Ga naar inhoud

Kimely : 30 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Elske77:

Supermooi vind ik ze, nu al. je hebt alleen je foto geüpload in de omschrijving ipv in het album. Dat weet ik omdat ik dat ook eerst had gedaan. Je moet dus niet gelijk bestanden uploaden maar eerst je album kiezen.

Ooh Thanks!! Ik ben niet zo technisch maar heb m'n best gedaan nu haha nogmaals Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi hoi. Beetje laat.. Maar wij hebben ongeveer dezelfde lichaamsmaten. Ik ben 1.67 en woog voor de operatie 59 kg. (nu ongetwijfeld meer vet en minder spieren :blink:) ik heb 345cc gehad! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

@Kimely

 

Hoi Kimely,

 

Hoe gaat het met je? Zou ik je foto's ook mogen zien? Ik ben zelf 167 en weeg 59kg. Zit te twijfelen tussen 300cc of 345cc anatomisch, dual plane. Deze heb jij ook toch? Ik heb nu 75a maar wel helemaal leeg.... wat was jouw voorsituatie?

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei nervous:

@Kimely

 

Hoi Kimely,

 

Hoe gaat het met je? Zou ik je foto's ook mogen zien? Ik ben zelf 167 en weeg 59kg. Zit te twijfelen tussen 300cc of 345cc anatomisch, dual plane. Deze heb jij ook toch? Ik heb nu 75a maar wel helemaal leeg.... wat was jouw voorsituatie?

 

Groetjes 

Hoihoi!

 

Het gaat goed, qua pijn is het mij achteraf mee gevallen. Wel veel druk op de borst, maar dat is meer vervelend dat echt pijnlijk. Na twee weken ben ik weer gaan werken en heb zojuist mijn eerste werkweek gehad. Mijn voorsituatie was ook een 75A. Ik heb ondertussen mijn album verwijderd en een openbare foto geplaatst van 1 dag na de operatie en week 2. Ik zal aankomende week weer een foto maken van week 3. Ik had destijds ook de keuze tussen 300 en 345, ik ben super blij dat ik voor 345 heb gekozen. Ik heb sowieso super blij met de hele keuze voor een borstvergroting, dit had ik veeeel eerder moeten doen :D 

 

Groetjessss

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ittybittymary:

@Kimely zou ik de foto's ook mogen zien? Twijfel zelf ook nog over aantal cc's.

Ik heb mijn album laatst verwijderd. Er staat nu wel een openbare foto op van 1 dag po en na 2 weken. Hierop zie je al wel hoeveel ze veranderen. Dinsdag ben ik 3 weken po en dan zal ik weer een nieuwe foto erop zetten, heb het idee dat ze alweer veranderd zijn. 

 

Heb je al een operatiedatum?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-5 om 08:14 zei Yaanaa:

Hoe gaat het met je genezing? Mag ik ook je foto's zien?

 

Ik ga aanstaande donderdag op gesprek bij Straten! :)

Ik lees je berichtje nu pas, oeps!

 

Ik heb ondertussen mijn album verwijderd en een openbare foto gemaakt van 1 dag na de operatie en na 2 weken. 

 

De genezing verloopt voorspoedig! Niet veel pijn gehad, wel enorme druk op de borst (nu niet meer hoor), maar dat was meer vervelend dan pijnlijk. 

 

Hoe is je gesprek bij dr. Straten gegaan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-6-5 om 08:22 zei Bijna!:

Hoi hoi. Beetje laat.. Maar wij hebben ongeveer dezelfde lichaamsmaten. Ik ben 1.67 en woog voor de operatie 59 kg. (nu ongetwijfeld meer vet en minder spieren :blink:) ik heb 345cc gehad! 

 

Groetjes 

Hoiii,

 

Heb je ook anatomisch? Wat was je voorsituatie? 

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimely:

Ik heb mijn album laatst verwijderd. Er staat nu wel een openbare foto op van 1 dag po en na 2 weken. Hierop zie je al wel hoeveel ze veranderen. Dinsdag ben ik 3 weken po en dan zal ik weer een nieuwe foto erop zetten, heb het idee dat ze alweer veranderd zijn. 

 

Heb je al een operatiedatum?

Oja ik zie ze! Beginnen al mooi te zakken. Mooie borsten!!!! Ik krijg ook anatomisch en heb ongeveer zelfde maten (1.70 m, 60 kilo). Jij helemaal tevreden over de maat?

Ik heb nog geen datum...heel erg balen want ze gaan verbouwen in het ziekenhuis waardoor ze maar 6 weken vooruit kunnen plannen. Heb wel voorkeursweek kunnen doorgeven (laatste van augustus). Waarschijnlijk valt mn datum in die week en anders een week ervoor of erna. Geeft iig al een beetje een idee maar ben pas echt gerust als de datum gewoon geprikt is!!! Begin juli hoor ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ittybittymary:

Oja ik zie ze! Beginnen al mooi te zakken. Mooie borsten!!!! Ik krijg ook anatomisch en heb ongeveer zelfde maten (1.70 m, 60 kilo). Jij helemaal tevreden over de maat?

