Ga naar inhoud

Mia '82 : 24 februari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Gast

Aanbevolen berichten

Op 27-2-2017 om 16:34 zei Noesoe:

Hoi @Mia '82,

 

Dat begrijp ik! Dat zou ik ook prettiger vinden. Nog wel even geduld hebben dus.. spannend!!!

 

Ik ben nog aan het begin van het traject.. 14 maart heb ik mijn eerste consult bij dr Visser. Hoor dat ze vrij zakelijk is, maar we gaan het zien. Heb er wel heeeeel veel zin in! :-) 

 

Uitgangspunt is een operatie in mei. Kan ik tenminste mooie bikini's kopen voor de zomer!

Spannend, 14 maart komt steeds dichterbij. Leuk om te gaan passen. Op het moment dat je denkt 'ja dit is het!' Ook voor de zekerheid een maatje meer passen. Had ik niet gedaan en later bedacht ik me dat dit wel handig was geweest. Gewoon om dubbel zeker te weten. Gelukkig heb ik tot nu toe niet het gevoel dat ik iets groter had moeten kiezen. 

 

Zakelijk is niet verkeerd. Zeker niet als je dat nu al weet. Meestal vinden die mensen het fijn als je zelf ook al veel weet van de protheses. Dus misschien handig als je weet met welk merk of welke merken ze werken en daar al allemaal info van opzoekt. (Incl maattabellen enzo). Meestal kunnen ze dat wel waarderen. 

 

Veel plezier! Op naar de zomer :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste Reactie
Op 27-2-2017 om 21:33 zei Boobilana:

Hoi @mia'82, Leuk om je verslag te lezen. Fijn dat het bij jou achter de rug is en dat je nu kan herstellen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik heb in april mijn eerste consult bij pc Koeijers in kliniek Veldhoven. Ik ben zoooo benieuwd! Ik heb nog geen idee hoeveel cc ik wil. Ik heb nu A of AA misschien wel. Ik ben 1.67 en weeg 65kg.

Hoi! 

 

Ik zal je toevoegen aan het album, dan kun je spieken. 

 

Het is leuk om te gaan passen. Gewoon van alles passen, klein, groot, extra groot zodat je precies weet wat je mooi vindt. Hoef je achteraf minder te twijfelen of je toch niet iets kleiner of grooter moet gaan. 

 

Heb je ook nog ergens anders een afspraak staan? Of eerst dit consult maar afwachten? 

Leuk vooruitzicht!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Cicike:

Wel jammer dat je geen steun van ze mag ontvangen. 

Ik ben wel kleiner dan jij 157cm en 57 kg. 275 cc stond heel mooi bij mij, maar net als iedereen ben ik aan het twijfelen dat ik niet groter moet. Wil achteraf geen spijt krijgen. Het verschil is niet zo groot, maar toch.

Ik zou ook als ik jou was, gewoon nog een keertje passen. Dat helpt echt om je twijfel weg te halen. Het is fijn om zeker te weten. Op het moment van passen als je denkt 'dit is goed'. Dan nog een maatje groter passen.  Gewoon om dubbel te checken. 

 

Lastig he, iedereen heeft die twijfel hoor. Totdat het er in zit ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mia '82:

Spannend, 14 maart komt steeds dichterbij. Leuk om te gaan passen. Op het moment dat je denkt 'ja dit is het!' Ook voor de zekerheid een maatje meer passen. Had ik niet gedaan en later bedacht ik me dat dit wel handig was geweest. Gewoon om dubbel zeker te weten. Gelukkig heb ik tot nu toe niet het gevoel dat ik iets groter had moeten kiezen. 

 

Zakelijk is niet verkeerd. Zeker niet als je dat nu al weet. Meestal vinden die mensen het fijn als je zelf ook al veel weet van de protheses. Dus misschien handig als je weet met welk merk of welke merken ze werken en daar al allemaal info van opzoekt. (Incl maattabellen enzo). Meestal kunnen ze dat wel waarderen. 

 

Veel plezier! Op naar de zomer :-)

Hey @Mia '82!

ik heb even gespiekt en ze zien er super uit!!! 

