Ga naar inhoud

Biancaatje : 18 mei 2017 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Goedenavond!

 

ik ben helemaal enthousiast net een consult gehad met Dr. Koeijers en die raad mij aan dual plane met anatomische protheses. ik krijg ong 250 á 300 cc. mijn rechterborst is kleiner dus daar zal het meeste in moeten. het mooie is dat een cup C dus haalbaar is.

 

ook heb ik gevraagd hoe het zit met een evt. zwangerschap en hij zei ik kan 180 verhalen vertellen hierover maar per persoon verschilt dit heel erg.

 

laat het maar gauw 18 mei zijn.. helaas kon k niet eerder ivm vakantie en hij heeft vakantie als ik terug kom dus dat is wel een beetje jammer.

 

heeft er iemand voorbeelden met deze hoeveelheid cc en anatomische protheses?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie
30 minuten geleden zei Biancaatje:

Goedenavond!

 

ik ben helemaal enthousiast net een consult gehad met Dr. Koeijers en die raad mij aan dual plane met anatomische protheses. ik krijg ong 250 á 300 cc. mijn rechterborst is kleiner dus daar zal het meeste in moeten. het mooie is dat een cup C dus haalbaar is.

 

ook heb ik gevraagd hoe het zit met een evt. zwangerschap en hij zei ik kan 180 verhalen vertellen hierover maar per persoon verschilt dit heel erg.

 

laat het maar gauw 18 mei zijn.. helaas kon k niet eerder ivm vakantie en hij heeft vakantie als ik terug kom dus dat is wel een beetje jammer.

 

heeft er iemand voorbeelden met deze hoeveelheid cc en anatomische protheses?

 

xx

Oooo wat fijn om naar uit te kijken... ;) word zeker mooi... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Thursday, February 09, 2017 om 08:31 zei Biancaatje:

Jeetje wat vervelend zeg! Ik hoop voor je dat alles goed uitpakt...zegt koeijers wel eerlijk als rond mooier zou staan? ik ben inderdaad direct via de kliniek gegaan heb nu woensdag een afspraak..spannend heb jij nog ergens second opinion aangevraagd ? Wel fijn dat je begin maart alweer geholpen wordt! 

Ik hoop het ook hihi

Ik neem aan dat hij dat wel zegt ja als rond mooier zal staan.  

Hoe was het woensdag? Ik heb verder geen second opinion gedaan. Het voelde goed dus ik ging voor hem. Ik ben zo iemand die dan gaat twijfelen haha

Ja ik ben heel blij dat ik begin maart geholpen ga worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Mackytje:

Ik hoop het ook hihi

Ik neem aan dat hij dat wel zegt ja als rond mooier zal staan.  

Hoe was het woensdag? Ik heb verder geen second opinion gedaan. Het voelde goed dus ik ging voor hem. Ik ben zo iemand die dan gaat twijfelen haha

Ja ik ben heel blij dat ik begin maart geholpen ga worden. 

Oooh die net je berichtje! Wat fijn dat het goed ging! Op naar mei!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mackytje:

Oooh die net je berichtje! Wat fijn dat het goed ging! Op naar mei!!!

Jaaa ik dus ook geen second opinion heb alleen mn 3d simulatie nog niet gehad.. moest zolang wachten op tweede gesprek en heb toen gezegd of ze de info niet mee konden geven kreeg ik een flyer mee voor de operatie en een kaartje van de manager ofzo. Maar nu mijn fotos gemaild naar ze dus zal ze deze week wel ontvangen en ben ik heel benieuwd naar! Wat hebben ze in het tweede gesprek bij jou vermeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Biancaatje:

Jaaa ik dus ook geen second opinion heb alleen mn 3d simulatie nog niet gehad.. moest zolang wachten op tweede gesprek en heb toen gezegd of ze de info niet mee konden geven kreeg ik een flyer mee voor de operatie en een kaartje van de manager ofzo. Maar nu mijn fotos gemaild naar ze dus zal ze deze week wel ontvangen en ben ik heel benieuwd naar! Wat hebben ze in het tweede gesprek bij jou vermeld?

Ik heb geen 2de gesprek gehad haha ik was 4 weken later aan de beurt en heb ook geen 3d simulatie gehad. Maar lees wel vaker dat de 1 dat wel krijgt en de ander niet. Heb er ook niet omgevraagd eigenlijk. Ook geen flyer en kaartje gehad. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-2-2017 om 18:27 zei Biancaatje:

Goedenavond!

 

ik ben helemaal enthousiast net een consult gehad met Dr. Koeijers en die raad mij aan dual plane met anatomische protheses. ik krijg ong 250 á 300 cc. mijn rechterborst is kleiner dus daar zal het meeste in moeten. het mooie is dat een cup C dus haalbaar is.

 

ook heb ik gevraagd hoe het zit met een evt. zwangerschap en hij zei ik kan 180 verhalen vertellen hierover maar per persoon verschilt dit heel erg.

 

laat het maar gauw 18 mei zijn.. helaas kon k niet eerder ivm vakantie en hij heeft vakantie als ik terug kom dus dat is wel een beetje jammer.

 

heeft er iemand voorbeelden met deze hoeveelheid cc en anatomische protheses?

 

xx

Hey Bianca,

 

ik krijg 320cc anatomisch dual plane (maar ben ook iets langer en zwaarder dan jij) en word in juni geopereerd! Ik hoop op een natuurlijke look en hopelijk van mijn a-cup naar een c :) Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en resultaten!