Ik heb nog geen datum...heel erg balen want ze gaan verbouwen in het ziekenhuis waardoor ze maar 6 weken vooruit kunnen plannen. Heb wel voorkeursweek kunnen doorgeven (laatste van augustus). Waarschijnlijk valt mn datum in die week en anders een week ervoor of erna. Geeft iig al een beetje een idee maar ben pas echt gerust als de datum gewoon geprikt is!!! Begin juli hoor ik het.

Wat spannend dat je de exacte datum nog niet weet! 

 

Ik verwacht (tenminste wat ik zo allemaal lees) dat ze nog aardig gaan veranderen qua vorm, maar tot nu toe ben ik echt al super tevreden met hoe ze er uit zien en heeeel blij met mijn keuze voor een borstvergroting.

 

Laat je het weten zodra je een datum hebt? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Kimely:

Hoiii,

 

Heb je ook anatomisch? Wat was je voorsituatie? 

 

Groetjes!

hoi hoi,

 

Mijn voorsituatie was een lege c, volgens mijn pc een b. ik miste volume aan de bovenkant, hierom heb ik ronde implantaten gekregen. Daarnaast vond ik het idee dat de anatomische implantaten konden draaien etc dood eng. Ik slaap veel op mijn zij en buik. Dus ik wil niet dat mijn borst straks draait haha. Mijn pc plaats overigens liever ronde implantaten als ik het goed begreep. 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimely

Ziet er al mooi uit zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :) over een paar weken bh's en bikini's shoppen zeker. Dat lijkt me echt zo leuk!

 

Ja ik mag 14 augustus. Kijk er al erg naar uit! Iedereen zegt "voor je het weet ben je aan de beurt". Maar tijd gaat toch langzaam als je ergens op wacht hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Aankomende dinsdag ben ik alweer 4 weken PO. Nu heb ik sinds gisteren dat er geelachtig spul uit mijn litteken komt... Ik heb in mijn album een foto geplaatst van het litteken en van het gaasje, willen jullie er is naar kijken alsjeblieft????

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Yaanaa:

@Kimely hoe gaat het met je wond? Al contact gehad met je arts?

 

@Mama0815 aaah spannend! Ja kan niet wachten :blush: 

Ik wordt geholpen door Frans Straten. Met screening bedoel je intake gesprek? Die heb ik al gehad in elk geval.

Jij??

Al iets beter heb ik het idee, elke ochtend en avond ontsmet ik het met betadine en er zit al minder gelig spul op.. Ik heb nog geen contact opgenomen met de kliniek, ik wacht nog tot eind deze week hoe het dan gaat en anders neem ik even contact op. Ik verwacht namelijk dat het een onopgeloste hechting is, want ik voel mij verder prima en de borst is ook niet warm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh gelukkig maar. Hoop voor je dat het snel over is.

Ik weet er helaas niks over. Maar klinkt ergens wel logisch dat je huid kan irriteren als je hechting niet helemaal op is gelost. Goed dat je het in de gaten houdt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Kimely, ik heb een vergelijkbare voorsituatie als jij en heb in eerste instantie gekozen voor 315 cc. Twijfel nu of ik niet net iets meer moet doen... Heb jij toevallig foto's die ik mag zien? Ik wil zo graag weten hoe het er na de operatie uit zal zien :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Evah:

Hey @Kimely, ik heb een vergelijkbare voorsituatie als jij en heb in eerste instantie gekozen voor 315 cc. Twijfel nu of ik niet net iets meer moet doen... Heb jij toevallig foto's die ik mag zien? Ik wil zo graag weten hoe het er na de operatie uit zal zien :rolleyes:

Hoiiii, ik heb zojuist weer een foto geplaatst van week 1 tot en met 4, ze veranderen zowat met de dag en vind ze steeds mooier worden :wub:

 

Wat voor soort protheses krijg je? Welk merk en rond of anatomisch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimely Mooi zijn ze! Ben je al wat hersteld?

 

Ik krijg Motiva rond. Heb full gepast, 315 cc en daarna ook nog corsé iets meer cc (weet niet precies hoeveel eigenlijk), maar vond het al zo snel groot, dus gekozen voor de full 315. En nu twijfel... iets groter mag best eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Evah:

@Kimely Mooi zijn ze! Ben je al wat hersteld?

 

Ik krijg Motiva rond. Heb full gepast, 315 cc en daarna ook nog corsé iets meer cc (weet niet precies hoeveel eigenlijk), maar vond het al zo snel groot, dus gekozen voor de full 315. En nu twijfel... iets groter mag best eigenlijk.

Dank je wel!!

 

Ja ik ken het gevoel dat je gaat twijfelen of het niet groter kan. Ik ben behalve Mentor eigenlijk niet zo bekend met andere merken, heb wel gezien bij @Cathytje geloof ik dat zij deze protheses heeft en ook deze maat meen ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds afgelopen zondag gebruik ik 's ochtends en 's avonds betadine en doe er vervolgens een gaasje op. Nu zijn we drie dagen verder en ziet het er zo uit. In het midden ziet het er heel ranzig uit, wat vinden jullie? @Desert-Rose @best_boobie

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.