Ga naar inhoud

Monobloc silicone


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Even nog een aanvulling op mijn verhaal. Ze hebben bij mij monobloc silicone achter de borstspier geplaats. Heeft iemand daar misschien ook ervaring in. Want ik ben het nog niet tegen gekomen op deze site dat er personen zijn die er een ervaring mee heeft. Wel allerlei anderen merken dan de monobloc silicone.

Groetjes Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Cinta

ik heb zelf geen ervaring in de monobloc,ik heb ze wel eens voorbij zien komen,(internet) en ik moet bekennen dat ik de resultaten ervan,erg mooi vind(natuurlijk ook)

ga hopen dat iemand met ook monobloc je wat ervaringen kan delen,zou fijn zijn.

wat vind je er zelf van?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Monobloc werd voorheen altijd geassocieerd met de Monobloc hydrogel prothese die een slechte naam had omwille van het hoge percentage lekkage .

Nu noemt die prothese eigelijk Arion SoftOne Silicone > de fabrikant heeft de naam veranderd .

Ik neem aan dat je de prothese bedoeld die ze 'standaard' gebruiken in de Wellnesskliniek in Genk .

Zelf heb ik die prothese dual plane geplaatst , dus enkel de bovenkant van de prothese zit onder de spier .

Voor info kan je altijd ervaringen lezen van dames die een silicone prothese (overgrote meerderheid) volledig achter de spier hebben . In principe is er weinig verschil tussen verschillende merken aangezien ze allemaal aan dezelfde strenge voorwaarden moeten voldoen . Een beetje zoals andere prdukten maar gewoon een ander 'merk' .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi B-cupje,

Ik had toch nog een vraagje aan je. De monobloc protheses zijn die nog wel veilig genoeg dan? De PIP is ook sinds april 2010 uit de handel gehaald. Maak me dan toch wel een beetje zorgen. Ik heb de standaard monobloc gekregen van de wellnesskliniek die ze altijd gebruiken. Op hun site staat wel dat de kans heel erg klein is dat ze gaan lekken en je krijgt daar dan ook 10 jaar garantie op. Mocht het nodig zijn om ze te wisselen doen ze de operatie ook voor hun kosten nemen. Maar toch!! Wat ik vooral zie bij alle klinieken is dat ze afspraken maken met de fabrikant en dan de protheses aanprijzen omdat ze daar afspraken over gemaakt hebben. Hoop niet dat ze gaan lekken hoor.

Liefs,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.