Ga naar inhoud

Cathytje : 29 mei 2017 : Dr. Van Renterghem : St. Augustinus


Gast Cathytje

Aanbevolen berichten

Gast Cathytje

Operatieverslag:

 

Eindelijk was het dan zover! Ik had er zo lang naar uitgekeken.

Ik werd verwacht maandagochtend om 8:30u in St Augustinus (Antwerpen - Wilrijk). Ik had die nacht geen oog dicht gedaan. Enerzijds door de hitte en anderzijds door de zenuwen.

Nog even lekker gedoucht en weg waren we. We waren een half uur te vroeg. Ik werd uiteindelijk rond 8:45u geroepen door een verpleegster. Toen heb ik afscheid genomen van mijn vriend en mocht ik meegaan naar de voorbereidingsruimte. Daar kreeg ik een schortje, haarnetje en mottige rode antislipsokjes :P

Ik moest nog even wachten in een apart kamertje met tv. Nog even naar een kookprogramma gekeken.... honger dat ik daar van kreeg! :blink: Het infuus werd geprikt, mijn bloeddruk werd genomen en er werden nog wat routinevragen gesteld. Toen kwam dokter Vanrenterghem aftekenen en vroeg hij of ik nog steeds zeker was van de maat (340 CC).

Nadien mocht ik een knappe verpleger volgen naar de operatiezaal en plaats nemen op de operatietafel. Daar viel ik al bijna... er zat een gat in de tafel dat ik niet had gezien :huh:

Eens op de tafel voelde ik me net Jezus aan het kruis zo met m'n armen opzij en vastgesnoerd :D

Ik kreeg wat zuurstof toegediend en de narcose werd via het infuus ingespoten. Alles begon te draaien en weg was ik, in dromenland :1:

Het wakker worden was een ware ramp! Zo veel pijn dat ik had! Ik kreeg geen lucht doordat ik moeilijk kon inademen. Daardoor begon ik wat te hyperventileren. Eventjes stress dus. De verpleegster  zei dat ik diep moest in- en uitademen, maar dat deed zo veel pijn! Uiteindelijk toch een poging gedaan en toen ging het beter. Ik heb toen ook een zware pijnstiller gekregen en voelde me algauw beter. Nog even uitgerust en toen mocht ik naar m'n kamertje. Daar heb ik nog goed doorgeslapen. Pas toen ik terug wakker werd heb ik voor de eerste keer naar mijn borsten gekeken en wauw! Wat zagen ze er al mooi uit! :wub:

Ik kreeg wat thee en een koekje en toen kwam manlief binnen en mocht ik naar huis. Het is vanaf toen alleen maar beter gegaan. Ik voelde me eigenlijk super goed! Voor het slapen nog een dafalgan forte genomen en een relatief goede nacht gehad. Deze ochtend opgestaan en toch terug wat meer zeer, alles staat zo gespannen en het trekt langs alle kanten. De volgende dagen nog lekker verder herstellen. Bye bye xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste Reactie
Gast Deprinsesopdeerwt

Fijn dat het achter de rug is en dat je ze mooi vindt! Hoe voel je je nu? Zou ik je foto's mogen zien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslag en ik denk idd niet dat het een goed idee is naar kookprogrammas te zitten kijken terwijl je niks mag eten :P

 

En die druk op je borst hoor ik overal hier. Maakt me ook het meeste bang. Maar gelukkig is het maar voor even. Ik wens je dan ook een super fijn en snel herstel toe! En ook kei benieuwd naar je  nieuwelingen :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

Hey @Kimely dat is een heerlijk gevoel hè, even die bh kunnen uitdoen. Gewoon even die druk wat verminderen. Ik heb de indruk dat die van mij vandaag iets minder gespannen staan. Ze voelen ook wat zachter aan, maar zitten nog wel heel hoog. Vandaag mijn haren gewassen boven het bad en dat ging beter dan verwacht :D

Heb je veel pijn? Mag ik ook jouw foto's zien, of heb je er geen online staan? Ik voeg je toe aan m'n privé album. Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Cathytje:

Hey @Kimely dat is een heerlijk gevoel hè, even die bh kunnen uitdoen. Gewoon even die druk wat verminderen. Ik heb de indruk dat die van mij vandaag iets minder gespannen staan. Ze voelen ook wat zachter aan, maar zitten nog wel heel hoog. Vandaag mijn haren gewassen boven het bad en dat ging beter dan verwacht :D

Heb je veel pijn? Mag ik ook jouw foto's zien, of heb je er geen online staan? Ik voeg je toe aan m'n privé album. Liefs xxx

