Ga naar inhoud

christie : 11 oktober 2010 : Dr. de Blécourt : Vlietland Ziekenhuis


Gast christie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal ,

na een lange overweging heb ik gisteren de stap gezet .

ik heb 14 september een eerste afspraak bij dr de blécourt en op 21 september bij de velthuiskliniek in eindhoven bij dr van rappart .

ik heb nu 80 b , maar heb altijd 75 d gehad maar naar 2 zwangerschappen en borstvoeding is er niet veel meer van over .

ik wil heel graag weten wat jullie ervaringen zijn met bovengenoemde artsen .

ook lees ik veel over belgische klinieken , dat scheelt wel veel geld maar is het wel vertrouwd ?

ik zou graag willen horen of er mensen zijn met goede ervaringen een bij welke kliniek dat dan was .

ik hoop snel wat te horen !

groetjes christie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cristie welkom :)

Ik kan je niet helpen bij de genoemde artsen,wat je wel kan doen,is even naar topic plastisch chirurgen en of topic priveklinieken,en daar zal je vast ervaringen kunnne lezen bij deze klinieken,namen komen wel eens voorbij,dat wel :6:

spannend zeg,je consulten gepland,en wat heb je zelf in gedachten?plaatsing,cc,s welke prothesen(rond/anatomisch) enz

of laat je het nog even op je afkomen ?

ben benieuwd...

veel lees en post plezier op het forum

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi...

Welkom op het forum! :)

Spannend allemaal he die consults?

Ik ben zelf geopereerd bij Beaucare in Belgie!

Kostte me 2450 euro en het is prima gedaan :)!

Beaucare zelf stelt niet zoveel voor, maar de chirurg daar (dr.plovier) is echt top!

Hij gaat zijn eigen kliniek openen, BE-clinic..

Misschien een optie om daar te gaan kijken?

De website gaat wel pas 15 sept. online..

Mijn foto's kun je eventueel bekijken in de gallerij..

Heb je er zelf al overna gedacht wat je wil inderdaad qua plaatsing, cc enz?

Veel plezier hier op het forum!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Christie,

Welkom! :D

Via de zoekfunctie bovenaan rechts kom je op heel wat topics uit van dames die bij deze artsen zijn geweest. Heb vast even gekeken voor je naar dr. de Blécourt en heb er al verschillende gevonden, nl. Tine, Sienna, Motorbabe, Charlotte enz. Daar haal je vast al veel informatie uit. Veel lees- en postplezier alvast!

Wens je ook veel succes met je consulten!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje ,

Ik heb geen idee wat te doen mijn ene vriendin zegt onder de spier en de andere erop .

klopt het dat een druppel vorm een hang effect kan geven ?

ik heb nu een 80 b en wil naar een d cup terug , hoeveel cc praat je dan over en wat houd geruwd in ?

ik had eerst druppel vorm in gedachte maar misschien nu toch maar rond .

ik sport erg veel zeker 4 keer per week , oa body pump .

hopelijk kun je mij een beetje wegwijs maken ?

groetjes christie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hii Christie

ja het verschil tussen rond en anatomisch is wel groot hoor,de anatomische heeft van zich zelf idd al een soortje druppelvorm,dit is een geschikte prothesen als je niet te veel bolling van boven wilt,en ook zeer geschikt als je dunne huid hebt en weinig (borst) weefsel zodat je de randen kan bedekken.maar zelfs ronde geven niet altijd randen hoor,ik durf dat te zegegn omdat ik zelf ook geen randen heb,maar wle iets grotere prothesen als de standaardmaten die voorbij komen.

laat het aan je arts over,die heeft er kijk op,en neem voor de spier als je dat kan nemen,scheelt een berg herstelpijn,maar het oogt ook natuurlijker en beweegt meer mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer ,

nou eerste consult gehad gisteren bij Dr de Blécourt .

Ging erg goed gelukkig een rustige serieuze man .

Waarschijnlijk zal er 300 cc in gaan om mijn borst weer op te vullen wel veel ,

maar anders zou het niet het gewenste resultaat geven .