Ik weet wel voor welke prothese, de maat alleen nog niet. Heb allemaal voorbeeldfotos gezocht. ;)

Ondertussen op 13mrt ook een consult bij Nio in olvg gemaakt. Heb er heel veel zin in! 

Hoe is het met je herstel?

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen @Noesoe

 

Fijn om te weten welk merk prothese je kiest. Dan alleen nog de juiste persoon en het aantal cc. Voor welke merk ga je? 

Je leest idee goede verhalen over Dr Nio. Ben benieuwd wat jij er van vindt. 

 

Mijn herstel gaat goed. Ik kan al best veel vind ik. Gelukkig maar, want morgen moet ik weer werken. Vandaag doe ik het dus nog even lekker rustig aan. We hebben een electrisch bed, maar toch word ik in de nacht wakker van de pijn in mijn rug, dat is minder prettig. 

Donderdag gaan de pleisters er af en kan ik de hechtingen zien. Ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, morgen weer werken! Dat zal even wennen zijn! Ik hoor hier veel meiden over rugpijn. Vervelend dat dat zo aanhoudend is. Zwaar dagje voor de boeg dus.

 

Ik heb gekozen voor de monobloc hydrogel. Er zijn niet veel artsen die dat doen, dus dat is makkelijk kiezen. :P

Het aantal cc schijnt alleen niet echt vergelijkbaar te zijn met siliconen, dus dat moet met passen gaan blijken. 

 

Geniet nog van je laatste dagje vrij en sterkte vast morgen met werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei popie:

 

Ja hoor, al meer dan een jaar geleden :).

Ohja wauw ik zie het!! Wat hebben ze een prachtige natuurlijke vorm. Ze zijn echt heel mooi. Hoop dat het er bij mij ook zo uit gaat zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noesoe,

Fijn dat je al precies weet wat je wilt. Dat scheelt alweer de helft, haha!

Ik ken Monoblok hydrogel niet goed. Alleen dat het uit een blok bestaat en dat het volgens mij ook een link heeft met Motiva.

Ben ook benieuwd hoe het morgen gaat, gelukkig voel ik me goed en heb ik vanmiddag nog even lekker geslapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Mia '82:

 

Ik ken Monoblok hydrogel niet goed. Alleen dat het uit een blok bestaat en dat het volgens mij ook een link heeft met Motiva.

 

 

Nou ik hoop niet dat het uit een blok bestaat, anders krijgt iedereen vierkante tieten ( sorry heel flauw) :P :45:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Nou ik hoop niet dat het uit een blok bestaat, anders krijgt iedereen vierkante tieten ( sorry heel flauw) :P :45:

 

 

 

Hahah ja!! Weer eens wat anders. :45: hartstikke hip! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren 2 weken PO!! 

 

Wat een verschil met 1 week en zeker 2 weken terug. Heel fijn dat je steeds meer kunt en dus ook echt kunt genieten van die prachtige vormen op je lijf. 

 

Vorig weekend Nog extra rustig aan gedaan, al ben ik ook lekker een ochtend op pad geweest. Ging prima met 8 dagen PO, heel fijn. 

Dinsdag was het dan zo ver, ik moest beginnen met werken. Dag 11 na de operatie. Hier was ik heel zenuwachtig voor, voordat ik geopereerd was, nu had ik er alle vertrouwen in. Het ging ook heel goed. Mijn borsten bleven zacht en ik heb op verschillende momenten eventjes kunnen zitten en mijn rust kunnen pakken, al waren het echt maar een paar minuten tussendoor. 

Donderdag op controle bij Dr. Verdonck, dat betekenende 2 uur heen, 15 min check en 1,5 uur terug. Maar, alles was okee. Hechtingen werden gedaan, pleister strips werden er op geplakt, gevoeligheid gecheckt en alles voor de komende 6 weken doorgenomen. Dat betekende: vanaf zondag mogen douchen, starten met littekencreme als de korstjes weg zijn (of littekenpleisters in combi met crème), nog 6 weken vanaf nu geen sport, geen bad, geen sauna en de borstband dragen. Maar, als het een keer beter uitkomt, mag de borstband echt wel af en met 5 weken PO mag ik echt wel even een normale bh aan op een groot feest. Daar kijk ik naar uit! 