 

1 uur geleden zei Cathytje:

Hey @Kimely dat is een heerlijk gevoel hè, even die bh kunnen uitdoen. Gewoon even die druk wat verminderen. Ik heb de indruk dat die van mij vandaag iets minder gespannen staan. Ze voelen ook wat zachter aan, maar zitten nog wel heel hoog. Vandaag mijn haren gewassen boven het bad en dat ging beter dan verwacht :D

Heb je veel pijn? Mag ik ook jouw foto's zien, of heb je er geen online staan? Ik voeg je toe aan m'n privé album. Liefs xxx

Jaaa, ik heb ook het gevoel dat ze vandaag ieieieiets soepeler zijn. Maar zonder bh is niet echt fijn vind ik hoor! Zooo lief, mijn schoonvader kwam net sinaasappeltjes brengen. En mijn schoonmoeder -net geopereerd aan haar borst ivm kanker- geeft me bh-tips. Iedereen is zo lief....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga vandaag weer nieuwe foto's maken en zal vervolgens een album aanmaken, even uitvogelen hoe dat werkt hier ;-)

 

Qua pijn valt het mij nog enigszins mee,het is vooral als ik s'nachts een paar uurtjes heb gelegen en voel mijn nek/schouders een beetje, maar dit zal ook nog kunnen komen van mijn stevige massage van afgelopen maandag.. 

 

Hoe is het bij jou en de pijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@Kimely 's nachts heb ik ook het meeste last. Alles wordt dan stijf precies en ik krijg dan een heel branderig gevoel. Overdag gaat het echt al prima.... ik kom de dag rond zonder pijnstillers :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Cathytje:

@Kimely 's nachts heb ik ook het meeste last. Alles wordt dan stijf precies en ik krijg dan een heel branderig gevoel. Overdag gaat het echt al prima.... ik kom de dag rond zonder pijnstillers :D

Het branderige gevoel heb ik zojuist ook ontdekt en vanmiddag kreeg ik ineens een steek in een van de twee. Zodra ik weer rustig rechtop ga zitten gaat het wel weer goed. Ik denk dat ik de komende dagen nog even doorga met de pijnstillers en vanaf het weekend overdag probeer af te bouwen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
2 minuten geleden zei Kimely:

Het branderige gevoel heb ik zojuist ook ontdekt en vanmiddag kreeg ik ineens een steek in een van de twee. Zodra ik weer rustig rechtop ga zitten gaat het wel weer goed. Ik denk dat ik de komende dagen nog even doorga met de pijnstillers en vanaf het weekend overdag probeer af te bouwen..

Exact hetzelfde bij mij.... als ik recht ga zitten trekt het ook weg. Mijn pc zegt dat het branderige gevoel komt door de zenuwen die terug actief worden. Vitamine B zou helpen. Ik ga dat morgen even halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
6 uur geleden zei Kimely:

@Cathytje Ik heb zojuist een album aangemaakt, zal jij willen nagaan of ik deze wel op privé heb gezet?

Ik denk dat het gelukt is, want ik zie niets :) Als je bij 'album bewerken' mijn naam even ingeeft, dan kan ik je foto's zien. Je kan hier kiezen wie je toegang geeft xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

7 uur geleden zei Kimely:

@Cathytje Ik heb zojuist een album aangemaakt, zal jij willen nagaan of ik deze wel op privé heb gezet?

 

Hey Kimely, ik ben vandaag geholpen, en tot nu valt het mee... Zou ik ook in jouw album mogen kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Kimely:

Ik heb je toegevoegd @bettynoboop. Heb jij ook foto's? Succes de eerste nacht! :)

 

Ik heb wel een foto van m'n voorsituatie geplaatst. Ik zit nu nog in het verband, maar die foto's staan op m'n telefoon. Die plaats ik straks of morgen!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje
12 uur geleden zei Kimely:

@Cathytje Ohja, ik heb het gevonden en je toegevoegd. Let ook vooral niet op mijn buik, aangezien ik die lekker vooruit heb staan door het vocht haha. 

Hahaha, die buik valt wel mee hoor... moet je de mijne zien :P Ben gaan kijken en ze zien er echt al heel mooi uit! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cathytje

@bettynoboop Ik heb de L en die is eigenlijk te klein. De rits sluit niet mooi bovenaan, omdat er te veel spanning op staat. Ze raden aan om een maat groter te nemen dan nodig, want ze tailleren zeer klein. Ik zou dus zeker geen M nemen! Die gaat echt te klein zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.