Dus ik ben benieuwd hoe het er uit zal gaan zien uiteindelijk .

Wel waarschuwde de dokter mij dat ze erg groot zullen worden dat ik me dat wel moest realiseren .

Maar dat had ik al wel een beetje verwacht , aangezien ik vanaf mijn 16 de altijd een d cup gehad heb .

Ik heb maandag a.s al mijn gesprek met de anestesist in het vlietland ziekenhuis .

Zodra de rekening betaald is word ik ingepland waarschijnlijk 2de week oktober al :) !!!

Ik kan niet wachten !!!

groetjes christie :3: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ,

voor de borstspier ronde geruwde silliconen .

De dokter vertelde me dat hij alleen achter de borstspier plaatste als je een hele kleine cup van jezelf had .

En omdat mijn borst van zichzelf al druppel vorm is gaat hij ronde prothesen plaatsen .

Hij werkt ook in de bergman kliniek in bilthoven en hij gebruikt in het ziekenhuis exact dezelfde als daar omdat dat gewoon de beste zijn .

Heeft hij mij verteld , ben nu toch al wel een beetje zenuwachtig :126: !!!

Ik ga de 24ste op vakantie en kom 5 oktober terug dus dan schiet het wel ineens op zeg maar .

Laatste vakantie met hangertjes :102: daarna welkom back boobies :101: !!!

Greetz Christie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad ,

nu had ik ineens liever niet op vakantie gegaan .

dan was ik misschien eerder geopereerd ha ha ha !!

droom iedere nacht over mijn nieuwe aanwinsten maar word helaas iedere keer wakker met vergane glorie !

ze gaan tijdens mijn vakantie bellen om me in te plannen erg spannend .

wel heb ik dinsdag nog een 2de consult in eindhoven die had ik al gepland dus daar ga ik wel gewoon heen ,

ik ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen .

toch ben ik al 99 % zeker dat de blécourt het mag doen hoor !!

nou tot snel :116: !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer ,

nou eerste consult gehad gisteren bij Dr de Blécourt .

Ging erg goed gelukkig een rustige serieuze man .

Waarschijnlijk zal er 300 cc in gaan om mijn borst weer op te vullen wel veel ,

maar anders zou het niet het gewenste resultaat geven .

Dus ik ben benieuwd hoe het er uit zal gaan zien uiteindelijk .

Wel waarschuwde de dokter mij dat ze erg groot zullen worden dat ik me dat wel moest realiseren .

Maar dat had ik al wel een beetje verwacht , aangezien ik vanaf mijn 16 de altijd een d cup gehad heb .

Ik heb maandag a.s al mijn gesprek met de anestesist in het vlietland ziekenhuis .

Zodra de rekening betaald is word ik ingepland waarschijnlijk 2de week oktober al :) !!!

Ik kan niet wachten !!!

groetjes christie :3: .

Hoi !

Leuk hoor ! Eerste op vakantie en dan nieuwe boobs :43: Jij hebt wat om naar uit te kijken !

Ik heb ook 300 cc op de spier gekregen en vind mijn boobs ook aardig aan de maat haha . Maar hier op het forum zijn er genoeg die meer cc hebben gekregen hoor en de maat die je eraan over houdt is zo ontzettend verschillend. Ligt helemaal aan je bouw, lengte en nog veel meer.

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Hoe was je consult bij de bergmankliniek?

Zelf heb ik ook mijn consult gehad bij Dr de Blecourt, en ik vond het een aardige man.

Hij vertelde alles duidelijk, luisterde ook goed. Dus ik ben blij dat hij mij gaat opereren.

Ben benieuwd hoe het was.

Groetjes Annemiek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

nou een groot drama !!!!!

ben helemaal de weg kwijt nu , had gisteren 2de consult in eindhoven bij de van rappard in de velthuiskliniek .

Julli raden het al een totaal ander advies gekregen maar dan ook echt totaal anders !!!!

Dr de blécourt wees me erop dat een mijn borsten niet hangen omdat je gewoon de borstplooi nog ziet ook vertelde hij mij dat de prothese's niet voor eeuwig meegaan dus dat een lift misschien iets voor later (15jaar zou zijn ).