 

gr

Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jacoline:

Hey Bianca,

 

ik krijg 320cc anatomisch dual plane (maar ben ook iets langer en zwaarder dan jij) en word in juni geopereerd! Ik hoop op een natuurlijke look en hopelijk van mijn a-cup naar een c :) Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en resultaten!

 

gr

Jacoline

Spannend ook bij dr Koeijers? Kan je bij mij spieken inderdaad het wordt in mei! Ik zal veel fotos plaatsen gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Jacoline:

Hey Bianca,

 

ik krijg 320cc anatomisch dual plane (maar ben ook iets langer en zwaarder dan jij) en word in juni geopereerd! Ik hoop op een natuurlijke look en hopelijk van mijn a-cup naar een c :) Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen en resultaten!

 

gr

Jacoline

Spannend ook bij dr Koeijers? Kan je bij mij spieken inderdaad het wordt in mei! Ik zal veel fotos plaatsen gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biancaatje spannend zeg! Ik blijf je volgen :-). Ik heb in april mijn eerste afspraak staan bij chirurg Koeijers. Ik ben zoo benieuwd. Ik heb nog geen idee hoeveel cc ik wil. Ik wil in ieder geval dat het er heel natuurlijk uitziet, geen ballonnen dus. Fijn dat jij er nu uit bent. Nu is het aftellen tot de grote dag. Lijkt mij zo spannend. Ik vind een eerste consult al spannend..haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
Op 2017-2-15 om 18:27 zei Biancaatje:

Goedenavond!

 

ik ben helemaal enthousiast net een consult gehad met Dr. Koeijers en die raad mij aan dual plane met anatomische protheses. ik krijg ong 250 á 300 cc. mijn rechterborst is kleiner dus daar zal het meeste in moeten. het mooie is dat een cup C dus haalbaar is.

 

ook heb ik gevraagd hoe het zit met een evt. zwangerschap en hij zei ik kan 180 verhalen vertellen hierover maar per persoon verschilt dit heel erg.

 

laat het maar gauw 18 mei zijn.. helaas kon k niet eerder ivm vakantie en hij heeft vakantie als ik terug kom dus dat is wel een beetje jammer.

 

heeft er iemand voorbeelden met deze hoeveelheid cc en anatomische protheses?

 

xx

 

He hoi! Ik ga voor 250 a 275 CC bij De Meyere in Gent. Ik ben op twee consulten geweest. Eén bij Bergman Clinics en bij De Meyere. 

 

Beide erg goed, maar De Meyere gaf toch net wat beter gevoel. Ik mag 30 juni op tafel gaan liggen, ivm eigen vakantie en geen extra vrij hoeven te nemen van werk kwam dit het beste uit.

 

Jij bent net geweest! Hoe gaat het met de pijn? Is het allemaal wat vol te houden? Word zelf met de dag enthousiaster haha dus kan me voorstellen hoe je hier naar toe hebt geleefd!

 

Succes met het herstel :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ambiedebembie:

 

He hoi! Ik ga voor 250 a 275 CC bij De Meyere in Gent. Ik ben op twee consulten geweest. Eén bij Bergman Clinics en bij De Meyere. 

 

Beide erg goed, maar De Meyere gaf toch net wat beter gevoel. Ik mag 30 juni op tafel gaan liggen, ivm eigen vakantie en geen extra vrij hoeven te nemen van werk kwam dit het beste uit.

 

Jij bent net geweest! Hoe gaat het met de pijn? Is het allemaal wat vol te houden? Word zelf met de dag enthousiaster haha dus kan me voorstellen hoe je hier naar toe hebt geleefd!

 

Succes met het herstel :wub:

Oh dat is ideaal dat je dan sowieso vrij hebt van werk.. hoelang ga je niet werken? Ik heb 2 weken vrij en was na 3 dagen Al pijnvrij. Alleen slapen op je rug is echt naar! Tip kussen onder je kont en je bed als dat kan bij je hoofd iets hoger zetten. Anders echt nek en rugpijn en die was erger dan pijn aan mn borsten. Ze beginnen nu te borrelenen hopelijk te zakken ben nu 5 dagen po en plaatst vanavond weer een foto voor het douchen. Krijg jij rond of anatomisch? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Biancaatje Ideaal geregeld lees ik al! Ik lees vaker iets over borrelen, wat is dat precies? 

 

Thanks voor de tip! Altijd goed om voorzorgsmaatregelen te hebben haha. Ik krijg ronde siliconen :) en heb 2 weken vakantie meteen. Lekker lang uitrusten haha.

 

Mooi dat het al zo snel zo goed gaat meid! Wat een lekker gevoel zal dat zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei ambiedebembie:

@Biancaatje Ideaal geregeld lees ik al! Ik lees vaker iets over borrelen, wat is dat precies? 

 

Thanks voor de tip! Altijd goed om voorzorgsmaatregelen te hebben haha. Ik krijg ronde siliconen :) en heb 2 weken vakantie meteen. Lekker lang uitrusten haha.

 

Mooi dat het al zo snel zo goed gaat meid! Wat een lekker gevoel zal dat zijn. 

Ja lastig te omschrijven maar het voelt als luchtbubbeltjes die ploppen in je borst. Goed gedaan hoor ook 2 weken vrij.. lichaam heeft echt rust nodig! Hoop dat jij ook een snel herstel zal hebben en pijnvrij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.