Ga naar inhoud

Appie : 17 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hoi hoi wat leuk ik ben ook op 17-02-2017 geholpen door pc van der weij 300 cc anothomise voor de borstspier ik inderdaad ook weinig pijn gehad maar wel flinke steken die ik nu ook nog wel erg voel ze beginnen wel eindelijk wat zachter te worden alleen hadden ze van mij nog wel ietsjes groter gemogen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ishdyl:

Hoi hoi wat leuk ik ben ook op 17-02-2017 geholpen door pc van der weij 300 cc anothomise voor de borstspier ik inderdaad ook weinig pijn gehad maar wel flinke steken die ik nu ook nog wel erg voel ze beginnen wel eindelijk wat zachter te worden alleen hadden ze van mij nog wel ietsjes groter gemogen

 

 

Hee hallo!

 

toevallig dezelfde dag! Hoe voel je je nu? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Appie:

 

Hee hallo!

 

toevallig dezelfde dag! Hoe voel je je nu? 

Ik voel me opzich wel goed af en toe stekende zeurende pijn in me borsten maar verder goed alleen ben ik wat minder blij over het resultaat ze hadden van mij wel een stuk groter gemogen heb nu cup d van sportbeha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei ishdyl:

Ik voel me opzich wel goed af en toe stekende zeurende pijn in me borsten maar verder goed alleen ben ik wat minder blij over het resultaat ze hadden van mij wel een stuk groter gemogen heb nu cup d van sportbeha 

Oh datvid balen deg dat

je niet blij bent. Wat was je wens vooraf?

Ik heb ook d sportbh..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.