ik ben daarmee gestopt al na dag 1 haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Hey soon hoe is het met jou ? Al op controle geweest ? 

Hey! Ik heb om half 5 mijn controle staan, zal wel weer later worden :P

Ben heel benieuwd! Ik doe nu om het uur oefeningen: mijn schouders naar achter duwen 10x, zodat de borstspier soepeler wordt en mijn rug spieren ook. Dit had dr Peters mij aangeraden en mijn vriend is Fysiotherapeut en die dwingt me ook steeds haha! Maar daardoor heb ik nu wel echt ontzettende spierpijn weer de hele dag door :( ...
Ook heb ik het idee dat de bh maat M iets te strak is.. maar ik ga het dalijk even aan hun vragen. Ik hoop heel erg dat ik bij Diana zelf een afspraak heb en niet bij assistentes ofzo.. vind dat toch niet zo betrouwbaar want ik denk ik niet dat zij heel erg verstand hebben of het er nou goed uitziet of niet. Het kan er nog zo mooi uitzien maar een echte arts kan natuurlijk zeggen of er misschien een ontsteking of iets anders is.
Ben ook zeer benieuwd hoe mijn littekens eruit zien! En ik mag weer lekker zelf douchen, YES! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.