Welnu in eindhoven zagen ze dat dus heel anders een borstlift en anatomische prothesen +- 400 cc !!

Ook gaven hun me het gevoel maar 1 keer geopereerd te worden vanwege de levenslange levensduur van de prothese .

Ik zelf had eigenlijk in gedachte ronde prothesen te nemen , omdat ik van mezelf nu vooral het meeste borstweefsel onder hangt .

Wel heeft dokter de Blécourt me erop gewezen dat ze groot zullen worden waarschijnlijk een grote D met nadruk op GROTE !

In eindhoven deden ze dat niet als ik vroeg om de uiteindelijke bh maat hielden ze dat een beetje op de achtergrond .

En toen ik in eindhoven zei nou dokter kijkt u maar wat het mooist is , zei hij inderdaad ik zal kijken wat ik het lekkerst ehhm mooist vind !!!!

Hij waarschuwde bij een ronde vorm voor dubbel bubbel of zoiets ???

Ik was zo blij na mijn eerste consult bij dr de blécourt .Heb alleen maar met grote glimlach de hele dag rondgelopen , maar nu ben ik zo verward dat ik gisteren op de weg terug naar huis geen woord meer gezegd hebt .

Op weg terug naar huis heb ik dr de blécourt gebeld en hem persoonlijk gesproken en hem eerlijk gezegd wat er in eindhoven gebeurt was .

Hij reageerde heel goed en zei ook dat als ik me in eindhoven beter voelde ik daar me moest laten opereren .

Toen ik begon over de druppel vorm zei hij dat hij dat niet ging doen , omdat hij dat alleen gebruikte bij oa borstreconstructie .

Ook zei hij me dat bij zulke aantal cc een ronde prothese minder snel zou gaan hangen .

Gek zeg dat ik gisteren voor mezelf al besloten had om s'avonds het geld over te maken en op weg naar huis het ineens niet meer wist .

Vandaag enorme twijfeldag het liefst had ik nu achteraf het 2de consult niet gehad .

Vanavond nog eens overleggen met wederhelft die had heel goed gevoel bij de blécourt .

(vind het zowiezo niks dat ik het laat doen vind het niet nodig )

gr christie .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff vervelend dat je nu zo in de war bent... :( Ik zou zeggen: denk er heel goed overna, ga densnoods nog een keer terug naar de kliniek en bespreek het nog een keertje! Je moet de kliniek kiezen waar jij jezelf het beste over voelt ! Succes met je beslissing! :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi ladies,

nou een groot drama !!!!!

ben helemaal de weg kwijt nu , had gisteren 2de consult in eindhoven bij de van rappard in de velthuiskliniek .

Julli raden het al een totaal ander advies gekregen maar dan ook echt totaal anders !!!!

Dr de blécourt wees me erop dat een mijn borsten niet hangen omdat je gewoon de borstplooi nog ziet ook vertelde hij mij dat de prothese's niet voor eeuwig meegaan dus dat een lift misschien iets voor later (15jaar zou zijn ).

Welnu in eindhoven zagen ze dat dus heel anders een borstlift en anatomische prothesen +- 400 cc !!

Ook gaven hun me het gevoel maar 1 keer geopereerd te worden vanwege de levenslange levensduur van de prothese .

Ik zelf had eigenlijk in gedachte ronde prothesen te nemen , omdat ik van mezelf nu vooral het meeste borstweefsel onder hangt .

Wel heeft dokter de Blécourt me erop gewezen dat ze groot zullen worden waarschijnlijk een grote D met nadruk op GROTE !

In eindhoven deden ze dat niet als ik vroeg om de uiteindelijke bh maat hielden ze dat een beetje op de achtergrond .

En toen ik in eindhoven zei nou dokter kijkt u maar wat het mooist is , zei hij inderdaad ik zal kijken wat ik het lekkerst ehhm mooist vind !!!!

Hij waarschuwde bij een ronde vorm voor dubbel bubbel of zoiets ???