Vrijdag dom iets verkeerd getild en zeker te zwaar getild, werd gelijk afgestraft met harde borsten waar ik de rest van de dag last van had. Werd dus even op mijn plek gezet door mijn lijf. 

 

Vandaag, 2 weken PO en 1 dag, lekker thuis, dus heb iets aangedaan waarin je de borsten goed kan zien. Toen kwam dat gelukzalige moment, die prachtige rondingen in mijn kleding. Ik werd er eventjes een beetje emotioneel van. Hier had ik het allemaal voor gedaan! Afgelopen week op werk had ik al die tijd lossere kleding gedragen of een sjaal erbij, om die borstband te verbloemen (en die tepels, want tja, die heb ik toch wel behoorlijk) ... Daar had ik voorheen nooit geen last van met al die vulling, haha! ;-)

 

YES !! Vandaag dus een top dag, kan er naar blijven kijken. Ik kijk er naar uit dat ze hun eigen echte vorm gaan krijgen, dat ik mooie bh's kan dragen en er heerlijk van kan genieten. Al geniet ik er nu ook echt van. Ze voelen alleen nog niet echt van mij, dat komt nog wel. 

 

Links is nog steeds iets groter, meer gevoelig van binnen en van beide borsten is de huid heel gevoelig. 

Geduld is een schone zaak... ;-) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Vrijdag was ik 4 weken PO, deze avond ook gezellig op pad geweest. Dacht wel even zonder borstband te kunnen.....helaas, ging niet helemaal goed. Steken en samentrekken van de spier. Ook de volgende dag erg veel last van. Volgende keer houd ik dus netjes mijn borstband wel om, dan maar wat andere kleding aan. 

 

Zaterdag even geprobeerd auto te rijden. Ging wel okee, maar achteruitschakelen met twee handen. Meer voor mijn gevoel denk ik, want ik durfde niet te hard kracht te zetten. Ook tijdens het autorijden nog wat steken. Dus ik laat de auto voorlopig nog even staan. 

 

Verder gaat het wel echt goed. Ik ben heel blij te zien dat mijn borsten zich steeds mooier vormen. Zelf heb ik het niet zo in de gaten, totdat je de foto's ziet. Eerst dacht ik dat er haast niks veranderd was. Nu zie ik dat het gelukkig wel zo is. 

Alles is nog super gevoelig. Maarja, hoort er bij. 

 

Ik ben nu een week bezig met de littekenpleisters en die vind ik heel prettig. Gelijk een mooie bescherming er overheen. De littekens zijn nog wel dikkig. Dat zal vast nog wel wegtrekken. Op zo'n moment ben je 'pas' 4 weken PO. Op andere momenten voelt het als 'al' 4 weken PO. 

 

Nog geen seconde spijt gehad van mijn keuze!! Niet van de bv en niet van de 375cc Motiva. :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mia '82 super leuk om je updates te mogen lezen!! Had je je band niet om en daarom steken gekregen? :o en dat nog 4 weken po?? Ik heb 5weken po een bruiloft en had gehoopt zonder band een mooi kleedje dragen... maar als ik dat zo lees bij jou,,,, denk dat ik tog een plan B ga moeten hebben en ander kledij gereed hebben, Just in case.... misschien heb ik er geen last van of misschien juist wel :( nog een fijne herstel toegewenst :)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @xstephx

 

Die avond heb ik heel de avond gezeten. Met mijn Carefix Mary aan, maar zonder borstband idd. Dacht dat het daaraan lag. Totdat ik zondag in de tuin zat. Armen op de leuning, relaxen en toen kwam het ook. Paar weken geleden had ik het ook toen ik een gesprek had aan tafel. Ik ben er eens op gaan letten wanneer ik de meeste last krijg. Dat is dus als ik zit. Kennelijk span ik iets aan of zit ik minder ontspannen dan als ik sta. 

Dus ik denk dat het daardoor komt. 

 

Gewoon even aankijken dus tegen de tijd dat je 5 weken PO bent. Goed opletten wat fijn is en wat niet, want als ze eenmaal samentrekken of minder fijn aanvoelen is dat moeilijk weg te krijgen. Bij mij althans. (Alternatief is altijd prettig) 

 

Je bent bijna aan de beurt he. Zenuwachtig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.