Ga naar inhoud

Even voorstellen .


Daphne123

Aanbevolen berichten

Bij Dr. Verdonck krijg je direct na de operatie drukverband om. ivm de zwelling. Daarbij moet je idd ook een borstband dragen. Die kun je bij de kliniek aanschaffen (40 euro) of zelf op internet kopen (goedkoper) Ik heb zelfs een band van iemand overgenomen, aangezien je het toch maar een korte tijd en daarna niet meer draagt.

 

Ik word geopereerd in Lichtaart, maar dacht dat hij had gezegd dat hij ook in Oosterhout opereert. Ik zat aan een bepaalde datum vast, dus moet wel even een eind rijden.

 

Denk ook dat bellen beter werkt dan mailen. Kun je direct allemaal vragen stellen en een afspraak maken. op de site staat het telefoonnummer van Stephanie en van dr. Verdonck zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bo90:

Ook dat is weer een persoonlijke keuze. Vóór de spier lijkt mij het natuurlijkst. Je spieren kunnen de prothese niet vervormen en geen double bubble

 

6 minuten geleden zei Bo90:

Ook dat is weer een persoonlijke keuze. Vóór de spier lijkt mij het natuurlijkst. Je spieren kunnen de prothese niet vervormen en geen double bubble

ik heb zelf nu maar een A cup en heb begrepen dat dual plane het dan toch een natuurlijkere look geeft, omdat ik boven geen rondje wil zeg maar :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mia '82:

Bij Dr. Verdonck krijg je direct na de operatie drukverband om. ivm de zwelling. Daarbij moet je idd ook een borstband dragen. Die kun je bij de kliniek aanschaffen (40 euro) of zelf op internet kopen (goedkoper) Ik heb zelfs een band van iemand overgenomen, aangezien je het toch maar een korte tijd en daarna niet meer draagt.

 

Ik word geopereerd in Lichtaart, maar dacht dat hij had gezegd dat hij ook in Oosterhout opereert. Ik zat aan een bepaalde datum vast, dus moet wel even een eind rijden.

 

Denk ook dat bellen beter werkt dan mailen. Kun je direct allemaal vragen stellen en een afspraak maken. op de site staat het telefoonnummer van Stephanie en van dr. Verdonck zelf.

oke dan ga ik die dan eens op internet opzoeken!

Ik wil zelf pas eind okt begin november geopereerd worden. Ik ga in oktober mee doen met een fitness wedstrijd en moet dus nog flink trainen tot die tijd en paar maanden uit de running gaat niet werken dus ik heb nog even tijd:P maar wil wel al graag antwoorden indd en een datum vast hebben staan geeft ook een fijn gevoel denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Daphne123:

 

ik heb zelf nu maar een A cup en heb begrepen dat dual plane het dan toch een natuurlijkere look geeft, omdat ik boven geen rondje wil zeg maar :P 

 

Voor de spier of dual plane is heel persoonlijk. Het ligt er aan hoeveel borst je van jezelf al hebt, want te weinig borst en voor de spier heb je kans om de prothese te zien zitten. Maar dat weet de pc straks het beste.

Ook de soort prothese speelt mee in het uiteindelijke resultaat. Rustig de tijd nemen dus om alles op een rij te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Daphne123:

 

ik heb zelf nu maar een A cup en heb begrepen dat dual plane het dan toch een natuurlijkere look geeft, omdat ik boven geen rondje wil zeg maar :P 

 

 

Demeyere werkt ook vaak met Natrelle style 510. Een prothese die een zeer dunne bovenrand heeft als je zelf weinig weefsel hebt. Die zou mooie resultaten geven . Je ziet de rand van de protheses niet en je krijgt een minder zware operatie. Maar als jij een beter gevoel hebt bij dual plane, dan moet je daar zeker voor gaan. Maar het lijkt me leuk om alle opties te weten, toch? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Bo90:

 

Demeyere werkt ook vaak met Natrelle style 510. Een prothese die een zeer dunne bovenrand heeft als je zelf weinig weefsel hebt. Die zou mooie resultaten geven . Je ziet de rand van de protheses niet en je krijgt een minder zware operatie. Maar als jij een beter gevoel hebt bij dual plane, dan moet je daar zeker voor gaan. Maar het lijkt me leuk om alle opties te weten, toch? :)

jazeker!! en van style 510 had ik nog niet gehoord! weer iets nieuws om op te zoeken :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Daphne123:

hoe kan ik een nieuwe discussie starten en vragen of andere ervaring hebben met Bruno Demeyere?

 

 

niet. Als je de zoekbalk gebruikt vind je een topic over hem :) en verder genoeg dames die door hem zijn geopereerd :) zou nutteloos zijn om WEER een te openen over hem. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Daphne123:

ik heb zelf nu maar een A cup en heb begrepen dat dual plane het dan toch een natuurlijkere look geeft, omdat ik boven geen rondje wil zeg maar

 

 

ik had een aa cup en dit heeft Bruno erg natuurlijk gemaakt. Hij was erg blij met het resultaat 2 weken geleden :) dus het moet niet altijd dual plane :) De meyere gebruikt dan de anatomische prothesen met dunne bovenrand (Natrelle 510MX) en deze heb ik. Die zie je dan niet en ik vind die van mij nog vrij 'rond' ogen en natuurlijk:) ben erg blij dat ik ze voor de spier heb kunnen krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei 310CC:

Hey,

 

ik ben 1,64 cm en week 55 kilo. Ook Ik heb een sportief Lijf en vaak in de gym te vinden. 

ik had even B75 en ik heb 310cc laten plaatsen achter de spier, ronde protheses bij Bergman kliniek in Rijswijk! 

 

Proficiat met je nieuwe boobs :D

En ben je er tevreden van?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Bo90:

 

Haha! Op die manier :D

Ben je er al een beetje door?

En hoe gaat het met de pijn?

Ja het is nu dag 2 en eerlijk gezegd gaat het wel.. vandaag 4 paracetamol op maar ik vraag me af of de pijn erger wordt de komende dagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/21/2017 at 7:38 AM, Miss.S said:

 

 

ik had een aa cup en dit heeft Bruno erg natuurlijk gemaakt. Hij was erg blij met het resultaat 2 weken geleden :) dus het moet niet altijd dual plane :) De meyere gebruikt dan de anatomische prothesen met dunne bovenrand (Natrelle 510MX) en deze heb ik. Die zie je dan niet en ik vind die van mij nog vrij 'rond' ogen en natuurlijk:) ben erg blij dat ik ze voor de spier heb kunnen krijgen. 

 

Ik zou deze zo graag eens zien? stuurde je een PB! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei 310CC:

Ja het is nu dag 2 en eerlijk gezegd gaat het wel.. vandaag 4 paracetamol op maar ik vraag me af of de pijn erger wordt de komende dagen 

 

Geen ervaring mee... Ik ben zelf nog niet geopereerd.

Volgens mij is het in het begin heftig en gaat het dan beteren.

Maar wanneer en hoe... Dat is voor iedereen anders vrees ik.

In ieder geval veel succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.