Ik was zo blij na mijn eerste consult bij dr de blécourt .Heb alleen maar met grote glimlach de hele dag rondgelopen , maar nu ben ik zo verward dat ik gisteren op de weg terug naar huis geen woord meer gezegd hebt .

Op weg terug naar huis heb ik dr de blécourt gebeld en hem persoonlijk gesproken en hem eerlijk gezegd wat er in eindhoven gebeurt was .

Hij reageerde heel goed en zei ook dat als ik me in eindhoven beter voelde ik daar me moest laten opereren .

Toen ik begon over de druppel vorm zei hij dat hij dat niet ging doen , omdat hij dat alleen gebruikte bij oa borstreconstructie .

Ook zei hij me dat bij zulke aantal cc een ronde prothese minder snel zou gaan hangen .

Gek zeg dat ik gisteren voor mezelf al besloten had om s'avonds het geld over te maken en op weg naar huis het ineens niet meer wist .

Vandaag enorme twijfeldag het liefst had ik nu achteraf het 2de consult niet gehad .

Vanavond nog eens overleggen met wederhelft die had heel goed gevoel bij de blécourt .

(vind het zowiezo niks dat ik het laat doen vind het niet nodig )

gr christie .

Hey Christie,

Pff, verwarrend allemaal als het echt totaal verschillend is! :145:

Is wel zo dat de prothesen vandaag de dag heel goed zijn en in principe wel levenslang zouden kunnen meegaan, maar door de jaren heen kunnen je borsten zelf veranderen, huid die dunner wordt door het ouder worden bijvoorbeeld, of gewichtschommelingen en al zulke dingen, waar door je boobs er niet meer op hun best uitzien, daarom wordt toch door de meeste pc's aangeraden om na 10 à 15 jaar een wissel te doen.

Dus als ik het goed begrijp wil dr. de Blecourt enkel een bv doen nu en eventueel binnen 15j een lift en dr. Rappard nu een borstlift en bv. Dan moet je misschien kiezen voor wat je zelf het meeste aanspreekt, nu alleen bv of nu reeds lift met bijbehorende littekens en bv. Wens je veel succes met je beslissing, gewoon je hart volgen en doen waar je je het best bij voelt! (makkelijker gezegd dan gedaan, I know :blush: )

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cristie

Jeetje,een grote verwarring dus helaas na je 2de consult.begrijpelijk ook,als er totaal iets anders is gezegd op een andee consult.

je zou eventueel een 3de kunnen plannen en kijken welke arts er dichts in de buurt zat met advies,en dan kiezen waar je je het fijnst bij voelt,of je kiest uit deze 2,en dan adviseer ik je nog eens een extra consult te maken,puur je uit de twijfels en vragen te halen.

sucses met het maken van je keus(die nu even heel moeilijk lijkt)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cristie,jeetje,je bent er toch gelukkig uitgekomen?en wat deed de druppel dat je deze arts/kliniek toch hebt gekozen?vermoed omdat je gevoel al meteen voor 99% goed zat voor je 2de consult bij andere arts?

dus je krijgt nu die 300cc voor de spier,word erg mooi,goede keus, :rolleyes:

Dk blecourt die je nu gaat opereren zit toch gewoon ook in eindhoven?

afijn,als een van ons het weet,zetten we het even erbij in je titel.

sucses met aftellen naar je GROTE dag :1bouncingboobs: gelukkig niet lang meer dus

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi allemaal ,

Nog 2 dagen en dan is het zover :3: !!!

Ben er helemaal klaar voor tasje is al ingepakt en de hele dag een big smile op mijn gezicht .

Ben inmiddels al verschillende lingerie winkels ingelopen gewoon om even te kijken wat mijn nieuwe aanwinsten straks allemaal voor moois aan zullen krijgen :55: hahaha !

Ik ben vandaag gebeld door afdeling opname dat ik me maandag om 11 uur moet melden en om 12.15 geholpen ga worden .

Ben al wel een tikkeltje zenuwachtig maar ja dat hoort er allemaal bij :126: .

Tot snel christie :101: .

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.